עמותת לילך

עמותת לילך מפעילה ברחבי ת"א – יפו מועדוניות טיפוליות חינוכיות שמהוות בית חם, מקדם ואוהב לילדים בסיכון. מדובר במסגרת ביתית משלימה ובטוחה שמותאמת לצרכי הילדים ומאפשרת להם לקבל את הטיפול הנדרש להם, מבלי להרחיקם מהסביבה המשפחתית שלהם.

בית ספר ונצואלה

בית ספר "ונצואלה-קלישר" הינו מסגרת חינוכית על אזורית לתלמידים בעלי נכויות התפתחותיות קשות, עם שיתוק מוחין (c.p) או תסמונות נוירולוגיות אחרות. רוב רובם של התלמידים בכיסאות גלגלים וזקוקים לליווי צמוד. בביה"ס כ -90 תלמידים בגילאי 6-21.

עמותת יוניטף – לילדים חסרי מעמד בישראל

מעונות יום ומועדוניות לילדים חסרי מעמד ביוניטף פועלים על מנת לחלץ את ילדי קהילת הפליטים ממעגל המצוקה בו הם לכודים מגיל ינקות עד גיל 6. ולהבטיח את שלומם ואת בריאותם הפיזית והרגשית. השאיפה לספק סביבה בטוחה, מפתחת ומעשירה לגדול בה. סביבה המספקת להם חום ואהבה, חמלה ואמפתיה, ומבטיחה כי יסופקו כל צרכיהם.

עמותת אותות הוסטל מקום אחר

עמותת אותות, הוקמה על מנת לתת מענה חוץ-ביתי בקהילה לבני נוער וצעירים בסיכון מאוכלוסיות קצה. הוסטל ”מקום אחר” משמש כקורת גג קצרת טווח לנערים ונערות בגילים 14–18. ניתן לשהות בו מלילה אחד ועד כשלושה חודשים. הנערים מגיעים באופן עצמאי או בהפניה של גורמי רווחה. בהוסטל צוות רב-מקצועי המספק לנערים ולנערות סביבה בטוחה, המאפשרת להם לקחת…

בי"ס דמוקרטי הפתוח- יפו

ישוב: תל אביב - יפו
תחום: חינוך
תת תחום: בית ספר יסודי

בית ספר יסודי דמוקרטי ביפו לכיתות גן עד יב. בתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם. בתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה…

מרכז פרס לשלום – יפו

מרכז פרס לשלום ולחדשנות, נוסד ע"י נשיאה התשיעי של מדינת ישראל, שמעון פרס ז"ל, במטרה לקדם את שגשוגה של מדינת ישראל, לטפח ולהפיץ את החדשנות הישראלית, ולסלול את הדרך לחיים משותפים ולשלום בר קיימא בין כלל אזרחיה, ובינה לבין שכנותיה.

גן מיח"א – תל אביב

גנים ללקויי שמיעה וחרשים של עמותת מיח"א –עמותה העוסקת בחינוך, שיקום וטיפול בכל אוכלוסיית הילדים בישראל בגיל הרך הלוקים בשמיעה על מנת להבטיח את מיצוי מירב הפוטנציאל שלהם, צמצום הפער ושילובם בחברה השומעת.