מצטייני נשיא 2021

להלן מצטייני הנשיא המתנדבים דרך עמותת שלומית, אשר ישתתפו בטקס בבית הנשיא בג' בתמוז 14/6 ויקבלו הוקרה מיוחדת על ההתנדבות והעשייה שלהם בשנה האחרונה.
נאחל להם המון בהצלחה, גאים בכם!!
צופיה שרה קינג

צופיה קינג- משרד החוץ

צופיה מתנדבת  בשנתה השנייה, עובדת במחלקה הקונסולרית במשרד החוץ. לאורך כל שירותה התבלטה בעשייתה ובמיוחד בשנה האחרונה בה נסגרו השמיים והיא נדרשה להיות בקשר רציף עם מספר נציגים קונסולריים ונציגי חברת אל-על כדי לדאוג להעלות אנשים לטיסות חילוץ. צופיה דאגה להישאר זמינה לעבודתה גם במהלך סופי השבוע ושעות הלילה. בנוסף, התקבלו תשבחות מקיר לקיר אודות עשייתה מגורמים שונים שעבדו מולה.  היא מוצגת כדוגמה ומופת לכלל בני ובנות השירות הלאומי לעשיה יוצאת דופן בכלל ובפרט בתקופת משבר הקורונה.

רוי בן יתח

רוי בן יתח- פרמדיק במד"א

רוי מתנדב  בשנתו השנייה.  רוי מתנדב במד"א מגיל 15, קיבל פטור מצה"ל על רקע רפואי. משרת כפרמדיק בארגון מגן דוד אדום לאחר שעבר קורס ממושך ועבר בהצלחה גם את הכשרת ההמשך ומוביל היום צוות של ניידת טיפול נמרץ. במסירות אין קץ הוא ממשיך להתנדב במד"א גם כאשר חוזר לחופשות בביתו באילת. רוי, עושה את תפקידו בנועם הליכות ומקצועיות, הוא מנהל היטב את הצוות שלו ומשרה אוירה נינוחה החשובה מאוד לטיפול בחולה. בין היתר, רוי לקח חלק פעיל במאמצי מיגור מגיפת הקורונה: חיסן, בדק במתחמי דרייב אין ועוד מעבר לשעות הפעילות הרגילות וכל זאת מתוך הזדהות והבנה של החשיבות הלאומית של המלחמה בנגיף הקורונה.

מרים עבד אל ואהב

מרים עבד אל ואהב-אהלינא (והדרת)

מרים מתנדבת  בשנתה השנייה, מלווה קשישים בשפרעם במסגרת פרויקט "אהלינא" של המגזר. מרים מלווה קשישים ללא הבדלי דת כפי שנהוג בדרך כלל במגזר הערבי (מוסלמי מלווה מוסלמי). מרים עושה את תפקידה במסירות מיוחדת וסייעה לקשישים שליוותה במהלך תקופת הקורונה בכל דרך אפשרית: עזרה ברכישת תרופות ומזון כדי שלא יסכנו את עצמם ביציאה מהבית מעבר לכך דאגה להגשים לקשישים חלומות ולהנעים את יומם בבית בסידור הגינה ושתילת פרחים. הקשישים של מרים אוהבים אותה ומצפים לביקוריה אצלם בבית. מרים המשיכה להתנדב עבור אוכלוסיית הקשישים גם מחוץ למסגרת השירות שלה וסייעה בחלוקת מזון לקשישים. מרים היא מתנדבת חדורת מוטיבציה לעשייה ולסייע, מלאה בשמחת חיים והייתה מהמתנדבות המובילות של הפרויקט.

אמיר שרטאח

אמיר שרטאח-בית הנשיא

אמיר מתנדב בשנתו השנייה בבית הנשיא. הוא מגיע מכפר ערבי בגליל ומתמודד עם לקות ראיה (בעל תעודת עיוור). טרם השירות לא ידע לדבר עברית כלל, התקשה להתנייד באופן עצמאי והיה חסר מיומנויות עבודה על מחשב. אמיר עבר תהליך שיקום ארוך ומשמעותי טרם כניסתו לשירות וזאת כדי שיוכל להגשים את חלומו להתקבל להתנדב בבית הנשיא. אמיר מתנדב במרכזיה ועונה לטלפונים (בעברית!), הוא עושה את תפקידו במסירות, מחויבות, בביטחון ועם יחסי אנוש מעולים. בנחישותו הרבה אמיר צולח את המכשולים עימם נדרש להתמודד בדרך.

מצטיינת האגף הערבי והדרוזי

למא בדיר

למא בדיר-שירותי בריאות כללית

למא מתנדבת בשנתה השניה.  היא מקסימה, סמכותית, שירותית ואכפתית. למא בהחלט  נותנת מכל הלב, אוהבת לעזור, נרתמת למשימות ולא מרפה עד לסיום הבקשה המוטלת עליה. בתקופת הקורונה דאגה להעביר לרופאים את בקשות הלקוחות המבודדים והחולים שלא יכלו להגיע, ועשתה הכל על מנת שיקבלו טיפול מלא בבקשותיהם. למרות המרחק של מקום השירות מביתה, למא תמיד עם חיוך על הפנים, מקבלת את כל החולים באהבה וללא תנאים. פעילותה של למא יוצאת דופן והרבה מעבר להגדרת תפקידה ועשייתה מעוררת השראה.

0 comments on “מצטייני נשיא 2021

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *