מרכז שניידר הנמנה עם קבוצת כללית הוא בית החולים הגדול בישראל לרפואת ילדים ומציע מגוון שירותים בכל ההתמחויות ברפואת ילדים.
מרכז שניידר הנמנה עם קבוצת כללית הוא בית החולים הגדול בישראל לרפואת ילדים ומציע מגוון שירותים בכל ההתמחויות ברפואת ילדים.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבשניידר תוכלו לעזור לצוות הרפואי בטיפול, לסייע בשמירת הקשר בין הילדים החולים והוריהם לבין הרופאים, לטפל בצרכי המחלקה ולהפוך לאנשי צוות לכל דבר.
ניתן להשתלב בשני תפקידים:
תפקיד מנהלתי הכולל עבודה משרדית, מענה טלפוני וקבלת קהל.
מתאמת שירות- בת השירות מלווה את השירות של המטופלים במהלך שהותם בבית החולים ומהווה גורם מקשר בין הצוות הרפואי לבין המטופל.
בית החולים שיבא בתל השומר הוא אחד מבתי החולים המובילים במדינת ישראל, מופת למצוינות בתחומי השירות הבריאותי ומחקר רפואי בארץ ובעולם. בשיבא מוקירים את בני השירות הלאומי ורואים בתרומתם ערך מוסף להתנהלות היומיומית של בית החולים.
בית החולים שיבא בתל השומר הוא אחד מבתי החולים המובילים במדינת ישראל, מופת למצוינות בתחומי השירות הבריאותי ומחקר רפואי בארץ ובעולם.
בשיבא מוקירים את בני השירות הלאומי ורואים בתרומתם ערך מוסף להתנהלות היומיומית של בית החולים.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהמתנדבות מהוות חלק בלתי נפרד ממערך העובדים בבית החולים ומשתלבות בתפקידים שונים עם משמעות, סיפוק ויכולת השפעה. בכל התפקידים נדרשת תודעת שירות גבוהה, סבלנות רבה ויכולת עמידה במצבי לחץ. התפקידים האפשריים-
מזכירות רפואית- קבלת קהל הפונים וטיפול בכל הקשור בהפניית המטופלים, קביעת תורים ומענה טלפוני. ניתן להקדים לשירות קורס במזכירות רפואית בסופו מקבלת המתנדבת תעודה מוכרת של משרד הבריאות שתקפה בשוק העבודה, בתמורה המתנדבת מחוייבת לשנתיים שירות.
סייעת לרופאים- עזרה בהוצאת הוראות רפואיות וסיוע בפרוצדורות מקצועיות כמו לקיחת דם ורידי, ביצוע בדיקות א.ק.ג, ולקיחת מדדים. בתחילת השירות יעברו המתנדבות המתאימות קורס מקצועי שבאפשרותו לסלול דרך למגוון אפשרויות תעסוקה גם לאחר השירות.
התפקיד דורש 5 יח""ל במגמת ביולוגיה ומותנה בהתחייבות לשנתיים שירות.
סייעת לאחות- לקיחת מדדים וסיוע במחלקות השונות.
מגוון תפקידי אדמיניסטרציה שונים- עבודה מנהלית שוטפת והתנהלות מול גורמי חוץ.
מכבי פארם הינה רשת בתי מרקחת של מכבי שירותי בריאות ומונה למעלה מ- 100 בתי מרקחת בפריסה ארצית.
מכבי פארם הינה רשת בתי מרקחת של מכבי שירותי בריאות ומונה למעלה מ- 100 בתי מרקחת בפריסה ארצית.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות הרוקחים בביצוע המשימות הלוגיסטיות וייעול העבודה בבית המרקחת, סידור תרפות ואחריות על נושאים מנהלתיים, בהתאם להנחיות מנהל בתי המרקחת.
