מקלט לנשים מוכות – חיפה – שיל"ת

המקלט לנשים מהווה פתרון חרום מיידי המקנה מחסה לנשים הנמצאות במצוקה קשה עקב אלימות כלפיהן מצד בני זוגן. בזמן שהותה במקלט, מתאפשר לאישה לעבור תהליך שיקומי בעזרת הצוות המקצועי במקום, האישה רוכשת כישורי חיים ומיומנויות המכינים אותה לקראת חיים עצמאיים ללא אלימות. בתוך המקלט ישנם מועדונית וגן ילדים, ילדי הנשים שמגעים למקלט זוכים למענה טיפולי…

משרד החינוך – מנהלה – חיפה – שיל"ת

ישוב: חיפה
תחום: מינהל
תת תחום: משרדים ממשלתיים

משרד החינוך אחראי על מערכת החינוך בישראל וכולל את המוסדות הבאים: גנים, בתי ספר, השכלה גבוהה וחינוך בלתי פורמלי. פעילות המשרד מתמקדת בחקיקה ותכנון שירותי החינוך וההשכלה ורישוי בעלי מקצוע בתחום החינוך וההוראה.

בית ספר יסודי – עופרים

בית ספר חינוך מיוחד תקשורתי לילדים בכיתות א-ח.הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.

משטרת ישראל

ישוב: חיפה
תחום: בטחון
תת תחום: משטרה

משטרת ישראל פועלת כדי להקנות ביטחון אישי וחברתי לכל אזרחי המדינה. השירות הלאומי במשטרה מאתגר וייחודי, ומהווה כוח עזר בלתי נפרד ממערך כוח האדם של הארגון.

כנ"ף מרכז מידע לעולי צרפת – חיפה – שיל"ת

ישוב: חיפה
תחום: הדרכה וקהילה
תת תחום: קהילה

כנ"ף (cnef) קוראת לצעירים היהודים בצרפת להגיע לארץ לתקופה של עד שנה בישראל על מנת לחזק את זהותם היהודית, מעורבותם ופעילותם בקהילה ובחברה הישראלית ולהעמיק את הקשר שלהם עם ישראל והעם היהודי. לאורך השנה המשתתפים לומדים עברית, מטיילים, מתנדבים ונחשפים למגוון רחב של כלים המאפשרים להם להירתם למאמץ ההסברה ולהפוך לשגרירים הטובים ביותר של מדינת…

התיכון החברתי חיפה – שיל"ת

ישוב: חיפה
תחום: חינוך
תת תחום: חטיבת ביניים/תיכון

בתי ספר בפיקוח משרד התמ"ת המכשירים תלמידים במגמות מקצועיות שונות. התלמידים ניגשים לבחינות סיווג מקצועיות של משרד העבודה ומשלבים יחידות בגרות טכנולוגיות ועיוניות. תפקיד בני השרות: סיוע לתלמיד בודד או לקבוצה המתקשה בלימודים ולבעלי צרכים מיוחדים. שעות הפעילות: 08:00-15:00.

גני מיח"א – חיפה – שיל"ת

גנים ללקויי שמיעה וחרשים של עמותת מיח"א –עמותה העוסקת בחינוך, שיקום וטיפול בכל אוכלוסיית הילדים בישראל בגיל הרך הלוקים בשמיעה על מנת להבטיח את מיצוי מירב הפוטנציאל שלהם, צמצום הפער ושילובם בחברה השומעת.