דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בי"ס יסודי הממוקם ברובע י"ז בעיר. בביה"ס ישנן מספר כיתות של ילדים כבדי שמיעה וחירשים ובת השירות היא חלק מהצוות החנוכי בכיתות אלה, אין חובה לידיעת שפת הסימנים. בנוסף ישנה אפשרות לשרת בבהי"ס זה בכיתות החינוך הרגיל בעיקר בסיוע לתלמידי כיתות א'.
בי"ס יסודי הממוקם ברובע י"ז בעיר. בביה"ס ישנן מספר כיתות של ילדים כבדי שמיעה וחירשים ובת השירות היא חלק מהצוות החנוכי בכיתות אלה, אין חובה לידיעת שפת הסימנים. בנוסף ישנה אפשרות לשרת בבהי"ס זה בכיתות החינוך הרגיל בעיקר בסיוע לתלמידי כיתות א'.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבמסגרת התפקיד בנות השירות מסייעות לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר הן בשיעורים והן בהפסקות ומהוות להם אוזן קשבת ומודל של אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
ביה"ס "שער האריות" האדם הוא לב העניין . אנו מאמינים בכבוד האדם הצעיר והבוגר באשר הוא אדם. מחנכים לקבל וסבלנות ונותנים מענה לייחודיות האדם בחברה. הלומד (תלמיד ומורה כאחד) מהווה נקודת מוצא לכל תהליך בביה"ס: תהליכי הוראה – למידה מושתתים על למידה הבנייתית, שתוף פעולה בחירה והתאמה. שלוב כאורח חיים והערכה מחזורית כאמצעי לאיתור צרכים,…
ביה"ס "שער האריות" האדם הוא לב העניין . אנו מאמינים בכבוד האדם הצעיר והבוגר באשר הוא אדם. מחנכים לקבל וסבלנות ונותנים מענה לייחודיות האדם בחברה. הלומד (תלמיד ומורה כאחד) מהווה נקודת מוצא לכל תהליך בביה"ס: תהליכי הוראה – למידה מושתתים על למידה הבנייתית, שתוף פעולה בחירה והתאמה. שלוב כאורח חיים והערכה מחזורית כאמצעי לאיתור צרכים, לתכנון ויישום בתוך התהליך ובסופו. בביה"ס מגוון סגנונית הוראה (פעילה פרונטלית, סדר יום גמיש, עבודה במוקדים יחידניות בזוגות, הוראת עמיתים וכו'… ) ופרויקטים רבים לקידומו של התלמיד הלומד.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבנות השירות משתלבות בתכנית קליטת עלייה ומסייעות לתלמידים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכיהם, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובאירועים שונים.
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר יסודי. ההתנדבות מתבצעת בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד).
בית ספר יסודי. ההתנדבות מתבצעת בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד).
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבמסגרת התפקיד בנות השירות מסייעות לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהוות להם אוזן קשבת ומודל של אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לבנות נעימות, אחראיות, בעלות רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצות ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
בית ספר יסודי ממלכתי דתי הממוקם במושב חמד. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר יסודי ממלכתי דתי הממוקם במושב חמד. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.
בתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.
דרישות התפקידבני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובאירועים שונים.
בתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.
בתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.
לא כולל דיור
רכזת אחראית: רעות בן סימון
טלפון נייד: 0508289305
דואר אלקטרוני: reutb@shlomit.org.il משרד: 6129*
בתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם/ן להצטרף כמתנדבים/ות במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.
בתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם/ן להצטרף כמתנדבים/ות במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידקיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.
לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובאירועים שונים.
בית ספר יסודי הממוקם ברעננה, מורכב מאוכלוסיית עולים מארצות שונות. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר יסודי הממוקם ברעננה, מורכב מאוכלוסיית עולים מארצות שונות. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית קסלר המופעל על ידי עמותת איל"ן הינו מעון טיפולי שיקומי למבוגרים נכים בעלי מוגבלויות פיזיות קשות. המעון נותן מענה מותאם אישית לצרכים החברתיים והתרבותיים של הנכים ומעודד אותם לצאת לדרך חיים עצמאית ולהשתלב בחברה תוך מיצוי הפוטנציאל האישי שבהם.
בית קסלר המופעל על ידי עמותת איל"ן הינו מעון טיפולי שיקומי למבוגרים נכים בעלי מוגבלויות פיזיות קשות. המעון נותן מענה מותאם אישית לצרכים החברתיים והתרבותיים של הנכים ומעודד אותם לצאת לדרך חיים עצמאית ולהשתלב בחברה תוך מיצוי הפוטנציאל האישי שבהם.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע בכיתת המחשבים שבמעון, בסדנאות עבודה, יציאה עם הדיירים לבילוי ופעילויות וסיוע מותאם אישית לכל דייר ולרצונו.
חלק בלתי נפרד מהתפקיד היא ההיכרות האישית והקשר המיוחד שנוצר עם הדיירים. אלה מעניקים לדיירים משמעות וכלים להתפתחות ולהמשך הדרך.
מחפשים בני שירות שיכולים לארח חברה, ליצור מפגשי שיחה, להושיט יד למצבים לא שגרתיים ולפעול באחריות ורגישות תמידית.
בית ספר יסודי הממוקם באשקלון. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות שילוב (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר יסודי הממוקם באשקלון. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות שילוב (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
שירותי הדם של מגן דוד אדום (מד”א) אחראים על איסוף, עיבוד, בדיקה ואספקת מנות ומרכיבי דם לכל בתי החולים ברחבי המדינה, עבור חולים הזקוקים לעירויי דם במהלך אשפוזם. התרמות הדם מתקיימות בכל רחבי הארץ באמצעות ניידות דם המגיעות אל אתרי ההתרמה השונים. בנוסף מתקיימות התרמות דם בנקודות ההתרמה הנייחות, הממוקמות בתחנות מד”א ברחבי הארץ.
שירותי הדם של מגן דוד אדום (מד”א) אחראים על איסוף, עיבוד, בדיקה ואספקת מנות ומרכיבי דם לכל בתי החולים ברחבי המדינה, עבור חולים הזקוקים לעירויי דם במהלך אשפוזם.
התרמות הדם מתקיימות בכל רחבי הארץ באמצעות ניידות דם המגיעות אל אתרי ההתרמה השונים. בנוסף מתקיימות התרמות דם בנקודות ההתרמה הנייחות, הממוקמות בתחנות מד”א ברחבי הארץ.
שעות פעילות
משמרות
דרישות התפקידבני השירות מתלווים לצוותי הניידות להתרמות דם, מצטרפים לעשייה חיונית והכרחית ומסייעים למתרימים- מודדים לחץ דם, ממלאים טפסים מכניסים נתונים למחשב ועוד..
טרם הכניסה לתפקיד עוברים קורס עזרה ראשונה במשך כשבוע ובשנה השנייה אחרי תקופה בשירות עוברים המתנדבים קורס לקיחת דמים (לומדים כיצד לבצע שאיבת דם ורידי לבדיקות מעבדה).
מתאים לבני שירות אשר סיימו 12 שנות לימוד עם בגרות מלאה ומגמה מדעית.
התפקיד מצריך סבלנות רבה ונכונות לשעות עבוה גמישות, נדרשת התחייבות לשנתיים.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי אשקלון. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי אשקלון. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים בדימונה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בדימונה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
הערות
בין בתי הספר:
בי"ס יצחק שדה
בי"ס דקלים
בי"ס גבריאל
לא כולל דיור
רכזת אחראית: רעות בן סימון
טלפון נייד: 0508289305
דואר אלקטרוני: reutb@shlomit.org.il משרד: 6129*
בתי ספר הממוקמים בכל כרמיאל. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל כרמיאל. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים בכל נהריה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל נהריה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי נתיבות. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי נתיבות. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר יסודי הממוקם בנתניה. חלק מאוכלוסיית התלמידים הינם ילדים בסיכון ממשפחות רווחה ואוכלוסייה מהעדה האתיופית. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר יסודי הממוקם בנתניה. חלק מאוכלוסיית התלמידים הינם ילדים בסיכון ממשפחות רווחה ואוכלוסייה מהעדה האתיופית. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידסיוע לימודי לתלמידים בכיתות,כיתת מב"ר, רמה לימודית גבוהה. עבודה לימודית בעיקר בשכבה הצעירה. בהמשך השה משתלבים בכל הכיתות, עבודה פרטנית. אחהצ מועדונית בתוך בי"ס
בתי ספר הממוקמים בכל עכו. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל עכו. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי קרית שמונה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי קרית שמונה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי רמת גן ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי רמת גן ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים ברחבי רמת השרון ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים ברחבי רמת השרון ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי אשדוד. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי אשדוד. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
הערות
דוגמא לבתי ספר באיזור:
בית ספר הגבעה
כולל דיור
רכזת אחראית: שירה אהרון
טלפון נייד: 050-8884479
דואר אלקטרוני: shiraah@shlomit.org.il משרד: 6129*
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי אשדוד. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי אשדוד. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי הספר ממלכתיים פזורים ברחבי אשדוד. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי הספר ממלכתיים פזורים ברחבי אשדוד. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי באר שבע ואופקים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בתי ספר הממוקמים בכל רחבי באר שבע ואופקים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
הערות
בין בתי הספר:
בי"ס מצפה- שילוב אוכלוסיות מכל המגזרים
בי"ס מולדת- חינוך רגיל +לק"ש
בי"ס יצחק נבון
בי"ס הגבעה – אופקים
כולל דיור
רכזת אחראית: שירה אהרון
טלפון נייד: 050-8884479
דואר אלקטרוני: shiraah@shlomit.org.il משרד: 6129*
ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.