בית ספר חינוך מיוחד בינוני קשה. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
בית ספר חינוך מיוחד בינוני קשה. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבמסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
בית ספר יסודי הממוקם בראש פינה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר יסודי הממוקם בראש פינה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר הממוקם בפתח תקווה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות.
בית ספר הממוקם בפתח תקווה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר יסודי לילדים בכיתות א-ט עם קשיי התנהגות וקשיים רגשיים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות שילוב (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר יסודי לילדים בכיתות א-ט עם קשיי התנהגות וקשיים רגשיים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות שילוב (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר לחינוך בשיטת וולדורף (אנתרופוסופי) לילדים. דרך הלימוד בבתי ספר אנתרופוסופיים מבוססת על הגישה לפיה הלימוד נעשה בדרך של התנסות, חווייתית ואומנותית. הילדים מקבלים כלים ומיומנויות בסיסיות לחיים ורוכשים מיומנויות חברתיות, הכוללות יכולת ליצור קשרים אישיים משמעותיים ויכולת להתבונן בסביבה בצורה רחבה ובכך לתרום לחברה הסובבת.
בית ספר לחינוך בשיטת וולדורף (אנתרופוסופי) לילדים.
דרך הלימוד בבתי ספר אנתרופוסופיים מבוססת על הגישה לפיה הלימוד נעשה בדרך של התנסות, חווייתית ואומנותית.
הילדים מקבלים כלים ומיומנויות בסיסיות לחיים ורוכשים מיומנויות חברתיות, הכוללות יכולת ליצור קשרים אישיים משמעותיים ויכולת להתבונן בסביבה בצורה רחבה ובכך לתרום לחברה הסובבת.
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר שדרך הלימוד מבוססת על הגישה האנתרופוסופית, לפיה הלימוד נעשה בדרך של התנסות, חווייתית ואומנותית הילדים מקבלים כלים ומיומנויות בסיסיות לחיים ורוכשים מיומנויות חברתיות, הכוללות יכולת ליצור קשרים אישיים משמעותיים ויכולת להתבונן בסביבה בצורה רחבה ובכך לתרום לחברה הסובבת.
בית ספר שדרך הלימוד מבוססת על הגישה האנתרופוסופית, לפיה הלימוד נעשה בדרך של התנסות, חווייתית ואומנותית
הילדים מקבלים כלים ומיומנויות בסיסיות לחיים ורוכשים מיומנויות חברתיות, הכוללות יכולת ליצור קשרים אישיים משמעותיים ויכולת להתבונן בסביבה בצורה רחבה ובכך לתרום לחברה הסובבת.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר יסודי הממוקם בראשון לציון. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד).
בית ספר יסודי הממוקם בראשון לציון. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד).
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר חינוך מיוחד לילדים בני 18-6 הסובלים מפיגור שכלי קל, ממגבלות מוטוריות ומקשיי למידה על רקע אורגני. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
בית ספר חינוך מיוחד לילדים בני 18-6 הסובלים מפיגור שכלי קל, ממגבלות מוטוריות ומקשיי למידה על רקע אורגני. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבמסגרת התפקיד בנות השירות מסייעות לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לבנות נעימות, אחראיות, בעלות רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצות ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
בית ספר חינוך מיוחד תקשורתי לתלמידים בגילאי 12 עד 21 בעלי לקויות הפוגעות בתפקודם. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
בית ספר חינוך מיוחד תקשורתי לתלמידים בגילאי 12 עד 21 בעלי לקויות הפוגעות בתפקודם. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבמסגרת התפקיד בנות השירות מסייעות לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהוות להם אוזן קשבת ומודל של אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
בתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה של התלמיד לבחור לעסוק וללמוד בעיקר מה שמעניין אותו.
בתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה של התלמיד לבחור לעסוק וללמוד בעיקר מה שמעניין אותו.
שעות פעילות
08:00-13:00 לאחר מכן מצטרפות לגן הדמוקרטי
דרישות התפקידבנות השירות מסייעות בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, והן בפן החברתי. מהוות אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחות חלק בטקסים, בפעילויות חברתיות ובאירועים שונים.
בתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה של התלמיד לבחור לעסוק וללמוד בעיקר מה שמעניין אותו.
בתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה של התלמיד לבחור לעסוק וללמוד בעיקר מה שמעניין אותו.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידלכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.
לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, והן בפן החברתי. מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, בפעילויות חברתיות ובאירועים שונים.
בית ספר מרחב הינו בית חינוך דמוקרטי (כיתות א'-ט' וגנים) המציע לימודים באווירה אינטימית שבה מושם דגש מיוחד לצרכיו ולהתקדמותו של כל ילד וילדה. במרחב נבנתה סביבת למידה המאפשרת פיתוח של עצמאות מחשבתית, רגשית וגופנית, המטפחת ביטוי עצמי והגשמת מאוויים אישיים.
בית ספר מרחב הינו בית חינוך דמוקרטי (כיתות א'-ט' וגנים) המציע לימודים באווירה אינטימית שבה מושם דגש מיוחד לצרכיו ולהתקדמותו של כל ילד וילדה. במרחב נבנתה סביבת למידה המאפשרת פיתוח של עצמאות מחשבתית, רגשית וגופנית, המטפחת ביטוי עצמי והגשמת מאוויים אישיים.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית הספר נשען על המסורת ארוכת השנים של עשרות בתי ספר במודל סאדברי בישראל ובעולם. סאדברי כפר סבא מאמינים ביכולתו וזכותו של כל אדם לעצב את חייו ולהתפתח לפי הבנתו. בית הספר מקיים קהילה רב גילית מגיל 6-18 במרחב אחד ללא חלוקה לכיתות ושכבות, קהילה המבוססת על כבוד הדדי ולקיחת אחריות. פעילויות ביה"ס השונות הן…
בית הספר נשען על המסורת ארוכת השנים של עשרות בתי ספר במודל סאדברי בישראל ובעולם.
סאדברי כפר סבא מאמינים ביכולתו וזכותו של כל אדם לעצב את חייו ולהתפתח לפי הבנתו. בית הספר מקיים קהילה רב גילית מגיל 6-18 במרחב אחד ללא חלוקה לכיתות ושכבות, קהילה המבוססת על כבוד הדדי ולקיחת אחריות.
פעילויות ביה"ס השונות הן תוצאה של יוזמה אישית, סקרנות טבעית ומפגש בין אנשים שונים.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובאירועים שונים.
בית ספר יסודי לילדים בסיכון המוכרים לרווחה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות שילוב (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר יסודי לילדים בסיכון המוכרים לרווחה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות שילוב (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
הכפר הירוק הוא בית ספר של מצוינות לימודית, ערכית וחברתית שמעודד עצמאות ומעורבות בקהילה. אופיו המיוחד של הכפר מתבטא במסגרות ובאטרקציות הייחודיות המצויות בו כך שתחומי ההתנדבות בו מגוונים ויכולים להתאים למגוון תחומי עניין.
הכפר הירוק הוא בית ספר של מצוינות לימודית, ערכית וחברתית שמעודד עצמאות ומעורבות בקהילה.
אופיו המיוחד של הכפר מתבטא במסגרות ובאטרקציות הייחודיות המצויות בו כך שתחומי ההתנדבות בו מגוונים ויכולים להתאים למגוון תחומי עניין.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידניתן להשתבץ באחד מהתפקידים הבאים:
מרכז המבקרים- לגעת בטבע
"לגעת בטבע" הוא מרכז תיירות חקלאית למשפחות, גני ילדים ובתי ספר. המרכז מאפשר פעילויות מגוונות כגון: האכלת חיות משק, סיור מודרך ברפת ובלול,מבוך צמחים ועוד.
התפקיד כולל עבודה עם בעלי חיים, חקלאות והדרכת ילדים במרכז.
