המרכז הרפואי תל אביב- בית חולים איכילוב:

תכירו את אופיר:
אופיר משרתת שנה ראשונה במחלקת עור באיכילוב.
לאחר הכשרה ייעודית כסייעת רופא שובצה במחלקה ומתפקדת כסייעת רופא: החל מלקיחת דמים, מדדים חיוניים ועד לביצוע הוראות רפואיות מיוחדות.
כחלק מצוות המחלקה מעניקה טיפול מקצועי וכל זה עם חיוך.
אופיר גרה בקריית אתא ובמהלך השבוע מתגוררת בדירת שירות במרכז.
רוצים גם להגיע לתפקיד משמעותי באיכילוב?
צרו קשר עוד היום
עדן רכזת שיל"ת
050-8440562

למידע נוסף על בתי חולים , לחצי כאן

איכילוב

משכן הראייה – אופטיקל סנטר

עמותת משכן הראייה- אופטיקל סנטר בלב העיר בירושלים נותנת מכשירי ראייה ושמיעה במחיר סימלי. מטרת העמותה היא לאפשר לכל ילד ואזרח ותיק בירושלים לראות ולשמוע ללא התייחסות למצב סוציו אקונומי מסוים.
בנות השירות ממלאות תפקיד חיוני בעבודה היומיומית של העמותה.

יש כמה מחלקות שבנות השירות משובצות אליהן:

-קבלת קהל: עבודה ניהולית בעלת אחריות. הכרות עם מצבם של האנשים שבמצוקה.

– מחלקת ראיה: קבלת לקוחות וליווי בתהליך של קבלת המשקפיים, הסבר ללקוחות במגוון גילאים, שימוש בתוכנות מחשב, מערך שירות טלפוני ועוד..

– מחלקת מעבדה אופטית: למידה תיאורטית ומעשית את המקצוע מאופטומטריסטים מוסמכים.

– סיוע בביקורים בבתי ספר ובתי אבות: יציאה מדי יום לבצע בדיקות במוסדות שונים ברחבי ירושלים.

– מחלקת שמיעה: נתינת הדרכה וביצוע טיפול ותיקון של מכשירי השמיעה, ניהול מערכת ממוחשבת וקביעת תורים לביקורים.

מקום מהמם עם אווירה טובה ומשפחתית, מכיל, מקבל ותומך. שילוב של רכישת ידע ומקצועיות עם עזרה לזולת ותחושת סיפוק.

לקביעת ראיון צרי קשר עם אילה רכזת שיל"ת 050-8568883

משכן הראיה

תיכון אביב ברעננה

אורלי מספרת על השירות שלה: תיכון אביב זה תיכון רגיל מכיתות י’ עד יב׳ . בכל שכבה יש כיתת תקשורת שהיא בעצם כיתה של בערך 9 ילדים שהם אוטיסטים בתפקוד גבוה. אני ממליצה בטירוף !
אני מרגישה שליחות פה
אני נהנית מכל רגע ,
הצוות כל כך מכבד והיחס מדהים וממש מרגיש כמו משפחה.
והילדים פשוט מדהימים , גם אם לא מכירים את העולם של החינוך המיוחד לפני, שזה המקרה שלי מוצאים את המקום שלך לגמרי. נשמע לך מעניין ? צרי קשר עם לישי: 050-4488389

תיכון אביב רעננה

מטב האומנה – קלט חירום לתינוקות בטבריה ועפולה

נעם מספרת על המקום והתפקיד שלה:
מטב האומנה זה קלט חירום לילדים בגילאי 0 עד 6 שהוצאו מהבית ונשארים שם עד שמוצאים להם מקום קבוע, או משפחת אומנה, או אימוץ או בחזרה להורים. הילדים יכולים להשאר במשפחת הקלט מכמה ימים ועד שנה בדרך כלל. כשילד חדש מגיע יש הסתגלות של שבועיים, ואז צריך להיות יותר בשעות הבוקר, ואחרי שבועיים הוא נכנס למסגרת בוקר (גן, מעון..). כשהילדים חוזרים מהמסגרות בערך בשעה 3, אז צריך לשחק איתם, לטפל ולהעסיק את התינוקות, להאכיל, לקלח ולהשכיב אותם לישון.

אני מאוד אוהבת את המקום כי פשוט מתאהבים בילדים! ממליצה ממש!

אם את אחראית, מסתדרת עם מגוון גילאים וכמובן אוהבת ילדים, צרי איתנו קשר !
לירז הרכזת 050-4412388

מטב האומנה

מקלט לנשים מוכות וילדיהם

המקלט מתנהל כמו בית ומלא בחום ואהבה, הבנות שירות עובדות ביחד עם הילדים אבל עדיין עם קשר תמידי עם הנשים, המקלט מאוד דינמי וזה מתאפיין בעיקר בכניסה ועזיבה של משפחות וככה זה משפיע גם על הקבוצה של הילדים שנמצאים במקלט והגילאים שלהם( מגיל 0- 12).
במקלט יש גם מעון של המקלט שנמצאים בו הילדים הקטנים וכשיש הרבה ילדים הבנות שירות גם באות לעזור לגננת.
הלוז של הבנות שירות בדרך כלל מתחיל מ13:00-21:00 ומתחיל בלימודים עם ילדי בית ספר ועובר לפעילות אחר הצהריים, שיכולה להיות חוגים, פעילות מתנדבים או פעילות של הבנות שירות. בהמשך יש ארוחת ערב קצת משחקים ועליה לישון.(שוב הכל משתנה בהתאם לקבוצה שבמקלט)
יש רכזת שאיתה אנחנו בקשר תמידי ועובדות בעבודת צוות טובה וכנה. פעם בשבוע יש ליווי של עובדת סוציאלית מהמקלט. המקום מלא באור ושמחה.
אז מי שאוהבת ילדים ובאה עם ראש פתוח, אנרגיות חיוביות ומלא אהבה ונכונה לעבוד בצוות ובעבודה אינטנסיבית. אנחנו מחכות לך!
צרי קשר עם יעל/יוכי 050-8440567

