חוברת לרכזות

יש לחכות כמה דקות עד שיופיע כפתור חיפוש

יש להקיש על שם המקום (בסלולר) ויפתח לכן תיאור התפקיד, האם יש דיור וכו'

מילת המפתח בחיפוש יכולה להיות: שם מקום/שם רכזת/דירת שירות/תחום ועיר וכו'

שם מקום שירות
תיאור חברה
מהות התפקיד
שעות פעילות
דיור במקום
הערות
שם רכזת
תצוגת עיר
תחום
תת תחום
המשרד לשיוויון חברתימשרד ממשלתי השואף להפוך את החברה לשיוויונית יותר.סיוע משרדי ולוגיסטי במחלקות השונות: אזרחים ותיקים, משאבי אנוש, עולים, מעמד האישה ועוד..08:00-16:00דירת שירותאביגיל חוריירושליםמינהלמשרדים ממשלתיים
בית ספר יפה נוףבית ספר יסודי ממלכתי הממוקם בבית הכרם בירושלים.ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותאביגיל חוריירושליםחינוךבית ספר יסודי
מועדוניות אפיקיםמועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון בכיתות א- ו והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות.בנות השירות משתלבות בצוות המועדוניות. התפקיד כולל סיוע לימודי לילדי המועדונית בבית הספר, העברת חוגים, תכנים, משחקים ויצירת קשר אישי משמעותי ותומך עם החניכים במועדונית שיתרום לתחושת המסוגלות שלהם. פעמיים בשבוע משתתפות גם במרכז למידה לנוער. מקום חוויתי עם טיולים, גיחות וערבי נוער.14:00-21:00דירת שירותאביגיל חוריירושליםאוכלוסיות בסיכוןמועדונית
הזנקעמותת הזנק -לעתיד מפתחת ומפעילה תוכניות לקידום בני נוער מהפריפריה המגיעים ממשפחות ממצב סוציו-אקונומי נמוך, השאיפה להביאם להעצמה אישית, לצמצם פערים חברתיים ולעודד למנהיגות חברתית באמצעות חינוך והשכלה.בני השירות משתלבים בבתי ספר יסודיים ותיכונים באזור ומדריכים את אנשי הצוות והתלמידים בנושאי מחשוב במטרה להנגיש את כל תחום המחשוב והתקשוב וליצור סביבת עבודה טכנולוגית.
בתחילת השירות עוברים הכשרה מקיפה ומקצועית של מייקרוסופט בהטמעת מערכות, תחזוקת אתרים, וכדומה. במהלך השירות יינתנו הכשרות והסמכות נוספות כולל ליווי מקצועי.
מחפשים בני שירות יוזמים בעלי כושר ביטוי מעולה שמעוניינים ללמוד, להתפתח ולקבל ידע וניסיון לעתיד.
08:00-16:00דירת שירותאביגיל חוריירושליםהדרכה וקהילההדרכת מחשבים
צעד קדימהצעד קדימה הינה עמותה הפועלת לחינוך ושיקום של ילדים ומבוגרים עם שיתוק מוחי ומוגבלויות מוטוריות. העמותה מפעילה תוכניות ומסגרות לתינוקות, ילדים ומבוגרים עם שיתוק מוחי ועיכוב התפתחותי כשהמטרה המרכזית היא להביא את הילד למעורבות פעילה והשגת עצמאות תפקודית ואישיותית כך שישולבו בעתיד במסגרות חיים נורמטיביות.בני/ות השירות מגיעים למסגרות כמו מעונות יום, גני ילדים ובתי ספר לילדים עם שיתוק מוחי ומשתלבים בתוך סדר היום של הילדים, כחלק משמעותי ובלתי נפרד מהצוות במקום.
מתאים לבני שירות רגישים ומסורים עם סבלנות ואהבה גדולה לילדים, אשר רואים משמעות בתפקיד ומוכנים ללוות את הילדים, לתמוך בהם, ולהיות שותפים למסע החינוכי-שיקמי שהם עוברים.
08:00-16:00דירת שירותאביגיל חוריירושליםחינוך מיוחד ילדים ונוערמוגבלויות
תיכון מסורתיתיכון חילוני בירושלים.ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.08:00-16:00דירת שירותאביגיל חוריירושליםחינוךחטיבת ביניים/תיכון
מוזיאון המדעמוזיאון המדע הינו מוזיאון אינטראקטיבי שמטרתו לעורר את הסקרנות, להעמיק את ההבנה בעולם המדע והטכנולוגיה ולקרב את הקהל הרחב לעולם המדע.בני השירות הינם חלק בלתי נפרד מצוות ההדרכה של המוזיאון ומדריכים במוזיאון קבוצות בעיקר ממערכת החינוך (גנים ובתי"ס יסודיים בעיקר) המגיעים לפעילות בת שעתיים במוזיאון. בנוסף לתפקיד כמדריך פעיל במוזיאון בני השירות שייכים לצוות ההפעלה החינוכית של המוזיאון ומסייעים בכל מה שנדרש להפעלת המוזיאון .

בני השירות אחראים על הכנת הציוד למפגשי המדע של הגיל הרך (הכנות המצריכות גזירה, קיפול , מדידה, שידוך ואיסוף של חומרים), בדיקת תקינות הציוד הקבוע של המפגשים, תיוק אישורים ומשובים, שליחת כרוניקות לעיתונים, עזרה בטלפונים למתאמת הפעילויות, ועוד עזרה ככל הנדרש לאנשי הצוות.
08:00-16:00דירת שירותאביגיל חוריירושליםהדרכה וקהילהמוזיאון
והדרתעמותת "והדרת – הכוח השלישי" הוקמה במטרה לפעול לחיזוק ולהעצמה של אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל.
העמותה פועלת במישורים שונים על מנת לקדם את מעמד אוכלוסיית המבוגרים וכחלק מעשייתה, מפעילה העמותה בשיתוף עם המשרד לשוויון חברתי פרויקט ייחודי שמפגיש בנות ובני שירות לאומי ואזרחי עם אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ליצירת מחויבות ערכית ומוסרית בין דורית. מתנדבי השירות הלאומי והאזרחי מהווים מערך תומך המאיר את עולמו של האזרח הוותיק אל מול תחושת הבדידות והפגתה.
מתנדבי 'והדרת' מגיעים לבתי הקשישים ומתלווים לסידורים השגרתיים שלהם כמו ביקור בקופת חולים, עריכת קניות ובילויים כמו טיול או סרט.
המטרה ליצור קשר חברי חם ומכיל ובניית סביבה תומכת באמצעות שיחות משותפות וסיוע רגשי בכל הקשור למצב רוחו ובריאותו של הקשיש, יצירת מערכת תומכת מסייעת ומעודדת יצירת יחסי אמון בה ירגיש האזרח הוותיק בנוח.
במקביל לעשייה הפרטנית בבתי הקשישים נעשה שילוב של מתנדבים בפעילות קהילתית בארגונים הפועלים לטובת קשישים ביניהם: מרכזי יום, שכונות תומכות, דיור מוגן, בתי אבות ועוד.
לבנות ובנים שימצאו מתאימים תבנה תוכנית עבודה ייחודית ומותאמת להעצמה אישית. לאורך כל תקופת השירות תינתן הכשרה, הדרכה וליווי מקצועי צמוד.
ניתן לשלב עם חוות סוסים - השתתפות ברכיבות טיפוליות- פעמיים בשבוע אחה"צ. ועם אומנות- מפגש שבועי עם אמן המקנה כלים וידע המיושם בעבודה פרטנית עם הקשישים
08:00-16:00דירת שירותאביגיל חוריירושליםקשישיםוהדרת
בית חולים איתניםהגדרת תפקיד – שירות לאומי -

• עזרה בהשכמה והתארגנות בוקר.
• סיוע והדרכה בפעילויות היגיינה אישית (צחצוח שיניים, רחצה וכו').
• סידור מיטה יחד עם הילד/ה.
• עזרה והדרכת הילד/ה לסידור היחידה האישית (ארון, כלי מיטה וכו').
• עזרה והדרכת הילד/ה לעצמאות בלבוש תוך שמירה על היגיינה.
• עזרה בריכוז הילדים במועדון.
• השתתפות בחלוקת אוכל בארוחות וישיבה בשולחן לצד הילדים תוך הדרכה לשמירה על נימוסי שולחן.
• ליווי ילדים לבית הספר, ובזמן ההפסקות חובת נוכחות בחצר בית הספר (צד פתוח) או במועדון (צד מוגן) תוך השתתפות בהפעלתם.
• הפעלת ילדים אשר אינם משולבים בבית הספר או שהוצאו מהכיתה.
• עזרה בהכנת חדר האוכל לקראת ארוחות צהריים וערב.
• עזרה בסידור ערב והכנת בגדים לבוקר.
• ביצוע "ליווי ילד צמוד מבוגר".
• ליווי ילדים לבדיקות, מכונים, מרפאות וחדרי מיון בבית החולים ומחוץ לשטח בית החולים.
• ליווי טיולים במסגרת בית הספר וקייטנה.
• ליזום פעילויות פנאי עם הילדים, כגון : ספורט, קריאה, ריקוד, משחק חברתי, מלאכת יד, כלכלת בית, וכד', על פי יוזמתכן ובדגש על הנלמד בסדנת משחקים.

עיקר התפקיד מושתת על גילוי יוזמה, יצירתיות, אחריות ומחויבות

*המתנדבים יוכלו להיעזר במערך ההסעות של בית החולים

במושב ליד ירושלים. יש הסעות.
בית חולים פסיכאטרי - מחלקות שונות, נשים, גברים, (מחלקת ילדים רק לשנה ב) עבודה הדרכתית. מקום אשפוזי, מטרה להוצא אותם לתפקוד מלא.08:00-16:00דירת שירותאביגיל חוריירושליםבריאותבית חולים
משרד המשפטים פרקליטותמשרד המשפטים הוא משרד מטה מרכזי של ממשלת ישראל הפועל לעשיית צדק ולשירות הציבור בתחום המשפט.השירות הלאומי במשרד המשפטים מעשיר, מרחיב את האופקים ומצייד בכלים להמשך הדרך. בני השירות הלאומי מועסקים ביחידות השונות, נחשפים לנושאים בעלי רגישות ציבורית ועובדים בסביבה צעירה, מגוונת ומעניינת.

ניתן להשתלב במחלקות השונות- פרקליטות המדינה, הסנגוריה הציבורית, מקרקעין ועוד (התפקיד עשוי להשתנות מיחידה ליחידה). עבודה משמעותית ומאתגרת המלווה בתחושת אחריות, שליחות ומחויבות.
08:00-16:00דירת שירותאביגיל חוריירושליםמינהלמשרדים ממשלתיים
שירותי בריאות כללית"שירותי בריאות כללית" הוא ארגון הבריאות הגדול, הוותיק והמתקדם בישראל.
המתנדבים הם נדבך חשוב ומשמעותי בחיי היום־יום של כללית. מדובר בקבוצה גדולה ואיכותית שנמצאת בכל צומת של הגשת סיוע לחולים ולבני משפחותיהם. הם ממלאים תפקידים שונים מתוך מחויבות אישית, אחריות חברתית ונטיית לב לתרום לזולת.
התפקידים המוצעים למתנדבי השירות הלאומי הם בכל תחומי העשייה. מדובר בתפקידים מגוונים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00ללא דיוראביגיל חוריבית שמשבריאותקופת חולים
מד"אמגן דוד אדום הינו ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל. פעילות הארגון ענפה ומשתרעת על פני תחומים רבים, החל בהגשת עזרה ראשונה, התרמת דם וכלה בהדרכת הציבור הרחב בקורסי עזרה ראשונה והחייאה. המתנדבים במד"א משולבים בכל התחומים ומגן דוד אדום רואה בהתנדבות ערך חיוני, המהווה אבן יסוד לארגון כולו.חובשים מלווים באמבולנסים- בנות ובני השירות מגיעים ראשונים לאירוע יחד עם אנשי הצוות ועוזרים לפצועים ולחולים בשטח עד ההגעה לבית החולים. טרם הכניסה לתפקיד המתנדבים יעברו קורס המתקיים בד”כ בחודש יולי ונמשך כשלושה שבועות בתנאי לינה. הקורס מקנה ידע רב ונותן כלים ומיומנויות הדרושים לחובש על מנת להעניק את הסיוע הטוב והמקצועי ביותר במצבי בתפקיד מאתגר, מספק ודינאמי שהעבודה בו נעשית תחת לחץ, עם אחריות לתפקיד מותנית בסיום 12 שנות לימוד + בגרות מלאה ומגמה מדעית

יש עדיפות למתחייבים לשנתיים שירות.-בנק הדם: בני השירות מתלווים לצוותי הניידות להתרמות דם, מצטרפים לעשייה חיונית והכרחית ומסייעים למתרימים- מודדים לחץ דם, ממלאים טפסים מכניסים נתונים למחשב ועוד..

טרם הכניסה לתפקיד עוברים קורס עזרה ראשונה במשך כשבוע ובשנה השנייה אחרי תקופה בשירות עוברים המתנדבים קורס לקיחת דמים (לומדים כיצד לבצע שאיבת דם ורידי לבדיקות מעבדה).

מתאים לבני שירות אשר סיימו 12 שנות לימוד עם בגרות מלאה ומגמה מדעית.

התפקיד מצריך סבלנות רבה ונכונות לשעות עבוה גמישות, נדרשת התחייבות לשנתיים. -עבודה במשרדי מד"א- תפקיד אדמיניסטרטיבי, חיוני וערכי במחלקות השונות. התפקיד כולל סיוע במילוי תחומי אחריות משתנים כמו מענה טלפוני ומיון וניתוב פניות. העבודה מצריכה אחריות ודורשת השקעה רבה, יעילות ויכולת לתעדף משימות.- "הפראמדיק עוסק בהגשת סעד חיים מתקדם לחולים ולנפגעים במצבי חירום רפואיים, תוך ביצוע פעולות יעילות עד להבאתם לבית חולים/מרכז רפואי.

קורס הפראמדיק הינו הקורס הרפואי הבכיר ביותר במד”א, נמשך שנה, ולאחריו מתחייבים לשנתיים שירות. למסיימים בהצלחה את הקורס תוענק תעודה הסמכה רשמית של מגן דוד אדום ומשרד הבריאות.

דרישות סף- סיום 12 שנות לימוד עם בגרות מלאה ומגמה מדעית, רצינות, אחריות ונכונות להציל חיים!"
משמרותדירת שירותאביגיל חוריירושליםבריאותמד"א
מעון ויצומעונות היום של ויצ"ו הינן מסגרות טיפוליות-חינוכיות איכותיות לגיל הרך.המתנדבים מהווים חלק מצוות המעון ומסייעים בטיפול בילדים והפעלתם במהלך היום. התפקיד מתאים למתנדבים בעלי גישה לילדים קטנים שמעוניינים להעשיר את עולמם של הילדים ולהיות חלק מהצוות החינוכי. ההתנדבות מגוונת בסביבת עבודה שמחה ומתגמלת.
למתעניינים בשירות לאומי בחינוך המיוחד, בחלק מהמקומות יש אפשרות להשתלב בצוות של מעונות לפעוטות בסיכון.
08:00-16:00דירת שירותאביגיל חוריירושליםחינוךגנים/מעונות
משרד הפניםמשרד הפנים הינו משרד ממשלתי האחראי על תכנון ובנייה, שלטון מקומי, בחירות ברשויות המקומיות, פיקוח על הבנייה, עדות לא יהודיות, פיקוח שעון קיץ ופיקוח על חופי רחצה.תפקיד בן/בת השירות לסייע במשרדים השונים ובמחלקות השונות: צילום, סריקה, תיוק, מענה טלפוני, עבודה בסביבה ממוחשבת הדורשת יכולות ארגוניות ותפעוליות גבוהות ויכולת לעבוד על מספר פרויקטים במקביל.08:00-16:00ללא דיוראביגיל חוריירושליםמינהלמשרדים ממשלתיים
קופת חולים מאוחדתמאוחדת היא קופת החולים השלישית בגודלה בישראל, מעניקה מגוון שירותים רפואיים ומשרתת יותר ממיליון לקוחות בכל הארץ, מכל המגזריםשירות לאומי במאוחדת היא שליחות אמיתית וגם פתח לעתיד מקצועי משמעותי. בנות ובני שירות משתלבים בלב העשייה שלנו במגוון תפקידים מרתקים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00ללא דיוראביגיל חוריבית שמשבריאותקופת חולים
התחנה לחקר הציפוריםהמטרה של המקום להטביע ציורים למטרות מחקר של הציפורים במדינת ישראלבנות השירות גם קשורות להטבעות וגם מדריכות קבוצות. דרישות התפקיד- יכולה לעמוד מול קהל, לקום מוקדם.משתנהדירת שירותאביגיל חוריירושליםטבע ובעלי חייםטבע
כפר שאולמוסד אשפוזי לבריאות הנפש08:00-16:00ללא דיוראביגיל חוריירושליםבריאותבית חולים
עמותת אתגריםעמותת אתגרים הוקמה על ידי קבוצה של נכי צה"ל ואנשי שיקום כשמטרתה העיקרית היא לדאוג לשילובם ושיקומם של אנשים עם מגבלות, באמצעות פעילויות ספורט אתגרי ונופש פעיל. מאז הקמתה יצרה העמותה מפנה משמעותי בהתייחסות ובגישה לאנשים עם מגבלות, הוציאה אותם לחיק הטבע, הביאה לשילובם בקהילה והחזירה להם את האמון והבטחון העצמי ביכולתם לחיות כאחד האדם.

המתנדבים מלווים את פעילויות העמותה מיומה הראשון והינם שותפים מלאים להצלחות של חברי העמותה, המתנדבים שפוגשים אנשים עם מוגבלות זוכים לחוויה נדירה של נתינה ללא תנאי וחריגה מגבולות העצמי.
בני השירות עוברים הכשרה מקצועית ומקיפה ואז מצטרפים לצוות ופועלים כמדריכים לקבוצות של ילדים, בני נוער ובוגרים עם מוגבלות ומובילים פעילויות חבל, אופניים, שייט, טיולי אתגר ועוד.

הפעילות הספורטיבית המשותפת מאפשרת התפתחות מערכות יחסים אישיות ובמקביל, היווצרות של קבוצה מעורבת עם שותפות שמתרחבת אל מעבר לפעילויות הסדירות.

מלבד ההדרכות, המתנדבים לוקחים חלק גם בישיבות של צוותי ההדרכה, פעילויות ייחודיות, סופי שבוע משותפים וסמינרים מקצועיים נוספים לשיפור המקצועיות.



תהליך המיון לאתגרים מתחיל בנובמבר כל שנה ונמשך כשלושה חודשים שבסופם יבחרו המועמדים שנראים מתאימים לאופי העבודה באתגרים.

נדרש נסיון בהדרכה, נכונות להשקעה ועבודה אינטנסיבית, יכולת להתמודד עם מצבים ותנאים בלתי צפויים, יוזמה אישית ונכונות להתחייב לשנתיים שירות.
מסביב לשעוןדירת שירותאורטל שלמהירושליםהדרכה וקהילהספורט אתגרי והדרכת טיולים
עמותת אותות הוסטל בית עלםעמותת אותות הוקמה על מנת לתת מענה חוץ-ביתי בקהילה לבני נוער וצעירים בסיכון מאוכלוסיות קצה.

“בית עלם” הוא הוסטל פתוח למתבגרים, והוא מעניק להם מסגרת מכינה לחיים המשלבת חינוך, טיפול והכנה תעסוקתית, לקראת שילוב בחיים נורמטיביים בקהילה.

ההוסטל מיועד לנערים בגילים 17–21 שחוו קשיים ותסכולים במישור הלימודי, במישור המשפחתי ובמישור החברתי ומעוניינים לעשות שינוי בחייהם. המסגרת מעניקה לנערים הזדמנות וסיכוי לעשות שינוי משמעותי בחייהם ומסייעת להסתגלותם לנורמות חברתיות מקובלות, כל זאת באווירה חמה, משפחתית ותומכת.
מחפשים בני שירות בוגרים עם יכולת לשמוע ולהכיל סיפורי חיים מורכבים, שיצטרפו לצוות המקצועי והמנוסה במקום. הצעירים מגיעים מרקע של מציאות חיים לא פשוטה, זקוקים לליווי אינטנסיבי במהלך תקופה זו, ולכן יש צורך לפעול ברגישות תמידית, הקשבה ורוך. התפקיד כולל ליווי הנערים לעיסוקיהם השונים במהלך היום, פעילויות אחה"צ בהוסטל , עזרה בהכנת שיעורי בית ומתן תמיכה רגשית ומקיפה. לשנה ב בלבד.משמרותדירת שירותאורטל שלמהירושליםאוכלוסיות בסיכוןהוסטל
כרמל 6000כרמל 6000 היא תכנית מצויינות טכנולוגית המיועדת לצעירות דתיות.התכנית מבית הילמה- היי-טק למען החברה, מיזם ללא מטרות רווח, שהוקם ע"י בכירים בהיי-טק על מנת להפוך את ישראל למובילה עולמית בהיי-טק חברתי.במסגרת התכנית, הנמשכת שנתיים, מקבלות המשתתפות הכשרה טכנולוגית מקיפה ומפתחות אפליקציות ופתרונות מבוססי תוכנה חדשניים בתחומי חינוך, בריאות ורווחה שישפיעו על חייהן של אוכלוסיות רחבות, בדגש על אוכלוסיות מוחלשות ואנשים עם מוגבלות.
התכנית כוללת בנוסף להכשרה הטכנולוגית, הכשרה בנושאי יזמות, מנהיגות וחשיפה לאתגרים חברתיים. בין השאר סיורים להכרות עם אוכלוסיות היעד של הפיתוחים הטכנולוגיים, ביקורים בחברות היי-טק, השתתפות באירועים טכנולוגיים שונים כמנטוריות, ארוח משלחות מחו"ל, פעילויות נופש ותרבות, הרצאות ושיחות עם בכירים במגזר הציבורי ובמגזר העסקי והטכנולוגי, השתלמויות מקצועיות מתקדמות ועוד.

תנאי קבלה:
מתאים לבנות שסיימו מגמה ריאלית פיזיקה, כימיה, מחשבים. או גרפיקה. וכן אנגלית ברמה גבוהה מאוד.
**הקבלה מותנית במבחן בלוגיקה וראיון אישי.
08:00-16:00דירת שירותאורטל שלמהירושליםטכנולוגיהסייבר/מחשבים
תיכון דתי דרורתיכון דתי מעורב בירושלים. תיכון דרור מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.בנות השירות מסייעות בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהוות אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחות חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.

עדיפות לבת ברמה לימודית גבוהה עם ראש גדול, בוגרת ואחראית
08:00-16:00דירת שירותאורטל שלמהירושליםחינוךחטיבת ביניים/תיכון
אולפנת צביה יצירתיתאולפנה דתית לאומנויותבנות השירות משובצות לפי שכבות, נדרשות ברמה תורנית גבוהה , עבודה לימודית וחברתית, קשר אישי ופעילויות חברתיות08:00-16:00דירת שירותאורטל שלמהירושליםחינוךחטיבת ביניים/תיכון
חט"ב- גבעת גונןחטיבת ביניים בירושלים. מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.בנות השירות מסייעות בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהוות אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחות חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.08:00-16:00דירת שירותאורטל שלמהירושליםחינוךחטיבת ביניים/תיכון
מזרחי העולמי/תורה מציוןארגון כנסים והשתלמויות לשליחים עתידיים. עזרה ברישום עזרה בתפעול המשרד, יש עדיפות לבת עם רקע ביהדות התפוצות, עבודה משרדית וכל מה שקשור לקהילות יהודיות בחו"ל, עלון פעם בשבוע, אינסטגרם ופייסבוק, ימים פתוחים.08:00-16:00דירת שירותאורטל שלמהירושליםמינהלעמותות וארגונים
משרד החינוךמשרד החינוך אחראי על מערכת החינוך בישראל וכולל את המוסדות הבאים: גנים, בתי ספר, השכלה גבוהה וחינוך בלתי פורמלי. פעילות המשרד מתמקדת בחקיקה ותכנון שירותי החינוך וההשכלה ורישוי בעלי מקצוע בתחום החינוך וההוראה.משרד החינוך פותח את שעריו ומזמין את בני השירות להשתלב בעשייה משמעותית במטה המשרד ובמחוזותיו. קיימים מגוון תפקידים משרדיים מרכזיים ומאתגרים בפריסה ארצית.
העבודה בסביבה ממוחשבת ומתקדמת הדורשת יכולות ארגוניות ותפעוליות גבוהות ויכולת לעבוד על מספר פרויקטים במקביל. התפקיד נותן תחושת ערך ורלוונטיות ופן הפרקטי מאפשר צבירת ניסיון בעולם התעסוקה בכלל ובשירות הציבורי בפרט.
08:00-16:00דירת שירותאורטל שלמהירושליםמינהלמשרדים ממשלתיים
המשרד לבטחון פניםעבודה מנהלית.משתבצות במחלקות השונות ועוזרות לצוות הקיים. מענה טלפוני, מיילים.08:00-16:00ללא דיוראורטל שלמהירושליםמינהלמשרדים ממשלתיים
הר הרצלמרכז הרצל עוסק במורשת הציונית בכלל ושל הרצל בפרט, תוך דגש על הרלוונטיות של הציונות לימינו אנו. המרכז כולל מיצג אורקולי מרהיב, סיורים בהר-הרצל ופעילות חינוכית ומחקרית המתאימה לכל סוגי האוכלוסייה. הפעילויות השונות המועברות במרכז מעניקות מבט מעורר מחשבה על מצבם של היהודים על פי ניתוחו של הרצל.
הפעילות במרכז חושפת את המבקרים לשאיפותיו הנועזות של הרצל, לעומק אכזבותיו ולמסעו האישי הסוער תוך בדיקה של הרלוונטיות של הסיפור כולו לימינו . גדולת הישגיו מעצימה את חזונו של הרצל ומותירה במבקרים תחושת שותפות לאתגר שהניח אחריו במורשתו. בנות השרות הן חלק בלתי נפרד מצוות חינוכי איכותי, לאחר הכשרה מקצועית ויוקרתית הן מתחילות להדריך במיצג האורקולי, בסיורים על הר-הרצל ובהעברת סדנאות בנושא ציונות והרלוונטיות שלה לימינו.
שפה שנייה ברמה גבוהה בנוסף לעברית – חובה! (אנגלית, צרפתית, רוסית, ספרדית, גרמנית, אמהרית או סינית(מנדרינית). ניסיון בהדרכה – יתרון. לימודים במגמת היסטוריה – יתרון.
בנות השירות מדריכות במיצג אור-קולי, מעבירות סיורים וסדנאות בנושא ציונות. נדרשת שפה נוספת. בת עם נוכחות, נסיון בהדרכה, רקע בהיסטוריה.8-16 שישי לסירוגיןדירת שירותאורטל שלמהירושליםהדרכה וקהילהמוזיאון
בית ספר קשתבית ספר יסודי מעורב דתיים וחילונים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותאורטל שלמהירושליםחינוךבית ספר יסודי
משטרת ישראל - מטה ארצימשטרת ישראל פועלת כדי להקנות ביטחון אישי וחברתי לכל אזרחי המדינה. השירות הלאומי במשטרה מאתגר וייחודי, ומהווה כוח עזר בלתי נפרד ממערך כוח האדם של הארגון.השירות מתבצע ביחידות תומכות ליחידות המבצעיות. המתנדבים עוסקים במתן שירות לשוטר בתפקידי מנהל, מחשוב, זיהוי פלילי, רפואה, מנהל טכנולוגי כוח אדם ועוד. העבודה השוטפת נוגעת בתחומים רגישים כגון חקירות, מודיעין וכספים על כן, נדרש מהמועמדים לגלות בגרות, אחריות, רצינות ויכולת להשתלב בצוות עובדים .

במסגרת השירות בארגון, המתנדבים רוכשים מיומנויות רבות וזו היא למעשה פלטפורמה לרכישת ידע מקצועי ואפשרות למשרתים איכותיים להשתלב, עם תום השירות, כשוטרי קבע במשטרת ישראל.



דרישות מוקדמות: לתפקידי המז”פ נדרש רקע במקצועות המדע (כימיה, פיזיקה, ביולוגיה). לתפקידי המחשוב רקע בתחום המחשבים. כל קבלה לתפקיד מותנית באישור סיווג בטחוני.
08:00-16:00ללא דיוראורטל שלמהירושליםבטחוןמשטרה
לטם - לימודי טבע משולביםלטם הינו הארגון המוביל בארץ בהדרכת טיולים ופעילויות טבע לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים.

באמצעות הדרכה ייחודית, הפעלה בקבוצות קטנות וצוות מקצועי ומיומן, לטם פותחת דלת אל הטבע לבעלי לקויות פיזיות, חושיות ונפשיות שלרוב הנגישות לפעילות במקומות אלו כמעט בלתי אפשרית עבורם.
תפקיד יוצא דופן המשלב הדרכת טיולים ועבודה עם אוכלוסיות מיוחדות, מתאים לבנות שאוהבות טבע ואנשים, סקרניות ומוכנות לשירות מלא עשייה וחוויות בלתי נשכחות.
המדריכות יוצאות יום יום לטיולים במסלולים שונים ברחבי הארץ ונפגשות בכל יום עם קבוצה אחרת. המשתתפים בפעילויות הינם תלמידים ובוגרים בעלי מגוון לקויות המגיעים מגנים, בתי ספר, הוסטלים ופנימיות שונות ברחבי הארץ. ההדרכה נעשית בקבוצות קטנות ומותאמת לכל חניך וחניכה על פי יכולתם.
בימים בהם אין הדרכות, משתתפות המדריכות בהשתלמויות שונות, בהרצאות בתחום החינוך המיוחד ובטיולי צוות. ההדרכה היומיומית והמפגש עם האוכלוסיות השונות, הופכים את צוות המדריכים בלטם לצוות חם, מקצועי, איכותי ויצירתי.
טרם השירות הבנות עוברות קורס הכשרה של 3 חודשים בקיץ בו נלמדים תכנים שונים בתחומי החינוך המיוחד וידיעת הטבע והסביבה.
התפקיד מצריך מחויבות לשנתיים שירות.
משתנהדירת שירותאורטל שלמהירושליםהדרכה וקהילהספורט אתגרי והדרכת טיולים
משרד הרווחהמשרדי08:00-16:00ללא דיוראורטל שלמהירושליםמינהלמשרדים ממשלתיים
בי"ס ניר צביבית ספר יסודי. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותגרעין עמק דןאושרית מואטיעמק דןחינוךבית ספר יסודי
בית ספר יסודי רמב"םבית ספר ממלכתי דתי בעל אוכלוסיית תלמידים הטרוגנית. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותגרעין עמק דןאושרית מואטיבית דגןחינוךבית ספר יסודי
שישי שמחעמותה הנמצאת בבתי חולים ברחבי הארץ ודואגת לחולים השוהים שם. ביקורים אישיים, הפתעות, פינוקים וליווי קבוצות התנדבות של תלמידים, עסקים ומשפחות.
השעות גמישות 9:00-17:00/12:00-20:00 צוות משפחתי וחם
מ09:00-17:00דירת שירותאושרית מואטיתל השומרהדרכה וקהילהקהילה
שרותי בריאות כללית"שירותי בריאות כללית" הוא ארגון הבריאות הגדול, הוותיק והמתקדם בישראל.
המתנדבים הם נדבך חשוב ומשמעותי בחיי היום־יום של כללית. מדובר בקבוצה גדולה ואיכותית שנמצאת בכל צומת של הגשת סיוע לחולים ולבני משפחותיהם. הם ממלאים תפקידים שונים מתוך מחויבות אישית, אחריות חברתית ונטיית לב לתרום לזולת.
התפקידים המוצעים למתנדבי השירות הלאומי הם בכל תחומי העשייה. מדובר בתפקידים מגוונים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00ללא דיוראושרית מואטיקרית אונובריאותקופת חולים
תיכון תעשייתי מסכיםמסכים' הוא בית ספר תעשייתי לנוער בסיכון בכיתות ט’-יב’.

לרוב, תלמידים מגיעים לבית הספר לאחר שנשרו ממסגרות חינוך רגילות בעקבות קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות. . תיכון 'מסכים' עושה שימוש בתהליך היצירה של עולם הטלויזיה והקולנוע ומאפשר פיתוח הכוחות היצירתיים החיוביים של תלמידיו. תהליך הלמידה מתבסס על הענקת חוויות הצלחה כבסיס וכמנוף להצלחות עתידיות ובניית דימוי עצמי חיובי אצל התלמידים.
בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך יומם בבית הספר באופן פרטני או בקבוצות, מארגנים פעילויות העשרה חברתיות, מעניקים ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי ופועלים על מנת להוות דוגמא אישית לבני הנוער ולעודד למידה בקרבם, תוך מתן תמיכה מקיפה ודיבור בגובה העיניים.08:00-16:00דירת שירותאושרית מואטיאור יהודהאוכלוסיות בסיכוןתיכון תעשייתי
בי"ס תעשייתי תעשיה אוויריתתיכון תעשייתי הינו בית ספר מקצועי לנוער בסיכון בכיתות ט’-יב’.

לרוב, תלמידים מגיעים לבית הספר לאחר שנשרו ממסגרות חינוך רגילות בעקבות קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות. שיטת הלימוד בבית ספר ייחודית ומשלבת לימודים עיוניים עם מגמות מעשיות מגוונות כדוגמת טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.

המטרה היא להנגיש לבני הנוער את הלמידה שנתפסת בעיניהם כקושי ולאפשר להם לרכוש מקצוע בעזרת שילוב של לימודים ועבודה וכך לגשת למספר בגרויות.
בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך יומם בבית הספר באופן פרטני או בקבוצות, מארגנים פעילויות העשרה חברתיות, מעניקים ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי ופועלים על מנת להוות דוגמא אישית לבני הנוער ולעודד למידה בקרבם, תוך מתן תמיכה מקיפה ודיבור בגובה העיניים.08:00-16:00דירת שירותאושרית מואטילודאוכלוסיות בסיכוןתיכון תעשייתי
גן אלון חנ"מגן תקשורתי לילדים בעלי צרכים ייחודיים. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלנות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00דירת שירותאושרית מואטיקרית אונוחינוך מיוחד ילדים ונוערגנים טיפוליים
מד"אמגן דוד אדום הינו ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל. פעילות הארגון ענפה ומשתרעת על פני תחומים רבים, החל בהגשת עזרה ראשונה, התרמת דם וכלה בהדרכת הציבור הרחב בקורסי עזרה ראשונה והחייאה. המתנדבים במד"א משולבים בכל התחומים ומגן דוד אדום רואה בהתנדבות ערך חיוני, המהווה אבן יסוד לארגון כולו.-עבודה במשרדי מד"א- תפקיד אדמיניסטרטיבי, חיוני וערכי במחלקות השונות. התפקיד כולל סיוע במילוי תחומי אחריות משתנים כמו מענה טלפוני ומיון וניתוב פניות. העבודה מצריכה אחריות ודורשת השקעה רבה, יעילות ויכולת לתעדף משימות. - חובשים מלווים באמבולנסים- בנות ובני השירות מגיעים ראשונים לאירוע יחד עם אנשי הצוות ועוזרים לפצועים ולחולים בשטח עד ההגעה לבית החולים. טרם הכניסה לתפקיד המתנדבים יעברו קורס המתקיים בד”כ בחודש יולי ונמשך כשלושה שבועות בתנאי לינה. הקורס מקנה ידע רב ונותן כלים ומיומנויות הדרושים לחובש על מנת להעניק את הסיוע הטוב והמקצועי ביותר במצבי חירום.
מדובר בתפקיד מאתגר, מספק ודינאמי שהעבודה בו נעשית תחת לחץ, עם אחריות גדולה.
ההתאמה לתפקיד מותנית בסיום 12 שנות לימוד + בגרות מלאה ומגמה מדעית
יש עדיפות למתחייבים לשנתיים שירות."
08:00-16:00דירת שירותאושרית מואטיקרית אונובריאותמד"א
בי"ח תל השומר"בית החולים שיבא בתל השומר הוא אחד מבתי החולים המובילים במדינת ישראל, מופת למצוינות בתחומי השירות הבריאותי ומחקר רפואי בארץ ובעולם.

בשיבא מוקירים את בני השירות הלאומי ורואים בתרומתם ערך מוסף להתנהלות היומיומית של בית החולים.
בני ובנות השרות הלאומי עוסקים בסיוע לצוותים במחלקות בכל התחום המנהלי של המחלקה ומסייעים בטיפול בחולים. בין השאר הם עוסקים בהזמנת בדיקות, תאום הפניית חולים למרפאות ומכונים, תאום קבלת חולה ושחרורו, סיוע בחלוקת אוכל וחלוקת ציוד סטרילי. פעולות אלו הן רק חלק מהפעילות המנהלתית אותה מבצעים מתנדבי השרות הלאומי במיומנות רבה מידי יום.

בנוסף לתרומה הישירה בעבודה לבני ובנות השרות הלאומי תרומה רבה גם להרגשתם הכללית של החולה ומשפחתו עם החיוך, המילה הטובה, וההתעניינות הבלתי פוסקת במצבם.
08:00-16:00דירת שירותאושרית מואטירמת גןבריאותבית חולים
קו אור-תל השומרסאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום."בני השירות משתלבים בעבודה חינוכית פורמאלית ובלתי פורמאלית עם ילדים שמאושפזים לתקופות קצרות או ארוכות, במטרה לסייע להם רגשית ולימודית בדרכים טכנולוגיות ויצירתיות שישמרו להם על הרצף הלימודי ויעשירו אותם.
מסלול השירות כולל בתוכו הכשרות מקצועיות מקיפות ומשמעותיות המאפשרות לספק מענה חינוכי מותאם למגוון ילדים במגוון גילאים.
התפקיד מצריך גמישות, ראש פתוח ויוזמה מתמדת - העבודה במרכזים החינוכיים מאוד דינאמית ומשתנה גם בסדר היום וגם בצרכי הילדים.
הקבלה לתכנית דורשת רקע בהדרכה (פיתוח מערכים / הדרכה בפועל), יכולת למידה מהירה ואהבה אין קץ לילדים!
08:00-16:00דירת שירותאושרית מואטירמת גןחינוךקו אור
גרעין עמק דןהגרעין שוכן בצפריה, מושב משפחתי במרכז הארץ. קהילה חמה, עם מועצה תומכת ושותפה לפעילות הגרעין. פעילות עשירה במהלך השבוע, שבתות גרעין מתקיימות ארבע פעמים בשנה. לבנות יש משפחות מאמצות, אווירה חמה עם ליווי צמוד. לבנות שמחפשות גרעין חם עם הרבה מקום ליוזמה ונתינה.בנות השירות משתלבות בעשייה בתקני בוקר משמעותיים: תיכון תעשייתי תעשייה אווירית, תיכון ברנקו וייס, בסיס בית נבאללה,בי"ס יסודיים, אולפנת צפריה.

תקני אחה"צ מגוונים:מועדון נוער, מועדון ילדים, בית חם לנערות בסיכון, ריכוז חב"ב, רכזת תנועת עוז.
משתנהדירת שירותאושרית מואטיצפריההדרכה וקהילהגרעינים, אח"י וזהות יהודית
בי"ס יסודי תורת משהבית ספר יסודי ממלכתי דתי הממוקם במושב חמד. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותאושרית מואטיחמדחינוךבית ספר יסודי
בי"ס שרתבית ספר יסודי. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותאושרית מואטיקרית אונוחינוךבית ספר יסודי
מעון טיפולי תל השומרהמעון הפסיכיאטרי ממוקם במתחם בית החולים ועוסק בטיפול קשת ההפרעות הפסיכיאטריות בילדים בגילאי 3-6. לכל ילד נכתבת תוכנית חינוכית אישית, וניתן סל טיפולים, פרטניים וקבוצתיים בתחומי השפה והתקשורת, ריפוי בעיסוק, טיפול רגשי, טיפול התנהגותי, פיזיותרפיה והדרכת הורים.במעון עובד צוות חם ומקצועי הכולל פסיכולוגים, פסיכיאטרים, צוות רפואי וצוות חינוכי המורכב מגננות, סייעות ובני השירות שמסייעים בכל סדר היום של הילדים.

מדובר בתפקיד לא קל אך מאוד מספק, שדורש גם מוכנות מבחינה נפשית ויש להיות בעלי אהבה אמיתית לילדים, אחריות, יוזמה וסבלנות רבה. כמו כן אין ספק שבחינוך המיוחד הקשר בין הילד לבין איש הצוות נהפך לאישי יותר, ונוצר חיבור אמיתי ולבבי בין בני השירות לבין הילדים.
08:00-16:00דירת שירותאושרית מואטירמת גןחינוך מיוחד ילדים ונוערגנים טיפוליים
בית ספר שילההתפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותאושרית מואטיקרית אונוחינוךבית ספר יסודי
מכבי שירותי בריאות"מכבי שירותי בריאות" כיום מונה מעל שני מיליון חברים ונחשבת לאחד המוסדות בעלי העוצמה המשפיעים ביותר על מערכת הבריאות בישראל.
תפיסת העולם של מכבי מדגישה את חשיבות המעורבות הקהילתית והחברתית, הבאה לידי ביטוי גם בהתנדבות. השירות הלאומי הוא ביטוי מרכזי של תפיסת עולם זו.
בני השירות יכולים להשתלב במספר תפקידים אפשריים, התפקידים המוצעים פרושים על פני תחומים מגוונים ומאתגרים וכוללים הכשרה מקצועית באווירה משפחתית ובעבודת צוות.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00ללא דיוראושרית מואטיאור יהודהבריאותקופת חולים
מעון נעמתמעונות היום של נעמת הן מסגרות חינוכיות איכותיות הנותנות מענה לילדי הגל הרך.המתנדבים משתלבים בקבוצות הגיל השונות מהווים חלק מצוות המעון ומסייעים בטיפול בילדים והפעלתם במהלך היום. עבודה באווירה חמה ומשפחתית, מתאימה למתנדבים בעלי גישה לילדים קטנים, אחראיים ומסורים עם זיקה לתחום החינוך.08:00-16:00דירת שירותאיילה האוזיירושליםחינוךגנים/מעונות
בית ספר ממ"ד אפרתהבית ספר ממלכתי דתי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותשירות בעלייהאיילה האוזיירושליםחינוךבית ספר יסודי
בית ספר ממ"ד דוגמאבית ספר ממלכתי דתי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותשירות בעלייהאיילה האוזיירושליםחינוךבית ספר יסודי
בית ספר יסודי מקור חייםבית ספר יסודי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותשירות בעלייהאיילה האוזיירושליםחינוךבית ספר יסודי
שרותי בריאות כללית"שירותי בריאות כללית" הוא ארגון הבריאות הגדול, הוותיק והמתקדם בישראל.
המתנדבים הם נדבך חשוב ומשמעותי בחיי היום־יום של כללית. מדובר בקבוצה גדולה ואיכותית שנמצאת בכל צומת של הגשת סיוע לחולים ולבני משפחותיהם. הם ממלאים תפקידים שונים מתוך מחויבות אישית, אחריות חברתית ונטיית לב לתרום לזולת.
התפקידים המוצעים למתנדבי השירות הלאומי הם בכל תחומי העשייה. מדובר בתפקידים מגוונים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00דירת שירותאיילה האוזיירושליםבריאותקופת חולים
גן המניין הקהילתי עין כרםגן חינוכי אקולוגי טבעוני (שילוב של חינוך אנטרופוסי ומעיינות רבי חייא) בת השירות הינה סייעת לצוות החינוכי.הגדרות: אשת צוות לכל דבר יחד עם שתי גננות מקצועיות. (אפשרות והזדמנות לביטוי אישי). ימים א'-ה' מ8:00 עד 16:00. ציפיות ודרישות: אחריות ומסירות. אוהבת ילדים. רצון לעבודת עומק ולעבודת צוות.08:00-16:00דירת שירותאיילה האוזיירושליםחינוךגנים/מעונות
אופטיקל סנטר עמותת משכן הראיה -מרכז למשקפים שנותן שרות ומענה לאוכ' רווחה במחיר סימלי. העבודה בחנות או במעבדההבנות שירות משובצות למחלקות השונות: חנות אופטיקה- קבלת קהל, בחירת משקפיים. מעבדה- מייצרות את המשקפיים. מכשירי שמיעה- בנות השירות מקבלות הכשרה ומתקנות מכשירי שמיעה ומסבירות לאנשים איך להשתמש בהן.משמרותדירת שירותאיילה האוזיירושליםחינוך מיוחד ילדים ונוערלקויי שמיעה/ראייה
גן מעון גילאי 1-3 מנהל קהילתי גינות העיר -גן פרטי רגיל08:00-16:00דירת שירותאיילה האוזיירושליםחינוךגנים/מעונות
הדביר החדש ח"מבית ספר חינוך מיוחד בינוני קשה. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
08:00-16:00דירת שירותאיילה האוזיירושליםחינוך מיוחד ילדים ונוערמוגבלויות
כנ"ף - מרכז מידע לעולי צרפתכנף (cnef) קוראת לצעירים היהודים בצרפת להגיע לארץ לתקופה של עד שנה בישראל על מנת לחזק את זהותם היהודית, מעורבותם ופעילותם בקהילה ובחברה הישראלית ולהעמיק את הקשר שלהם עם ישראל והעם היהודי.

לאורך השנה המשתתפים לומדים עברית, מטיילים, מתנדבים ונחשפים למגוון רחב של כלים המאפשרים להם להירתם למאמץ ההסברה ולהפוך לשגרירים הטובים ביותר של מדינת ישראל.
עבודה משרדית ולוגיסטית עם צעירים עולים חדשים מצרפת דרישות: שליטה מלאה בכתב ובעל פה בצרפתית.09:00-17:00דירת שירותאיילה האוזיירושליםהדרכה וקהילהקהילה
קעליטהארגון גג של עמותות שעוזרות לעולים מצרפת- יצירת קהילה של עולים ותיקים וחדשים. העולים הותיקים עוזרים לחדשים במגוון תחומים כמו ליווי קשישים, עזרה בשיעורי בית לילדים, עזרה בשכירת דירה, ליווי לביטוח לאומי.בת השירות מקשרת בין המתנדבים לבין המקומות / אנשים שצריכים עזרה. משרדי- לדעת לקרוא ולכתוב בצרפתית09:00-17:00דירת שירותאיילה האוזיירושליםקליטת עליהמשרדי
האגף לבירור יהדות בבית הדין הרבניעבודה משרדית בענייני גיור,והוכחת יהדות08:00-16:00דירת שירותאיילה האוזיירושליםמינהלמזכירות
החוויה הישראלית אירגונידרישות: לקרוא ולכתוב בצרפתית. עבודה משרדית: תפקיד בתגלית: רישום נוסעים, ארגון הנסיעות. תפקיד בתכניות מסע: לענות לטלפונים לכל מי שמתעניין במסע ולמלגה של תכוניות מסע בצרפתית09:00-17:00דירת שירותאורטל שלמהירושליםקליטת עליהמשרדי
אולפנת חורבהדרכה08:00-16:00דירת שירותאיילה האוזיירושליםחינוך
לב ישראל ירושליםמדרשת ערב לבנות צרפתיות. הדרכה . בנות מגילאי 20-30 שמשרתות בשירות לאומי או לומדות או עובדות. ליווי והדרכה גם בלוגיסטיקה גם בתורנויות, שבתות. דיור במדרשהמסביב לשעוןדירת שירותאיילה האוזיירושליםקליטת עליהמשרדי
בי"ס יסודי יד חזוןבית ספר יסודי דתי הממוקם בבאר טוביה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00ללא דיורניתן לשלב עם מדרשת אורות עציון בגבעת וושינגטוןדקלה טלמ.אזורית באר טוביהחינוךבית ספר יסודי
בי"ס תיכון ממ"ד באר עמיצוות תיכון ממלכתי דתי בבאר טוביה מזמינים אתכן להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.08:00-16:00ללא דיורניתן לשלב עם מדרשת אורות עציון בגבעת וושינגטוןדקלה טלמ.אזורית באר טוביהחינוךחטיבת ביניים/תיכון
מקיף אצוות מקיף א מזמינים אתכן להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים. עבודה בעיקר בכיתות של עולים חדשים וכיתת מב"ר.08:00-16:00דירת שירותדקלה טלאשדודחינוךחטיבת ביניים/תיכון
החברה העירונית לתרבות ופנאיהחברה העירונית לתרבות ולפנאי אחראית על כל המתנ"סים ברחבי העיר (כ - 13 מתנ"סים), מוזיאונים, מחלקות שונות כגון הגיל הרך והמשרדים הראשיים בחברה עצמה.
מתנ"סים: התנדבות משולבת של מזכירות וצהרון. יכולת עבודה מול מחשב, התנדבות עם ילדים. עפ"י משמרות בוקר או ערב.
מוזיאונים: סיוע משרדי, קבלת קהל, אירגון תערוכות. עפ"י משמרות בוקר או ערב. ימי ו' עפ"י צורך.
מתנ"סים: התנדבות משולבת של מזכירות וצהרון. יכולת עבודה מול מחשב, התנדבות עם ילדים. עפ"י משמרות בוקר או ערב. מוזיאונים: סיוע משרדי, קבלת קהל, אירגון תערוכות. עפ"י משמרות בוקר או ערב. ימי ו' עפ"י צורך.08:00-16:00ללא דיורדקלה טלאשדודמינהלמתנ"ס/מרכז צעירים
כבאות והצלההרשות הארצית לכבאות והצלה היא ארגון הכבאות וההצלה הרשמי של מדינת ישראל הכפוף למשרד לביטחון פנים. המערך מספק לציבור בישראל שירותי כבאות, מניעת דליקות והתפשטותן חילוץ והצלת לכודים וטיפול באירוע של חומרים מסוכנים."בתפקיד המתנדבים נחשפים לאתגרים, לסיפוק אדיר ולתרחישים מגוונים שיקנו להם העצמה אישית, הגברת הביטחון וכמובן שירות משמעותי ואיכותי אשר משאיר חותם אישי. ייעוד המתנדבים הוא לסיע לכוחות הכיבוי בפעולות במעטפת החיצונית ולאפשר ללוחמי האש לבצע את הפעילות המקצועית במוקד. בכך מייעלים את המערך המבצעי והמענה הראשוני לאירוע גדול יותר.
בני/ות השירות הלאומי הינם חלק אינטגרלי מעובדי מערך הכבאות ונדרשת אחריות גדולה, אכפתיות, רצינות ויכולת עבודה בתנאי לחץ. ניתן להשתלב באגפים הבאים: אגף מבצעים,אגף הגנה מאש, אגף משאבי אנוש, אגף לוגיסטיקה, אגף מחשוב, אגף ביטחון ועוד..
08:00-16:00ללא דיורדקלה טלאשדוד
לשכת התעסוקהשירות התעסוקה הישראלי מעניק שירותי השמה ותווך עבודה למחפשי עבודה באמצעות לשכות התעסוקה הפרוסות ברחבי הארץ. בנוסף, השירות מופקד על מחקר שוק התעסוקה ופרסום הממצאים מידי תקופה ועל העברת דיווחים שוטפים למוסד לביטוח לאומי.
שירות התעסוקה משקיעים בבני השירות לאורך כל הדרך משאבים רבים והכשרה המאפשרת להעמידם בחזית העשייה של הלשכה, אשר מתאפיינת לרוב כמקום עם עבודה ללא הפסק, לחצים והרבה עשייה.
בני השירות משתלבים בסביבת עבודה מאתגרת ודינאמית בלשכות ותורמים בפרמטרים רבים וחשובים בהם עוסקת הלשכה, החל מתרגום, שירות לקוחות וקבלת קהל, מענה לבקשות, הפנייה לקורסים ומקומות עבודה ועוד.08:00-16:00ללא דיורדקלה טלאשדודמינהלמשרדים ממשלתיים
מעונות ויצ"ומעונות היום של ויצ"ו הינן מסגרות טיפוליות-חינוכיות איכותיות לגיל הרך.המתנדבים מהווים חלק מצוות המעון ומסייעים בטיפול בילדים והפעלתם במהלך היום. התפקיד מתאים למתנדבים בעלי גישה לילדים קטנים שמעוניינים להעשיר את עולמם של הילדים ולהיות חלק מהצוות החינוכי. ההתנדבות מגוונת בסביבת עבודה שמחה ומתגמלת.

למתעניינים בשירות לאומי בחינוך המיוחד, בחלק מהמקומות יש אפשרות להשתלב בצוות של מעונות לפעוטות בסיכון.
08:00-16:00ללא דיורדקלה טלאשדודחינוךגנים/מעונות
מרכז לילךמרכז יום לילך הינו מרכז יום טיפולי לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית מגילאי 21 ומעלה הפועל תחת עיריית אשדוד. רוב חברי המרכז סובלים בנוסף ממגוון נכויות מוטוריות ונוירולוגיות מורכבות כגון אפילפסיה, בעיות ראיה, שמיעה, הפרעות התנהגות ועוד.

מטרת המרכז לדאוג לספק שירות מקסימלי עבור הבוגרים למען שילובם בקהילה, כל אחד לפי יכולתו.
תרומתם הרבה של בני השירות מתבטאת בליווי פרטני וקבוצתי בפעילויות השונות במרכז. המתנדבים גם מסייעים בתפעול ולוגיסטיקה במקום, שותפים בהפעלת חוגים ומהווים אוזן קשבת וכתף תומכת לחברי המרכז.

תפקיד מספק הדורש לפעול באחריות, תוך רגישות תמידית, הקשבה, ורוך.
08:00-16:00ללא דיורדקלה טלאשדודחינוך מיוחד מבוגריםאוטיזם ומוגבלויות
שירותי בריאות כללית"שירותי בריאות כללית" הוא ארגון הבריאות הגדול, הוותיק והמתקדם בישראל.
המתנדבים הם נדבך חשוב ומשמעותי בחיי היום־יום של כללית. מדובר בקבוצה גדולה ואיכותית שנמצאת בכל צומת של הגשת סיוע לחולים ולבני משפחותיהם. הם ממלאים תפקידים שונים מתוך מחויבות אישית, אחריות חברתית ונטיית לב לתרום לזולת.
התפקידים המוצעים למתנדבי השירות הלאומי הם בכל תחומי העשייה. מדובר בתפקידים מגוונים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00ללא דיורדקלה טלאשדודבריאותקופת חולים
עיריית אשדודעבודה משרדית במחלקות השונות בעירייה:מוקד עירוני,מחלקת רכב,לשכה לתכנון אסטרטגי08:00-16:00ללא דיורדקלה טלאשדודמינהלעירייה/מועצה
פארק אשדוד יםללא דיורדקלה טלאשדודהדרכה וקהילהקהילה
תיכון תעשייתי צור ברקתיכון תעשייתי הינו בית ספר מקצועי לנוער בסיכון בכיתות ט’-יב’.

לרוב, תלמידים מגיעים לבית הספר לאחר שנשרו ממסגרות חינוך רגילות בעקבות קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות. שיטת הלימוד בבית ספר ייחודית ומשלבת לימודים עיוניים עם מגמות מעשיות מגוונות כדוגמת טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.

המטרה היא להנגיש לבני הנוער את הלמידה שנתפסת בעיניהם כקושי ולאפשר להם לרכוש מקצוע בעזרת שילוב של לימודים ועבודה וכך לגשת למספר בגרויות.
בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך יומם בבית הספר באופן פרטני או בקבוצות, מארגנים פעילויות העשרה חברתיות, מעניקים ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי ופועלים על מנת להוות דוגמא אישית לבני הנוער ולעודד למידה בקרבם, תוך מתן תמיכה מקיפה ודיבור בגובה העיניים.08:00-16:00דירת שירותדקלה טלקרית מלאכיאוכלוסיות בסיכוןתיכון תעשייתי
בית ספר יסודי רימוניםבית ספר יסודי ממלכתי הממוקם באשדוד. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00ללא דיורדקלה טלאשדודחינוךבית ספר יסודי
גן חנ"מ דוברהגן חנ"מ לילדים לקויי שמיעה בגילאי 3-5. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00ללא דיורדקלה טלאשדודחינוךגנים טיפוליים
כנףכנף (cnef) קוראת לצעירים היהודים בצרפת להגיע לארץ לתקופה של עד שנה בישראל על מנת לחזק את זהותם היהודית, מעורבותם ופעילותם בקהילה ובחברה הישראלית ולהעמיק את הקשר שלהם עם ישראל והעם היהודי.

לאורך השנה המשתתפים לומדים עברית, מטיילים, מתנדבים ונחשפים למגוון רחב של כלים המאפשרים להם להירתם למאמץ ההסברה ולהפוך לשגרירים הטובים ביותר של מדינת ישראל.
במסגרת התפקיד, הבנות מלוות את הצעירים לאורך השהות שלהם בארץ, מעבירות פעילויות העשרה ופעילויות חברתיות ולוקחות חלק פעיל וחשוב בתהליך שהם עוברים. לבנות השירות יש השפעה עצומה על התחושה שהמשתתפים יצאו איתה בסוף היום.

תפקיד שליחותי, מגוון מאוד ואינטנסיבי הדורש אחריות, הגדלת ראש, יצירתיות, ובעיקר יכולת להנהיג, לסחוף ולהשקיע.

התפקיד מיועד לבנות בשנה ב' של השירות.
מסביב לשעוןדירת שירותדקלה טלאשדודהדרכה וקהילהקהילה
מד"אמגן דוד אדום הינו ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל. פעילות הארגון ענפה ומשתרעת על פני תחומים רבים, החל בהגשת עזרה ראשונה, התרמת דם וכלה בהדרכת הציבור הרחב בקורסי עזרה ראשונה והחייאה. המתנדבים במד"א משולבים בכל התחומים ומגן דוד אדום רואה בהתנדבות ערך חיוני, המהווה אבן יסוד לארגון כולו.חובשים מלווים באמבולנסים- בנות ובני השירות מגיעים ראשונים לאירוע יחד עם אנשי הצוות ועוזרים לפצועים ולחולים בשטח עד ההגעה לבית החולים. טרם הכניסה לתפקיד המתנדבים יעברו קורס המתקיים בד”כ בחודש יולי ונמשך כשלושה שבועות בתנאי לינה. הקורס מקנה ידע רב ונותן כלים ומיומנויות הדרושים לחובש על מנת להעניק את הסיוע הטוב והמקצועי ביותר במצבי חירום.
מדובר בתפקיד מאתגר, מספק ודינאמי שהעבודה בו נעשית תחת לחץ, עם אחריות גדולה.
ההתאמה לתפקיד מותנית בסיום 12 שנות לימוד + בגרות מלאה ומגמה מדעית
יש עדיפות למתחייבים לשנתיים שירות.
08:00-16:00דירת שירותדקלה טלקרית מלאכיבריאותמד"א
מכבי שירותי בריאות"מכבי שירותי בריאות" כיום מונה מעל שני מיליון חברים ונחשבת לאחד המוסדות בעלי העוצמה המשפיעים ביותר על מערכת הבריאות בישראל.
תפיסת העולם של מכבי מדגישה את חשיבות המעורבות הקהילתית והחברתית, הבאה לידי ביטוי גם בהתנדבות. השירות הלאומי הוא ביטוי מרכזי של תפיסת עולם זו.
בנות השירות יכולות להשתלב במספר תפקידים אפשריים, התפקידים המוצעים פרושים על פני תחומים מגוונים ומאתגרים וכוללים הכשרה מקצועית באווירה משפחתית ובעבודת צוות.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00ללא דיורדקלה טלאשדודבריאותקופת חולים
מרכז גרעיני שורקמרכז מחקר גרעיני בשורק. שייך למשרד ראש הממשלה.העבודה מתחלקת ל-3 סוגי תפקידים: תפקידי מטה- תפקידים משרדיים ברמה גבוהה( יחסי אנוש מצוינים) תפקידי מחקר (בגרות בפיזיקה/ כימיה ומתמטיקה) ותפקידי סייבר. (10 יחידות מחשבים ומעלה) יש הסעות מהבית , כולל ארוחות במקום.08:00-16:00ללא דיורדקלה טליבנהמינהלמשרדים ממשלתיים
משרד העלייה והקליטההמשרד לעלייה וקליטה מעניק סיוע לעולים ולתושבים חוזרים. המשרד קובע מדיניות ונהלים, מקצה תקציבי סיוע לעולים ומעניק שירותים מיוחדים בתחום הדיור, התעסוקה והתרבות."התפקיד כולל מתן סיוע והכוונה טלפונית לעולים ולפונים, לשם שיפור קליטתם בארץ ומיצוי זכויותם, יצירת קשר מול גורמי חוץ ופנים לצורך מתן סיוע לפונים, הפעלת אמצעים טכנולוגיים במרכז המידע וסיוע בתרגום מסמכים שונים.

תפקיד בעל אחריות, הדורש ראש גדול, רצינות ונכונות לתרום ולהיתרם. התפקיד עשוי להשתנות בהתאם להוראות הממונה.

ידיעת שפה זרה נוספת- יתרון.
08:00-16:00ללא דיורדקלה טלאשדודקליטת עליהמשרדי
לאומית שירותי בריאותמאז ועד היום עוסקת לאומית בקידום שירותי הבריאות, חינוך לבריאות ומתן שירותי רפואה מתקדמים לחבריה. לאומית מחויבת לרמה הגבוהה ביותר של שירותים רפואיים, הכוללים מערך רפואה ראשונית של רופאי משפחה, ילדים ואחיות, לצד מגוון נרחב של רופאים מומחים וציוד רפואי חדשני.ההתנדבות בלאומית מהווה הזדמנות נפלאה להכיר מקרוב את העולם הרפואי בקהילה, במגוון תחומי עשייה שונים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
משמרות, יתכנו פיצוליםללא דיורדקלה טלאשדודבריאותקופת חולים
קופת חולים מאוחדתמאוחדת היא קופת החולים השלישית בגודלה בישראל, מעניקה מגוון שירותים רפואיים ומשרתת יותר ממיליון לקוחות בכל הארץ, מכל המגזרים.שירות לאומי במאוחדת היא שליחות אמיתית וגם פתח לעתיד מקצועי משמעותי. בנות ובני שירות משתלבים בלב העשייה שלנו במגוון תפקידים מרתקים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
משמרות, יתכנו פיצוליםללא דיורדקלה טלגן יבנהבריאותקופת חולים
שירות בתי הסוהרשירות בתי הסוהר הנו ארגון ביטחוני בעל ייעוד חברתי, המשתייך למערכת אכיפת החוק. תפקידו העיקרי עוסק באחזקת אסירים במשמורת בטוחה ונאותה, תוך שמירה על כבודם.

שב"ס רואה חשיבות רבה בשירות הלאומי, המתנדבות והמתנדבים נחשפים לעשייה רבה ואיכותית שאינה חשופה תמיד לציבור הרחב.
בני ובנות השירות משובצים במשרדים משמעותיים ואסטרטגיים לארגון, בין השאר ישנם תפקידים ביחידות מיוחדות העוסקת בדוברות, בית דין, תיאום ביקורים ועוד. במסגרת התפקיד נחשפים למסמכים ומידע מאוד רגיש ולכן נדרשת אחריות רבה, מחויבות ואמינות מצד המתנדבים.

בתום שירות מלא של שנתיים ולאחר עמידה בתנאי הקבלה הנדרשים ניתנת האפשרות להשתלב בעשיית הארגון בתחום המבצעי ולהתגייס לתפקיד סוהרי ביטחון כסוהרי קבע.
08:00-16:00ללא דיורדקלה טלשערי אברהםבטחוןשב"ס
בי"ס יסודי רעיםבית ספר חינוך מיוחד המיועד לתלמידים בגילאי 6-12 על הרצף האוטיסטי. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
08:00-16:00דירת שירותחני הנדלבאר שבעחינוךבית ספר יסודי
מקיף ו'בתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.בני השירות משתלבים בעיקר בכיתות של תלמידים לקויי שמיעה ומסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.08:00-16:00דירת שירותחני הנדלבאר שבעחינוךחטיבת ביניים/תיכון
גן חמנית - חינוך מיוחדגן חינוך מיוחד לילדים בעלי צרכים ייחודיים. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00דירת שירותחני הנדלבאר שבעחינוך מיוחד ילדים ונוערגנים טיפוליים
גן אלי"עגן לילדים לקויי ראייה. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00דירת שירותחני הנדלבאר שבעחינוך מיוחד ילדים ונוערלקויי שמיעה/ראייה
והדרתעמותת "והדרת – הכוח השלישי" הוקמה במטרה לפעול לחיזוק ולהעצמה של אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל.
העמותה פועלת במישורים שונים על מנת לקדם את מעמד אוכלוסיית המבוגרים וכחלק מעשייתה, מפעילה העמותה בשיתוף עם המשרד לשוויון חברתי פרויקט ייחודי שמפגיש בנות ובני שירות לאומי ואזרחי עם אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ליצירת מחויבות ערכית ומוסרית בין דורית. מתנדבי השירות הלאומי והאזרחי מהווים מערך תומך המאיר את עולמו של האזרח הוותיק אל מול תחושת הבדידות והפגתה.
מתנדבי 'והדרת' מגיעים לבתי הקשישים ומתלווים לסידורים השגרתיים שלהם כמו ביקור בקופת חולים, עריכת קניות ובילויים כמו טיול או סרט.
המטרה ליצור קשר חברי חם ומכיל ובניית סביבה תומכת באמצעות שיחות משותפות וסיוע רגשי בכל הקשור למצב רוחו ובריאותו של הקשיש, יצירת מערכת תומכת מסייעת ומעודדת יצירת יחסי אמון בה ירגיש האזרח הוותיק בנוח.
במקביל לעשייה הפרטנית בבתי הקשישים נעשה שילוב של מתנדבים בפעילות קהילתית בארגונים הפועלים לטובת קשישים ביניהם: מרכזי יום, שכונות תומכות, דיור מוגן, בתי אבות ועוד.
לבנות ובנים שימצאו מתאימים תבנה תוכנית עבודה ייחודית ומותאמת להעצמה אישית. לאורך כל תקופת השירות תינתן הכשרה, הדרכה וליווי מקצועי צמוד.
08:00-16:00דירת שירותחני הנדלבאר שבעקשישיםוהדרת
מוזאון הילדים - לונדעהדרכת ילדים והורים כקבוצות ויחידים במוזיאון08:00-16:00דירת שירותחני הנדלבאר שבעהדרכה וקהילהמוזיאון
שרותי בריאות כללית"שירותי בריאות כללית" הוא ארגון הבריאות הגדול, הוותיק והמתקדם בישראל.
המתנדבים הם נדבך חשוב ומשמעותי בחיי היום־יום של כללית. מדובר בקבוצה גדולה ואיכותית שנמצאת בכל צומת של הגשת סיוע לחולים ולבני משפחותיהם. הם ממלאים תפקידים שונים מתוך מחויבות אישית, אחריות חברתית ונטיית לב לתרום לזולת.
התפקידים המוצעים למתנדבי השירות הלאומי הם בכל תחומי העשייה. מדובר בתפקידים מגוונים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00ללא דיורחני הנדלבאר שבעבריאותקופת חולים
משרד המשפטים- פרקליטותמשרד המשפטים הוא משרד מטה מרכזי של ממשלת ישראל הפועל לעשיית צדק ולשירות הציבור בתחום המשפט."השירות הלאומי במשרד המשפטים מעשיר, מרחיב את האופקים ומצייד בכלים להמשך הדרך. בני השירות הלאומי מועסקים ביחידות השונות, נחשפים לנושאים בעלי רגישות ציבורית ועובדים בסביבה צעירה, מגוונת ומעניינת.

ניתן להשתלב במחלקות השונות- פרקליטות המדינה, הסנגוריה הציבורית, מקרקעין ועוד (התפקיד עשוי להשתנות מיחידה ליחידה). עבודה משמעותית ומאתגרת המלווה בתחושת אחריות, שליחות ומחויבות.
08:00-16:00ללא דיורחני הנדלבאר שבעמינהלמשרדים ממשלתיים
מקיף ג'בתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.קיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.

לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.
08:00-16:00דירת שירותחני הנדלבאר שבעחינוךחטיבת ביניים/תיכון
בי"ס יסודי אילנותבי"ס לילדים בכיתות א'-ט' הסובלים מלקויות למידה ופיגור קל. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
08:00-16:00דירת שירותחני הנדלבאר שבעחינוךבית ספר יסודי
מועדוניות רווחהאגף שח"ר (שירותי חינוך ורווחה) נוסד במטרה לפעול למען צמצום הפערים החינוכיים לימודיים, חברתיים-תרבותיים במדינת ישראל. האגף מפעיל מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות."בני השירות משתלבים בצוות המועדוניות. התפקיד כולל סיוע לימודי לילדי המועדונית בבית הספר, העברת חוגים, תכנים, משחקים ויצירת קשר אישי משמעותי ותומך עם החניכים במועדונית שיתרום לתחושת המסוגלות שלהם.11:00-19:00דירת שירותחני הנדלבאר שבעאוכלוסיות בסיכוןמועדונית
מד"אמגן דוד אדום הינו ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל. פעילות הארגון ענפה ומשתרעת על פני תחומים רבים, החל בהגשת עזרה ראשונה, התרמת דם וכלה בהדרכת הציבור הרחב בקורסי עזרה ראשונה והחייאה. המתנדבים במד"א משולבים בכל התחומים ומגן דוד אדום רואה בהתנדבות ערך חיוני, המהווה אבן יסוד לארגון כולו.-חובשים מלווים באמבולנסים- בנות ובני השירות מגיעים ראשונים לאירוע יחד עם אנשי הצוות ועוזרים לפצועים ולחולים בשטח עד ההגעה לבית החולים. טרם הכניסה לתפקיד המתנדבים יעברו קורס המתקיים בד”כ בחודש יולי ונמשך כשלושה שבועות בתנאי לינה. הקורס מקנה ידע רב ונותן כלים ומיומנויות הדרושים לחובש על מנת להעניק את הסיוע הטוב והמקצועי ביותר במצבי חירום.

- מתרימי דם בני השירות מתלווים לצוותי הניידות להתרמות דם, מצטרפים לעשייה חיונית והכרחית ומסייעים למתרימים- מודדים לחץ דם, ממלאים טפסים מכניסים נתונים למחשב ועוד..

טרם הכניסה לתפקיד עוברים קורס עזרה ראשונה במשך כשבוע ובשנה השנייה אחרי תקופה בשירות עוברים המתנדבים קורס לקיחת דמים (לומדים כיצד לבצע שאיבת דם ורידי לבדיקות מעבדה).

-עבודה במשרדי מד"א- תפקיד אדמיניסטרטיבי, חיוני וערכי במחלקות השונות. התפקיד כולל סיוע במילוי תחומי אחריות משתנים כמו מענה טלפוני ומיון וניתוב פניות. העבודה מצריכה אחריות ודורשת השקעה רבה, יעילות ויכולת לתעדף משימות. "הפראמדיק עוסק בהגשת סעד חיים מתקדם לחולים ולנפגעים במצבי חירום רפואיים, תוך ביצוע פעולות יעילות עד להבאתם לבית חולים/מרכז רפואי.

קורס הפראמדיק הינו הקורס הרפואי הבכיר ביותר במד”א, נמשך שנה, ולאחריו מתחייבים לשנתיים שירות. למסיימים בהצלחה את הקורס תוענק תעודה הסמכה רשמית של מגן דוד אדום ומשרד הבריאות.

דרישות סף- סיום 12 שנות לימוד עם בגרות מלאה ומגמה מדעית, רצינות, אחריות ונכונות להציל חיים!"
08:00-16:00דירת שירותחני הנדלבאר שבעבריאותמד"א
בית ספר שז"רהחינוך המיוחד הוא חינוך לתלמידים בעלי לקויות הפוגעות בתפקודם. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
08:00-16:00דירת שירותחני הנדלבאר שבעחינוך מיוחד ילדים ונוערכיתה משולבת
עיריית באר שבעעבודה משרדית באגפים השונים (הנדסה, חינוך, פיקוח, גזברות,הנהלת חשבונות,התקשרויות,דוברות, אחזקה, איכות הסביבה, מעמד האישה, מנהלת העיר העתיקה) .08:00-16:00ללא דיורחני הנדלבאר שבעמינהלעירייה/מועצה
פנימיית העוגן הקהילתי - באר שבעהעוגן הקהילתי מהווה מסגרת טיפולית, שיקומית וחינוכית עבור נערים ונערות בגילאי 12-19 שהופנו אליה כשהם מצויים בתהליך של התדרדרות וסיכון רב, חלקם לעיתים ללא עורף משפחתי וללא מסגרת לימודית, עם בעיות התנהגות ובעיות רגשיות מורכבות.בני השירות לוקחים חלק אינטגרלי וחשוב בצוות הקבוע באחת מהמסגרות בתוך הכפר ועוסקים במתן סיוע חברתי, לימודי ורגשי לנוער במקום, התפקיד משתנה מעט בהתאם למסגרת.

המסגרות הקיימות שבהן ניתן להשתבץ- מועדון (מסגרת לנוער רווחה), קורת גג (מסגרת חירומית לנוער), מית""ר (מרכז יום תומך רב תחומי) והפנימייה.

העבודה נעשית בדגש רב על יצירת קשר אישי או קבוצתי עם הנערים והנערות שבמסגרת, מתוך כך מהווים עבורם דמות משמעותית ומקנים להם תחושת שייכות, ביטחון והעצמה. בנוסף, לאורך השנה המתנדבים מעבירים פעילויות העשרה בנושאים ערכיים וחינוכיים ושותפים בהכנת מערכי פעילות, חוגים ופרויקטים ייחודיים.

בני השירות משתתפים בישיבות צוות, ימי השתלמות ומקבלים ליווי והדרכה פרטנית על עבודתם.

דרושים מתנדבים עם יכולת ורקע בהדרכה, אחראים ובוגרים, עם נכונות לשעות עבודה מרובות.
מסביב לשעוןדירת שירותחני הנדלבאר שבעאוכלוסיות בסיכוןכפר נוער/פנימייה/אומנה
של"חאגף של"ח (שדה לאום חברה) וידיעת הארץ במנהל חברה ונוער אחראי להובלת תהליכים חינוכיים-ערכיים להכרת הארץ ולאהבת המולדת בקרב בני נוער. הלמידה לצד ההתנסות החווייתית תורמת לעיצוב דמותו של הפרט, לעידוד לעשייה ויוזמה ולטיפוח מעורבות חברתית ומחויבות לארץ ולמדינת ישראל.תקן ייחודי המשלב נוער וחינוך עם עשייה חברתית והדרכת טיולים!
במסגרת השירות הלאומי, מצטרפ/ת המתנדב/ת לצוות של”ח בבית הספר. התפקיד כולל העברת שיעורים, ארגון פעילויות חברתיות וטקסים, פיתוח מערכי פעילות והדרכה וארגון טיולים בשטח.
בני/ות השירות עוברים הכשרה והתנסות בתפקידי מנהיגות אשר יקנו להם את הכלים להדריך וללוות את התלמידים באופן מקצועי ואיכותי ובכך להעניק ערכים של עזרה לזולת ולשמש להם דוגמה ומופת.
דרישות התפקיד: יכולת עמידה מול קהל, כושר הבעה, יכולת עבודה בצוות, יכולת להנהיג, להוביל, להשפיע ולסחוף!
משתנהדירת שירותחני הנדלבאר שבעהדרכה וקהילהקהילה
לטםלטם הינו הארגון המוביל בארץ בהדרכת טיולים ופעילויות טבע לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים.

באמצעות הדרכה ייחודית, הפעלה בקבוצות קטנות וצוות מקצועי ומיומן, לטם פותחת דלת אל הטבע לבעלי לקויות פיזיות, חושיות ונפשיות שלרוב הנגישות לפעילות במקומות אלו כמעט בלתי אפשרית עבורם.
תפקיד יוצא דופן המשלב הדרכת טיולים ועבודה עם אוכלוסיות מיוחדות, מתאים לבנות שאוהבות טבע ואנשים, סקרניות ומוכנות לשירות מלא עשייה וחוויות בלתי נשכחות.
המדריכות יוצאות יום יום לטיולים במסלולים שונים ברחבי הארץ ונפגשות בכל יום עם קבוצה אחרת. המשתתפים בפעילויות הינם תלמידים ובוגרים בעלי מגוון לקויות המגיעים מגנים, בתי ספר, הוסטלים ופנימיות שונות ברחבי הארץ. ההדרכה נעשית בקבוצות קטנות ומותאמת לכל חניך וחניכה על פי יכולתם.
בימים בהם אין הדרכות, משתתפות המדריכות בהשתלמויות שונות, בהרצאות בתחום החינוך המיוחד ובטיולי צוות. ההדרכה היומיומית והמפגש עם האוכלוסיות השונות, הופכים את צוות המדריכים בלטם לצוות חם, מקצועי, איכותי ויצירתי.
טרם השירות הבנות עוברות קורס הכשרה של 3 חודשים בקיץ בו נלמדים תכנים שונים בתחומי החינוך המיוחד וידיעת הטבע והסביבה.
התפקיד מצריך מחויבות לשנתיים שירות.
משתנהדירת שירותחני הנדלבאר שבעהדרכה וקהילהספורט אתגרי והדרכת טיולים
בי"ח סורוקההמרכז הרפואי סורוקה, מקבוצת שירותי בריאות כללית, הוא בית החולים היחיד והמרכזי בנגב, הממוקם בבאר שבע ומשמש כבית חולים על-אזורי.

לסורוקה דרושים בנים ובנות אחראיים ומסורים, רגישים לסבלו של האחר, סבלניים ומסבירי פנים, בעלי תודעת שירות ויכולת עמידה בתנאי לחץ ובעיקר עם לב רחב וחם.
בני השירות הלאומי משתלבים במגוון תפקידים בבית החולים, והם חלק בלתי נפרד מהמערכים הסיעודי והמנהלי בבית החולים. במהלך השירות, זוכים בני השירות ללווי אישי וליחס חם, משתתפים בימי עיון, בימי כיף ובטיולים שאותם מארגנות עמותות השירות הלאומי.



תפקיד סיעודי- עבודה במחלקות האשפוז הכוללת מענה לקריאות המטופלים, סיוע בחלוקת ארוחות ובהאכלה, טיפול ותחזוקת סביבת המטופל, חדרי האשפוז והמחלקה והמכשור המחלקתי.





תפקיד מנהלי- מזכירות רפואית במשרדי הקבלה והמכונים ומתן מידע על השירותים הרפואיים, טיפול בטופסי הפנייה וזימון תורים, מענה טלפוני, טיפול ומעקב אחר תיקי מאושפזים ותוצאות בדיקות.



המתאימים יעברו קורס הסמכה טרם השירות שבסופו מקבלים תעודה מקצועית.

במסגרת התפקיד יש להתחייב לשנתיים שירות, חובה בגרות מלאה.
08:00-16:00דירת שירותחני הנדלבאר שבעבריאותבית חולים
עמותת אתגריםעמותת אתגרים הוקמה על ידי קבוצה של נכי צה"ל ואנשי שיקום כשמטרתה העיקרית היא לדאוג לשילובם ושיקומם של אנשים עם מגבלות, באמצעות פעילויות ספורט אתגרי ונופש פעיל. מאז הקמתה יצרה העמותה מפנה משמעותי בהתייחסות ובגישה לאנשים עם מגבלות, הוציאה אותם לחיק הטבע, הביאה לשילובם בקהילה והחזירה להם את האמון והבטחון העצמי ביכולתם לחיות כאחד האדם.

המתנדבים מלווים את פעילויות העמותה מיומה הראשון והינם שותפים מלאים להצלחות של חברי העמותה, המתנדבים שפוגשים אנשים עם מוגבלות זוכים לחוויה נדירה של נתינה ללא תנאי וחריגה מגבולות העצמי.
בני השירות עוברים הכשרה מקצועית ומקיפה ואז מצטרפים לצוות ופועלים כמדריכים לקבוצות של ילדים, בני נוער ובוגרים עם מוגבלות ומובילים פעילויות חבל, אופניים, שייט, טיולי אתגר ועוד.

הפעילות הספורטיבית המשותפת מאפשרת התפתחות מערכות יחסים אישיות ובמקביל, היווצרות של קבוצה מעורבת עם שותפות שמתרחבת אל מעבר לפעילויות הסדירות.

מלבד ההדרכות, המתנדבים לוקחים חלק גם בישיבות של צוותי ההדרכה, פעילויות ייחודיות, סופי שבוע משותפים וסמינרים מקצועיים נוספים לשיפור המקצועיות.



תהליך המיון לאתגרים מתחיל בנובמבר כל שנה ונמשך כשלושה חודשים שבסופם יבחרו המועמדים שנראים מתאימים לאופי העבודה באתגרים.

נדרש נסיון בהדרכה, נכונות להשקעה ועבודה אינטנסיבית, יכולת להתמודד עם מצבים ותנאים בלתי צפויים, יוזמה אישית ונכונות להתחייב לשנתיים שירות.
משתנהדירת שירותחני הנדלבאר שבעהדרכה וקהילהספורט אתגרי והדרכת טיולים
משטרת ישראלמשטרת ישראל פועלת כדי להקנות ביטחון אישי וחברתי לכל אזרחי המדינה. השירות הלאומי במשטרה מאתגר וייחודי, ומהווה כוח עזר בלתי נפרד ממערך כוח האדם של הארגון.השירות מתבצע ביחידות תומכות ליחידות המבצעיות. המתנדבים עוסקים במתן שירות לשוטר בתפקידי מנהל, מחשוב, זיהוי פלילי, רפואה, מנהל טכנולוגי כוח אדם ועוד. העבודה השוטפת נוגעת בתחומים רגישים כגון חקירות, מודיעין וכספים על כן, נדרש מהמועמדים לגלות בגרות, אחריות, רצינות ויכולת להשתלב בצוות עובדים .
במסגרת השירות בארגון, המתנדבים רוכשים מיומנויות רבות וזו היא למעשה פלטפורמה לרכישת ידע מקצועי ואפשרות למשרתים איכותיים להשתלב, עם תום השירות, כשוטרי קבע במשטרת ישראל.

דרישות מוקדמות: לתפקידי המז”פ נדרש רקע במקצועות המדע (כימיה, פיזיקה, ביולוגיה). לתפקידי המחשוב רקע בתחום המחשבים. כל קבלה לתפקיד מותנית באישור סיווג בטחוני.
08:00-16:00ללא דיורטלי זריהןחיפהבטחוןמשטרה
בי"ס יסודי דינורבית ספר יסודי הממוקם בחיפה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותטלי זריהןחיפהחינוךבית ספר יסודי
בי"ס יסודי יזרעאליהבית ספר יסודי ממלכתי הממוקם בשכונת יזרעאליה בחיפה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותטלי זריהןחיפהחינוךבית ספר יסודי
הבית ברחוב חייםעמותת אותות הוקמה על מנת לתת מענה חוץ-ביתי בקהילה לבני נוער וצעירים בסיכון מאוכלוסיות קצה.

“הבית ברחוב חיים” הוא הוסטל הנותן מענה חירומי וזמני לבני נוער בגילים 13–18 במצבי סיכון ומשבר בחיפה וסביבותיה.

השהות בהוסטל היא מתוך רצון ונעשית בהסכמת ההורים או באישור גורמי הרווחה. במהלך שהותם הנערים והנערות מקבלים את כל הצרכים הבסיסיים: מיטה חמה, אוכל חם ומזין, ביגוד וטיפול רפואי במקרה הצורך. במקביל, הם זוכים להתערבויות מקצועיות מצוות המעון, המספק להם טיפול, הקשבה, מקום למנוחה ומזור לנפש.
מחפשים בני שירות בוגרים עם יכולת לשמוע ולהכיל סיפורי חיים מורכבים. הצעירות והצעירים מגיעים מרקע של מציאות חיים לא פשוטה, זקוקים לליווי אינטנסיבי במהלך תקופה זו, ולכן יש צורך לפעול ברגישות תמידית, הקשבה ורוך. התפקיד כולל ליווי הנערים והנערות לעיסוקיהם/ן השונים במהלך היום, פעילויות אחה"צ בהוסטל, עזרה בהכנת שיעורי בית ומתן תמיכה רגשית ומקיפה. דרישות: בגרות, חוסן נפשי, יכולת הכלה, אסרטיביות והצבת גבולות.9:00-17:00דירת שירותטלי זריהןחיפהאוכלוסיות בסיכוןהוסטל
תיכון כרמל זבולוןתיכון אזורי הממוקם בקיבוץ יגור. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות המשלבות תלמידים עם מוגבלות שמיעה.קיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.

לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.
08:00-16:00דירת שירותטלי זריהןקבוץ יגורחינוךחטיבת ביניים/תיכון
והדרת פני זקןעמותת "והדרת – הכוח השלישי" הוקמה במטרה לפעול לחיזוק ולהעצמה של אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל.
העמותה פועלת במישורים שונים על מנת לקדם את מעמד אוכלוסיית המבוגרים וכחלק מעשייתה, מפעילה העמותה בשיתוף עם המשרד לשוויון חברתי פרויקט ייחודי שמפגיש בנות ובני שירות לאומי ואזרחי עם אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ליצירת מחויבות ערכית ומוסרית בין דורית. מתנדבי השירות הלאומי והאזרחי מהווים מערך תומך המאיר את עולמו של האזרח הוותיק אל מול תחושת הבדידות והפגתה.
מתנדבי 'והדרת' מגיעים לבתי הקשישים ומתלווים לסידורים השגרתיים שלהם כמו ביקור בקופת חולים, עריכת קניות ובילויים כמו טיול או סרט.
המטרה ליצור קשר חברי חם ומכיל ובניית סביבה תומכת באמצעות שיחות משותפות וסיוע רגשי בכל הקשור למצב רוחו ובריאותו של הקשיש, יצירת מערכת תומכת מסייעת ומעודדת יצירת יחסי אמון בה ירגיש האזרח הוותיק בנוח.
במקביל לעשייה הפרטנית בבתי הקשישים נעשה שילוב של מתנדבים בפעילות קהילתית בארגונים הפועלים לטובת קשישים ביניהם: מרכזי יום, שכונות תומכות, דיור מוגן, בתי אבות ועוד.
לבנות ובנים שימצאו מתאימים תבנה תוכנית עבודה ייחודית ומותאמת להעצמה אישית. לאורך כל תקופת השירות תינתן הכשרה, הדרכה וליווי מקצועי צמוד.
08:00-16:00דירת שירותטלי זריהןחיפהקשישיםוהדרת
בי"ס חט"ב עירוני ה'בתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.קיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.

לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.
08:00-16:00דירת שירותטלי זריהןחיפהחינוךחטיבת ביניים/תיכון
מד"א כרמלמגן דוד אדום בישראל הוא ארגון ההצלה הלאומי המוכר על ידי החוק בישראל מראשית הקמת המדינה לשירותי רפואה דחופה טרום אשפוזית ולשירותי הדם. הארגון מטפל במאות אלפי מקרים של הצלת חיים בכל שנה. תרומות דם וכן סיוע הומניטרי בינלאומי. ניתן להשתלב בתור חובשים, ממל"מ (מוקד מד"א), בנק הדם ותפקידי מטה-בנק הדם: בני השירות מתלווים לצוותי הניידות להתרמות דם, מצטרפים לעשייה חיונית והכרחית ומסייעים למתרימים- מודדים לחץ דם, ממלאים טפסים מכניסים נתונים למחשב ועוד..

טרם הכניסה לתפקיד עוברים קורס עזרה ראשונה במשך כשבוע ובשנה השנייה אחרי תקופה בשירות עוברים המתנדבים קורס לקיחת דמים (לומדים כיצד לבצע שאיבת דם ורידי לבדיקות מעבדה).

-חובשים מלווים באמבולנסים- בנות ובני השירות מגיעים ראשונים לאירוע יחד עם אנשי הצוות ועוזרים לפצועים ולחולים בשטח עד ההגעה לבית החולים. טרם הכניסה לתפקיד המתנדבים יעברו קורס המתקיים בד”כ בחודש יולי ונמשך כשלושה שבועות בתנאי לינה. הקורס מקנה ידע רב ונותן כלים ומיומנויות הדרושים לחובש על מנת להעניק את הסיוע הטוב והמקצועי ביותר במצבי חירום.

מדובר בתפקיד מאתגר, מספק ודינאמי שהעבודה בו נעשית תחת לחץ, עם אחריות גדולה. -פארמדיקים: הפראמדיק עוסק בהגשת סעד חיים מתקדם לחולים ולנפגעים במצבי חירום רפואיים, תוך ביצוע פעולות יעילות עד להבאתם לבית חולים/מרכז רפואי.

קורס הפראמדיק הינו הקורס הרפואי הבכיר ביותר במד”א, נמשך שנה, ולאחריו מתחייבים לשנתיים שירות. למסיימים בהצלחה את הקורס תוענק תעודה הסמכה רשמית של מגן דוד אדום ומשרד הבריאות.

דרישות סף- סיום 12 שנות לימוד עם בגרות מלאה ומגמה מדעית, רצינות, אחריות ונכונות להציל חיים!.

יש עדיפות למתחייבים לשנתיים שירות
08:00-16:00דירת שירותשחר זימרןחיפהבריאותמד"א
תיכון לאו בקבתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.קיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.

לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.
08:00-16:00דירת שירותטלי זריהןחיפהחינוךחטיבת ביניים/תיכון
גני מיח"אגנים ללקויי שמיעה וחרשים של עמותת מיח"א –עמותה העוסקת בחינוך, שיקום וטיפול בכל אוכלוסיית הילדים בישראל בגיל הרך הלוקים בשמיעה על מנת להבטיח את מיצוי מירב הפוטנציאל שלהם, צמצום הפער ושילובם בחברה השומעת.בני השירות מסייעים לילדים מבחינה לימודית וחברתית כחלק מהצוות בגן . נדרשת רגישות מיוחדת בגלל הקושי של הילדים ונכונות ללמוד שפת הסימנים.08:00-16:00דירת שירותטלי זריהןחיפהחינוךגנים טיפוליים
גני חינוך מיוחדהגנים פזורים בכל רחבי חיפה ומיועדים לילדים בעלי צרכים ייחודיים. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00דירת שירותטלי זריהןחיפהחינוךגנים טיפוליים
מעונות ויצומעונות היום של ויצ"ו הינן מסגרות טיפוליות-חינוכיות איכותיות לגיל הרך.המתנדבים מהווים חלק מצוות המעון ומסייעים בטיפול בילדים והפעלתם במהלך היום. התפקיד מתאים למתנדבים בעלי גישה לילדים קטנים שמעוניינים להעשיר את עולמם של הילדים ולהיות חלק מהצוות החינוכי. ההתנדבות מגוונת בסביבת עבודה שמחה ומתגמלת.

למתעניינים בשירות לאומי בחינוך המיוחד, בחלק מהמקומות יש אפשרות להשתלב בצוות של מעונות לפעוטות בסיכון.
08:00-16:00ללא דיורטלי זריהןקרית מוצקיןחינוךגנים/מעונות
קו לחיים"קו לחיים הינה תנועה חברתית שמטרתה לתת מענה לילדים הסובלים מנכויות מורכבות ותסמונות נדירות.

העמותה פועלת במספר מישורים למען השגת מטרותיה וביניהם- העלאת המודעות ושינוי בגישתו של האזרח בישראל לנכים וחולים, ליווי, תמיכה וגיוס משאבים לחולים בכל גיל הנתונים בסכנת חיים ושיפור חיי היומיום של הילדים באמצעות ימי כיף, סדנאות, פעילויות חינוכיות ועוד.

"
בני השירות מצטרפים לעשייה המבורכות בעמותה לאורך כל השנה בהדרכה, ארגון והעברת הפעלות, חונכויות אישיות, תמיכה לוגיסטית במשרדי העמותה ותמיכה פיזית ונפשית לילדים. המפגשים שנוצרים בעת הליווי לכל הפעילויות שמקיימת העמותה תורמים מאוד לאיכות חיי הילדים וביניהם לבין המתנדבים נוצר קשרים מרגשים וייחודיים המחזקים את שני הצדדים.

מדובר בתפקיד שממלא את הלב ועם זאת, שמצריך אחריות והשקעה רבה, עמידה בלחץ ובריבוי משימות ומוטיבציה לעבודה מאומצת גם בשעות לא שגרתיות.
משתנהדירת שירותטלי זריהןחיפהחינוך מיוחד ילדים ונוערמוגבלויות
אלו"טאלו”ט - האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, היא עמותה הפועלת לטיפול וקידום זכויותיהם של כל האוטיסטים בישראל (ילדים, מתבגרים ובוגרים) ולשיפור השירותים הניתנים להם ולמשפחותיהם.
ה""בית לחיים"" הינו הוסטל לאוטיסטים אשר העמותה מפעילה במסגרת פעילותה, ממוקם לרוב לצד שכונת מגורים ומאפשר לחברי הבית אורח חיים דומה ככל האפשר לחיים במשפחה תוך שיתוף עם הקהילה. הדיירים בעלי רמת תפקוד נמוכה וזקוקים לתמיכה שוטפת במגוון רחב של היבטים.
בני השירות מהווים חלק מהצוות בהוסטל. התפקיד כולל דאגה וסיוע לכל צרכי הדיירים לרבות עזרה פיזית בביצוע פעולות בסיסיות. בני השירות יחד עם הצוות המטפל מלווים את הדיירים בשגרת יומם ומפעילים אותם בשעות הפנאי. מדובר בעבודה משמעותית בצוות חם ותומך, מלאת עניין וסיפוק. תתאים לבני שירות סבלניים, אחראים ובעלי יחסי אנוש מעולים.13:00-21:00דירת שירותהודיה אנסבכרפרדס חנהחינוך מיוחד ילדים ונועראוטיזם
בי"ס יסודי הנדיבבית ספר יסודי דתי בבנימינה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00ללא דיורכולל דיור-שילוב עם גרעין בנימינההודיה אנסבכרבנימינהחינוךבית ספר יסודי
בית חולים לבריאות הנפש שער מנשהשער מנשה הוא בית חולים פסיכיאטרי בקרבת פרדס חנה-כרכור, זהו המוסד הרפואי הגדול ביותר בישראל לחולי נפש. בית החולים מספק שירותי אשפוז ומרפאה למגוון האוכלוסייה באזור.תפקיד אדמיניסטרטיבי במשרדי בית החולים שדורש יכולות ארגוניות-תפעוליות רבות. עבודה מגוונת ומאתגרת ועם זאת, המצריכה אחריות רבה, השקעה ועמידה בלחץ ובריבוי משימות.08:00-16:00ללא דיורדיור מותנה בשילוב מדרשת באריהודיה אנסבכרפרדס חנהבריאותבריאות הנפש
בית מרקחת מכבי פארםמכבי פארם הינה רשת בתי מרקחת של מכבי שירותי בריאות ומונה למעלה מ- 100 בתי מרקחת בפריסה ארצית.התפקיד כולל סיוע לצוות הרוקחים בביצוע המשימות הלוגיסטיות וייעול העבודה בבית המרקחת, סידור תרפות ואחריות על נושאים מנהלתיים, בהתאם להנחיות מנהל בתי המרקחת.08:00-16:00ללא דיורהודיה אנסבכרנתניהבריאותבית מרקחת
משרד העלייה הקליטההמשרד לעלייה וקליטה מעניק סיוע לעולים ולתושבים חוזרים. המשרד קובע מדיניות ונהלים, מקצה תקציבי סיוע לעולים ומעניק שירותים מיוחדים בתחום הדיור, התעסוקה והתרבות.התפקיד כולל מתן סיוע והכוונה טלפונית לעולים ולפונים, לשם שיפור קליטתם בארץ ומיצוי זכויותם, יצירת קשר מול גורמי חוץ ופנים לצורך מתן סיוע לפונים, הפעלת אמצעים טכנולוגיים במרכז המידע וסיוע בתרגום מסמכים שונים.

תפקיד בעל אחריות, הדורש ראש גדול, רצינות ונכונות לתרום ולהיתרם. התפקיד עשוי להשתנות בהתאם להוראות הממונה.

ידיעת שפה זרה נוספת- יתרון.
08:00-16:00ללא דיורהודיה אנסבכרנתניהקליטת עליהמשרדי
גן דובדבן- חינוך מיוחדגן שפתי המיועד לילדים בגילאי 3-6 בעלי צרכים ייחודיים. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותרהתפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00ללא דיורכולל דיור בשילוב מדרשת בארי בפרדס חנההודיה אנסבכרפרדס חנהחינוךגנים טיפוליים
כפר עידודכפר עידוד הינו דיור מוגן המיועד לבוגרים עצמאיים בעלי קשיי לימוד והסתגלות על רקע נזק מוחי. דייר הכפר מתגוררים בדירות פרטיות ונהנים ממעטפת מקצועית המספקת ליווי, פיקוח ושיקום.

החיים בכפר מעודדים כל דייר באופן אישי לקדם ולמצות את יכולותיו התפקודיות ומספקים תחושה של ביטחון, הגנה וכבוד.
בכפר עידוד קיים מרכז תעסוקה, המאפשר תעסוקה לדיירי הכפר שהם בעלי מוגבלויות מסוימות ושאינם יכולים להיות מועסקים בעבודה בשוק החופשי.

בני השירות פועלים לצד הצוות הטיפולי-מקצועי במרכז ומלווים את הדיירים בביצוע העבודות תוך לימוד ושיפור מיומנויות תעסוקתיות. העבודה דורשת הרבה סבלנות ויכולת הקשבה, מחפשים בני שירות עם יחסי אנוש מעולים ורצון לעזור.
08:00-16:00דירת שירותהודיה אנסבכרנתניהחינוך מיוחד מבוגריםאוטיזם ומוגבלויות
קו אור - בית חולים לניאדוסאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.בני השירות משתלבים בעבודה חינוכית פורמאלית ובלתי פורמאלית עם ילדים שמאושפזים לתקופות קצרות או ארוכות, במטרה לסייע להם רגשית ולימודית בדרכים טכנולוגיות ויצירתיות שישמרו להם על הרצף הלימודי ויעשירו אותם.

מסלול השירות כולל בתוכו הכשרות מקצועיות מקיפות ומשמעותיות המאפשרות לספק מענה חינוכי מותאם למגוון ילדים במגוון גילאים.

התפקיד מצריך גמישות, ראש פתוח ויוזמה מתמדת - העבודה במרכזים החינוכיים מאוד דינאמית ומשתנה גם בסדר היום וגם בצרכי הילדים.

הקבלה לתכנית דורשת רקע בהדרכה (פיתוח מערכים / הדרכה בפועל), יכולת למידה מהירה ואהבה אין קץ לילדים!
08:00-16:00דירת שירותהודיה אנסבכרנתניהחינוךקו אור
שרותי בריאות כללית"שירותי בריאות כללית" הוא ארגון הבריאות הגדול, הוותיק והמתקדם בישראל.
המתנדבים הם נדבך חשוב ומשמעותי בחיי היום־יום של כללית. מדובר בקבוצה גדולה ואיכותית שנמצאת בכל צומת של הגשת סיוע לחולים ולבני משפחותיהם. הם ממלאים תפקידים שונים מתוך מחויבות אישית, אחריות חברתית ונטיית לב לתרום לזולת.
התפקידים המוצעים למתנדבי השירות הלאומי הם בכל תחומי העשייה. מדובר בתפקידים מגוונים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00ללא דיורהודיה אנסבכרחדרהבריאותקופת חולים
בי"ח הלל יפההמרכז הרפואי הלל יפה פועל בסטנדרטים גבוהים ובמקצוענות רפואית, אטרקטיבי ומשרת את האוכלוסייה באזור תוך מעורבות בקהילה.
צוות בית החולים רואה במתנדבים ערך מוסף להתנהלות היומית במחלקות ומזמין אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות האזרחי-לאומי.
במסגרת השירות הלאומי המתנדבים מהווים חלק בלתי נפרד מהמערך המנהלי הסיעודי במקום, מחפשים בנים ובנות אחראים, רגישים ומסורים, היכולים לעבוד בתנאי לחץ.

ניתן להשתלב באחד מהתפקידים הבאים:



סיוע סיעודי - תפקיד המתאפיין בסביבת עבודה דינאמית ומגוונת. המתנדבים מסייעים לצוות הסיעודי המטפל בחולים, בחלוקת מזון, אחריות על מלאי ציוד סטרילי ועוד.

בנוסף לעזרה הישירה, ישנה חשיבות עצומה גם במתן תשומת לב לחולים עם חיוך, מילה טובה והתעניינות במצבם.



תפקידי מנהל - תפקיד משמעותי בעל חשיבות רבה בהתנהלות היומיומית בבית החולים, בעיקרו סיוע אדמיניסטרטיבי לצוותים במחלקות. העבודה כוללת בין היתר תיאום הפניות חולים, הזמנת בדיקות וקשר עם גורמי חוץ.



סיוע לרופא – המתנדבים שיימצאו מתאימים לתפקיד זה יעברו קורס עזרה ראשונה ולקיחת דמים מטעם בית החולים וישתלבו במחלקות השונות בכפיפות לרופאים מתמחים. מיועד למתנדבים המעוניינים להתחייב לשנתיים שירות
08:00-16:00ללא דיורהודיה אנסבכרחדרהבריאותבית חולים
בית ספר בראשיתבית ספר בראשית ממוקם בבנימינה ומשלב דתיים וחילוניים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00ללא דיורכולל דיור-שילוב גרעין בנימינההודיה אנסבכרבנימינהחינוךבית ספר יסודי
והדרתעמותת "והדרת – הכוח השלישי" הוקמה במטרה לפעול לחיזוק ולהעצמה של אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל.
העמותה פועלת במישורים שונים על מנת לקדם את מעמד אוכלוסיית המבוגרים וכחלק מעשייתה, מפעילה העמותה בשיתוף עם המשרד לשוויון חברתי פרויקט ייחודי שמפגיש בנות ובני שירות לאומי ואזרחי עם אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ליצירת מחויבות ערכית ומוסרית בין דורית. מתנדבי השירות הלאומי והאזרחי מהווים מערך תומך המאיר את עולמו של האזרח הוותיק אל מול תחושת הבדידות והפגתה.
מתנדבי 'והדרת' מגיעים לבתי הקשישים ומתלווים לסידורים השגרתיים שלהם כמו ביקור בקופת חולים, עריכת קניות ובילויים כמו טיול או סרט.
המטרה ליצור קשר חברי חם ומכיל ובניית סביבה תומכת באמצעות שיחות משותפות וסיוע רגשי בכל הקשור למצב רוחו ובריאותו של הקשיש, יצירת מערכת תומכת מסייעת ומעודדת יצירת יחסי אמון בה ירגיש האזרח הוותיק בנוח.
במקביל לעשייה הפרטנית בבתי הקשישים נעשה שילוב של מתנדבים בפעילות קהילתית בארגונים הפועלים לטובת קשישים ביניהם: מרכזי יום, שכונות תומכות, דיור מוגן, בתי אבות ועוד.
לבנות ובנים שימצאו מתאימים תבנה תוכנית עבודה ייחודית ומותאמת להעצמה אישית. לאורך כל תקופת השירות תינתן הכשרה, הדרכה וליווי מקצועי צמוד.
משתנהללא דיורדיור מותנה בשילוב מדרשת בארי בפרדס חנההודיה אנסבכרפרדס חנהקשישיםוהדרת
מעונותמעונות היום של ויצ"ו הינן מסגרות טיפוליות-חינוכיות איכותיות לגיל הרך.המתנדבים מהווים חלק מצוות המעון ומסייעים בטיפול בילדים והפעלתם במהלך היום. התפקיד מתאים למתנדבים בעלי גישה לילדים קטנים שמעוניינים להעשיר את עולמם של הילדים ולהיות חלק מהצוות החינוכי. ההתנדבות מגוונת בסביבת עבודה שמחה ומתגמלת.

למתעניינים בשירות לאומי בחינוך המיוחד, בחלק מהמקומות יש אפשרות להשתלב בצוות של מעונות לפעוטות בסיכון.
08:00-16:00ללא דיורדיור מותנה בשילוב מדרשההודיה אנסבכרחדרהחינוךגנים/מעונות
תיכון נעמתתיכון תעשייתי הינו בית ספר מקצועי לנוער בסיכון בכיתות ט’-יב’.

לרוב, תלמידים מגיעים לבית הספר לאחר שנשרו ממסגרות חינוך רגילות בעקבות קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות. שיטת הלימוד בבית ספר ייחודית ומשלבת לימודים עיוניים עם מגמות מעשיות מגוונות כדוגמת טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.

המטרה היא להנגיש לבני הנוער את הלמידה שנתפסת בעיניהם כקושי ולאפשר להם לרכוש מקצוע בעזרת שילוב של לימודים ועבודה וכך לגשת למספר בגרויות.
בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך יומם בבית הספר באופן פרטני או בקבוצות, מארגנים פעילויות העשרה חברתיות, מעניקים ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי ופועלים על מנת להוות דוגמא אישית לבני הנוער ולעודד למידה בקרבם, תוך מתן תמיכה מקיפה ודיבור בגובה העיניים.08:00-16:00ללא דיורכולל דיור מותנה בשילוב מדרשת בארי בפרדס חנההודיה אנסבכרחדרהחינוךתיכון תעשייתי
גרעין כפר יונה - כפר יונהגרעין מתחדש בכפר יונה השם דגש בעשייה עם ילדים ונוער בסיכון בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.

אוכלוסייה מאוד מגוונת: דתיים, חילוניים, קהילה אתיופית, ילדים ונוער.

קהילה דתית חמה ומשפחתית שעוטפת את בנות השירות.
בנות השירות מובילות את כל הפעילויות והפרויקטים בגרעין. יש פעילות גרעין לאורך השבוע, ושבת גרעין פעם בחודש. בגרעין תקני בוקר מגוונים: בי"ס, גני חנ"מ, והדרת, מעונות, תיכון ועוד.. ותקני צהריים שונים: מועדונית רווחה, פרויקטים עם הנוער, חונכויות, בית חם לנערות בסיכון, פעילויות לילדים, ריכוז חב"ב, מועדון קהילה אתיופית ובני עקיבא.משתנהדירת שירותהודיה אנסבכרכפר יונהאוכלוסיות בסיכוןרווחה
בי"ס יסודי יגאל אלוןבית ספר יסודי הממוקם בנתניה. חלק מאוכלוסיית התלמידים הינם עולים חדשים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.סיוע לימודי לתלמידים בכיתות,כיתת מב"ר, רמה לימודית גבוהה. עבודה לימודית בעיקר בשכבה הצעירה. בהמשך השה משתלבים בכל הכיתות, עבודה פרטנית. אחהצ מועדונית בתוך בי"ס08:00-16:00דירת שירותהודיה אנסבכרנתניהחינוךבית ספר יסודי
בי"ס יסודי שז"רבית ספר יסודי הממוקם בנתניה. חלק מאוכלוסיית התלמידים הינם ילדים בסיכון ממשפחות רווחה ואוכלוסייה מהעדה האתיופית. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.סיוע לימודי לתלמידים בכיתות,כיתת מב"ר, רמה לימודית גבוהה. עבודה לימודית בעיקר בשכבה הצעירה. בהמשך השה משתלבים בכל הכיתות, עבודה פרטנית. אחהצ מועדונית בתוך בי"ס08:00-16:00דירת שירותהודיה אנסבכרנתניהחינוךבית ספר יסודי
קןפת חולים מאוחדתמאוחדת היא קופת החולים השלישית בגודלה בישראל, מעניקה מגוון שירותים רפואיים ומשרתת יותר ממיליון לקוחות בכל הארץ, מכל המגזרים.שירות לאומי במאוחדת היא שליחות אמיתית וגם פתח לעתיד מקצועי משמעותי. בנות ובני שירות משתלבים בלב העשייה שלנו במגוון תפקידים מרתקים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00ללא דיורהודיה אנסבכרנתניהבריאותקופת חולים
גרעין אח"י מושבותבנימינה היא מושבה יפייפיה ופסטורלית עם נוף להרים ולשדות חקלאיים. בגרעין קיימת קהילה של משפחות צעירות שבחרו להחיות מחדש את בנימינה והסביבה. הקהילה מאוד חזקה ותומכת, יש עשייה עם מגוון גילאים ולכל בת בגרעין יש משפחה מאמצת. מתקיימת שבת גרעין אחת לחודש, בה מתארחים בערב אצל המשפחות המאמצות ונפגשים עם הנוער בפעולת חב"ב. אווירה קהילתית ומגובשת!תקני בוקר מגוונים: תיכוני אח"י,בתי ספר ווהדרת.

תקני צהריים: בית הילדים בגבעת עדה, הרמת אירועים קהילתיים, מועדון נערות בסיכון, תפעול מועדון/ מועצת נוער, קומונרית בני עקיבא, יום מדרשה.
משתנהדירת שירותהודיה אנסבכרבנימינההדרכה וקהילהגרעינים, אח"י וזהות יהודית
מכבי שרותי בריאות"מכבי שירותי בריאות" כיום מונה מעל שני מיליון חברים ונחשבת לאחד המוסדות בעלי העוצמה המשפיעים ביותר על מערכת הבריאות בישראל.
תפיסת העולם של מכבי מדגישה את חשיבות המעורבות הקהילתית והחברתית, הבאה לידי ביטוי גם בהתנדבות. השירות הלאומי הוא ביטוי מרכזי של תפיסת עולם זו.
בני השירות יכולים להשתלב במספר תפקידים אפשריים, התפקידים המוצעים פרושים על פני תחומים מגוונים ומאתגרים וכוללים הכשרה מקצועית באווירה משפחתית ובעבודת צוות.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00ללא דיורהודיה אנסבכרנתניהבריאותקופת חולים
תיכון אורטתיכון אורט מזמינים אתכן להצטרף כמתנדבות במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם. ניתן לסייע בכיתות הרגילות או בכיתות חינוך מיוחד (ז-ט).לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.08:00-16:00ללא דיורכולל דיור- חלק מגרעין אח"י מושבותהודיה אנסבכרבנימינהחינוךחטיבת ביניים/תיכון
בי"ס יסודי עמלבית ספר יסודי בכפר יונה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00ללא דיורכולל דיור- חלק מגרעין כפר יונההודיה אנסבכרכפר יונהחינוךבית ספר יסודי
בי"ס ממלכתי דתי בר אילןבית ספר יסודי דתי בכפר יונה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00ללא דיורכולל דיור- חלק מגרעין כפר יונההודיה אנסבכרכפר יונהחינוךבית ספר יסודי
תיכון שרתתיכון שרת מזמין אתכן להצטרף כמתנדבות במסגרת השירות הלאומי ורואה חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.08:00-16:00דירת שירותהודיה אנסבכרנתניהחינוךחטיבת ביניים/תיכון
תיכון איש שלוםתיכון איש שלום מזמין אתכן להצטרף כמתנדבות במסגרת השירות הלאומי ורואה חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.08:00-16:00ללא דיורכולל דיור- חלק מגרעין כפר יונההודיה אנסבכרכפר יונהחינוךחטיבת ביניים/תיכון
תיכון חקלאיבתי ספר חקלאיים בישראל הוקמו במטרה להכשיר בני נוער להתיישבות העובדת במושבות, במושבים ובקיבוצים. כיום, בתי הספר החקלאיים הפכו למוסדות על-יסודיים, המשרתים את סביבתם הקרובה. תוכנית הלימודים היא כמקובל במוסדות תיכוניים אחרים, אך יש דגש מיוחד על לימודי חקלאות.

התיכון החקלאי ברנקו וייס הוא בית ספר הנפרש על פני שטח רחב ידיים של שטחי משק ירוקים. התיכון מעודד אחריות ומעורבות חברתית של כל באי בית הספר ושם דגש רב על תחום החינוך החברתי, מתוך התפיסה שפעילות חברתית ערכית משפרת את האקלים הבית-ספרי.
בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר. בפן הלימודי פועלים על מנת לתת מענה ויחס אישי לתלמידים מתקשים באמצעות הוראה פרטנית ובפן החברתי מסייעים במתן תמיכה רגשית, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים ולוקחים חלק בפרויקטים הייחודיים של בית ספר.08:00-16:00ללא דיורכולל דיור- חלק מגרעין אח"י מושבותהודיה אנסבכרפרדס חנהחינוךחטיבת ביניים/תיכון
גן לבונה- חינוך מיוחדגן לילדים בגילאי 5-6 בעלי צרכים ייחודיים. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00ללא דיורכולל דיור- חלק מגרעין כפר יונההודיה אנסבכרכפר יונהחינוךגנים טיפוליים
כנף- מרכז מידע לעולי צרפתכנף (cnef) קוראת לצעירים היהודים בצרפת להגיע לארץ לתקופה של עד שנה בישראל על מנת לחזק את זהותם היהודית, מעורבותם ופעילותם בקהילה ובחברה הישראלית ולהעמיק את הקשר שלהם עם ישראל והעם היהודי.

לאורך השנה המשתתפים לומדים עברית, מטיילים, מתנדבים ונחשפים למגוון רחב של כלים המאפשרים להם להירתם למאמץ ההסברה ולהפוך לשגרירים הטובים ביותר של מדינת ישראל.
במסגרת התפקיד, הבנות מלוות את הצעירים לאורך השהות שלהם בארץ, מעבירות פעילויות העשרה ופעילויות חברתיות ולוקחות חלק פעיל וחשוב בתהליך שהם עוברים. לבנות השירות יש השפעה עצומה על התחושה שהמשתתפים יצאו איתה בסוף היום.

תפקיד שליחותי, מגוון מאוד ואינטנסיבי הדורש אחריות, הגדלת ראש, יצירתיות, ובעיקר יכולת להנהיג, לסחוף ולהשקיע.

התפקיד מיועד לבנות בשנה ב' של השירות.
סביב השעוןדירת שירותהודיה אנסבכרנתניההדרכה וקהילהקהילה
מועדוניות רווחהמועדוניות אלו הוקמו עבור ילדים בסיכון והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות. מתוך מטרה לפעול למען צמצום הפערים החינוכיים לימודיים, חברתיים-תרבותיים במדינת ישראל.בני השירות משתלבים בצוות המועדוניות. התפקיד כולל סיוע לימודי לילדי המועדונית בכיתות א-ד בבית הספר, העברת חוגים, תכנים, משחקים ויצירת קשר אישי משמעותי ותומך עם החניכים במועדונית שיתרום לתחושת המסוגלות שלהם.10:00-18:00דירת שירותהודיה אנסבכרנתניה,אוכלוסיות בסיכוןמועדונית
משטרת ישראלמשטרת ישראל פועלת כדי להקנות ביטחון אישי וחברתי לכל אזרחי המדינה. השירות הלאומי במשטרה מאתגר וייחודי, ומהווה כוח עזר בלתי נפרד ממערך כוח האדם של הארגון.השירות מתבצע ביחידות תומכות ליחידות המבצעיות. המתנדבים עוסקים במתן שירות לשוטר בתפקידי מנהל, מחשוב, זיהוי פלילי, רפואה, מנהל טכנולוגי כוח אדם ועוד. העבודה השוטפת נוגעת בתחומים רגישים כגון חקירות, מודיעין וכספים על כן, נדרש מהמועמדים לגלות בגרות, אחריות, רצינות ויכולת להשתלב בצוות עובדים .
במסגרת השירות בארגון, המתנדבים רוכשים מיומנויות רבות וזו היא למעשה פלטפורמה לרכישת ידע מקצועי ואפשרות למשרתים איכותיים להשתלב, עם תום השירות, כשוטרי קבע במשטרת ישראל.

דרישות מוקדמות: לתפקידי המז”פ נדרש רקע במקצועות המדע (כימיה, פיזיקה, ביולוגיה). לתפקידי המחשוב רקע בתחום המחשבים. כל קבלה לתפקיד מותנית באישור סיווג בטחוני.
08:00-16:00ללא דיורהודיה אנסבכרחדרהבטחוןמשטרה
מד"א - חדרהמגן דוד אדום בישראל הוא ארגון ההצלה הלאומי המוכר על ידי החוק בישראל מראשית הקמת המדינה לשירותי רפואה דחופה טרום אשפוזית ולשירותי הדם. הארגון מטפל במאות אלפי מקרים של הצלת חיים בכל שנה. תרומות דם וכן סיוע הומניטרי בינלאומי. ניתן להשתלב בתור חובשים, ממל"מ (מוקד מד"א), בנק הדם ותפקידי מטהחובשים מלווים באמבולנסים- המתנדבים עוברים קורס עזרה ראשונה של 160 שעות בתנאי פנימיה, טרם הכניסה לתפקיד. הקורס מתקיים בד"כ בחודש יולי ונמשך כשלושה שבועות בתנאי לינה.* עדיפות למתחייבים לשנתיים שירות.דרישות סף: 12 שנות לימוד+בגרות מלאה ומגמה מדעית08:00-16:00ללא דיורהודיה אנסבכרחדרהבריאותמד"א
מד"א - נתניה - חובשותמגן דוד אדום בישראל הוא ארגון ההצלה הלאומי המוכר על ידי החוק בישראל מראשית הקמת המדינה לשירותי רפואה דחופה טרום אשפוזית ולשירותי הדם. הארגון מטפל במאות אלפי מקרים של הצלת חיים בכל שנה. תרומות דם וכן סיוע הומניטרי בינלאומי. ניתן להשתלב בתור חובשים, ממל"מ (מוקד מד"א), בנק הדם ותפקידי מטהחובשים מלווים באמבולנסים- המתנדבים עוברים קורס עזרה ראשונה של 160 שעות בתנאי פנימיה, טרם הכניסה לתפקיד. הקורס מתקיים בד"כ בחודש יולי ונמשך כשלושה שבועות בתנאי לינה.* עדיפות למתחייבים לשנתיים שירות.דרישות סף: 12 שנות לימוד+בגרות מלאה ומגמה מדעית08:00-16:00דירת שירותהודיה אנסבכרנתניהבריאותמד"א
בי"ח פוריההמרכז הרפואי ע"ש ברוך פדה, פוריה משרת את אוכלוסיית האזור ומספק להם שרותי רפואה מתקדמים ואיכותיים ברמה אחת עם המרכזים הרפואיים הגדולים.

במרכז צוות עובדים מיומן ואיכותי אשר פועל באופן תמידי על מנת לשפר את איכות השרות למטופל, הן בפן המקצועי והן באדיבות השרות.
בני השירות מסייעים במחלקות השונות לצוות הסיעודי בארגון רשומת המטופל, מענה טלפוני, העברת מטופלים עצמאיים לבדיקות ועוד. מעבר לכך, במהלך היום המתנדבים מסייעים גם במתן תמיכה למטופלים, משוחחים עימם ומהווים אוזן קשבת לצרכיהם.

העבודה מגוונת ומאתגרת, שמצריכה אחריות רבה הדורשת השקעה רבה ועמידה בלחץ ובריבוי משימות. תתאים לבני שירות שמעוניינים לפתוח צוהר לעולם המרתק של הסיעוד והרפואה ומוכנים לתרום ולהשקיע.
08:00-16:00ללא דיוריעל דוקלרטבריהבריאותבית חולים
בית ספר עלי גבעהבית ספר הממוקם בגבעת אבני. ההתנדבות מתבצעת בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותיעל דוקלרגבעת אבניחינוךגנים טיפוליים
גני חינוך מיוחדהגנים פזורים בכל רחבי טבריה ומיועדים לילדים בעלי צרכים ייחודיים. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00דירת שירותיעל דוקלרטבריהחינוךגנים טיפוליים
גרעין יבנאליבנאל היא מושבה חקלאית, עם נוף מדהים ופסטורלי. גרעין קטן ומשפחתי והבנות לוקחות חלק ממש בתוך הקהילה. הבנות עוסקות בעשייה בגרעין במשך השבוע, ונשארות לשבת גרעין פעם בשבועיים. לבנות שמחפשות גרעין אינטנסיבי, עבודה עם אוכלוסייה מגוונת וחמה.ניתן להשתלב בעשייה במגוון תקני בוקר: תיכון בית ירח- על שפת הכנרת

..תיכון כדורי- תיכון חקלאי וכיתות נעל"ה,בי"ס יסודי נפתלי,והדרת

בנוסף, קיימים תקני צהריים מגוונים: מועדון נוער בסיכון, מועדונית לילדים עם צרכים מיוחדים, חנוכויות אישיות, פרויקטים עם המתנ"ס.

בנות הגרעין נמצאות יחד בתקני צהריים, ובכל יום שוהות בתקן צהריים אחר.
משתנהדירת שירותיעל דוקלריבנאלהדרכה וקהילהגרעינים, אח"י וזהות יהודית
בי"ס תיכון תעשייתי עמלתיכון תעשייתי הינו בתי ספר מקצועי לנוער בסיכון בכיתות ט’-יב’.

לרוב, תלמידים מגיעים לבית הספר לאחר שנשרו ממסגרות חינוך רגילות בעקבות קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות. שיטת הלימוד בבית ספר ייחודית ומשלבת לימודים עיוניים עם מגמות מעשיות מגוונות כדוגמת טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.

המטרה היא להנגיש לבני הנוער את הלמידה שנתפסת בעיניהם כקושי ולאפשר להם לרכוש מקצוע בעזרת שילוב של לימודים ועבודה וכך לגשת למספר בגרויות.
בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך יומם בבית הספר באופן פרטני או בקבוצות, מארגנים פעילויות העשרה חברתיות, מעניקים ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי ופועלים על מנת להוות דוגמא אישית לבני הנוער ולעודד למידה בקרבם, תוך מתן תמיכה מקיפה ודיבור בגובה העיניים.08:00-16:00דירת שירותדיור בעפולהיעל דוקלררמת דודחינוךתיכון תעשייתי
מטב האומנהשירות האומנה מהווה בית זמני לילדים שיש להוציאם באופן מיידי מביתם בשל קשיים בתפקוד הוריהם. הילדים מגיעים למשפחות קלט החירם לתקופה זמנית כשבסופה יוחלט האם מתאפשר לילד לחזור לבית הוריו או שיש למצוא לו פתרון קבוע אחר.התפקיד כולל ליווי לילדים שצריכים להסתגל למקום חדש ולא מוכר, לשחק איתם, לסייע בטיפול בהם ולהעניק להם חום ואהבה בלי סוף.

לרוב, הילדים מגיעים למשפחת הקלט במצב רגשי קשה לאחר שעברו אירוע או טראומה ובמצב כזה נדרשת רגישות תמידית, המון סבלנות והבנה על מנת לספק לילדים תמיכה רגשית ונפשית שתסייע להם להתמודד עם הסיטואציה החדשה והמורכבת.
משמרותדירת שירותיעל דוקלרעפולהאוכלוסיות בסיכוןמרכזי חירום
והדרת פני זקןעמותת "והדרת – הכוח השלישי" הוקמה במטרה לפעול לחיזוק ולהעצמה של אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל.
העמותה פועלת במישורים שונים על מנת לקדם את מעמד אוכלוסיית המבוגרים וכחלק מעשייתה, מפעילה העמותה בשיתוף עם המשרד לשוויון חברתי פרויקט ייחודי שמפגיש בנות ובני שירות לאומי ואזרחי עם אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ליצירת מחויבות ערכית ומוסרית בין דורית. מתנדבי השירות הלאומי והאזרחי מהווים מערך תומך המאיר את עולמו של האזרח הוותיק אל מול תחושת הבדידות והפגתה.
מתנדבי 'והדרת' מגיעים לבתי הקשישים ומתלווים לסידורים השגרתיים שלהם כמו ביקור בקופת חולים, עריכת קניות ובילויים כמו טיול או סרט.

המטרה ליצור קשר חברי חם ומכיל ובניית סביבה תומכת באמצעות שיחות משותפות וסיוע רגשי בכל הקשור למצב רוחו ובריאותו של הקשיש, יצירת מערכת תומכת מסייעת ומעודדת יצירת יחסי אמון בה ירגיש האזרח הוותיק בנוח.

במקביל לעשייה הפרטנית בבתי הקשישים נעשה שילוב של מתנדבים בפעילות קהילתית בארגונים הפועלים לטובת קשישים ביניהם: מרכזי יום, שכונות תומכות, דיור מוגן, בתי אבות ועוד.

לבנות ובנים שימצאו מתאימים תבנה תוכנית עבודה ייחודית ומותאמת להעצמה אישית. לאורך כל תקופת השירות תינתן הכשרה, הדרכה וליווי מקצועי צמוד.
08:00-16:00דירת שירותישנה אפשרות לשלב עם חוות סוסים או עם חקלאות.יעל דוקלרטבריהקשישיםוהדרת
מועדונית רווחהאגף שח"ר (שירותי חינוך ורווחה) נוסד במטרה לפעול למען צמצום הפערים החינוכיים לימודיים, חברתיים-תרבותיים במדינת ישראל. האגף מפעיל מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות.בני השירות משתלבים בצוות המועדוניות. התפקיד כולל סיוע לימודי לילדי המועדונית בבית הספר, העברת חוגים, תכנים, משחקים ויצירת קשר אישי משמעותי ותומך עם החניכים במועדונית שיתרום לתחושת המסוגלות שלהם.10:00-18:00דירת שירותיעל דוקלרטבריהאוכלוסיות בסיכוןמועדונית
בי"ח העמקהמרכז הרפואי העמק מקבוצת הכללית הוא אחד ממרכזי הבריאות הגדולים והמודרניים בארץ, מספק מגוון רחב של שירותים, חדרי ניתוח משוכללים, יחידות טיפול נמרץ, מכונים ומעבדות.

המתנדבים בשירות הלאומי הינם חלק בלתי נפרד מהצוות, זוכים ליחס חם, נמצאים בחזית העשייה ובסביבת עבודה מתקדמת.
קיימים מגוון תפקידים אפשריים כך שכל אחד יכול למצוא את המקום שהכי מתאים לו ומאפשר לו להגיע להגשמה עצמית ועשייה משמעותית.



עוזר\ת אחות- עבודה דינאמית ומאתגרת הכולל סיוע לצוות האחיות במחלקה בטיפול בחולים, הכנת ציוד, עזרה לוגיסטית, חלוקה ואיסוף של אוכל, מענה טלפוני במחלקה, הכנסת נתונים למחשב ועוד.

העבודה במחלקות היא מרתקת ודורשת אנשים בעלי "ראש גדול" שמעוניינים לעזור ולהפוך את השהות במחלקה לקלה, יעילה וטובה יותר עבור המטופלים.



מזכירות רפואית- עבודה אינטנסיבית ומאתגרת שכוללת הכנת תיקים רפואיים, תיאום המשך טיפול מול הרופאים והאחיות, בקרה על גיליונות מיון, מענה טלפוני וקבלת מטופלים.

נדרשת יכולת תקשורת בינאישית מצוינת, סבלנות וסובלנות ותודעת שירות גבוהה.



תפקידים מיוחדים נוספים- סיוע במעבדות ובבנק הדם, בבדיקות שמיעה לתינוקות, רישום טראומה, דוברות בית החולים, משאבי אנוש ועוד..
08:00-16:00דירת שירותיעל דוקלרעפולהבריאותבית חולים
בי"ס תיכון רימוניםתיכון לנוער בסיכון עם בעיות רגשיות. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
08:00-16:00דירת שירותיעל דוקלרעפולהאוכלוסיות בסיכוןכפר נוער/פנימייה/אומנה
תיכון ברנקו וייסתיכון תעשייתי הינו בתי ספר מקצועי לנוער בסיכון בכיתות ט’-יב’.

לרוב, תלמידים מגיעים לבית הספר לאחר שנשרו ממסגרות חינוך רגילות בעקבות קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות. שיטת הלימוד בבית ספר ייחודית ומשלבת לימודים עיוניים עם מגמות מעשיות מגוונות כדוגמת טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.

המטרה היא להנגיש לבני הנוער את הלמידה שנתפסת בעיניהם כקושי ולאפשר להם לרכוש מקצוע בעזרת שילוב של לימודים ועבודה וכך לגשת למספר בגרויות.
בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך יומם בבית הספר באופן פרטני או בקבוצות, מארגנים פעילויות העשרה חברתיות, מעניקים ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי ופועלים על מנת להוות דוגמא אישית לבני הנוער ולעודד למידה בקרבם, תוך מתן תמיכה מקיפה ודיבור בגובה העיניים.08:00-16:00דירת שירותיעל דוקלרטבריהאוכלוסיות בסיכוןתיכון תעשייתי
בי"ס דרורבית ספר יסודי בקיבוץ מסילות. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותיעל דוקלרמסילותחינוךבית ספר יסודי
בי"ס תיכון אורטבתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.קיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.

לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.
08:00-16:00דירת שירותיעל דוקלרעפולהחינוךחטיבת ביניים/תיכון
שב"ס- צלמון, מגידו וגלבועשירות בתי הסוהר הנו ארגון ביטחוני בעל ייעוד חברתי, המשתייך למערכת אכיפת החוק. תפקידו העיקרי עוסק באחזקת אסירים במשמורת בטוחה ונאותה, תוך שמירה על כבודם.

שב""ס רואה חשיבות רבה בשירות הלאומי, המתנדבות והמתנדבים נחשפים לעשייה רבה ואיכותית שאינה חשופה תמיד לציבור הרחב.
בני ובנות השירות משובצים במשרדים משמעותיים ואסטרטגיים לארגון, בין השאר ישנם תפקידים ביחידות מיוחדות העוסקת בדוברות, בית דין, תיאום ביקורים ועוד. במסגרת התפקיד נחשפים למסמכים ומידע מאוד רגיש ולכן נדרשת אחריות רבה, מחויבות ואמינות מצד המתנדבים.

בתום שירות מלא של שנתיים ולאחר עמידה בתנאי הקבלה הנדרשים ניתנת האפשרות להשתלב בעשיית הארגון בתחום המבצעי ולהתגייס לתפקיד סוהרי ביטחון כסוהרי קבע.
08:00-16:00דירת שירותיעל דוקלרטבריהבטחוןשב"ס
מד"אמגן דוד אדום הינו ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל. פעילות הארגון ענפה ומשתרעת על פני תחומים רבים, החל בהגשת עזרה ראשונה, התרמת דם וכלה בהדרכת הציבור הרחב בקורסי עזרה ראשונה והחייאה. המתנדבים במד"א משולבים בכל התחומים ומגן דוד אדום רואה בהתנדבות ערך חיוני, המהווה אבן יסוד לארגון כולו.חובשים מלווים באמבולנסים- בנות ובני השירות מגיעים ראשונים לאירוע יחד עם אנשי הצוות ועוזרים לפצועים ולחולים בשטח עד ההגעה לבית החולים. טרם הכניסה לתפקיד המתנדבים יעברו קורס המתקיים בד”כ בחודש יולי ונמשך כשלושה שבועות בתנאי לינה. הקורס מקנה ידע רב ונותן כלים ומיומנויות הדרושים לחובש על מנת להעניק את הסיוע הטוב והמקצועי ביותר במצבי חירום.

מדובר בתפקיד מאתגר, מספק ודינאמי שהעבודה בו נעשית תחת לחץ, עם אחריות גדולה.

-פארמדיקים-הפראמדיק עוסק בהגשת סעד חיים מתקדם לחולים ולנפגעים במצבי חירום רפואיים, תוך ביצוע פעולות יעילות עד להבאתם לבית חולים/מרכז רפואי.

קורס הפראמדיק הינו הקורס הרפואי הבכיר ביותר במד”א, נמשך שנה, ולאחריו מתחייבים לשנתיים שירות. למסיימים בהצלחה את הקורס תוענק תעודה הסמכה רשמית של מגן דוד אדום ומשרד הבריאות.

- בנק הדם (טבריה)-בני השירות מתלווים לצוותי הניידות להתרמות דם, מצטרפים לעשייה חיונית והכרחית ומסייעים למתרימים- מודדים לחץ דם, ממלאים טפסים מכניסים נתונים למחשב ועוד..
טרם הכניסה לתפקיד עוברים קורס עזרה ראשונה במשך כשבוע ובשנה השנייה אחרי תקופה בשירות עוברים המתנדבים קורס לקיחת דמים (לומדים כיצד לבצע שאיבת דם ורידי לבדיקות מעבדה).
מתאים לבני שירות אשר סיימו 12 שנות לימוד עם בגרות מלאה ומגמה מדעית.
התפקיד מצריך סבלנות רבה ונכונות לשעות עבוה גמישות, נדרשת התחייבות לשנתיים.
08:00-16:00דירת שירותיעל דוקלרמגדל העמקבריאותמד"א
בית ספר רביןבית ספר יסודי הממוקם בכפר תבור. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.8:00-16:00דירת שירותגרעין כפר תבוריעל דוקלרכפר תבורחינוךבית ספר יסודי
בי"ס נופיםבית ספר יסודי הממוקם בעפולה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותיעל דוקלרעפולהחינוךבית ספר יסודי
בי"ס נפתליבית ספר יסודי הממוקם ביבניאל. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותגרעין יבנאליעל דוקלריבניאלחינוךבית ספר יסודי
בית ספר עמק חרודבית ספר יסודי הממוקם בעין חרוד. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותיעל דוקלרעין חרודחינוךבית ספר יסודי
בית ספר כפר הנוער כדוריכדורי הינו כפר נוער חקלאי בגליל התחתון הממוקם למרגלות הר תבור. בתוך הכפר ישנו בית ספר אזורי, משק חקלאי המשמש ללימוד חוויתי, מכללה טכנולוגית ופנימייה, שמגיעים אליה חניכים מכל מגזרי החברה הישראלית מכל הארץ אשר זוכים לאיכות חיים גבוהה ומגוון עשיר של תכנים ופעילויות.

בית הספר פועל על מנת להנחיל לתלמידיו השכלה גבוהה, לימודי חקלאות מעשית, ערכי ציונות, ערבות הדדית ולקיחת יוזמה.
תפקיד מגוון במרחבים השונים בכפר. כולל סיוע לימודי בצורת קבוצות למידה או בצורת חונכות אישות שתאפשר לתלמידים להגיע להישגים לימודיים ומצוינות, עבודה במשק החקלאי, ליווי לחוגים והעברת פעילויות העשרה.

הזדמנות לקחת חלק בלתי נפרד מהעשייה הרבה במקום, לשמש דמות חינוכית לתלמידים ולהעניק להם כלים משמעותיים להתפתחות ולהמשך הדרך.
08:00-16:00דירת שירותגרעין יבנאל וכפר תבוריעל דוקלרכדוריחינוךחטיבת ביניים/תיכון
בית ספר שדה גולן חרמוניםהחברה להגנת הטבע היא הארגון הסביבתי הגדול בישראל הפועל כעמותה שייעודה שמירה על הסביבה, הטבע והנוף.

העמותה משקיעה רבות בחינוך ארוך טווח לידיעת ואהבת הארץ. הפעילות המשותפת למען הטבע והסביבה יוצרת דור צעיר מחובר לארץ ולאהבתה, מחנכת לאחריות אזרחית ומפתחת מנהיגות מקומית של בני נוער ומבוגרים בכל הארץ.
החברה להגנת הטבע מזמינה אותך לעסוק בחינוך לנושאי ידיעת הארץ, להתקרב לטבע ולסביבה ולחוות שירות לאומי באווירה מיוחדת. בני השירות מצטרפים לצוותי ההדרכה, עושים שינוי ומחנכים ילדים ונוער דרך מגוון פעילויות טבע באחת מיחידות ההדרכה ברחבי הארץ. הזדמנות ייחודית לתרום לחינוך הדור הבא של מדינת ישראל לשמירה על הטבע הנוף והסביבה.

דרושים מתנדבים עם יכולת ורקע בהדרכה, אחראים ובוגרים שמוכנים לשעות עבודה רבות בתפקיד שטח אינטנסיבי עם הרבה אחריות ואתגרים.

המועמדות/ים יעברו תהליך מיון לבחינת התאמתם לתפקיד, השיבוץ מותנה בהתחייבות לשנתיים שירות.
מסביב לשעוןדירת שירותיעל דוקלרקצריןהדרכה וקהילהספורט אתגרי והדרכת טיולים
תיכון בית ירחבתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.קיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.

לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.
08:00-16:00דירת שירותגרעין יבנאליעל דוקלרכנרתחינוךחטיבת ביניים/תיכון
תיכון וכפר הנוער נהללכפר הנוער ויצו נהלל הוקם במקור כחוות הכשרה חקלאית לנערות על מנת שישתלבו בעבודת האדמה החלוצית לצד הגברים. כיום, כולל בית ספר אזורי, מרכז לחקלאות וקיימות ופנימייה שפועלת כחלק מתוכנית ייחודית של אורט עולמי ומיועדת לתלמידים מצטיינים מהתפוצות.

בכפר דוגלים במתן הזדמנות שווה לכל תלמיד לפתח את כישוריו כאדם אחראי החש שייכות ומחויבות לעם ולמדינה ולסביבה בה הוא חי. בית הספר מעודד קיימות, אחריות לסביבה, למידה ערכית מאתגרת ושאיפה למצוינות.
העבודה מתבצעת במרחבים השונים בתוך הכפר לפי הצורך וכוללת הדרכה, העברת פעילויות העשרה קבוצתיות לחניכי הפנימייה, טיפוח המשק והובלת ערכי הכפר בכל הקשור לטבע, אחריות סביבתית ועזרה לזולת, דרך העבודה עם החניכים.

