סמינר קיץ- מי צריך את זה?

 

דקה לפני שמתחילה השנה , הוזמנתם לסמינר קיץ של מספר ימים, ימים שמצד אחד הם חובה של השירות ומצד שני זה לא השירות עצמו ואנחנו לא יודעים כל כך למה לצפות.

 

מי מוזמנ/ת?

הסמינר מיועד למי שמשרת/ת או מתחיל/ה לשרת בתקני חינוך.

 

למה צריך ללכת?

המטרה העיקרית היא להעניק הכשרה משמעותית בפן הערכי, רגשי, ואישי ולהקנות כלים מעשיים ככל האפשר לקראת היציאה לשטח במסגרת השירות הלאומי.

מטרת הסמינר עבור בני ובנות השירות בשנה הראשונה היא ליצור מעבר קל בין החיים כתלמידים/ות לחיים כמתנדבים/ות בשירות הלאומי, לעסוק בשאלות, בחששות ובתהיות לקראת התפקיד, וללמוד כלים, מיומנויות ושיטות בהיבטים מקצועיים וחברתיים שיועילו לכם/ן במהלך השירות.

עם בני ובנות השירות הממשיכים/ות לשנה השנייה, נעמיק בסוגיות העולות במהלך השירות, נתרגל מיומנויות, נלמד כלים הדרכתיים וחינוכיים ונבחן כיצד השנה השנייה יכולה להיות שנה של התפתחות אישית ומקצועית.

 

מה הלו"ז?

מכיון שחינוך כולל בתוכו תחומים רבים כגון : בתי ספר יסודי ותיכון, ילדים ונוער בסיכון, חינוך מיוחד ועוד, התוכן שמועבר בסמינר מאוד רחב והבנים/ות יחולקו לקבוצות קטנות יותר לפי התחום בו הן הולכים/ות לשרת.

כמו כן יהיו תכנים משותפים וכיפים:)

הרעיון הוא שמלבד הכלים המקצועיים תכירו את הרכזים/ות של העמותה , תכירו מלא בנים ובנות שמשרתים או מתחילים שירות ותוכלו לדבר איתם ולצבור בטחון לפני היום הראשון בשירות,

יש מצב שתפגשו גם בנים/ות שישרתו איתכם באותו מקום או יגורו איתכם באותה דירת שירות וכמובן סתם בני ובנות שירות שתיפגשו איתם בהשתלמויות במהלך השנה ..

בקיצור בטוח שזה יהיה חוויה!

אז מצפים ומחכים לראותכם בסמינר.

 

לסיכום:

1.להתכונן ליום הגדול, לבדוק את דרכי ההגעה כדי להגיע בזמן

2.להביא כלי רחצה ומגבת, קרם הגנה וכובע וכרטיס קופת חולים, כרטיס שירות למתנדבי שנה ב

3.לארוז בגדים – זכרו! יש להגיע בלבוש מכובד, בכל זאת אנחנו עוסקים בחינוך..

4.מצב רוח טוב- זה הולך להיות כיףףףף

0 comments on “סמינר קיץ- מי צריך את זה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *