והדרת כרמיאל וקרית שמונה

והדרת כרמיאל וקרית שמונה

ישוב: כרמיאל
תחום: קשישים
תת תחום: והדרת

עמותת "והדרת – הכוח השלישי" הוקמה במטרה לפעול לחיזוק ולהעצמה של אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל.
העמותה פועלת במישורים שונים על מנת לקדם את מעמד אוכלוסיית המבוגרים וכחלק מעשייתה, מפעילה העמותה בשיתוף עם המשרד לשוויון חברתי פרויקט ייחודי שמפגיש בנות ובני שירות לאומי ואזרחי עם אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ליצירת מחויבות ערכית ומוסרית בין דורית. מתנדבי השירות הלאומי והאזרחי מהווים מערך תומך המאיר את עולמו של האזרח הוותיק אל מול תחושת הבדידות והפגתה.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידמתנדבי והדרת מגיעים לבתי הקשישים ומתלווים לסידורים השגרתיים שלהם כמו ביקור בקופ"ח, עריכת קניות ובילויים כמו טיול או סרט.
המטרה ליצור קשר חברי חם ומכיל ובניית סביבה תומכת באמצעות שיחות משותפות וסיוע רגשי בכל הקשור למצב רוחו ובריאותו של הקשיש. יצירת מערכת תומכת מסייעת ומעודדת יצירת יחסי אמון בה ירגיש האזרח הוותיק בנוח.
במקביל לעשייה הפרטנית בבתי הקשישים נעשה שילוב של מתנדבים בפעילות קהילתית בארגונים הפועלים לטובת קשישים ביניהם: מרכזי יום, שכונות תומכות, דיור מוגן בתי אבות ועוד.
ש אפשרות להשתלב בפרויקטים ייחודיים כמו גרעין מוסיקלי, אמנות, תיאטרון, תיעוד סיפורי חיים של ניצולי שואה ועשייה מגוונת ומרתקת נוספת.
לבנות ובנים שימצאו מתאימים תבנה תוכנית עבודה ייחודית ומותאמת להעצמה אישית. לאורך כל תקופת השירות תינתן הכשרה, הדרכה וליווי מקצועי צמוד.

לא כולל דיור