מגמת מוזיקה
בכפר הירוק פועל מזה שנים, בית ספר למוזיקה ונגינה בבית ריושקה –בניין האומנויות, שהוקם כדי לקיים פעילות אומנותית ומוזיקלית בכפר הירוק. באגף המוזיקה חדרי לימוד, אולם חזרות, חדר מחשבים ללימוד מוזיקה ואולפן הקלטות מאובזר.
תפקיד בני השירות ללוות את התלמידים בתחום הלימודי ולסייע בפעילות של המגמה בקיום חזרות, הופעות, הקלטות וכו..
מחפשים בני שירות עם ידע ועיסוק במוזיקה ובהגברה, רצוי בוגר מגמת מוזיקה.
בית הספר הבינלאומי emis
בבית הספר הבינלאומי בכפר הירוק - "בית הספר לשינוי" לומדים בתנאי פנימייה סטודנטים מכל העולם, כולל ישראלים ופלשתינאים. התלמידים לוקחים חלק במגוון פעילויות בתחומים של התנדבות לקהילה, הבנה של נושאים בינלאומיים ופעילויות ספורט ואומנות.
תפקיד בני השירות כולל סיוע לימודי וחברתי לתלמידים.
הלימודים מתקיימים בשפה האנגלית ולכן יש דרישה לאנגלית ברמה גבוהה
עבודה במשק החקלאי
המשק החקלאי בכפר הירוק מושתת בעיקרו על עבודת תלמידים ומהווה מרכיב חשוב ביצירת תחושת השייכות שלהם בכפר. זוהי סביבה מאתגרת ומתפתחת, המוסיפה את חלקה בתהליך עיצוב אישיותו של החניך ובסיפוק הצרכים הרגשיים .
התפקיד עוסק בהדרכת התלמידים בנושאי גינון במשק החקלאי (ביחד עם גרעין ש"ש). לעבודה במשק השפעה רבה בהיבט החינוכי של התלמידים בנושאי איכות הסביבה ובניית מוסר עבודה.
עבודה משרדית וחינוכית
שילוב של עבודה אדמיניסטרטיבית עם מזכירת הכפר ופן חינוכי שכולל עזרה פרטנית במרכז הלמידה/ אופציה ללוות כיתה בפנימייה.
עבודה מחשובית
סיוע לאיש המחשוב בתקלות מחשב בכפר הירוק, הדרכה והכוונה של תלמידים בחדר המחשבים של הכפר.
דרוש ניסיון קודם בעולם המחשבים (אפשר בסיסי).
בית ספר המעיין הינו בית ספר ממלכתי לתלמידים עם מכלול מוגבלויות פיזיות ושכליות הממוקם בשכונת עין כרם בירושלים. בבית הספר כ – 73 תלמידים בגילאי 3-21. רוב התלמידים יושבים בכיסאות גלגלים ולהם נכויות שונות: שיתוק מוחין, לקות ראייה/עיוורון ואפילפסיה. התלמידים לומדים ב – 12 כיתות בהתאם לגילם הכרונולוגי ולתפקודם
בית ספר המעיין הינו בית ספר ממלכתי לתלמידים עם מכלול מוגבלויות פיזיות ושכליות הממוקם בשכונת עין כרם בירושלים. בבית הספר כ – 73 תלמידים בגילאי 3-21. רוב התלמידים יושבים בכיסאות גלגלים ולהם נכויות שונות: שיתוק מוחין, לקות ראייה/עיוורון ואפילפסיה. התלמידים לומדים ב – 12 כיתות בהתאם לגילם הכרונולוגי ולתפקודם
דרישות התפקידתפקיד בני/בנות השירות: סיוע לתלמידים ומתן עזרה לצוות הכיתה. סיוע פרטני מול תלמיד אותו בוחר המתנדב, סיוע בחדרים הטיפוליים המיוחדים. אפשרות להתנדבות בתחום הפיתוח הסביבתי של הגינה – החממה, סיוע לצוות בפינת החי וכו'.