מקלט לנשים מוכות

מקום אחר-קלט חירום לנוער בסיכון

מיכל מספרת על השירות שלה ב"מקום אחר" בתל אביב:
מקום אחר הוא קלט חירום זמני לנוער בסיכון שצריכים מקום לישון בו, הם נשארים מלילה אחד עד שלושה חודשים מקסימום. מגיעים אלינו נערים ונערות מכל המגזרים,ומכל גווני האוכלוסייה בגילאי 13- 18 מהרחוב, מהמשטרה והמטרה היא לתת להם בית זמני ולענות על הצרכים שלהם בשאיפה שאחרי 3 חודשים הם יעברו למסגרת מתאימה להם.
התפקיד שלנו הוא גם טכני כמן לכבס, לערוך קניות, לתחזק את הבית וגם המון קשר אישי, מענה לטלפונים ועזרה בכל מה שצריך. בבוקר יש לנערים מרכז למידה ואחרי האוכל יש להם זמן פנאי עד 5 והם יכולים לעשות מה שהם רוצים, להיות במועדון, בחדרים..
הצוות פה מאוד מקצועי, מגבה ותומך. יש הדרכות קבועות ,תמיד יש למי לפנות, וכולם עובדים מאוד קשה.
באופן אישי אני מרגישה שהשירות פה מכין לחיים ברמה הטכנית וברמה הנפשית מבגר אותך, באתי לתרום ונתרמתי המון בחזרה. ממליצה מאוד מאוד !

מיועד לשנה ב בלבד,
לפרטים עדן רכזת שיל"ת 0508440562

מקום אחר תל אביב

מרפא לנפש-קהילה תומכת בהרצליה

תמר מספרת על השירות שלה: קוראים לי תמר ואני בת שירות השנה בקהילה תומכת "מרפא לנפש" הרצליה.
קהילה תומכת זה מסגרת שאליה מגיעים אנשים מעל גיל 18 עם מחלות/הפרעות נפשיות אחרי אשפוזים במחלקות פסיכיאטריות. המקום מעניק להם בית חם, מכיל ותומך. דואגים לדיירים הן בפן הרפואי- פסיכיאטרי והן בצד הטיפולי-נפשי. הדיירים שלנו זקוקים לתמיכה וליווי רב בבירוקרטיה, בבישול, ניקיון, הגיינה אישית וסביבתית, בשמירה על הבריאות והאיזון הנפשי, בהשתלבות בקהילה ובתיווך חברתי. הקהילה התומכת מחולקת לדירות שלכל אחת יש מדריכים ועובדים סוציאליים.
בת השירות יכולה להשתלב בתור מדריכה שיקומית של אחת הדירות(כמובן עם תמיכה), או בתפקיד יותר רחב- להיות חונכת של כמה דיירים ספציפיים שזקוקים ליותר סיוע, לערוך חוגים לדיירים ולהשתלב בפעילויות חברתיות. לבת השירות יש הדרכה פעם בשבוע עם עובדת סוציאלית ובאופן כללי, הצוות מאוד עוטף, זמין, קשוב ומכיל. המקום פשוט מקסים- פותח צוהר לעולם המורכב של מחלות נפש, הדיירים מתוקים וכמהים לקשר אנושי, שמחים על כל מחווה ודאגה עבורם.
אני בחרתי לשרת השנה דרך שיל"ת ואני שמחה וממליצה על כך. מאחר ואני בת השירות הראשונה במקום, שיל"ת עזרו ותמכו בי מאוד, נענו לכל שאלה, בקשה או בעיה. דירת השירות היא ברעננה אך לא מאוד רחוקה מהמקום. הדירות של שיל"ת יפות ונעימות 🙂
לפרטים ותיאום ראיון ענבל-רכזת שיל"ת 0508440560

מרפא לנפש

חט"ב ארץ הצבי ירושלים

שלומית מספרת על השירות שלה בבי"ס ארץ הצבי בירושלים:
ארץ הצבי הוא בית ספר דתי לנערים בסיכון עם קשיים מסוגים שונים- קושי לימודי, רגשי, התנהגותי וגם פשוט מתקשים נקודה. הבית ספר הוא קטן, יש בכל שכבה כיתה רגילה וכיתה מקדמת. הבנות שירות נמצאות רק בחטיבה כשבת שירות אחת על שכבה ז' והשניה על שכבת ח'. התפקיד היומיומי הוא להוציא תלמידים ללמידה פרטנית ומדי פעם כשצריך, לעזור בארגון אירועים בית ספריים. התלמידים חמודים מאוד ורוצים את העזרה ואת תשומת הלב.
הצוות בבית הספר מדהים, חם ועוטף! מאוד מעריך ותומך ושם למה שצריך. בגלל האופי הדתי של בית הספר, הבת שירות צריכה להגיע בלבוש צנוע ומכבד.
ממליצה מאוד למי שמחפשת תקן סטנדרטי- מ8:00 עד 16:00, אבל שכן דורש עבודה וראש גדול.
בהצלחה!!

לפרטים והרשמה :
יעל רכזת שיל"ת: 0508440567

d4ce62ef-8a33-4f60-a69b-779f146021c3

בית ספר כי"ח-ירושלים

חושן מספרת על השירות שלה בבי"ס כי"ח בירושלים:
כי"ח הוא בית ספר לחירשים וכבדי שמיעה בירושלים. אני שובצתי לקונדיטוריה של בי"ס, ליוויתי את הבוגרים שלומדים 3 שנים לבגרות בקונדיטוריה יחד עם המורה. אחרי צהריים יש את המתנ"ס שמגיעים לשם תלמידים בגילאי 6-15, יש להם מלא חוגים כמו בישול, יצירה, כדורגל, בריכה ,חיות וכו'.. בנות השירות משובצות לקבוצות ומלוות את התלמידים, שומרות עליהם, עוזרות להם. זאת גם ממש הזדמנות להכיר ולהתחבר לתלמידים שלא נמצאים בכיתה שלי. הצוות בביה"ס ממש חם, מחבק ועוטף! בהתחלה היה לי קשה להתרגל למקום והמחנכת של הכיתה ששובצתי אליה מאוד תמכה ועזרה לי, ואני שמחה על כך מאוד. אני יודעת שיש כאלה שנרתעות כי זה חינוך מיוחד, ואני גם חששתי בהתחלה אבל זה ממש לא מפריע אחרי שמתחברים, צריך רק לבוא בגישה טובה ולתת הזדמנות!
בנוסף, דירת השירות ממש קרובה, חמש דקות באוטובוס ורבע שעה ברגל, וממש משופצת ונקייה
ממליצה מאוד למי שיודעת לדרוש מעצמה, להיות אחראית וכמובן לאהוב את הילדים המהממים❤

לפרטים והרשמה:
יעל רכזת שיל"ת 050-8440567

כיח

המרכז הארצי לפיתוח מנהיגות באריאל

אהלן! קוראים לי סהר ואני רוצה לספר לכם על השירות שלי במרכז הארצי לפיתוח מנהיגות באריאל
מה זה אומר בתכלס?
המרכז הוא בעצם פארק עם מתקנים אתגריים בגובה. (6/10/12/17 מטר).
התפקיד שלי כבת שירות הוא להדריך את הקבוצות שמגיעות גם בנושא התוכן והערכים וגם בנושא הבטיחות במתקנים. לפארק מגיעות קבוצות של נוער – פנימיות של ילדים בסיכון, תיכונים, בתי ספר מהפריפריה, תנועות נוער, צוותי הדרכה ועוד…
בנוסף יש לנו גם קבוצות של אנשי ביטחון – צה"ל, משטרה, יס"מ, ימ"מ, משרדי ראש הממשלה ועוד..
בפעילות שלנו אנחנו מוציאים את האנשים מאזור הנוחות שלהם תוך כדי פעילות אתגרית על ידי מתקני גובה ומעמידים אותם בסיטואציות בהן הם נמצאים במצבי קיצון בשילוב של ערכים למנהיגות תנ"כית.
אז אם את מחפשת מקום להטמעת ערכים על ידי פעילות אתגרית. זה ה-מקום בשבילך!!
למידע נוסף והרשמה צרי קשר עם הרכזת שלי ענבל: 0508440560

מרכז למנהיגות אריאל

לטם- הדרכת טיולים לאוכלוסיות מיוחדות
דקל הדר מספרת על החוויה שלה:
בלטם אנחנו מדריכות קבוצות של אוכלוסיות מיוחדות כמו נוער בסיכון, הפרעות התנהגות, פיגור קל, אוטיסטים ואפילו מקלטים לנשים מוכות. בשלושת החודשים הראשונים של השירות עוברים הכשרה מקצועית ומקבלים תו תקן של הדרכת טיולים. לאורך הדרך יש הרבה ליווי! יש 3 מרכזי הדרכה בארץ: באר שבע, ירושלים ויקנעם. במרכזים אנחנו מכינות את הפעילויות.
ביום יום שלנו אנחנו הרבה בטיולים. לפעמים יש קבוצות קבועות אבל לרוב לא. המטרה היא להביא את הטבע לכמה שיותר אנשים! כשלא נמצאים בטיולים, מכינים הדרכות במשרד. כל הדרכה מותאמת ממש לקבוצה שמגיעה, ואנחנו משתמשות בהמון דרכים כדי להעביר מסר בצורה הכי נגישה.. הדרכה חווייתית ותחושתית , ממש לא כמו הדרכות טיולים רגילות
אני ממש נהנית ומאוד ממליצה!
נשמע לך מעניין ?
אם את יצירתית, אחראית, מלאת אנרגיות, שמחת חיים ויכולת להלהיב קבוצות בכל פעם מחדש, אוהבת צרכים מיוחדים וגמישה בשעות, הצטרפי אלינו !
להרשמה יש לפנות לטלפון 6129* שלוחה 2
* התחייבות לשנתיים

