מצטייני נשיא 2022

להלן מצטייני הנשיא המתנדבים דרך עמותת שלומית, אשר ישתתפו בטקס בבית הנשיא בח' בסיון 7/6 ויקבלו הוקרה מיוחדת על ההתנדבות והעשייה שלהם בשנה האחרונה.

נאחל להם המון בהצלחה, גאים בכם!!

רון בוטבול

רון בוטבול- עיריית אשקלון- חינוך

בגלי הקורונה הראשונים, ניהל רון שמרטפייה לילדי הצוותים הרפואיים, קיבל בבוקר את הילדים, דאג לפעילויות, ציוד, מזון וריכז לוגיסטית חלוקת 10,000 ערכות משחקים לבתי ילדי אשקלון. בימי מבצע שומר החומות פעל רון בחמ"ל הנוער, גייס ושיבץ נוער מתנדב לפעילויות במקלטים הציבוריים, חילק ערכות משחקים למקלטים, וסייע בכל הלוגיסטיקה הקשורה להפעלת המקלטים כולל שיבוץ פעילויות הפגה של גורמי חוץ למקלטים.

בימי השגרה מסייע רון לכל עובדי האגף בכל הקשור לעבודה מרחוק באמצעות הזום, מביא את יכולותיו האישיות לידי ביטוי ומסייע לכל המנהלים והרכזים. בנוסף, רון עוזר בניהול תקציב האגף כולל הזמנות רכש, לוקח חלק פעיל בוועדת ההנחות העירונית ומסייע בבניית טקסים וכן מנחה אותם.

רון מגלה יחס אדיב, מקצועיות ויצירתיות בעבודתו, התפקיד שלו דורש הרבה אחריות בכל פרוייקט ופרוייקט, רון מהווה ציר מאוד משמעותי בכל פעילות האגף ומהווה דוגמה למי שמתייחס ברצינות לעשייתו ולתרומתו.

שנהב שפיר

שנהב שפיר- בית חולים איתנים

שנהב עוסק בליווי ותמיכה של ילדים מאושפזים הסובלים מהפרעות נפשיות ובעיות התנהגות,  הזקוקים להשגחה צמודה כל היום.

שנהב בחור חרוץ עם מוטיבציה גבוהה לעשייה, משקיע המון בחשיבה ויצירתיות בפעילויות עם הילדים, מפגין סמכות ואסרטיביות לצד יכולות הכלה והקשבה.
נעים באישיותו, משדר רוגע, מנומס, מתייחס לילדים ובני משפחותיהם בכבוד נימוס ואמפטיה.  משתלב יפה בעבודת צוות רב מקצועי. מפגין הבנה, ונתינה מעבר בעת הצורך.
מצליח לתפקד ברמה גבוהה ביותר במצבי לחץ, אירועים לא צפויים, שינויי שיגרה במיוחד בתקופה מורכבת זו של ימי הקורונה. לא פעם המחלקה נכנסת לבידוד, ומעבר המטופלים ללמידה בזום. אין ספק שמדובר בבחור רציני ומקצועי, זכות לעבוד איתו וצפוייה לו הצלחה רבה.

שי לי טיגסט איסן-בית ספר הדביר החדש

שי לי מסייעת לתלמידים בעלי מוגבלויות מורכבות ומגוונות בבית ספר לחינוך מיוחד ומוצאת את הדרך לליבו של כל אחד מהם ואל שיתוף הפעולה שלו.
שי לי, בעלת עיוורון בעצמה, מגיעה כל בוקר בשני אוטובוסים, פותחת את הכיתה וממלאת את תפקידה בהתמדה ובלי לאות, יוצרת קשר ותקשורת עם התלמידים ומעוררת אותם בעדינות וברגישות להקשיב ולענות, להיות פעילים ועצמאיים.
על סמך רגישותה של שי לי, היא מצליחה לחוש את התלמידים ולהבין מה שעובר עליהם ואף לעזור להם. שי לי שואלת וחוקרת כל בעיה שעולה מצד התלמידים ומעלה הצעות ורעיונות לשיפור.

האינטליגנציה השופעת שבה התברכה שי לי ניכרת בכל מעשיה. השירות בבית הספר עשוי להיות מאתגר מאד ולא פשוט ומצריך חוסן פנימי, מחויבות ויכולת הכלה גבוהה. שי לי מתפקדת ברמה גבוהה מאד על אף כל הקשיים החיצוניים והפנימיים.
שי לי יוצאת דופן ביכולותיה, במסירותה ובעוז רוחה.

הדס חורי

הדס חורי-משטרת ישראל- יחידת להב 433

הדס משרתת ביחידת הסייבר הארצית בתחום הטכנולוגיות ביחידה בצוות מחקר ופיתוח, אשר אחראי על פיתוח אמצעים טכנולוגיים מתקדמים מבצעיים לצרכים העולים בהתמודדות היחידה עם עברייני הסייבר. מדובר באתגר רחב בינלאומי במרחב משתנה ומתקדם בכל דקה, ועל כן נדרשת יכולת ורסטיליות גבוהה וחשיבה יצירתית.

במסגרת תפקידה הדס קיבלה אחריות על נושא המטבעות הווירטואליים ומציאת פתרונות בהתמודדות עם האכיפה הכלכלית ברשת. הדס לקחה חלק משמעותי בפיתוח מערכת ייחודית מסוגה הנותנת מענה לאתגר זה.

הדס מבצעת את תפקידה בצורה מצוינת ולשביעות רצון מפקדיה. הדס קידמה נושאים רבים בתחום טכנולוגיות סייבר בהיבט המקצועי באמצעות יוזמה, יצירתיות ורצון ללמוד, להתקדם ולקדם. הדס רצינית ערכית, יסודית, מקצועית, אכפתית, מסורה, נחושה ובעלת מוטיבציה גבוהה מאוד לשרת את המדינה.

מצטיינת האגף הערבי והדרוזי

עדן אבו ריא

עדן אבו ריא-לשכת התעסוקה

עדן נכנסה ללשכת התעסוקה בסכנין, למדה והכירה ביסודיות ובמהירות את אופן העבודה ומערכות המיחשוב בלשכה והשתלבה במהירות כאחת מהצוות.

עדן מבצעת את תפקידה על הצד הטוב ביותר , יוזמת באופן תמידי מעבר למשימות הניתנות לה ע"י צוות הלשכה, אהודה מאוד על כל עובדי הלשכה ובעיקר הצעידה את תפקיד המתנדבת מספר צעדים גדולים קדימה, בחריצותה, יושרה והרצינות שהיא מביעה בתפקידה, היא עושה מעל ומעבר לנדרש ותמיד אפשר לפנות אליה בכל בעיה גם מצד הצוות וגם מצד דורשי העבודה.

עדן היא צעירה איכותית ונמרצת, מאירה את סביבתה ותמיד שואלת במה עוד ניתן לסייע.

0 comments on “מצטייני נשיא 2022

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *