עמותת אתגרים – קריות

עמותת אתגרים - קריות

עמותת אתגרים הוקמה על ידי קבוצה של נכי צה"ל ואנשי שיקום כשמטרתה העיקרית היא לדאוג לשילובם ושיקומם של אנשים עם מגבלות, באמצעות פעילויות ספורט אתגרי ונופש פעיל. מאז הקמתה יצרה העמותה מפנה משמעותי בהתייחסות ובגישה לאנשים עם מגבלות, הוציאה אותם לחיק הטבע, הביאה לשילובם בקהילה והחזירה להם את האמון והבטחון העצמי ביכולתם לחיות כאחד האדם.
המתנדבים מלווים את פעילויות העמותה מיומה הראשון והינם שותפים מלאים להצלחות של חברי העמותה, המתנדבים שפוגשים אנשים עם מוגבלות זוכים לחוויה נדירה של נתינה ללא תנאי וחריגה מגבולות העצמי.

שעות פעילות

משתנה


דרישות התפקידבני השירות עוברים הכשרה מקצועית ומקיפה ואז מצטרפים לצוות ופועלים כמדריכים לקבוצות של ילדים, בני נוער ובוגרים עם מוגבלות ומובילים פעילויות חבל, אופניים, שייט, טיולי אתגר ועוד.
הפעילות הספורטיבית המשותפת מאפשרת התפתחות מערכות יחסים אישיות ובמקביל, היווצרות של קבוצה מעורבת עם שותפות שמתרחבת אל מעבר לפעילויות הסדירות.
מלבד ההדרכות, המתנדבים לוקחים חלק גם בישיבות של צוותי ההדרכה, פעילויות ייחודיות, סופי שבוע משותפים וסמינרים מקצועיים נוספים לשיפור המקצועיות.

תהליך המיון לאתגרים מתחיל בנובמבר כל שנה ונמשך כשלושה חודשים שבסופם יבחרו המועמדים שנראים מתאימים לאופי העבודה באתגרים.
נדרש נסיון בהדרכה, נכונות להשקעה ועבודה אינטנסיבית, יכולת להתמודד עם מצבים ותנאים בלתי צפויים, יוזמה אישית ונכונות להתחייב לשנתיים שירות.

הערות

תפקיד ארצי, מגורים לבנים בדירת שירות בקריות. כולל הרבה נסיעות.


כולל דיור