בית ספר יסודי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר יסודי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר "ונצואלה-קלישר" הינו מסגרת חינוכית על אזורית לתלמידים בעלי נכויות התפתחותיות קשות, עם שיתוק מוחין (c.p) או תסמונות נוירולוגיות אחרות. רוב רובם של התלמידים בכיסאות גלגלים וזקוקים לליווי צמוד. בביה"ס כ -90 תלמידים בגילאי 6-21.
בית ספר "ונצואלה-קלישר" הינו מסגרת חינוכית על אזורית לתלמידים בעלי נכויות התפתחותיות קשות, עם שיתוק מוחין (c.p) או תסמונות נוירולוגיות אחרות. רוב רובם של התלמידים בכיסאות גלגלים וזקוקים לליווי צמוד. בביה"ס כ -90 תלמידים בגילאי 6-21.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבני השירות משתלבים בצוות הטיפולי והחינוכי במקום. נדרשת רגישות רבה ולב רחב! אווירה שמחה, יצירתית ומאפשרת. הרבה מקום ליוזמה אישית.
בית ספר "ונצואלה-קלישר" הינו מסגרת חינוכית על אזורית לתלמידים בעלי נכויות התפתחותיות קשות, עם שיתוק מוחין (c.p) או תסמונות נוירולוגיות אחרות. רוב רובם של התלמידים בכיסאות גלגלים וזקוקים לליווי צמוד. בביה"ס כ -90 תלמידים בגילאי 6-21.
בית ספר "ונצואלה-קלישר" הינו מסגרת חינוכית על אזורית לתלמידים בעלי נכויות התפתחותיות קשות, עם שיתוק מוחין (c.p) או תסמונות נוירולוגיות אחרות. רוב רובם של התלמידים בכיסאות גלגלים וזקוקים לליווי צמוד. בביה"ס כ -90 תלמידים בגילאי 6-21.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידבנות השירות משתלבות בצוות הטיפולי והחינוכי במקום. נדרשת רגישות רבה ולב רחב! אווירה שמחה, יצירתית ומאפשרת. הרבה מקום ליוזמה אישית.
בית ספר יסודי בפתח תקוה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות.
בית ספר יסודי בפתח תקוה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות.
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית.
ביה"ס יסודי השוכן בשכונת אושיות בעיר. רבים מתלמדי ביהס מגיעים ממשפחות במצב סוציו אקונומי נמוך מאוד וחלקם מטופלים ע"י הרווחה.
ביה"ס יסודי השוכן בשכונת אושיות בעיר. רבים מתלמדי ביהס מגיעים ממשפחות במצב סוציו אקונומי נמוך מאוד וחלקם מטופלים ע"י הרווחה.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
ביה"ס יסודי ה משלב כיתות חינוך ממלכתי רגיל וכיתות תקשורת לתלמידים עם אוטיזם ובעיות תקשורת אחרות. בית הספר נותן מענה מותאם לצורכי כל התלמידים ודוגל בקבלה ושילוב השונה בחברה, תוך מתן כבוד לכל פרט בקהילה ואפשרות לכל אחד מהשותפים לפתח את הפוטנציאל הטמון בו לימודית וחברתית.
ביה"ס יסודי ה משלב כיתות חינוך ממלכתי רגיל וכיתות תקשורת לתלמידים עם אוטיזם ובעיות תקשורת אחרות.
בית הספר נותן מענה מותאם לצורכי כל התלמידים ודוגל בקבלה ושילוב השונה בחברה, תוך מתן כבוד לכל פרט בקהילה ואפשרות לכל אחד מהשותפים לפתח את הפוטנציאל הטמון בו לימודית וחברתית.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
בית ספר יסודי ממלכתי דתי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
בית ספר יסודי ממלכתי דתי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.
ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
שעות פעילות
08:00-16:00
דרישות התפקידהתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.