בית ספר יסודי – נווה חוף – ראשון לציון
בית ספר יסודי, המעודד יזמות ויצירתיות. המבנה הארגוני של בית הספר מבוסס על חלוקה לבתים שמעודדת מסגרת גמישה ופחות פורמלית מהמסגרת הרגילה, ודיאלוג עשיר וישיר בין מורים/ות והתלמידים/ות.
בית ספר יסודי, המעודד יזמות ויצירתיות. המבנה הארגוני של בית הספר מבוסס על חלוקה לבתים שמעודדת מסגרת גמישה ופחות פורמלית מהמסגרת הרגילה, ודיאלוג עשיר וישיר בין מורים/ות והתלמידים/ות.
בית ספר שדרך הלימוד מבוססת על הגישה האנתרופוסופית, לפיה הלימוד נעשה בדרך של התנסות, חווייתית ואומנותית הילדים מקבלים כלים ומיומנויות בסיסיות לחיים ורוכשים מיומנויות חברתיות, הכוללות יכולת ליצור קשרים אישיים משמעותיים ויכולת להתבונן בסביבה בצורה רחבה ובכך לתרום לחברה הסובבת.
מרכז הולנד הוקם בשיתוף פעולה בין עיריית תל אביב-יפו, משרד הרווחה ועמותת צ'יימס ישראל, במטרה לתת מענה טיפולי-שיקומי לפעוטות בני 6 חודשים עד 3 שנים עם עיכוב התפתחותי ולבני משפחותיהם, תחת קורת גג אחת.
ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.
סאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.
בתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה של התלמיד לבחור לעסוק וללמוד בעיקר מה שמעניין אותו.
בית ספר המשלב לימודי מדע וטכנולוגיה יחד עם לימודי חברה ורוח. הלימודים בבית הספר מתקיימים גם מחוץ לכיתות, החל בשמורה, דרך אתרים שונים בארץ ועד חדר בריחה ולמידה עצמאית.
בית ספר טכנולוגי המשלב לימודים לתעודת בגרות ורכישת מקצוע לעתיד, תיכון לנערים בסיכון.