לוטם

מוקד מד"א

יונה משתפת בחוויה שלה במוקד מד"א:
פעמיים בשבוע יש משמרות שטח באמבולנסים, ושאר השבוע העבודה במוקד.
במוקד יש כמה תחומים:
מוקד רפואי – עבודה מול הצוותים בשטח כאשר הם נתקלים בבעיה רפואית חריגה או זקוקים להתייעצות. התפקיד של הבת שירות הוא לסייע לצוותים באמצעות רופאים שונים ברחבי הארץ, פסיכיאטרים ומומחים שונים.
מוקד כוננים – קיצור זמני תגובה והוצאת אופנוענים בשטח למקרים שונים.
מוקד ירקון ואיילון – מוקדים מרחביים שהעבודה בהם אינטנסיבית מאוד בהן תפקיד הבת שירות הוא להיות בקשר מול המשטרה ומכבי אש וגורמים נוספים, לסייע בהזנקת הצוות, דיווחים מול בתי חולים ועוד.
מוקד ארצי – לבנות ספציפיות שיראו יוזמה וראש פתוח, מוקד האחראי על כל מה שקורה בארץ. עבודה מול המנהלים של הארגון, הזנקת מסוקים, מענה למרחבים השונים בארץ.
העבודה היא במשמרות, ומאוד אינטנסיבית. צריך לדעת לעבוד בלחץ, להיות עם ראש פתוח ולעבוד עם אנשים שלא תמיד קל לעבוד איתם. העבודה עצמה ממש מספקת, יום יום מתעסקים בחיי אדם, ואחרי משמרת טובה שהעזרה שלי הייתה משמעותית, ההרגשה מאוד טובה. הצוות פה מדהים, יש המון פרגון, יש לי כאן חברות ממש טובות שהכרתי כאן וזה ממש מוסיף .

פרטים נוספים בטלפון 6129* שלוחה 2

מדא

צעד קדימה

על צעד קדימה שמעת ? מיכל בת השירות מספרת על החוויה שלה : ברוכים הבאים לעיר הבירה ולמרכז היום של צעד קדימה!! אנחנו מרכז יום לאנשים עם מוגבלויות, עם אוכלוסייה מגוונת ומיוחדת!
אני לא דמיינתי שתהיה לי שנה כלכך משמעותית בשירות, עם כלכך הרבה צחוקים וקשרים מיוחדים.
התפתחתי כבן אדם, למדתי על עצמי ואיך זה לאהוב עם כל הלב. המשתתפים במרכז יום הם אנשים מדהימים שאין להרבה את הזכות להכיר. אני ממליצה על התקן הזה לבנות שמאמינות שהן מסוגלות לאהוב חופשי ולקבל אהבה טהורה ואין סופית.
רוצה לשמוע עוד ? אביגיל רכזת שיל"ת 0508884562

צעד קדימה

הוסטל דקל

מקום שהוא בית – הוסטל דקל
דניאלה החלה את השנה שלה בהוסטל ויש לה הרבה מה לספר:

ההוסטל הוא מקום לנערים בסיכון בגילאי 17-20 שמגיעים מרקע קשה ונשרו מהמסגרות התומכות בקהילה, חלק גם עם עבר פלילי.
ההוסטל ממוקם בוילה באשקלון, ולכל נער יש מערכת לפי הבחירה שלו. יש כאלה שעובדים, מתנדבים, לומדים וכו..
מה שאני אוהבת בתפקיד שלי זה שהוא לא מוגדר ואני יכולה לבחור כמה להיות מעורבת ומה לעשות. יש ימים שאני נמצאת בהוסטל ויותר מדברת עם החניכים ומחזקת קשרים אישיים, יש ימים שאני יוצאת עם חניך לרופא או לסידורים, זה ממש משתנה. הגבולות פה מאוד ברורים, וגם הנערים יודעים מה לספר לי ומה לא..
צוות המקום ממש מדהים ! מתייחסים אליי כחלק מהם ,מגבים אותי בהחלטות ומאוד מפרגנים.
בת השירות צריכה להיות בוגרת, מכילה, סבלנית ומקבלת כל אדם כמו שהוא.. יש הרבה מקום ליוזמות ולביטוי אישי.
אני מאוד נהנית וממש ממליצה,
אחרי עשר דקות שתהיו פה, תרגישו שכאן זה כמו משפחה.

נשמע טוב?
צרי קשר עם
שירה 050-8884465

הוסטל דקל

תיכון אוסטרובסקי

אוהבת ילדים ונוער ומתעניינת בתחום של קליטת עליה? אולי זה המקום בשבילך !

