מצטייני הנשיא תשפ"א

הבוקר התקיים טקס מצטייני השירות הלאומי – אזרחי בבית הנשיא, ובו השתתפו גם ארבעה מתנדבי שלומית: ג'ני אבו קאסם, עמרי אגסי, ביתיה שקרון ושיר ליפשיץ, שזכו להוקרה מיוחדת על ההתנדבות והעשייה שלהם בשנה האחרונה.
כבוד הנשיא, ראובן (רובי) ריבלין הודה לבנות ובני השירות בטקס ושיבח אותם בדבריו: "יושבים פה היום תמצית פניה היפות של החברה הישראלים – יהודים וערבים, חילונים וחרדים, נשים וגברים. המשותף לכולכם הוא התרומה המשמעותית של כל אחד ואחת למדינה שלנו ולחברה שלנו – החברה של כולנו. יחד אתם מייצגים את ישראל, את דור העתיד של מדינת ישראל. אתם מעניקים לנו, כולנו, את התקווה הישראלית."
אנחנו גאים ושמחים ללוות את המתנדבות והמתנדבים שלנו בעשייה החשובה שלהם, ומאחלים לכולם הצלחה גדולה בהמשך הדרך.
ביתיה שקרון-נעמי

ביתיה שקרון–

ביתיה שירתה שנתיים בבית החולים הדסה, בחדר המיון. למרות שהיא עולה חדשה שהגיעה לארץ לבד, היא השתלבה מיד במחלקה בזכות "ראש גדול", מוטיבציה גבוהה, רצון ללמוד ולעזור בכל תחום והרבה מרץ. למרות הקושי בבית החולים בתקופת הקורונה, היא המשיכה להגיע מדי יום למיון ולעשות הרבה מעבר למה שנדרש ממנה בתפקיד הרשמי.

בבית החולים כינו אותה "המתנדבת המושלמת", מסורה, אכפתית, תמיד נכונה לכל עזרה ובעלת אישיות של מנהיגה אמיתית, שגם מסייעת לבנות השירות האחרות במקום ומהווה להן דוגמה אישית

גני אבו קאסם-אורטל

ג'ני אבו קאסם –

ג'ני מתנדבת במרכז רפואי לגליל בתפקיד מסייעת רפואה. ג'ני פועלת במסירות בלתי נדלית, חריצותה יוצאת דופן. בתקופת הקורונה היא הגישה עזרה לצוות המחלקה והכל בנועם ובענווה יוצאת דופן. למרות שחלתה בקורונה במהלך השנה, חזרה לאחר החלמתה לשירות מלא.

בבית החולים מציינים כי היא חיונית למערכת, בעלת מוטיבציה גבוהה, צניעות ותבונה. היא אחראית ומסורה ומבצעת כל משימה ברמה גבוהה ובמקצועיות, מצטיינת בכל תחום ומוערכת במחלקה ומחוצה לה.

עמרי אגסי-שיר

עמרי אגסי–

עמרי שירת שנתיים במשפחתוני הכפר הירוק לילדים ונוער בסיכון, ובזכות התרומה המשמעותית שלו למקום הפך לחלק בלתי נפרד ממנו, ולאוזן קשבת ומודל לחיקוי לילדים. עמרי היה פעיל בשירות גם בתקופת הסגרים והגיע לשירות גם בזמנים שמעבר לשעות הרשמיות שלו ובחופשים, מתוך אהבה לתפקיד ולילדים, ורצון אמיתי וכן לסייע.

צוות המשפחתונים מציין שעמרי אחראי ומסור ללא גבולות, עוזר מעבר להגדרת התפקיד הרשמית שלו, משרה אווירת רוגע, סובלנות, הקשבה והכלה ומשמש דוגמה אישית מצוינת לחניכים, בעל אינטליגנציה רגשית גבוהה, יחסי אנוש מצויינים, תקשורת מכבדת וערכים חברתיים שאותם הטמיע בחניכים.

שיר ליפשיץ-יוכי

שיר ליפשיץ –

שיר שירתה בתיכון בית הערבה בירושלים, ועשתה מעל ומעבר במהלך השירות שלה. למרות הריחוק בתקופת הקורונה, היא המשיכה להשאר בקשר עם תלמידי בית הספר אך גם הגדילה לעשות והצטרפה לפנימיית "תלפיות" בחדרה, שבה היה צורך בתגבור בתקופה הזו. שיר תפקדה בשני התפקידים בגמישות, באכפתיות ובצניעות רבה, ותמכה גם בילדי הפנימייה וגם בתלמידי התיכון.

בבית הספר מציינים ששיר לקחה על עצמה משימה לקדם תלמידים על סף נשירה וללוות אותם בפרויקט האישי במגמת התקשוב בבית הספר, והיא תרמה מזמנה, מרצה וכשרונה למענם. היא לא היססה לקחת אחריות, לראות את עצמה מיד כחלק מבית הספר ולקחת חלק בכל מה שנעשה בו. תמיד אפשר היה לפנות אליה ולהתקבל בחיוך ולדעת שהמשימה תבוצע באופן הטוב ביותר.

0 comments on “מצטייני הנשיא תשפ"א

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *