פרוייקטים שונים

שנת השירות מגיעה בתקופה בה בן/ת השירות סיימו תיכון ועומדים לפני העתיד- עבודה/לימודים וכו', בעמותת שלומית ישנם פרוייקטים שונים של העצמה והכנה לחיים.

מענא

תכנית המעטפת של הג'וינט וקרן הזדמנות עם הרשות לשירות אזרחי. מדובר ב9 מפגשים קבוצתיים +3 פגישות אישיות עם יועצות בנושאים של העצמה אישית, אקדמיה, תעסוקה והכשרה.

הכשרה כוללת

תכנית של משרד החינוך למתנדבים ומתנדבות העוסקים בתחומי החינוך המגוונים. המתנדבים מקבלים 4 ימי הכשרה מתחילת השנה בליווי מנחה מוסמכת. במהלך השנה ישנם 5 מפגשי ליווי חודשיים..

קורס עברית

כל מתנדב/ת זכאית לעבור במהלך השירות קורס עברית המקנה לה מיומנויות בשפה- כתיבה ודיבור ככלי לעתיד.

תכנית הלא"ה- הכנה לאזרחות

למידה קבוצתית והתנסות בנושאים של פיתוח כישורי חיים- מיומנויות אישיות ובינאישיות כבסיס להשתלבות אפקטיבית באזרחות.

הרעיון הוא ללמוד איך להצליח בשירות ובעבודה אחר כך, לרכוש מידע, ידע וכלים להתמודדות עם אתגרים, להכיר את עולם העבודה תוך מתן כלים מעשיים בכתיבת קורות חיים והכנה למרכזי הערכה וראיונות קבלה לעבודה. וכמובן העצמה אישית.

ייחוד התכנית מתבטא בקבוצות המשולבות לכלל האוכלוסיה במדינה.

תכנית רואד

להסבר על התכנית לחצו כאן

פרוייקט הזנק לשירות אזרחי – טכנולוגי

התכנית עונה על צורך לאומי ותביא להשתלבות צעירים וצעירות בתעסוקה בעקבות שירות אזרחי משמעותי הכולל הסמכה וניסיון בעבודה. התכנית מעניקה לבני השירות מעטפת רחבה של הכשרה מקצועית והסמכות במקצועות טכנולוגיים נדרשים בתחומי המחשוב והאינטרנט (ניהול רשתות ,ותשתיות מחשוב, טכנאי מחשבים) סדנאות העוסקות בהעצמה אישית ומסוגלות תעסוקתית , ליווי במהלך ההכשרה והשירות וסיוע בהשמה בעבודה