אורית מספרת לנו על השירות שלה בתיכון אוסטרובסקי ברעננה:
התיכון הוא תיכון רגיל שבכל שכבה יש 4 כיתות של עולים חדשים י'-יב'. יש עולים ממקומות שונים כמו דרום אמריקה, דרום אפריקה, ארה"ב, צרפת, ספרד ורוסיה.
התפקיד של הבנות שירות הוא לעזור להם ללמוד ולהתכונן לבגרויות. לכל בת שירות יש מערכת שעות שהיא יודעת בעזרתה לאיזה כיתה להכנס ואיזה שיעור לומדים, לפעמים גם משבצים לי תלמידים ספציפיים שצריכים עזרה..
התלמידים מקסימים וממש מעריכים אותנו ואת ההשקעה שלנו, והם גם מאוד רוצים להצליח ונשארים איתנו ללמוד עד מאוחר כמעט כל יום.
בגלל שלכל אחד יש תרבות שונה זה קצת קשה להתבטא ולהבין אחד את השני , אבל עם הזמן לומדים.. צריך מאוד לעודד אותם, להיות חברותיים ובגישה חיובית כדי שיאמינו בעצמם וינסו גם הם להתחבר יותר.. הצוות כאן ממש אוהב ומעריך, וכיף לעבוד איתם!
באופן כללי אני מאוד נהנית וזאת כבר השנה השנייה שלי פה.. נוצרו קשרים מאוד חזקים, ואני ממש התחברתי אליהם.
ממליצה מאוד !
לפרטים ותיאום סיירת פני ללישי 0504488389

אוסטרובסקי

והדרת

קוראים לי נעה ואני כבר בשנה שניה בתקן המדהים "והדרת"
אז מה זה והדרת?
והדרת זה תקן שהתפקיד העיקרי להפיג בדידות לקשישים ובעלי גיל הזהב כידוע הבדידות זו תופעה שידועה בקרב אנשים מבוגרים ותפקיד הבת שירות זה לבקר את הקשיש/ה לדבר עימה, לראות סרטים, לצאת לקניות, לצייר איתה. חשוב לציין שאנחנו לא מטפלות וכל פעולה שקשורה לניקיון או לסיעודי זה לא התחום של הבת שירות אז הסירו דאגה מליבכם ❤
השירות כולל גם פעמיים בשבוע מרכזי יום ששם הבנות שירות מצטרפות לצוות שקיים ומתפקדות בהתאם לאופי המקום יש מרכזי יום שאתם תקחו יוזמה בפעילויות ויש כאלה שפשוט תתנו יד בעזרה אפשר לבקש איפה להשתבץ עם הרכזת האחראית עליך
השירות מדהים! סיפוק מטורף, קשר שנוצר בין נכדה לסבתא, הסיפורים שלהם ההכרת טובה באמת שנותנים כוח לקום כל בוקר בשמחה, צריך סבלנות ויכולת הקשבה ותקשורת וגם כוח נפשי בידיעה שהם כבר מבוגרים וצריך לקחת בחשבון שהם בסוף ימיהם, אני ממליצה בחום אני חושבת שזה שירות כל כך חשוב וכל כך משמעותי לאותם קשישים שאין שמי שדופק על דלתם ופתאום באה בת שירות שמביאה להם את האור לשבוע ❤

פרטים נוספים בטלפון 6129* שלוחה 2

והדרת

פנימית מנוף-נוער בסיכון

שילת ואופיר מספרות על השירות שלהן בפנימיית מנוף:

מנוף זה כפר נוער לנוער בסיכון בעכו.
החניכים והחניכות הם בכיתות י׳-יב שבאים מרקעים שונים.. חלק הוצאו מהבית בגלל רווחה, חלק בגלל בעיות סמים, חלק אחרי אשפוז פסיכיאטרי וחלק גם כאלו שפשוט לא התאימו למסגרות פורמליות רגילות..
התפקיד הפורמלי של הבת שירות הוא להיות בבית ספר בשעות 8:00-16:00 זאת אומרת שמקבלים מערכת עם שיבוצים לשיעורים ועוזרים לימודית. חלק מהתפקיד זה גם ללוות אותם לקופ"ח/ בתי משפט..
בגלל שזה כפר נוער ולא רק בית ספר יש גם אפשרות להשתבץ לפנימיות ולהיות עם החניכים בפנימיות, אבל זה לא כלול בתפקיד הפורמלי של הבת שירות. לגמרי אפשרי להיות מעורבת בחיי הפנימייה שלהם, בפעילויות וכו אבל צריך ממש לרצות את זה כדי להשתלב בפנימייה.. המקום של הבת שירות בפנימייה לא ממש מובנה וזה מאוד תלוי ביוזמה והרצון של הבנות כמה להיות מעורבות.
החניכים באמת ממש מדהימים בהתחלה קצת קשה אבל אחרי שעוברים את המחסום באמת מקבלים סיפוק אדיר! זה תפקיד לא קל כי נתקלים בסיפורים וסיטואציות שבן אדם רגיל לא נתקל בהם בחיי היומיום שלו אבל לומדים מזה מלא וזאת שליחות מטורפת ויוצרים באמת קשרים עמוקים עם חניכים.
זה מקום מדהים! אנחנו מאוד נהנות !

לפרטים והרשמה עטרה 050-8844532

מנוף

בי"ס רעות פ"ת

היי אני אור, ואני עושה שירת השנה בבי"ס רעות בפתח תקווה.
בית הספר הוא בית ספר של 70 ילדים מושלמים על הרצף האוטיסטי בכמה רמות
8-7 ילדים בכיתה
א-ו
9 כיתות
מתאהבים בהם ברגע
העבודה בתור בת שירות היא אינטנסיבית ומאתגרת..
צריך לעבור בין הכיתות
תלוי לפי העדפה, חיבור
וכמובן שצרכי מערכת.
בתור בת שירות אני צוות לכל דבר וענין..
שותפה לתהליכים בכיתה ולהתנהלות היומיומית
הילדים מדהימים והכי מתוקים שיש,
צוות עוטף ויש למי לפנות.
יש לכל כיתה סדר יום יש חוגים שיעורים (כמובן לפי הרמה) מפגשים וארוחות ..
אני נורא נהנית !
אז אם את בעלת לב ענק ואהבה לילדים, מסורה, בעלת ראש גדול ולא מפחדת מעבודה קשה
מוזמנת לפנות לתמר 0508844542

בית ספר רעות

תיכון תעשייתי לנוער בסיכון-ליד שוהם

בין ערים ומושבים נמצא לו בסיס קטן אך מיוחד במינו- בסיס בית נבאללה
בתוך הבסיס שנמצא ליד שוהם שוכן לו תיכון תעשייתי לנוער בסיכון ‍‍‍
את שואלת את עצמך מה זה תיכון תעשייתי ?
תיכון תעשייתי זהו תיכון מקצועי בו התלמידים מוציאים לא תעודת בגרות אלא תעודת מקצוע כמו מכונאות רכב, חשמל, קירור , מנהל וכו' .
התיכון עובד בשיתוף עם צה"ל ולכן הוא נמצא בבסיס, ככה שאת עושה שירות לאומי אבל מרגישה בצבא
אז אם את מחפשת מקום משמעותי, אינטנסיבי עם צוות חם ואוהב שמורכב גם מתלמידים ממגוון אוכלוסיות רווחה וסיכון, ממורים, בעלי מקצוע, חיילים, הנוער העובד וכמובן הבנות שירות
ואם את רוצה לתרום ולעשות,לתת אבל גם לקבל ולהיות משמעותית מכל הבחינות- לעזור חברתית, לימודית , אישית ונפשית , לקדם את התלמידים לא רק בתיכון אלא גם מעבר בחיי היום יום ולהוות חלק משמעותי מחייהם אז בואי אלינו !!! ✨

לפרטים נוספים (הרשמה אצל הרכזת ) :
אושרית רכזת ❤- 0508440574

אל תחשבו יותר מדי פשוט תבואו! אין כמו התיכון שלנו !

תעשייתי שוהם

תיכון תעשייתי – צור ברק– עבודה עם נוער בסיכון

סתיו מספרת לנו על החוויה שלה בתיכון:
צור ברק זה תיכון קטן, משפחתי וחמים. כולם מכירים את כולם, לא משנה מאיזה כיתה, באיזה גיל, יש אווירה טובה וכיפית. הצוות ממש תומך ומחבק, אני חלק מהצוות לגמרי!
ביום יום שלי אני נכנסת לתגבר בכיתות שצריך עזרה ומוציאה תלמידים לפרטני, מחזקת קשרים אישיים עם התלמידים ומעודדת אותם ללמוד.
בשביל להיות בת שירות בתפקיד כזה לדעתי צריך ראש גדול , רצון לעזור, אחריות, דוגמה אישית ויכולת טובה בקבלת החלטות.
אני ממש נהנית ומאוד ממליצה !

נשמע שזה תפור עלייך?
צרי קשר עם דקלה: 0508844645

תעשייתי צור ברק

בית למרחב-לנערים בסיכון

היי אז אספר קצת על בית למרחב ועל השירות שם מהעיניים שלי (:
בית למרחב הוא מקום טיפולי לנערים בסיכון מכיתה י"א עד גיל 26 ( מתוקים ברמות ! )
והצוות הצעיר ( שמורכב משתי בנות שירות ושני חיילים ובאופן כללי צוות מעולה) מלווים את שכבת י"א , י"ב ושנה אחרי י"ב שמתגייסים .
בבוקר אני נמצאת עם הנערים שלי בברנקו וייס ובתיכון רגר
אחר כך מגיעים אל הבית עצמו ביחד עם הנערים שמעוניינים
לכל שכבת גיל יש קורס שבהם הם נפגשים לפחות פעם בשבוע כקבוצה ולאחר הקורס יש פעילות חברתית
זה תקן שמאד מתאים למי שמחפשת מקום אינטנסיבי
העבודה עצמה מול הנערים היא מאד בלתי פורמלית , זה ליצור מפגשים איתם , לעשות איתם שיעורים , ללוות אותם והמון קשר אישי .
מתאים למי שמחפשת לעשות משהו מאתגר ומשמעותי
מקום מתוק ומומלץ בחום❤

לפרטים והרשמה: חני 050-8289307

בית למרחב

הזנק-לשירות לאומי טכנולוגי

היי!😀
אז אני רעות ביבי, במקור אני מגיעה מתל אביב וכרגע אני בשירות לאומי בעיר הבירה המדהימה שלנו- ירושלים😍

מאז ומתמיד הייתה בי את הסקרנות והרצון ללמידה בתחום החדשנות והטכנולוגיה💻

לאחר שסיימתי 12 שנות לימוד בהצלחה, הגיע הרגע לבחור במה אעסוק בשירות הלאומי. חיפשתי תפקיד שמצד אחד, יבטא את היכולות והכשרונות שלי בתחום הטכנולוגיה . ומצד שני, היה בי רצון עז להתנסות בהדרכה וחינוך.💪😁

לראשונה בשירות הלאומי נפתח מסלול ייחודי וחדשני להצטרף למשימה הלאומית של הנגשת העולם הדיגיטלי למערכת החינוך בישראל. המסלול כלל הכשרה והסמכות מקצועיות בתחום הטמעת מערכות מחשוב ענן וליווי מקצועי ואישי.

במהלך השנה העברתי הדרכות לצוות חינוכי אשר עסקו בחשיפת כלים דיגיטליים בסיסיים שיכולים לעזור להם בהיותם מורים המלמדים בבית ספר מתוקשב.

בנוסף, במהלך השנה יזמתי פרוייקטים אשר מטרתם הייתה לדאוג להגעת כלל התלמידים לרמה כמעט זהה שמאפשרת למורים לתקשר עם התלמידים ולעבוד איתם בצורה טובה תוך כדי פיתוח מיומניות המאה ה21 .

יתר על כן, השנה הקמתי מרכז תמיכה המספק מענה יומי לבעיות תפעוליות של ממשקים בהם התלמידים עובדים. המרכז מונע עיכוב בלמידה ומקטין משמעותית את העומס והפניות המיותרות לטכנאים.

לסיכום, צברתי ניסיון רב במהלך השירות בתחום הנדרש בתעשייה ובשוק העבודה. עברתי הכשרות והשתלמויות, יזמתי פרוייקטים, התנסיתי בהדרכת אנשי חינוך, הובלתי צוותים ובעצם הגשמתי את עצמי וחוויתי סיפוק גדול❤

אז אם את מרגישה שטכנולוגיה וחינוך מדברים אלייך את מוזמנת להצטרף ולקחת חלק במשימה הלאומית-קפיצת מדרגה טכנולוגית בתחום התקשוב והתאמת הלמידה למציאות הטכנולוגית במאה ה-21 👩‍💻👨‍💻
לפרטים- אביגיל 0508884562

הזנק

תיאטרון נא לגעת

דניאל ובתיה מספרות על השירות שלהן ב"נא לגעת":
נא לגעת זאת עמותה שמעסיקה אנשים עם מוגבלויות. חרשים, עיוורים וחרשים עיוורים. הם עובדים לכל דבר וכל אחד בנישה שמתאימה לו.

יש את התיאטרון- עולות שם הצגות שהשחקנים הם חרשים עיוורים, שומעים, חרשים או עיוורים. לפעמים בנות השירות משתתפות בהצגות בתור מתורגמניות, וכמובן מקימות את התפאורה לפני כל הצגה.

מסעדת בלאק אאוט- מסעדה בחושך. המלצרים הם עיוורים או כבדי ראייה. בנות השירות עוזרות לתווך בין המלצרים לבין המטבח, להסביר את התפריט,לאיזה שולחן המנה הולכת וכו'. יש גם סדנאות שעושים לקבוצות בחושך, קורסים של שפת הסימנים, ואולם אירועים קטן שהמקום מפעיל.

המקום מאוד מיוחד כי כל הזמן עושים משהו אחר! זה מאוד מגוון וכל יום שונה מהשני.
ממש מרגש כל פעם לראות איך אנשים בכל מיני גילאים ומסגרות שמגיעים בפעם הראשונה מגיבים כשהם פוגשים עיוורים וחרשים..
אז אם יש לך ראש פתוח, יכולת התמודדות עם אנשים בעלי דעות שונות, יוזמה, ספונטניות, כוח פיזי וגמישות בשעות, מוזמנת להצטרף אלינו ! *התחייבות לשנתיים

לפרטים צרי קשר עם עדן 050-8440562

נא לגעת

אורט אורמת יבנה

היי ! אני בת שירות בתיכון אורט אורמת יבנה ורציתי לספר לכן על התקן שלי. אורמט הוא תיכון תעשייתי לנוער נושר. התלמידים עובדים וגם לומדים, וכל אחד יוצא עם מקצוע במגמה שהוא בוחר.
בתחילת השירות חששתי מאוד לא ידעתי לאן אני מגיעה לא ידעתי אם אסתדר עם התלמידים. היום ברוך השם אני שמחה להגיע כל בוקר לתיכון, אני מתה על התלמידים שלי, ויש לי פה חברות מהממות.
התפקידים העיקריים שלנו היא יצירת קשרים אישיים עם התלמידים, בניית יחסים של אמון , עידוד ומוטיבציה ללמידה וכמובן גם סיוע לימודי בקבוצות קטנות. לבנות השירות הן חלק ממש משעמעותי לתלמידים, לפעמים יותר מהמורים..

אז , אם את מחפשת מקום להשפיע, להיות ראש גדול, ליזום ולהיות דמות משמעותית, ויש לך יכולת הצבת גבולות, תקשורת אישית טובה ולב ענק

מוזמנת להצטרף אלינו בשנה הבאה
פרטים והרשמה דרך קשת הרכזת 050-8440576

אורט אורמת יבנה

מיזם שומרי הדרך

היי, קוראים לי גל אני בת 19 והיום אני עושה שירות לאומי שנה שנייה במיזם "שומרי הדרך" 🚗

כשחיפשתי שירות היה לי מאוד חשוב למצוא את המקום שבו אני ארגיש שאני תורמת ונותנת מעצמי וגם לאחרים.
עברתי בין כל כך הרבה תחומים עד שהגעתי למיזם "שומרי הדרך" .

יש טיפה סטיגמה על שירות לאומי במשרדים, אז אני כאן כדי לנפץ לכם את זה 💻
שירות לאומי במיזם "שומרי הדרך" פתח לי עולם רחב של טכנולוגיה, הצלחות, כישלונות שיתופי פעולה, עבודת צוות ועוד המון
לא חשבתי שבתור בחורה בת 19 אני אתמודד עם כ"כ הרבה דברים ויפתח לכל כך הרבה עולמות כמו למשל- אפיון אפליקציות, פגישות בבתי תוכנה, עריכת סרטים, ראיונות ברשת, שיח עם מתנדבים, ארגון כנסים, העברת הכשרות ועוד…📱💼

חוץ מכל זה זיכיתי גם להכיר אנשים מדהימים וליצור חברויות לחיים,
אם זה כל הבני שירות שאיתם אני נמצאת באותו חדר כל יום אם זה הצחוקים, השירים, הארוחות בוקר, מסיבת פורים, ימי הכיף. זכיתי בחברות לחיים שבזכותם השירות הפך ליותר משמעותי! ❤️
ואם זה הצוות של המיזם מהמנהל ועד האנשים שנמצאים מאחורי הקלעים שאיתם אני עובדת כל כך הרבה במהלך השנה וחצי האחרונה.

עוד 5 חודשים אני מסיימת את השירות במיזם "שומרי הדרך" לאחר שנתיים ואני כל כך אסירת תודה על כל החוויות, הלמידה והאנשים שהכרתי!🤩🙏🏽
וגם בימים כאלו קשים אנו ממשיכים לעבוד ולתרום את החלק שלנו ולעזור בחברה!

אז אם את מחפשת שירות משמעותי כמו בשומרי הדרך אני ממליצה לך (בחום!) לבוא אלינו.

צרי קשר עם נעמי: 050-8440014

שומרי דרך

הכנ"ף

מחפשים בת שירות לשנה הבאה בתקן שלי !
רציתי לספר לך קצת על השירות שלי.

אני מדריכה בתכנית הכנף, זו חברת בת של הסוכנות היהודית.

אני מדריכה קבוצה של חבר'ה תיירים צרפתיים בגילאי אחרי תיכון, שמגיעים לארץ לשנה של העמקת שורשים, לימודים, וחוויות שיהוו אבן דרך להתחלת התהליך שלהם בארץ. בעצם אפשר להגיד , באו לטעום את מתיקותה של ארץ ישראל.

במהלך השנה הם לומדים עברית, פוגשים בנופי ארץ ישראל , מתנדבים, פוגשים תרבויות שונות, אנשים שונים וכל זאת דרכך, את העיניים והפה שלהם, את הישראלית הראשונה שהם באמת פוגשים.

קשה לי להגדיר את התפקיד, אך אם אני מוכרחת להגדיר, הייתי מגדירה אותו "כאחות גדולה" זה ליצור קשר אישי עם החניכים, להעביר פעולות, ללוות אותם . להיות בהוויה שלך שם איתם. כל יום בשירות נראה אחרת.

השירות היינו אינטנסיבי, הדורש אחראיות, הגדלת ראש, יצירתיות, מנהיגות והרבה כוח רצון והשקעה . הסיפוק הוא עצום , וממשיך הלאה.

מיועד לבנות שנה שנייה, אין צורך בידע קודם בצרפתית

לפרטים: אילה 050-8568883

כנף

עמותת שק"ל

שק"ל בירושלים היא עמותה מיוחדת שעובדת עם צרכים מיוחדים בגילאים הבוגרים. בעמותה יש הרבה בנות שירות והן יכולות לפעול במספר מסלולים אפשריים:
תעסוקה וליווי העבודה של חברה במפעל מוגן לאורך יום העבודה שלהם. ליווי עבודה וריכוז חברתי שלהם במפעל לאורך אירועי השנה. אירגון והפעלה של מערך פנאי לחברה בשעות אחה"צ. הפקת אירועים, טיולים וחוגים קבועים לאורך השבוע.
דיור-ליווי אישי של דירת מתמודדים- בתחום זה בת השירות מלווה את הדיירים בשעות אחה"צ עד הערב במהלך ההתנהלויות היומיומיות, יציאה לסידורים מחוץ לדירה, הפעלה הדירה וסדר יום היום שלה.

לפרטים נוספים והרשמה צרי קשר עם חן 050-8440546

שקל1

בי"ס יבניאלי רחובות-התנדבות לימודית וחברתית עם ילדים בסיכון

שיראל משתפת אותנו בחוויה שלה:
כשהתחלתי את השירות, חשבתי שרוב העבודה תהיה לימודית ואולי אפילו יהיה לי קצת משעמם..
אבל זה ממש לא ככה.
נקשרתי ממש לילדים, יש גם עזרה לימודית כמובן אבל זה ממש לא העיקר.
במסגרת התפקיד שלי אני גם עושה תגבור לילדים עם פעילויות, משחקים ושיעורי בית והאווירה ממש כייפית וחמה.

למה כדאי לעשות שירות לאומי עם ילדים בסיכון?
הם רואים אותך כאחות או אח גדול,ומספרים לבני שירות כל בעיה ומצוקה, העזרה של הבני שירות יותר גדולה מהמורה כי הילדים לא תמיד מרגישים בנוח לספר למבוגר.
לדעת שעזרת למישהו שאין לו תמיד איפה להיות אחרי הבית ספר, זה הרגשה ממש טובה..

רוצה להתנדב ? לתת ולקבל בחזרה ?
פני לקשת הרכזת 050-8440576

יבניאלי רחובות