במהלך השנה יש המון מקום ליוזמות חדשות ולעצמאות. לבני השירות המון כוח שבא לידי בהזדמנות להשאיר חותם ולהעביר הלאה ערכים וידע רב.
משתנהדירת שירותיעל דוקלרנהללחינוךחטיבת ביניים/תיכון
עמותת לטם"לטם הינו הארגון המוביל בארץ בהדרכת טיולים ופעילויות טבע לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים.

באמצעות הדרכה ייחודית, הפעלה בקבוצות קטנות וצוות מקצועי ומיומן, לוטם פותחת דלת אל הטבע לבעלי לקויות פיזיות, חושיות ונפשיות שלרוב הנגישות לפעילות במקומות אלו כמעט בלתי אפשרית עבורם.
תפקיד יוצא דופן המשלב הדרכת טיולים ועבודה עם אוכלוסיות מיוחדות, מתאים לבנות שאוהבות טבע ואנשים, סקרניות ומוכנות לשירות מלא עשייה וחוויות בלתי נשכחות.
המדריכות יוצאות יום יום לטיולים במסלולים שונים ברחבי הארץ ונפגשות בכל יום עם קבוצה אחרת. המשתתפים בפעילויות הינם תלמידים ובוגרים בעלי מגוון לקויות המגיעים מגנים, בתי ספר, הוסטלים ופנימיות שונות ברחבי הארץ. ההדרכה נעשית בקבוצות קטנות ומותאמת לכל חניך וחניכה על פי יכולתם.
בימים בהם אין הדרכות, משתתפות המדריכות בהשתלמויות שונות, בהרצאות בתחום החינוך המיוחד ובטיולי צוות. ההדרכה היומיומית והמפגש עם האוכלוסיות השונות, הופכים את צוות המדריכים בלטם לצוות חם, מקצועי, איכותי ויצירתי.
טרם השירות הבנות עוברות קורס הכשרה של 3 חודשים בקיץ בו נלמדים תכנים שונים בתחומי החינוך המיוחד וידיעת הטבע והסביבה.
התפקיד מצריך מחויבות לשנתיים שירות.
משתנהדירת שירותיעל דוקלריקנעםהדרכה וקהילהספורט אתגרי והדרכת טיולים
שירותי בריאות כללית"שירותי בריאות כללית" הוא ארגון הבריאות הגדול, הוותיק והמתקדם בישראל.
המתנדבים הם נדבך חשוב ומשמעותי בחיי היום־יום של כללית. מדובר בקבוצה גדולה ואיכותית שנמצאת בכל צומת של הגשת סיוע לחולים ולבני משפחותיהם. הם ממלאים תפקידים שונים מתוך מחויבות אישית, אחריות חברתית ונטיית לב לתרום לזולת.
התפקידים המוצעים למתנדבי השירות הלאומי הם בכל תחומי העשייה. מדובר בתפקידים מגוונים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00ללא דיוריעל דוקלרטבריהבריאותקופת חולים
משטרהמשטרת ישראל פועלת כדי להקנות ביטחון אישי וחברתי לכל אזרחי המדינה. השירות הלאומי במשטרה מאתגר וייחודי, ומהווה כוח עזר בלתי נפרד ממערך כוח האדם של הארגון.השירות מתבצע ביחידות תומכות ליחידות המבצעיות. המתנדבים עוסקים במתן שירות לשוטר בתפקידי מנהל, מחשוב, זיהוי פלילי, רפואה, מנהל טכנולוגי כוח אדם ועוד. העבודה השוטפת נוגעת בתחומים רגישים כגון חקירות, מודיעין וכספים על כן, נדרש מהמועמדים לגלות בגרות, אחריות, רצינות ויכולת להשתלב בצוות עובדים .
במסגרת השירות בארגון, המתנדבים רוכשים מיומנויות רבות וזו היא למעשה פלטפורמה לרכישת ידע מקצועי ואפשרות למשרתים איכותיים להשתלב, עם תום השירות, כשוטרי קבע במשטרת ישראל.

דרישות מוקדמות: לתפקידי המז”פ נדרש רקע במקצועות המדע (כימיה, פיזיקה, ביולוגיה). לתפקידי המחשוב רקע בתחום המחשבים. כל קבלה לתפקיד מותנית באישור סיווג בטחוני.
08:00-16:00ללא דיורטבריהבטחוןמשטרה
בית הנשיאמשכן הנשיא הוא מעונם הרשמי ומשרדם של נשיאי מדינת ישראל. המבנה כולל בתוכו מוזיאון של אמנים והוא מחולק לאגפים שונים.תפקיד אדמיניסטרטיבי ברמה גבוהה במחלקת הדוברות של בית נשיא. עבודה מרתקת, ישירה ושוטפת מול כלי התקשורת השונים במערך התוכן והאסטרטגיה, שנעשית בשיתוף פעולה עם הצוות הוותיק והמקצועי.

מחפשים בני שירות לויאליים עם יכולת תכלול משימות, שיש להם אנגלית טובה ברמת חמש יחידות ועברית רהוטה, רוצים להתפתח ולהשקיע ומוכנים לעבוד שעות נוספות.
משתנהדירת שירותיעל חגי טרייטלירושליםמינהלמשרדים ממשלתיים
מרכז צ'רנהמרכז יום הנותן מענה טיפולי לנערות (גילאי 13-21) ולמשפחותיהן מהמגזר הדתי ומיועד לנערות אשר חוו משבר נפשי (חלקן לאחר אשפוז במחלקות פסיכיאטריות) שבעקבותיו לא מתאפשר להן שילוב במסגרות נורמטיביות. הפעילות בשעות הבוקר הנה בעיקר לימודית , לאחר מכן ארוחת צהריים ואחה"צ מתקיימות תוכניות מגוונות של טיפול/ תעסוקה אישית וקבוצתית. הצוות הטיפולי הנו רב-מקצועי וכולל עובדים סוציאליים, פסיכולוגים קליניים, פסיכיאטר ומטפלים בדרמה ואומנות. במקום מושקעת חשיבה רבה מתוך רצון להעניק מענה כוללני לצרכים של הנערות. התפיסה הטיפולית האינטגרטיבית של הצוות מאפשרת לנערות המטופלות להתקדם אל איזון נפשי, מתוך מגמה להשיבן לתפקוד עצמאי במשפחה ובקהילה.בת השירות בעלת אחריות על תחום החינוך הבלתי פורמלי: חגים, ימי הולדת, הפעלות, יציאות..



ניהול מערך מתנדבים



עזרה בתחום האדמיניסטרטיבי



סיוע לימודי פרטני לבנות



ליווי אישי/ חונכות



מחפשים מישהי בוגרת, "ראש גדול", בעלת יכולת לבנות קשר אישי ולהשתלב בצוות מקצועי, עדיפות לבת שתבוא לשנתיים. הבת תקבל הדרכה וליווי מקצועי.
08:30-16:30דירת שירותיעל חגי טרייטלירושליםהדרכה וקהילהחינוך בלתי פורמלי
לשכת העיתונות הממשלתיתבמקום שני תפקידים עיקריים:
הראשון במחלקת הצילומים: בעקבות החלטת הממשלה, לפתוח את "אוסף התצלומים הלאומי" (מדובר בכ- 200,000 תצלומים), אשר בלשכת העתונות הממשלתית לציבור הרחב ללא תשלום, עלינו להיערך מבעוד מועד בכדי לאפשר עדכון, אירכוב, והעלאת הצילומים לאתר האינטרנט בצורה מיטבית במטרה לספק את השרות לכל דורש, בזמן אמת ובאיכות ללא פשרות.
השני במחלקה לקשר עם עיתונאים קבועים בלע"מ:
המחלקה מטפלת בקשר עם כ- 2,000 עיתונאים זרים קבועים השוהים דרך קבע בישראל, סיורים, תדרוכים, מסיבות עיתונאים עם רה"מ, הנפקת תעודות עיתונאי וקשר קבוע איתם, תמיכה וסיוע לעיתונאים הזרים הקבועים בארץ בתחומים טכניים, ארגוניים ומנהלתיים מול רשויות המדינה, או בתיאום וקישור העיתונאים מול גורמים ממלכתיים ואחרים בהתאם לדרישות. מבצע מטלות נוספות על פי הוראות הממונים.
דרישות: זיקה לתחום התקשורת – חובה, אדיבות ויחסי אנוש טובים – אסרטיביות, ראש גדול, הרבה מוטיבציה, יכולת למידה מהירה, יכולת ניסוח בעברית ואנגלית ברמה גבוהה, ידע בעבודה בסביבת מחשב., ידע בעבודה בסביבת אינטרנט. התפקיד לא כולל דיור
08:00-16:00דירת שירותיעל חגי טרייטלירושליםמינהלמשרדים ממשלתיים
תיכון תעשייתי אורט בית הערבהתיכון תעשייתי הינו בית ספר מקצועי לנוער בסיכון בכיתות ט’-יב’.

לרוב, תלמידים מגיעים לבית הספר לאחר שנשרו ממסגרות חינוך רגילות בעקבות קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות. שיטת הלימוד בבית ספר ייחודית ומשלבת לימודים עיוניים עם מגמות מעשיות מגוונות כדוגמת טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.

המטרה היא להנגיש לבני הנוער את הלמידה שנתפסת בעיניהם כקושי ולאפשר להם לרכוש מקצוע בעזרת שילוב של לימודים ועבודה וכך לגשת למספר בגרויות.
בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך יומם בבית הספר באופן פרטני או בקבוצות, מארגנים פעילויות העשרה חברתיות, מעניקים ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי ופועלים על מנת להוות דוגמא אישית לבני הנוער ולעודד למידה בקרבם, תוך מתן תמיכה מקיפה ודיבור בגובה העיניים.08:00-16:00דירת שירותיעל חגי טרייטלירושליםחינוךתיכון תעשייתי
משרד החוץמשרד החוץ מופקד על גיבוש מדיניות החוץ של ממשלת ישראל, ביצועה והסברתה.
המשרד מייצג את המדינה בפני ממשלות זרות וארגונים בינלאומיים, מסביר את עמדותיה ובעיותיה ברחבי העולם, שוקד על קידום קשרי הכלכלה,
התרבות והמדע ומקדם את שיתוף הפעולה עם ארצות מתפתחות.
המשרד פועל לטיפוח הקשרים עם הקהילות היהודיות בתפוצות ושומר על זכויותיהם של אזרחים ישראלים השוהים בחו"ל.
במסגרת העבודה במשרד החוץ נחשפות הבנות לתכנים מגוונים ומלאי משמעות והופכות לחלק מתהליכים משפיעים ברמה מקומית וגלובלית.
בנות השירות במשרד אחראיות על עבודה מנהלית ומשתלבות בעבודה השוטפת בהתאם למחלקות השונות:
במחלקות המדיניות – ניהול לשכות בכירים, סיוע בעבודה מול קונסוליות ושגרירויות בנושאים כגון : החלטות באו"ם, משברים מדיניים, ביקורי נשיאים, שרים, ראשי ממשלות ועוד.
במחלקות המנהליות - ניהול לשכות בכירים, סיוע בענייני ניהול כח אדם, תקשוב, כספים, תקציבים והדרכה.
במחלקות האבטחה והבטחון – סיוע בפעילות השוטפת בתחומים אלו.

משרד החוץ מחפש לגייס בת / בן שירות המחפשים שירות אתגרי, שירות ייחודי בסביבה מגוונת ובוגרת

משרד החוץ משקיע בבנות השירות המוצבות במסגרתו באמצעות קורסים יעודיים (כגון קורס אנגלית/ברליץ) והדרכות מותאמות (אופיס/מחשוב וכד')

למתאימות תינתן האפשרות להשתלב בעבודת המשרד, לאחר שירות של שנתיים, במסגרת משרות סטודנטים וכן שירות בנציגויות המשרד בחו"ל בתפקידי אית"ן (אזרח ישראלי תומך נציגות).- עדיפות לחמש אנגלית.
08:00-16:00דירת שירותיעל חגי טרייטלירושליםמינהלמשרדים ממשלתיים
מקלט לנשים מוכות- ויצ"והמקלט לנשים מהווה פתרון חרום מיידי המקנה מחסה לנשים הנמצאות במצוקה קשה עקב אלימות כלפיהן מצד בני זוגן. בזמן שהותה במקלט, מתאפשר לאישה לעבור תהליך שיקומי בעזרת הצוות המקצועי במקום, האישה רוכשת כישורי חיים ומיומנויות המכינים אותה לקראת חיים עצמאיים ללא אלימות.

בתוך המקלט ישנם מועדונית וגן ילדים, ילדי הנשים שמגעים למקלט זוכים למענה טיפולי וחברתי ולתוכניות העשרה מגוונות.
בני השירות משתלבים בסיוע במקלט, עיקר תפקידם הוא לעבוד כחלק מהצות המקצועי בצמוד לילדים במסגרות החינוכיות אשר נמצאות במקלט. הילדים זקוקים להרבה תשומת לב, חום ואהבה לכן נדרשת רגישות עצומה, סבלנות רבה, יכולת הכלה גבוהה ויכולת לשמור על חסיון המקלט.8:00-16:00/ 13:00-21:00דירת שירותיעל חגי טרייטלירושליםאוכלוסיות בסיכוןמרכזי חירום
חטיבת ביניים ארץ הצביחטיבת ביניים לנערים דתיים בסיכון עם קשיים שונים: לימודיים, רגשיים, התנהגותיים ועוד.. מקום קטן, חם ןומשפחתי המזמין אתכן להצטרף לעשייה.בנות השירות מסייעות בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהוות אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחות חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.

נדרשת רמה דתית גבוהה.
08:00-16:00דירת שירותיעל חגי טרייטלירושליםחינוךחטיבת ביניים/תיכון
בי"ס כי"חבית הספר לחרשים פועל לקיום מסגרת חינוכית ייחודית לתלמידים בעלי ליקויי שמיעה, יהודים וערבים כאחד. בנוסף ללקות השמיעה רבים מהילדים סובלים גם מבעיות נוספות כגון פיגור קל, שיתוק מוחין, לקות למידה ובעיקר חסך סביבתי המוביל לעיתים לבעיות התנהגות.

אוכלוסיית בית הספר מגוונת מאוד וכוללת שילוב של תלמידים יהודים וערבים, חילוניים, דתיים ומסורתיים.
במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.

עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.



**בתחילת השנה בן/ת השירות ילמדו קורס קצר של שפת הסימנים.
08:00-16:00דירת שירותיעל חגי טרייטלירושליםחינוך מיוחד ילדים ונוערלקויי שמיעה/ראייה
תיכון תעשייתי ויצו בית הכרםתיכון תעשייתי הינו בית ספר מקצועי לנוער בסיכון בכיתות ט’-יב’.

לרוב, תלמידים מגיעים לבית הספר לאחר שנשרו ממסגרות חינוך רגילות בעקבות קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות. שיטת הלימוד בבית ספר ייחודית ומשלבת לימודים עיוניים עם מגמות מעשיות מגוונות כדוגמת טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.

המטרה היא להנגיש לבני הנוער את הלמידה שנתפסת בעיניהם כקושי ולאפשר להם לרכוש מקצוע בעזרת שילוב של לימודים ועבודה וכך לגשת למספר בגרויות.
בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך יומם בבית הספר באופן פרטני או בקבוצות, מארגנים פעילויות העשרה חברתיות, מעניקים ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי ופועלים על מנת להוות דוגמא אישית לבני הנוער ולעודד למידה בקרבם, תוך מתן תמיכה מקיפה ודיבור בגובה העיניים. דרישות התפקיד: יכולת ליצירת קשר אישי ומשמעותי עם בני נוער במצבי סיכון. יכולת הצבת גבולות, אסרטיביות ממקום מכבד רגיש ובהיר. יוזמה, אכפתיות,מסירות ואחראיות. עדיפות לניסיון בהדרכה08:00-16:00דירת שירותיעל חגי טרייטלירושליםאוכלוסיות בסיכוןתיכון תעשייתי
גן שפהגן חינוך מיוחד לילדים עם עיכוב התפתחותי שפתי בגילאי 4-6. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלנות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00דירת שירותיעל חגי טרייטלירושליםחינוך מיוחד ילדים ונוערגנים טיפוליים
גן נופר- חינוך מיוחדגן עיכוב התפתחותי לילדים בגילאי 3-4. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.8:00-16:00ללא דיורמותאם לשילוב עם מדרשת מבראשית או לבנות ביתחני הנדלשדרותחינוך מיוחד ילדים ונוערגנים טיפוליים
קמ"גהקריה למחקר גרעיני בנגב (קמ”ג) מטרתה לקיים פעילות מחקרית, לימודית ויישומית שנועדה להרחיב ולהעמיק את הידע הבסיסי במדעי הגרעין ולהוות תשתית לפיתוח של האנרגיה הגרעינית והשימוש בה. במרכז מתבצעים מחקרים ושיתופי פעולה מדעיים וטכנולוגיים עם מרכזים רבים בארץ ובעולם.עבודה אדמיניסטרטיבית מסווגת במשרדים, תהליך המיון מתבצע פעם בשנה טרם התחלת השירות.08:00-16:00דירת שירותדיור בבאר שבעחני הנדלדימונהמינהלמשרדים ממשלתיים
והדרת פני זקןעמותת "והדרת – הכוח השלישי" הוקמה במטרה לפעול לחיזוק ולהעצמה של אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל.
העמותה פועלת במישורים שונים על מנת לקדם את מעמד אוכלוסיית המבוגרים וכחלק מעשייתה, מפעילה העמותה בשיתוף עם המשרד לשוויון חברתי פרויקט ייחודי שמפגיש בנות ובני שירות לאומי ואזרחי עם אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ליצירת מחויבות ערכית ומוסרית בין דורית. מתנדבי השירות הלאומי והאזרחי מהווים מערך תומך המאיר את עולמו של האזרח הוותיק אל מול תחושת הבדידות והפגתה.
מתנדבי 'והדרת' מגיעים לבתי הקשישים ומתלווים לסידורים השגרתיים שלהם כמו ביקור בקופת חולים, עריכת קניות ובילויים כמו טיול או סרט.
המטרה ליצור קשר חברי חם ומכיל ובניית סביבה תומכת באמצעות שיחות משותפות וסיוע רגשי בכל הקשור למצב רוחו ובריאותו של הקשיש, יצירת מערכת תומכת מסייעת ומעודדת יצירת יחסי אמון בה ירגיש האזרח הוותיק בנוח.
במקביל לעשייה הפרטנית בבתי הקשישים נעשה שילוב של מתנדבים בפעילות קהילתית בארגונים הפועלים לטובת קשישים ביניהם: מרכזי יום, שכונות תומכות, דיור מוגן, בתי אבות ועוד.
לבנות ובנים שימצאו מתאימים תבנה תוכנית עבודה ייחודית ומותאמת להעצמה אישית. לאורך כל תקופת השירות תינתן הכשרה, הדרכה וליווי מקצועי צמוד.
08:00-16:00ללא דיורמותאם לשילוב עם מדרשת מבראשית או לבנות ביתחני הנדלנתיבותקשישיםוהדרת
שירותי בריאות כללית"שירותי בריאות כללית" הוא ארגון הבריאות הגדול, הוותיק והמתקדם בישראל.
המתנדבים הם נדבך חשוב ומשמעותי בחיי היום־יום של כללית. מדובר בקבוצה גדולה ואיכותית שנמצאת בכל צומת של הגשת סיוע לחולים ולבני משפחותיהם. הם ממלאים תפקידים שונים מתוך מחויבות אישית, אחריות חברתית ונטיית לב לתרום לזולת.
התפקידים המוצעים למתנדבי השירות הלאומי הם בכל תחומי העשייה. מדובר בתפקידים מגוונים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות. מותאם לשילוב עם מדרשת מבראשית או לבנות בית
08:00-16:00ללא דיורחני הנדלנתיבותבריאותקופת חולים
גן רוז - חינוך מיוחדגן עיכוב התפתחותי לילדים בגילאי 3-6. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00ללא דיורמותאם לשילוב עם מדרשת מבראשית או לבנות ביתחני הנדלנתיבותחינוךגנים טיפוליים
בית ספר מדעים אלוןבית ספר יסודי הממוקם בשדרות. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00ללא דיורמותאם לשילוב עם מדרשת מבראשית או לבנות ביתחני הנדלשדרותחינוךבית ספר יסודי
בית ספר עטרת אסתרבית ספר יסודי דתי הממוקם בשדרות. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00ללא דיורמותאם לשילוב עם מדרשת מבראשית או לבנות ביתחני הנדלשדרותחינוךבית ספר יסודי
בי"ס שקמים מעוזבית ספר יסודי הממוקם בשדרות. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00ללא דיורמותאם לשילוב עם מדרשת מבראשית או לבנות ביתחני הנדלשדרותחינוךבית ספר יסודי
תיכון תעשייתי קמ"גתיכון תעשייתי הינו בית ספר מקצועי לנוער בסיכון בכיתות ט’-יב’.

לרוב, תלמידים מגיעים לבית הספר לאחר שנשרו ממסגרות חינוך רגילות בעקבות קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות. שיטת הלימוד בבית ספר ייחודית ומשלבת לימודים עיוניים עם מגמות מעשיות מגוונות כדוגמת טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.

המטרה היא להנגיש לבני הנוער את הלמידה שנתפסת בעיניהם כקושי ולאפשר להם לרכוש מקצוע בעזרת שילוב של לימודים ועבודה וכך לגשת למספר בגרויות.
בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך יומם בבית הספר באופן פרטני או בקבוצות, מארגנים פעילויות העשרה חברתיות, מעניקים ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי ופועלים על מנת להוות דוגמא אישית לבני הנוער ולעודד למידה בקרבם, תוך מתן תמיכה מקיפה ודיבור בגובה העיניים.08:00-16:00דירת שירותדיור בבאר שבעחני הנדלדימונהאוכלוסיות בסיכוןתיכון תעשייתי
מכבי שירותי בריאות"מכבי שירותי בריאות" כיום מונה מעל שני מיליון חברים ונחשבת לאחד המוסדות בעלי העוצמה המשפיעים ביותר על מערכת הבריאות בישראל.
תפיסת העולם של מכבי מדגישה את חשיבות המעורבות הקהילתית והחברתית, הבאה לידי ביטוי גם בהתנדבות. השירות הלאומי הוא ביטוי מרכזי של תפיסת עולם זו.
בני השירות יכולים להשתלב במספר תפקידים אפשריים, התפקידים המוצעים פרושים על פני תחומים מגוונים ומאתגרים וכוללים הכשרה מקצועית באווירה משפחתית ובעבודת צוות.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00ללא דיורחני הנדלנתיבותבריאותקופת חולים
בית ספר הדר חנ"מבית ספר חינוך מיוחד בינוני- קשה. החינוך המיוחד הוא חינוך לתלמידים בעלי לקויות הפוגעות בתפקודם. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
08:00-16:00ללא דיורמותאם לשילוב עם מדרשת מבראשית או לבנות ביתחני הנדלשדרותחינוך מיוחד ילדים ונוערמוגבלויות
מד"א נתיבותמגן דוד אדום הינו ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל. פעילות הארגון ענפה ומשתרעת על פני תחומים רבים, החל בהגשת עזרה ראשונה, התרמת דם וכלה בהדרכת הציבור הרחב בקורסי עזרה ראשונה והחייאה. המתנדבים במד"א משולבים בכל התחומים ומגן דוד אדום רואה בהתנדבות ערך חיוני, המהווה אבן יסוד לארגון כולו."חובשים מלווים באמבולנסים- בנות ובני השירות מגיעים ראשונים לאירוע יחד עם אנשי הצוות ועוזרים לפצועים ולחולים בשטח עד ההגעה לבית החולים. טרם הכניסה לתפקיד המתנדבים יעברו קורס המתקיים בד”כ בחודש יולי ונמשך כשלושה שבועות בתנאי לינה. הקורס מקנה ידע רב ונותן כלים ומיומנויות הדרושים לחובש על מנת להעניק את הסיוע הטוב והמקצועי ביותר במצבי חירום.
מדובר בתפקיד מאתגר, מספק ודינאמי שהעבודה בו נעשית תחת לחץ, עם אחריות גדולה.
ההתאמה לתפקיד מותנית בסיום 12 שנות לימוד + בגרות מלאה ומגמה מדעית
יש עדיפות למתחייבים לשנתיים שירות
08:00-16:00ללא דיורחני הנדלנתיבותבריאותמד"א
קופת חולים לאומיתמאז ועד היום עוסקת לאומית בקידום שירותי הבריאות, חינוך לבריאות ומתן שירותי רפואה מתקדמים לחבריה. לאומית מחויבת לרמה הגבוהה ביותר של שירותים רפואיים, הכוללים מערך רפואה ראשונית של רופאי משפחה, ילדים ואחיות, לצד מגוון נרחב של רופאים מומחים וציוד רפואי חדשני.ההתנדבות בלאומית מהווה הזדמנות נפלאה להכיר מקרוב את העולם הרפואי בקהילה, במגוון תחומי עשייה שונים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00ללא דיורחני הנדלדימונהבריאותקופת חולים
בית ספר דמוקרטי - מרחבבתי ספר דמוקרטיים דוגלים קודם כל באני מאמין של הילד, עצמאותו וחשיבות חופש הביטוי שלו. ההחלטות מתקבלות על ידי כלם ובולטת זכות הבחירה של התלמיד לבחור לעסוק וללמוד בעיקר מה שמעניין אותו.לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.

לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, והן בפן החברתי. מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, בפעילויות חברתיות ובאירועים שונים.
8-13:00 ואז מצטרפים לגן הדמוקרטיללא דיורלישי לוגסירעננהחינוךחטיבת ביניים/תיכון
חטיבת מיתריםחטיבת ביניים מיתרים מזמינה אתכן להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם. בחטיבה קיימת אוכלוסייה של עולים חדשים מארצות שונות.לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים. סיוע בעיקר לעולים החדשים.08:00-16:00דירת שירותלישי לוגסירעננהחינוךחטיבת ביניים/תיכון
גני חינוך מיוחדהגנים פזורים בכל רחבי הרצליה ורעננה ומיועדים לילדים בעלי צרכים ייחודיים. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלנות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00דירת שירותלישי לוגסירעננהחינוךגנים טיפוליים
העמותה לנגישות ישראללחפש מידעמשרדי ארגוני-08:00-16:00דירת שירותלישי לוגסירעננהמינהלעמותות וארגונים
מכבי שירותי בריאות"מכבי שירותי בריאות" כיום מונה מעל שני מיליון חברים ונחשבת לאחד המוסדות בעלי העוצמה המשפיעים ביותר על מערכת הבריאות בישראל.
תפיסת העולם של מכבי מדגישה את חשיבות המעורבות הקהילתית והחברתית, הבאה לידי ביטוי גם בהתנדבות. השירות הלאומי הוא ביטוי מרכזי של תפיסת עולם זו.
בני השירות יכולים להשתלב במספר תפקידים אפשריים, התפקידים המוצעים פרושים על פני תחומים מגוונים ומאתגרים וכוללים הכשרה מקצועית באווירה משפחתית ובעבודת צוות.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00דירת שירותלישי לוגסירעננהבריאותקופת חולים
משטרת ישראלמשטרת ישראל פועלת כדי להקנות ביטחון אישי וחברתי לכל אזרחי המדינה. השירות הלאומי במשטרה מאתגר וייחודי, ומהווה כוח עזר בלתי נפרד ממערך כוח האדם של הארגון.השירות מתבצע ביחידות תומכות ליחידות המבצעיות. המתנדבים עוסקים במתן שירות לשוטר בתפקידי מנהל, מחשוב, זיהוי פלילי, רפואה, מנהל טכנולוגי כוח אדם ועוד. העבודה השוטפת נוגעת בתחומים רגישים כגון חקירות, מודיעין וכספים על כן, נדרש מהמועמדים לגלות בגרות, אחריות, רצינות ויכולת להשתלב בצוות עובדים .

במסגרת השירות בארגון, המתנדבים רוכשים מיומנויות רבות וזו היא למעשה פלטפורמה לרכישת ידע מקצועי ואפשרות למשרתים איכותיים להשתלב, עם תום השירות, כשוטרי קבע במשטרת ישראל.



דרישות מוקדמות: לתפקידי המז”פ נדרש רקע במקצועות המדע (כימיה, פיזיקה, ביולוגיה). לתפקידי המחשוב רקע בתחום המחשבים. כל קבלה לתפקיד מותנית באישור סיווג בטחוני.
08:00-16:00ללא דיורלישי לוגסיהרצליהבטחוןמשטרה
שירותי בריאות כללית"שירותי בריאות כללית" הוא ארגון הבריאות הגדול, הוותיק והמתקדם בישראל.
המתנדבים הם נדבך חשוב ומשמעותי בחיי היום־יום של כללית. מדובר בקבוצה גדולה ואיכותית שנמצאת בכל צומת של הגשת סיוע לחולים ולבני משפחותיהם. הם ממלאים תפקידים שונים מתוך מחויבות אישית, אחריות חברתית ונטיית לב לתרום לזולת.
התפקידים המוצעים למתנדבי השירות הלאומי הם בכל תחומי העשייה. מדובר בתפקידים מגוונים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00דירת שירותלישי לוגסיכפר סבאבריאותקופת חולים
תיכון אוסטרובסקיתיכון אוסטרובסקי מזמין אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם. בתיכון קיימת אוכלוסיית עולים חדשים מארצות שונות.לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים. סיוע בעיקר לעולים החדשים. נדרשת רמה לימודית גבוהה.08:00-16:00דירת שירותלישי לוגסירעננהחינוךחטיבת ביניים/תיכון
בי"ס יסודי ממ"ד בר אילןבית ספר יסודי ממלכתי דתי הממוקם בכפר סבא. בבית הספר קיימת אוכלוסייה של עולים חדשים מארצות שונות.ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות ובכיתות עולים.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותלישי לוגסיכפר סבאחינוךבית ספר יסודי
והדרת פני זקןעמותת "והדרת – הכוח השלישי" הוקמה במטרה לפעול לחיזוק ולהעצמה של אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל.
העמותה פועלת במישורים שונים על מנת לקדם את מעמד אוכלוסיית המבוגרים וכחלק מעשייתה, מפעילה העמותה בשיתוף עם המשרד לשוויון חברתי פרויקט ייחודי שמפגיש בנות ובני שירות לאומי ואזרחי עם אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ליצירת מחויבות ערכית ומוסרית בין דורית. מתנדבי השירות הלאומי והאזרחי מהווים מערך תומך המאיר את עולמו של האזרח הוותיק אל מול תחושת הבדידות והפגתה.
מתנדבי 'והדרת' מגיעים לבתי הקשישים ומתלווים לסידורים השגרתיים שלהם כמו ביקור בקופת חולים, עריכת קניות ובילויים כמו טיול או סרט.
המטרה ליצור קשר חברי חם ומכיל ובניית סביבה תומכת באמצעות שיחות משותפות וסיוע רגשי בכל הקשור למצב רוחו ובריאותו של הקשיש, יצירת מערכת תומכת מסייעת ומעודדת יצירת יחסי אמון בה ירגיש האזרח הוותיק בנוח.
במקביל לעשייה הפרטנית בבתי הקשישים נעשה שילוב של מתנדבים בפעילות קהילתית בארגונים הפועלים לטובת קשישים ביניהם: מרכזי יום, שכונות תומכות, דיור מוגן, בתי אבות ועוד.
לבנות ובנים שימצאו מתאימים תבנה תוכנית עבודה ייחודית ומותאמת להעצמה אישית. לאורך כל תקופת השירות תינתן הכשרה, הדרכה וליווי מקצועי צמוד.
ניתן לשלב עם גרעין מוזיקלי- לבנות מנגנות בלבד.
08:00-16:00דירת שירותלישי לוגסירעננהקשישיםוהדרת
מועדוניות רווחההאגף לשירותים חברתיים מפעיל מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות.בני השירות משתלבים בצוות המועדוניות. התפקיד כולל סיוע לימודי לילדי המועדונית בבית הספר, העברת חוגים, תכנים, משחקים ויצירת קשר אישי משמעותי ותומך עם החניכים במועדונית שיתרום לתחושת המסוגלות שלהם.10:00-18:00דירת שירותלישי לוגסירעננהמינהלעירייה/מועצה
נווה ויצ"ונווה ויצו הינה מסגרת חוץ ביתית המופעלת על ידי ויצו לילדים בסיכון שהוצאו מביתם ואינם יכולים לגדול עם משפחותיהם הביולוגיות. מסגרת זו מהווה בית משפחתי חלופי, חם ואינטימי המספק לילדים מענה רגשי, לימודי וחברתי ומאפשר חשיפה למודל משפחתי תומך.ההתנדבות כוללת סיוע לצוות הטיפולי במקום, העברת חוגים ופעילויות, עזרה לימודית ובעיקר ליווי ויצירת קשר אישי עם הילדים שיהווה בסיס פורה לצמיחה, התפתחות ומימוש הפוטנציאל שלהם.

תפקיד שמלווה בתחושת סיפוק עמוקה, בעל שליחות אמיתית המצריך לפעול באחריות, רגישות תמידית, הקשבה, ורוך.
13:00-21:00דירת שירותלישי לוגסיהרצליהאוכלוסיות בסיכוןכפר נוער/פנימייה/אומנה
בי"ס ברנרבית ספר יסודי הממוקם בכפר סבא.ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותלישי לוגסיכפר סבאחינוךבית ספר יסודי
בית ספר - תל"יבית ספר יסודי הממוקם ברעננה, מורכב מאוכלוסיית עולים מארצות שונות. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותלישי לוגסירעננהחינוךבית ספר יסודי
תיכון אביבתיכון אביב מזמין אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר בעיקר בכיתות התקשורת הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.08:00-16:00דירת שירותלישי לוגסירעננהחינוךחטיבת ביניים/תיכון
מעונות ויצ"ו ונעמ"תמעונות היום של ויצ"ו ונעמת הינן מסגרות טיפוליות-חינוכיות איכותיות לגיל הרך.המתנדבים מהווים חלק מצוות המעון ומסייעים בטיפול בילדים והפעלתם במהלך היום. התפקיד מתאים למתנדבים בעלי גישה לילדים קטנים שמעוניינים להעשיר את עולמם של הילדים ולהיות חלק מהצוות החינוכי. ההתנדבות מגוונת בסביבת עבודה שמחה ומתגמלת.

למתעניינים בשירות לאומי בחינוך המיוחד, בחלק מהמקומות יש אפשרות להשתלב בצוות של מעונות לפעוטות בסיכון.
08:00-16:00ללא דיורלישי לוגסירעננהחינוךגנים/מעונות
מרפא לנפשהדרכה וליווי אנשים עם בעיות נפשיות 21-40. בת השירות מסייעת להם בדירה, א. צהריים10:00-18:00דירת שירותלישי לוגסיהרצליהבריאותבריאות הנפש
גן אלוט"ף - אסף הרופאמעונות יום טיפוליים-שיקומיים המופעלים על ידי אלו"ט (האגודה הלאומית לילדים ובוגרים אוטיסטים) ומיועדים לילדים עד גיל 4 המאובחנים על רצף האוטיזם.

במסגרת פעילות המעון כל ילד זוכה לתוכנית טיפולית אישית המתאימה לצרכיו בליווי צוות מקצועי הכולל גננות, מרפאים בעיסוק, קלינאי תקשורת, מטפלים במוזיקה ובאמנות וכן הלאה.
המתנדבים משתלבים בצוות החם של המעון בסיוע ותמיכה לילדים. עבודה צמודה עם הילדים על פי שיטת עיצוב התנהגות שעל פיה שמים את הילד במרכז, השאיפה היא לגרום להם למצות את הפוטנציאל שבהם כך שיוכלו בהמשך להיות יותר עצמאיים.
התפקיד מלא עניין וסיפוק, לעיתים מאתגר. מתאים לבני שירות סבלניים, אחראיים ובעלי יחסי אנוש מעולים.
07:30-15:30ללא דיוריוכי חדדצריפיןחינוך מיוחד ילדים ונועראוטיזם
בי"ח אסף הרופאהמרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) זהו המרכז הרפואי הרביעי בגודלו במערכת הבריאות הממשלתית בישראל. פועלים על מנת להעניק שירות מקצועי, מיומן, מתקדם ואדיב לכל המטופלים המגיעים למרכז הרפואי.סיוע לאחיות במחלקות השונות- התפקיד דינאמי ומגוון כולל ליווי מטופלים לבדיקות, מענה לפעמוני קריאה ודיווח לצוות המטפל, ביצוע בדיקת מדדים וביצוע א.ק.ג ובעיקר הענקת תמיכה, יחס אישי ותשומת לב למטופלים. לבנות שימצאו מתאימות תבנה תוכנית עבודה ייחודית ומותאמת להעצמה אישית. לאורך כל תקופת השירות תינתן הכשרה, הדרכה וליווי מקצועי צמוד. דרישות מקדימות: עדיפות לניסיון במד"א או מגמה ריאלית.08:00-16:00דירת שירותיוכי חדדצריפיןבריאותבית חולים
צעד קדימהצעד קדימה הינה עמותה הפועלת לחינוך ושיקום של ילדים ומבוגרים עם שיתוק מוחי ומוגבלויות מוטוריות. העמותה מפעילה תוכניות ומסגרות לתינוקות, ילדים ומבוגרים עם שיתוק מוחי ועיכוב התפתחותי כשהמטרה המרכזית היא להביא את הילד למעורבות פעילה והשגת עצמאות תפקודית ואישיותית כך שישולבו בעתיד במסגרות חיים נורמטיביות.בני/ות השירות מגיעים למסגרות כמו מעונות יום, גני ילדים ובתי ספר לילדים עם שיתוק מוחי ומשתלבים בתוך סדר היום של הילדים, כחלק משמעותי ובלתי נפרד מהצוות במקום.
מתאים לבני שירות רגישים ומסורים עם סבלנות ואהבה גדולה לילדים, אשר רואים משמעות בתפקיד ומוכנים ללוות את הילדים, לתמוך בהם, ולהיות שותפים למסע החינוכי-שיקמי שהם עוברים.
07:30-15:30דירת שירותיוכי חדדראשון לציוןחינוך מיוחד ילדים ונוערמוגבלויות
גן הגת- חנ"מגן לילדים בגילאי 7-3, הסובלים מעיכוב התפתחותי ו- P.D.D השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלנות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00דירת שירותמוריה ברוכיןראשון לציוןחינוך מיוחד ילדים ונוערגנים טיפוליים
והדרת פני זקןעמותת "והדרת – הכוח השלישי" הוקמה במטרה לפעול לחיזוק ולהעצמה של אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל.
העמותה פועלת במישורים שונים על מנת לקדם את מעמד אוכלוסיית המבוגרים וכחלק מעשייתה, מפעילה העמותה בשיתוף עם המשרד לשוויון חברתי פרויקט ייחודי שמפגיש בנות ובני שירות לאומי ואזרחי עם אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ליצירת מחויבות ערכית ומוסרית בין דורית. מתנדבי השירות הלאומי והאזרחי מהווים מערך תומך המאיר את עולמו של האזרח הוותיק אל מול תחושת הבדידות והפגתה.
מתנדבי 'והדרת' מגיעים לבתי הקשישים ומתלווים לסידורים השגרתיים שלהם כמו ביקור בקופת חולים, עריכת קניות ובילויים כמו טיול או סרט.
המטרה ליצור קשר חברי חם ומכיל ובניית סביבה תומכת באמצעות שיחות משותפות וסיוע רגשי בכל הקשור למצב רוחו ובריאותו של הקשיש, יצירת מערכת תומכת מסייעת ומעודדת יצירת יחסי אמון בה ירגיש האזרח הוותיק בנוח.
במקביל לעשייה הפרטנית בבתי הקשישים נעשה שילוב של מתנדבים בפעילות קהילתית בארגונים הפועלים לטובת קשישים ביניהם: מרכזי יום, שכונות תומכות, דיור מוגן, בתי אבות ועוד.
לבנות ובנים שימצאו מתאימים תבנה תוכנית עבודה ייחודית ומותאמת להעצמה אישית. לאורך כל תקופת השירות תינתן הכשרה, הדרכה וליווי מקצועי צמוד.
08:00-16:00דירת שירותמוריה ברוכיןראשון לציוןקשישיםוהדרת
מכבי שירותי בריאות"מכבי שירותי בריאות" כיום מונה מעל שני מיליון חברים ונחשבת לאחד המוסדות בעלי העוצמה המשפיעים ביותר על מערכת הבריאות בישראל.
תפיסת העולם של מכבי מדגישה את חשיבות המעורבות הקהילתית והחברתית, הבאה לידי ביטוי גם בהתנדבות. השירות הלאומי הוא ביטוי מרכזי של תפיסת עולם זו.
בני השירות יכולים להשתלב במספר תפקידים אפשריים, התפקידים המוצעים פרושים על פני תחומים מגוונים ומאתגרים וכוללים הכשרה מקצועית באווירה משפחתית ובעבודת צוות.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00ללא דיורמוריה ברוכיןראשון לציוןבריאותקופת חולים
מעון אור ציימסעמותת צ'יימס ישראל מפעילה מעונות יום שיקומיים-תקשורתיים לתינוקות ופעוטות עם עיכוב התפתחותי, אוטיזם, מחלות ותסמונות גנטיות, מגיל 6 חודשים ועד 3 שנים. המעונות מהווים מסגרת חינוכית טיפולית ושיקומית לשיפור תפקודם של הפעוטות וכוללים גם שירות סוציאלי תומך למשפחותיהם.

לכל פעוט מותאמת תכנית קידום אישית שמלווה אותו לאורך כל היום, המגובשת בשיתוף פעולה עם ההורים ואנשי צוות רב-מקצועיים.

בני/בנות השירות של צ'יימס ישראל הם משאב משמעותי המסייע רבות במימוש הפוטנציאל האישי של כל חניך.
התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. יש צורך להגדיל ראש ונדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלנות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.

במהלך השירות יתקיימו הכשרות מתאימות וליווי צמוד במידת הצורך.
08:00-16:00ללא דיורמוריה ברוכיןמודיעיןחינוך מיוחד ילדים ונוערגנים טיפוליים
בי"ס אשכולותבית ספר יסודי הממוקם בראשון לציון. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותמוריה ברוכיןראשון לציוןחינוךבית ספר יסודי
בי"ס בלקינדבית ספר חינוך מיוחד לילדים בני 18-6 הסובלים מפיגור שכלי קל, ממגבלות מוטוריות ומקשיי למידה על רקע אורגני. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.

עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
08:00-16:00דירת שירותמוריה ברוכיןראשון לציוןחינוך מיוחד ילדים ונוערמוגבלויות
גן כנרת חנ"מגן תקשורתי המיועד לילדים בעלי צרכים ייחודיים. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלנות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00ללא דיורמוריה ברוכיןמודיעיןחינוך מיוחד ילדים ונוערגנים טיפוליים
תיכון אוריה- מקיף ב'בתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.08:00-16:00דירת שירותמוריה ברוכיןראשון לציוןחינוךחטיבת ביניים/תיכון
בי"ס תיכון תעשייתי בסיס פלמחים -תיכון תעשייתי הינו בית ספר מקצועי לנוער בסיכון בכיתות ט’-יב’.

לרוב, תלמידים מגיעים לבית הספר לאחר שנשרו ממסגרות חינוך רגילות בעקבות קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות. שיטת הלימוד בבית ספר ייחודית ומשלבת לימודים עיוניים עם מגמות מעשיות מגוונות כדוגמת טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.

המטרה היא להנגיש לבני הנוער את הלמידה שנתפסת בעיניהם כקושי ולאפשר להם לרכוש מקצוע בעזרת שילוב של לימודים ועבודה וכך לגשת למספר בגרויות.
בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך יומם בבית הספר באופן פרטני או בקבוצות, מארגנים פעילויות העשרה חברתיות, מעניקים ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי ופועלים על מנת להוות דוגמא אישית לבני הנוער ולעודד למידה בקרבם, תוך מתן תמיכה מקיפה ודיבור בגובה העיניים.08:00-16:00דירת שירותמוריה ברוכיןפלמחיםאוכלוסיות בסיכוןתיכון תעשייתי
שרותי בריאות כללית"שירותי בריאות כללית" הוא ארגון הבריאות הגדול, הוותיק והמתקדם בישראל.
המתנדבים הם נדבך חשוב ומשמעותי בחיי היום־יום של כללית. מדובר בקבוצה גדולה ואיכותית שנמצאת בכל צומת של הגשת סיוע לחולים ולבני משפחותיהם. הם ממלאים תפקידים שונים מתוך מחויבות אישית, אחריות חברתית ונטיית לב לתרום לזולת.
התפקידים המוצעים למתנדבי השירות הלאומי הם בכל תחומי העשייה. מדובר בתפקידים מגוונים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00ללא דיורמוריה ברוכיןראשון לציוןבריאותקופת חולים
משטרת ישראלמשטרת ישראל פועלת כדי להקנות ביטחון אישי וחברתי לכל אזרחי המדינה. השירות הלאומי במשטרה מאתגר וייחודי, ומהווה כוח עזר בלתי נפרד ממערך כוח האדם של הארגון.השירות מתבצע ביחידות תומכות ליחידות המבצעיות. המתנדבים עוסקים במתן שירות לשוטר בתפקידי מנהל, מחשוב, זיהוי פלילי, רפואה, מנהל טכנולוגי כוח אדם ועוד. העבודה השוטפת נוגעת בתחומים רגישים כגון חקירות, מודיעין וכספים על כן, נדרש מהמועמדים לגלות בגרות, אחריות, רצינות ויכולת להשתלב בצוות עובדים .
במסגרת השירות בארגון, המתנדבים רוכשים מיומנויות רבות וזו היא למעשה פלטפורמה לרכישת ידע מקצועי ואפשרות למשרתים איכותיים להשתלב, עם תום השירות, כשוטרי קבע במשטרת ישראל.

דרישות מוקדמות: לתפקידי המז”פ נדרש רקע במקצועות המדע (כימיה, פיזיקה, ביולוגיה). לתפקידי המחשוב רקע בתחום המחשבים. כל קבלה לתפקיד מותנית באישור סיווג בטחוני.
08:00-16:00ללא דיורמוריה ברוכיןראשון לציוןבטחוןמשטרה
גן קטנטניםגן עיכוב התפתחותי המיועד לילדים בעלי צרכים ייחודיים. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלנות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00דירת שירותמוריה ברוכיןראשון לציוןחינוך מיוחד ילדים ונוערגנים טיפוליים
גן ליבי- חנ"מגן חינוך מיוחד לילדים לקויי שמיעה. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלנות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00דירת שירותמוריה ברוכיןראשון לציוןחינוך מיוחד ילדים ונוערגנים טיפוליים
מד"אמגן דוד אדום הינו ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל. פעילות הארגון ענפה ומשתרעת על פני תחומים רבים, החל בהגשת עזרה ראשונה, התרמת דם וכלה בהדרכת הציבור הרחב בקורסי עזרה ראשונה והחייאה. המתנדבים במד"א משולבים בכל התחומים ומגן דוד אדום רואה בהתנדבות ערך חיוני, המהווה אבן יסוד לארגון כולו.חובשים מלווים באמבולנסים- בנות ובני השירות מגיעים ראשונים לאירוע יחד עם אנשי הצוות ועוזרים לפצועים ולחולים בשטח עד ההגעה לבית החולים. טרם הכניסה לתפקיד המתנדבים יעברו קורס המתקיים בד”כ בחודש יולי ונמשך כשלושה שבועות בתנאי לינה. הקורס מקנה ידע רב ונותן כלים ומיומנויות הדרושים לחובש על מנת להעניק את הסיוע הטוב והמקצועי ביותר במצבי חירום.

מדובר בתפקיד מאתגר, מספק ודינאמי שהעבודה בו נעשית תחת לחץ, עם אחריות גדולה.

ההתאמה לתפקיד מותנית בסיום 12 שנות לימוד + בגרות מלאה ומגמה מדעית

יש עדיפות למתחייבים לשנתיים שירות. -עבודה במשרדי מד"א- תפקיד אדמיניסטרטיבי, חיוני וערכי במחלקות השונות. התפקיד כולל סיוע במילוי תחומי אחריות משתנים כמו מענה טלפוני ומיון וניתוב פניות. העבודה מצריכה אחריות ודורשת השקעה רבה, יעילות ויכולת לתעדף משימות. -הפראמדיק עוסק בהגשת סעד חיים מתקדם לחולים ולנפגעים במצבי חירום רפואיים, תוך ביצוע פעולות יעילות עד להבאתם לבית חולים/מרכז רפואי.

קורס הפראמדיק הינו הקורס הרפואי הבכיר ביותר במד”א, נמשך שנה, ולאחריו מתחייבים לשנתיים שירות. למסיימים בהצלחה את הקורס תוענק תעודה הסמכה רשמית של מגן דוד אדום ומשרד הבריאות.

דרישות סף- סיום 12 שנות לימוד עם בגרות מלאה ומגמה מדעית, רצינות, אחריות ונכונות להציל חיים!"
08:00-16:00דירת שירותמוריה ברוכיןראשון לציוןבריאותמד"א
משפחתון פרס נובלמשפחתון פרס נובל הוא בית לילדים בסיכון שהוצאו מבתיהם בהחלטת שירותי הרווחה והם אינם יכולים להמשיך, להתפתח ולהתחנך עוד בסביבת מוצאם.

המשפחתון מהווה משפחה משלימה למשפחה הביולוגית של הילד ומסגרת משפחתית זמנית זו מאפשרת לילד/ נער לקבל את הדרוש להתפתחותו הנפשית, הרגשית, הגופנית, החינוכית והחברתית.
בני השירות מסייעים לצוות הטיפולי בניהול הבית ובליווי הילדים בחיי היומיום שלהם כולל עזרה בשיעורי בית, הגשת ארוחות, ארגון פעילויות ויצירת קשר בינאישי ייחודי עם הילדים שיתרום להעצמתם.

קיימת תמיכה מהצוות המדהים במקום שמלווה את המתנדבים ומשרה ביטחון במהלך השירות.
משתנהדירת שירותמוריה ברוכיןראשון לציוןאוכלוסיות בסיכוןכפר נוער/פנימייה/אומנה
בי"ח הדסה עין כרם והר הצופיםהמרכז הרפואי הדסה בירושלים פעול למען עולם טוב יותר באמצעות טיפול, חינוך ומחקר רפואיים.

בתי החולים של הדסה בירושלים, בעין כרם ובהר הצופים, מציעים מערכת ענפה של שירותים רפואיים מתקדמים, מספקים תוכניות רפואיות לקהילה, מקיימים מרפאות חוץ ונותנים שירותים רפואיים מתקדמים.
בני השירות משתלבים במחלקות השונות של בית החלים ושותפים פעילים בכל הנעשה במחלקה בעבודה עם סיפק אדיר, מגוונת ומאתגרת.

ניתן להשתבץ באחד מהתפקידים הבאם:



עזרה לצוות הסיעודי/ רפואי במשימות השוטפות. העבודה מיוחדת במינה ודורשת אורך רוח, סבלנות, יכולת תפקודית טובה במצבי לחץ, אחריות וראש גדול.



עזרה מנהלתית – קבלת קהל, מענה לפניות טלפוניות ועזרה למזכירה הרפואית. המתנדבים מתמקצעים במערכות המחשוב של בית החולים ומשפיעים על טיב השירות הניתן לפונים. נדרשת ייצוגיות ואדיבות.



מסייעים רפואיים - עבודה עם צוות הרופאים והכשרה בלקיחת דמים. דרושה בגרות ריאלית, עדיפות למתנדבי מד"א.



סיוע במרפאות השיניים - השתלבות בצוות מרפאות השיניים ועבודה כסייעת לרופא שיניים.
08:00-16:00דירת שירותנעמי ג'אנהירושליםבריאותבית חולים
שומרי הדרךבפרוייקט "שומרי דרך"- למניעת תאונות דרכים. תפקיד מאתגר ומגווןהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מפעילה מיזם של שומרי הדרך- אפליקציה של מניעת תאונות דרכים
בנות השירות עובדות בשיתוף פעולה עם המשטרה ומזינות את התכנים והסרטונים של עבירות תנועה. הבנות עוסקות בהזנת תכנים, גרפיקה ועריכת סרטים. עדיפות לידע באקסל ואוריינטציה למחשב.
08:00-16:00דירת שירותנעמי ג'אנהירושליםמינהלמשרדים ממשלתיים
בית ספר הנריאטה סאלדבית ספר יסודי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותאורטל שלמהירושליםחינוךבית ספר יסודי
קו אור הדסה עין כרםסאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.בני השירות משתלבים בעבודה חינוכית פורמאלית ובלתי פורמאלית עם ילדים שמאושפזים לתקופות קצרות או ארוכות, במטרה לסייע להם רגשית ולימודית בדרכים טכנולוגיות ויצירתיות שישמרו להם על הרצף הלימודי ויעשירו אותם.
מסלול השירות כולל בתוכו הכשרות מקצועיות מקיפות ומשמעותיות המאפשרות לספק מענה חינוכי מותאם למגוון ילדים במגוון גילאים.
התפקיד מצריך גמישות, ראש פתוח ויוזמה מתמדת - העבודה במרכזים החינוכיים מאוד דינאמית ומשתנה גם בסדר היום וגם בצרכי הילדים.
הקבלה לתכנית דורשת רקע בהדרכה (פיתוח מערכים / הדרכה בפועל), יכולת למידה מהירה ואהבה אין קץ לילדים!
08:00-16:00דירת שירותנעמי ג'אנהירושליםחינוךקו אור
משרד הקליטההמשרד לעלייה וקליטה מעניק סיוע לעולים ולתושבים חוזרים. המשרד קובע מדיניות ונהלים, מקצה תקציבי סיוע לעולים ומעניק שירותים מיוחדים בתחום הדיור, התעסוקה והתרבות."התפקיד כולל מתן סיוע והכוונה טלפונית לעולים ולפונים, לשם שיפור קליטתם בארץ ומיצוי זכויותם, יצירת קשר מול גורמי חוץ ופנים לצורך מתן סיוע לפונים, הפעלת אמצעים טכנולוגיים במרכז המידע וסיוע בתרגום מסמכים שונים.

תפקיד בעל אחריות, הדורש ראש גדול, רצינות ונכונות לתרום ולהיתרם. התפקיד עשוי להשתנות בהתאם להוראות הממונה.

ידיעת שפה זרה נוספת- יתרון.

עבודה משרדית וסיוע לעולים נדרשת שפה נוספת צרפתית או רוסית תקן במשאבי אנוש בלי קשר עם עולים חדשים . תקן במשרד הקליטה עם עולים חדשים דרישה לשליטה בצרפתית/ ספרדית/רוסית ואנגלית.
08:00-16:00ללא דיורנעמי ג'אנהירושליםקליטת עליהמשרדי
תוכניות מסע הדרכת קבוצות לשנה ב בלבדהדרכה סביב לשעון של קבוצת צעירים מצרפת שנמצאת באוניברסיטה. בת השירות מלווה אותם בשנה הראשונה שלהם בארץ שהיא מורכבת ומאתגרת מכל הבחינות. תפקיד מספק ומאתגר מאוד שדורש המון עצמאות ויכולות ארגון, לוגיסטיקה והובלה של קבוצה בפעילויות, טיולים, הדרכות, מגורים ופתרון בעיות חברתיות טכניות ועוד.הדרכה של קבוצות מצרפת שמגיעות ל8 חודשים. הדרכה וליווי צמוד. נדרש ראש גדול, אחריות, חברותיות. לשנה ב בלבד. דיור במעונות של הקבוצה.מסביב לשעוןדירת שירותנעמי ג'אנהירושליםהדרכה וקהילהקהילה
מכון אורה-תכנית מסע - הדרכהליווי של צרפתיות בנות 18-21 בשנה הראשונה שלהם בארץ.
התפקיד כולל ארגון של טיולים וסיורים, העברת פעילויות ונתינת מענה,עזרה וקרבה לבנות.
התפקיד דורש אחראיות, ארגון, ראש גדול ויחסי אנוש טובים מאוד.
מסביב לשעוןדירת שירותנעמי ג'אנהירושליםהדרכה וקהילהחינוך בלתי פורמלי
שישי שמח ירושליםבבי"ח הדסה- להרחיבמשתנהדירת שירותנעמי ג'אנהירושליםהדרכה וקהילהחינוך בלתי פורמלי
קו לחייםקו לחיים הינה תנועה חברתית שמטרתה לתת מענה לילדים הסובלים מנכויות מורכבות ותסמונות נדירות.

העמותה פועלת במספר מישורים למען השגת מטרותיה וביניהם- העלאת המודעות ושינוי בגישתו של האזרח בישראל לנכים וחולים, ליווי, תמיכה וגיוס משאבים לחולים בכל גיל הנתונים בסכנת חיים ושיפור חיי היומיום של הילדים באמצעות ימי כיף, סדנאות, פעילויות חינוכיות ועוד.
בני השירות מצטרפים לעשייה המבורכות בעמותה לאורך כל השנה בהדרכה, ארגון והעברת הפעלות, חונכויות אישיות, תמיכה לוגיסטית במשרדי העמותה ותמיכה פיזית ונפשית לילדים. המפגשים שנוצרים בעת הליווי לכל הפעילויות שמקיימת העמותה תורמים מאוד לאיכות חיי הילדים וביניהם לבין המתנדבים נוצר קשרים מרגשים וייחודיים המחזקים את שני הצדדים.

מדובר בתפקיד שממלא את הלב ועם זאת, שמצריך אחריות והשקעה רבה, עמידה בלחץ ובריבוי משימות ומוטיבציה לעבודה מאומצת גם בשעות לא שגרתיות.
מסביב לשעוןדירת שירותחן בן שלוםירושליםחינוך מיוחד ילדים ונוערמוגבלויות
רשות התקשוב הממשלתי-סייבררשות התקשוב הממשלתי במשרד ראש הממשלה משמשת מרכז ידע ויעוץ מקצועי בתחום התקשוב לממשלה. הרשות פועלת לקדם חדשנות טכנולוגית במשרדי הממשלה ויחידותיהם ולהנגיש ולייעל את שירותי הממשלה לאזרחים ועסקים.תפקידים יחודיים בסביבה דינאמית ומאתגרת שנותנים הזדמנות לבני השירות הלאומי להשתלב בעשייה בעולמות הסייבר.
תנאי סף- אוריינטציה למחשבים וידיעת השפה האנגלית (קריאה ודיבור) חובה. נדרש מבני השירות להיות בעלי יכולת לבצע מספר משימות במקביל, יכולת למידה עצמית וראש גדול.
ניתן להשתלב באד מהתפקידים הבאים-

-אנליסט במכרז שליטה ובקרה בסייבר – מענה ראשוני לאירועי אבטחת מידע וסייבר, פעולות ניתוח, ניטור ועיבוד מידע.

-הדרכה והטמעת מערכות מידע -הכנת חומרי הדרכה, מתן מענה טלפוני במוקד.

-בקר למוקד בקרה IT- מענה לפניות ממשרדי הממשלה השונים, ניטור מערכות שו”ב ומענה ראשוני לפניות במוקד.
08:00-16:00דירת שירותחן בן שלוםירושליםמינהלמשרדים ממשלתיים
הסוכנות היהודית - מסע לפרוייקט עידוד - ירושליםבת השירות הלאומי תתבקש לסייע לאחראית על הפעילויות החינוכיות של מסע וכן לאחראי על יחסי החוץ של הארגון במגוון תחומים: סיוע בהפקת אירועים,
הוצאת הזמנות עבודה לספקים, תיאומים הנוגעים לתוכן ופעילויות חינוכיות עבור משתתפי מסע, שימור קשר שוטף עם משתתפי התכניות השונות באמצעות
פלטפורמה אינטרנטית, קשר שוטף עם רכזי ההדרכה בתכניות השונות, ניהול ההרשמה לאירועי מסע השונים, עיצוב הזמנות למשתתפי האירועים, אחריות
על איסוף סיפורים של משתתפי ובוגרי מסע לצורכי יחסי ציבור.
פרופיל המועמד/ת הרצוי/ה:
אנגלית ברמת שפת אם
ייצוגיות
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
הכרות עם יהדות התפוצות – יתרון
רקע בחינוך והדרכה
שליטה ביישומי אינטרנט
בת השירות הלאומי תתבקש לסייע לאחראית על הפעילויות החינוכיות של מסע וכן לאחראי על יחסי החוץ של הארגון במגוון תחומים: סיוע בהפקת אירועים,
הוצאת הזמנות עבודה לספקים, תיאומים הנוגעים לתוכן ופעילויות חינוכיות עבור משתתפי מסע, שימור קשר שוטף עם משתתפי התכניות השונות באמצעות
פלטפורמה אינטרנטית, קשר שוטף עם רכזי ההדרכה בתכניות השונות, ניהול ההרשמה לאירועי מסע השונים, עיצוב הזמנות למשתתפי האירועים, אחריות
על איסוף סיפורים של משתתפי ובוגרי מסע לצורכי יחסי ציבור. העבודה אינה בהדרכת קבוצות אלא בארגון והפקת פרויקטים לקבוצות המשתתפות בתכנית..
פרופיל המועמד/ת הרצוי/ה:
אנגלית ברמת שפת אם
ייצוגיות
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
הכרות עם יהדות התפוצות – יתרון
רקע בחינוך והדרכה
שליטה ביישומי אינטרנט
08:00-16:00דירת שירותחן בן שלוםירושליםמינהלעמותות וארגונים
גן תצפיתגן חינוך מיוחד לילדים מעוכבי התפתחות בגילאי 6-3 .

בגן כ-40 ילדים המצויים בחמש כיתות טיפוליות. בגן פועל צוות רב מקצועי הכולל מורות , סייעות , מטפלים במוזיקה ואומנות , מלווה בפסיכולוגים ועו"ס . השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.
התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלנות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00דירת שירותחן בן שלוםירושליםחינוך מיוחד ילדים ונוערגנים טיפוליים
מקלט חרום אישה לאישההמקלט לנשים מהווה פתרון חרום מיידי המקנה מחסה לנשים הנמצאות במצוקה קשה עקב אלימות כלפיהן מצד בני זוגן. בזמן שהותה במקלט, מתאפשר לאישה לעבור תהליך שיקומי בעזרת הצוות המקצועי במקום, האישה רוכשת כישורי חיים ומיומנויות המכינים אותה לקראת חיים עצמאיים ללא אלימות.

בתוך המקלט ישנם מועדונית וגן ילדים, ילדי הנשים שמגעים למקלט זוכים למענה טיפולי וחברתי ולתוכניות העשרה מגוונות.
בני השירות משתלבים בסיוע במקלט, עיקר תפקידם הוא לעבוד כחלק מהצות המקצועי בצמוד לילדים במסגרות החינוכיות אשר נמצאות במקלט. הילדים זקוקים להרבה תשומת לב, חום ואהבה לכן נדרשת רגישות עצומה, סבלנות רבה, יכולת הכלה גבוהה ויכולת לשמור על חסיון המקלט.משתנהדירת שירותחן בן שלוםירושליםאוכלוסיות בסיכוןמרכזי חירום
מוזיאון מרכז מורשת בגיןעבודה לוגיסטית משרדית הכוללת הדרכה במוזיאון או במחלקות השונות שבו.08:00-16:00דירת שירותחן בן שלוםירושליםהדרכה וקהילהמוזיאון
גן ווראיטיבאשכול גני וראייטי ניתן מענה לילדים בגילאי 3-5 בעלי צרכים מיוחדים (הסובלים מפיגור שכלי, עיכוב התפתחותי, נכויות רב תחומיות, תסמונות ועוד...) וילדים רגילים. ייחודם של הגנים הוא בכך, שהילדים בעלי הצרכים המיוחדים זכאים לקבל את כל הטיפולים הפרא רפואיים תחת קורת גג אחת מחד, ומאידך, להשתלב בכיתת האם בכל שעות היום.

הילדים מקבלים טיפולים קבוצתיים- פעילויות העשרה בקבוצות קטנות: מוזיקה, דרמה, זהירות בדרכים, פינת חי.

הגנים פועלים במסגרת מרכז וראייטי בירושלים אשר הוקם על מנת לשפר שיטות עבודה לאיתור, אבחון, שיקום, העשרה , טיפול , יעוץ ומעקב אחר ילדים בעלי צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם.
התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלנות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.משתנהדירת שירותחן בן שלוםירושליםחינוך מיוחד ילדים ונוערגנים טיפוליים
קיבוץ קליההעבודה בקיבוץ עצמו מתרכזת בגיל הרך, יש 3 גנים- פעוטונים שזה התקן בוקר , אפשרות לתקן אחה"צ בחוות סוסים, הדרכה בקבוצות נוער, השתתפות בפרויקטים קהילתיים של הקיבוץ08:00-16:00דירת שירותחן בן שלוםקיבוץ קליההדרכה וקהילהקהילה
בית ספר ממ"ד - אפרתהבית ספר יסודי ממלכתי דתי בירושלים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותחן בן שלוםירושליםחינוךבית ספר יסודי
מד"א חו"למגן דוד אדום בישראל הוא ארגון ההצלה הלאומי המוכר על ידי החוק בישראל מראשית הקמת המדינה לשירותי רפואה דחופה טרום אשפוזית ולשירותי הדם. הארגון מטפל במאות אלפי מקרים של הצלת חיים בכל שנה. תרומות דם וכן סיוע הומניטרי בינלאומי. ניתן להשתלב בתור חובשים, ממל"מ (מוקד מד"א), בנק הדם ותפקידי מטה.הבת שירות עוברת קורס מד"א, ויכולה לעשות משמרות במדא במהלך השירות אם רוצה, התפקיד המרכזי הוא עוזרת הוראה אחראית על קורסי מד"א שמועברים לחניכים בתכנית מסע ומדריכה חברתית. דרישות: אנגלית ברמה גבוההמסביב לשעוןדירת שירותהשירות במד"א חו"ל הוא חלק מתכנית מסע שמיועד לעולות חדשות.חן בן שלוםירושליםבריאותמד"א
עמותת שק"לעמותת שק”ל, שילוב קהילתי לאנשים עם מוגבלויות, מפעילה מערכת ענפה של פעילות חברתית לאנשים הסובלים מנכויות פיזיות ומפיגור שכלי.

מטרתה של העמותה לפתח שירותים קהילתיים עבור כל אדם עם מוגבלות על מנת לאפשר פעילות עצמאית בבית, בעבודה, בשעות הפנאי ובחברה. השירותים ניתנים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, תוך התחשבות בצרכי האדם ורצונותיו.
חשיבותם של המתנדבים היא עצומה, ומהווה את לב ליבו של הארגון. המתנדבים הופכים לשגרירים של רצון טוב בקהילה, על ידי העלאת המודעות בקרב הציבור הרחב לטיפול באוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.

בני השירות מתנדבים במפעלי התעסוקה/מערכי הדיור של העמותה בהתאם למיקום. עיקר התפקיד הוא ליווי בעלי המוגבלויות במהלך יומם, מתן אוזן קשבת, תמיכה כללית וסיוע במשימות משתנות.

מדובר בתפקיד משמעותי מלא אתגר ועניין, מחפשים בני שירות מסורים ואחראיים שרוצים להות שותפים לעשייה ייחודית בעבודת צוות.
משתנהדירת שירותחן בן שלוםירושליםחינוך מיוחד מבוגריםאוטיזם ומוגבלויות
ארגון נפגעי פעולות איבהארגון נפגעי פעולות איבה הינו ארגון א-פוליטי המאגד בתוכו אלפי משפחות שכולות, אלמנות, יתומים ונכים, שהוכרו על ידי מדינת ישראל כנפגעי פעולות איבה. הארגון חרט על דגלו לפעול למען רווחת נפגעי פעולות איבה וליישום זכויותיהם מול הביטוח הלאומי. הארגון מלווה את החברים בשיקומם, עונה על צרכיהם המיוחדים, ומשפר את איכות חייהם בנושאים ציבוריים ואישיים כאחד.תפקיד בעל אופי משרדי בצוות קטן ומשפחתי. מענה טלפוני, עזרה בהרמת בפרויקטים ואירועים שונים ותמיכה במחלקות המשרד - הנהלת חשבונות, המחלקה משפטית ועוד. בנוסף, התפקיד כולל סיוע בניהול הרשתות החברתיות בארגון כולל דף הפייסבוק ואתר הארגון.09:00-17:00דירת שירותעדן דיגהתל אביבמינהלעמותות וארגונים
בית חולים וולפסוןהמרכז הרפואי על שם אדית וולפסון בחולון הוא בית חולים ממשלתי המשרת אוכלוסייה מגוונת בכל האזור. המרכז מעודד ומקדם את תחום ההתנדבות בקהילה, ומוקיר את חשיבותו לציבור העובדים והמטופליםבני השירות משולבים במחלקות השונות בסיוע לצוות אחיות המחלקה, מדובר בעזרה מקצועית וחיונית הכוללת מתן תשומת לב וליווי לחולים, חלוקת אוכל ותפקידים שונים במעבדות. ניתן לסייע גם במשרד בית החולים בעבודה על מחשב, מענה טלפוני ועבודה עם ממשקים בכירים.

למשרתים מעל שנה תינתן הזדמנות לעבור קורסים שונים מטעם בית החולים, להתמקצע ולהתקדם בתפקיד.
08:00-16:00דירת שירותחולוןבריאותבית חולים
בית חולים רעותבי"ח לחולים סיעודיים. בנות השירות מסייעות במחלקות השונות ובעבודות משרד.בי"ח לחולים סיעודיים. בנות השירות מסייעות במחלקות השונות ובעבודות משרד.08:00-16:00ללא דיורעדן דיגהתל אביבבריאותבית חולים
בתי ספר יוחא"יבתי ספר יוחא"י הם בתי ספר יסודיים (כיתות א'-ו') הממוקמים בכל רחבי תל אביב.התפקיד כולל סיוע לכיתות הנמוכות בבתי הספר, עזרה פרטנית עם תלמידים המתקשים בלימודים וקשר צמוד עם מחנכת הכיתה. אחרי שעות בית הספר בני השירות מהווים חלק מצוות המועדונית אחר הצהריים ומסייעים לילדים בשיעורי הבית, חלוקת ארוחת צהריים ופעילות הדרכתית משתנה. המתנדבים מצטרפים גם ביציאה לטיולים, פעילויות וימים מרוכזים.08:00-16:00דירת שירותעדן דיגהתל אביבחינוךבית ספר יסודי
גני מיח"אגנים ללקויי שמיעה וחרשים של עמותת מיח""א –עמותה העוסקת בחינוך, שיקום וטיפול בכל אוכלוסיית הילדים בישראל בגיל הרך הלוקים בשמיעה על מנת להבטיח את מיצוי מירב הפוטנציאל שלהם, צמצום הפער ושילובם בחברה השומעת.בני השירות מסייעים לילדים מבחינה לימודית וחברתית כחלק מהצוות בגן . נדרשת רגישות מיוחדת בגלל הקושי של הילדים ונכונות ללמוד שפת הסימנים.08:00-16:00ללא דיורעדן דיגהתל אביבחינוך מיוחד ילדים ונוערלקויי שמיעה/ראייה
מכבי שירותי בריאות"מכבי שירותי בריאות" כיום מונה מעל שני מיליון חברים ונחשבת לאחד המוסדות בעלי העוצמה המשפיעים ביותר על מערכת הבריאות בישראל.
תפיסת העולם של מכבי מדגישה את חשיבות המעורבות הקהילתית והחברתית, הבאה לידי ביטוי גם בהתנדבות. השירות הלאומי הוא ביטוי מרכזי של תפיסת עולם זו.
בני השירות יכולים להשתלב במספר תפקידים אפשריים, התפקידים המוצעים פרושים על פני תחומים מגוונים ומאתגרים וכוללים הכשרה מקצועית באווירה משפחתית ובעבודת צוות.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
נדרשת בגרות מלאה.
ידע ביישומי מחשב
08:00-16:00ללא דיורעדן דיגהחולוןבריאותקופת חולים
מעונות נעמ"תמעונות היום של נעמת הן מסגרות חינוכיות איכותיות הנותנות מענה לילדי הגל הרך.המתנדבים משתלבים בקבוצות הגיל השונות מהווים חלק מצוות המעון ומסייעים בטיפול בילדים והפעלתם במהלך היום. עבודה באווירה חמה ומשפחתית, מתאימה למתנדבים בעלי גישה לילדים קטנים, אחראיים ומסורים עם זיקה לתחום החינוך.08:00-16:00ללא דיורעדן דיגהתל אביבחינוךגנים/מעונות
משטרהמשטרת ישראל פועלת כדי להקנות ביטחון אישי וחברתי לכל אזרחי המדינה. השירות הלאומי במשטרה מאתגר וייחודי, ומהווה כוח עזר בלתי נפרד ממערך כוח האדם של הארגון."השירות מתבצע ביחידות תומכות ליחידות המבצעיות. המתנדבים עוסקים במתן שירות לשוטר בתפקידי מנהל, מחשוב, זיהוי פלילי, רפואה, מנהל טכנולוגי כוח אדם ועוד. העבודה השוטפת נוגעת בתחומים רגישים כגון חקירות, מודיעין וכספים על כן, נדרש מהמועמדים לגלות בגרות, אחריות, רצינות ויכולת להשתלב בצוות עובדים .
במסגרת השירות בארגון, המתנדבים רוכשים מיומנויות רבות וזו היא למעשה פלטפורמה לרכישת ידע מקצועי ואפשרות למשרתים איכותיים להשתלב, עם תום השירות, כשוטרי קבע במשטרת ישראל.

דרישות מוקדמות: לתפקידי המז”פ נדרש רקע במקצועות המדע (כימיה, פיזיקה, ביולוגיה). לתפקידי המחשוב רקע בתחום המחשבים. כל קבלה לתפקיד מותנית באישור סיווג בטחוני.
"
08:00-16:00ללא דיורעדן דיגהתל אביבבטחוןמשטרה
משרד התקשורתמשרד התקשורת ממונה על קביעת מדיניות בענף התקשורת והדואר בישראל ואחראי על תכנון פיתוח והסדרה של תשתיות התקשורת.
המתנדבים לוקחים לק חשוב ומשמעותי בפעילות המשרד, תפקיד מרתק במקום איכותי!
בני/ות השירות משתלבים במחלקות השונות בעבודה מאתגרת בסביבה טכנולוגית ושירותית לצד בני שרות ועובדים נוספים. עבודה דינאמית ומעניינת הכוללת טיפול בפניות הציבור ומצריכה שליטה ביישומי מחשב.08:00-16:00דירת שירותעדן דיגהתל אביבמינהלמשרדים ממשלתיים
עמותת רוח טובהעמותת רוח טובה פועלת לעידוד תחום ההתנדבות בישראל, מתוך רצון לחזק את ערך הערבות ההדדית בחברה הישראלית. אנו עושים זאת על ידי מתן עזרה, ייעוץ והכוונה לאלפי אנשים במציאת מקום ההתנדבות המתאים להם ביותר ועל ידי הפעלת "יום מעשים טובים", יום התנדבות בו השתתפו למעלה מ-550,000 איש בארץ ובעולם.

בואי לעשות שירות לאומי משמעותי באווירה משפחתית!
* צוות שירות לאומי גדול, איכותי ומגובש
* עשייה חברתית משמעותית
* פיתוח פעיל של תחום ההתנדבות בישראל
* צבירת ניסיון תעסוקתי וקידום אישי
* תנאים טובים במרכז תל אביב
09:00-17:00דירת שירותעדן דיגהתל אביבמינהלעמותות וארגונים
פנימיית הנוער גבעת הודהפנימייה מיועדת לילדים עם קשיים רגשיים, התנהגותיים ולימודיים.
היא מהווה מסגרת משקמת, תומכת ומקדמת המעניקה לילד חום וביטחון, ומספקת את צרכיו הפיזיים, החינוכיים והטיפוליים. כל זאת במטרה לקדם ולהכשיר את הילדים לקראת השתלבות נורמטיבית בחברה. צוות רחב ורב מקצועי מלווה את הילדים, חלקו מתגורר במקום ונמצא עם הילדים בכל שעות היום והלילה.
תפקיד בן/ת השירות:
בן/ת השירות משמשים כעוזרי מדריך/ה לקבוצת ילדים בגילאי יסודי שמגיעים לפנימייה על בסיס יומי משעות הצהריים ועד הערב. בנוסף התפקיד כולל עזרה בשיעורי בית לילדים, הפעלת חוגים ופעילויות וליווי בהסעות הביתה בערב.
עבודה עם ילדים בסיכון במסגרת בית ילד ומועדונית. כיתות א -ו.מסביב לשעוןדירת שירותעדן דיגהתל אביבאוכלוסיות בסיכוןכפר נוער/פנימייה/אומנה
קו אור - בית חולים איכילובסאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום."בני השירות משתלבים בעבודה חינוכית פורמאלית ובלתי פורמאלית עם ילדים שמאושפזים לתקופות קצרות או ארוכות, במטרה לסייע להם רגשית ולימודית בדרכים טכנולוגיות ויצירתיות שישמרו להם על הרצף הלימודי ויעשירו אותם.
מסלול השירות כולל בתוכו הכשרות מקצועיות מקיפות ומשמעותיות המאפשרות לספק מענה חינוכי מותאם למגוון ילדים במגוון גילאים.
התפקיד מצריך גמישות, ראש פתוח ויוזמה מתמדת - העבודה במרכזים החינוכיים מאוד דינאמית ומשתנה גם בסדר היום וגם בצרכי הילדים.
הקבלה לתכנית דורשת רקע בהדרכה (פיתוח מערכים / הדרכה בפועל), יכולת למידה מהירה ואהבה אין קץ לילדים!
08:00-16:00דירת שירותעדן דיגהתל אביבחינוךקו אור
שירותי בריאות כללית"שירותי בריאות כללית" הוא ארגון הבריאות הגדול, הוותיק והמתקדם בישראל.
המתנדבים הם נדבך חשוב ומשמעותי בחיי היום־יום של כללית. מדובר בקבוצה גדולה ואיכותית שנמצאת בכל צומת של הגשת סיוע לחולים ולבני משפחותיהם. הם ממלאים תפקידים שונים מתוך מחויבות אישית, אחריות חברתית ונטיית לב לתרום לזולת.
התפקידים המוצעים למתנדבי השירות הלאומי הם בכל תחומי העשייה. מדובר בתפקידים מגוונים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00ללא דיורעדן דיגהאזורבריאותקופת חולים
משרד המשפטיםמשרד המשפטים הוא משרד מטה מרכזי של ממשלת ישראל הפועל לעשיית צדק ולשירות הציבור בתחום המשפט.השירות הלאומי במשרד המשפטים מעשיר, מרחיב את האופקים ומצייד בכלים להמשך הדרך. בני השירות הלאומי מועסקים ביחידות השונות, נחשפים לנושאים בעלי רגישות ציבורית ועובדים בסביבה צעירה, מגוונת ומעניינת.

ניתן להשתלב במחלקות השונות- פרקליטות המדינה, הסנגוריה הציבורית, מקרקעין ועוד (התפקיד עשוי להשתנות מיחידה ליחידה). עבודה משמעותית ומאתגרת המלווה בתחושת אחריות, שליחות ומחויבות.
08:00-16:00דירת שירותעדן דיגהתל אביבמינהלמשרדים ממשלתיים
גרעין אזוראזור היא מועצה משפחתית וחמה בלב המרכז עם קהילה מעורבת ומגוונת של דתיים וחילונים. הגרעין מאוד פעיל, קהילתי ומגובש ואת הבנות מלווה גם רכזת גרעין. הבנות נשארות לשבת גרעין אחת לחודש, והן מתארחות אצל משפחות בקהילה לארוחות שבת. בנות השירות מאוד משמעותיות ומוערכות ע"י הקהילה.ניתן להשתלב במגוון תקני בוקר משמעותיים: חטיבת ביניים, תיכון, והדרת,מרכז זהות, בי"ס יסודי, מועדונית רווחה, גן חינוך מיוחד,פסגה סייבר

ובתקני צהריים מגוונים: פרויקטים קהילתיים, נוער, מועדון נערים בסיכון, ריכוז חב"ב, קומונה בבני עקיבא.
משתנהדירת שירותעדן דיגהאזורהדרכה וקהילהגרעינים, אח"י וזהות יהודית
משרד הקליטה נתב"גהמשרד לעלייה וקליטה מעניק סיוע לעולים ולתושבים חוזרים. המשרד קובע מדיניות ונהלים, מקצה תקציבי סיוע לעולים ומעניק שירותים מיוחדים בתחום הדיור, התעסוקה והתרבות."התפקיד כולל מתן סיוע והכוונה טלפונית לעולים ולפונים, לשם שיפור קליטתם בארץ ומיצוי זכויותם, יצירת קשר מול גורמי חוץ ופנים לצורך מתן סיוע לפונים, הפעלת אמצעים טכנולוגיים במרכז המידע וסיוע בתרגום מסמכים שונים.

תפקיד בעל אחריות, הדורש ראש גדול, רצינות ונכונות לתרום ולהיתרם. התפקיד עשוי להשתנות בהתאם להוראות הממונה.

ידיעת שפה זרה נוספת- יתרון.
משמרותדירת שירותעדן דיגהלודקליטת עליהמשרדי
בי"ח איכילובהמרכז הרפואי תל אביב על-שם סוראסקי, הידוע כבית החולים איכילוב, הינו בית החולים השני בגודלו במדינת ישראל. חרט על דגלו לשמר את הקשר עם הקהילה ולעודד העסקת מתנדבים בסיוע לחולים, לבי משפחותיהם ועזרה לצוותים המקצועיים בעבודתם.בני השירות משולבים במחלקות השונות ב2 תחומים:

1. מזכירות רפואית-

*ניתן להקדים לשירות קורס במזכירות רפואית בסופו מקבל/ת המתנדב/ת תעודה מוכרת של משרד הבריאות בתמורה המתנדב/ת מחוייב/ת לשנתיים שירות.

2. סייעים לרופאים מתמחים:

תיאור התפקיד:

סיוע בשאיבת דם ורידי בכל בוקר וצהריים, שינוע בדיקות למעבדה,ביצוע אקג ולקיחת מדדים כגון לחץ דם. סיוע בתיעוד רופאים במחלקה, סיוע בתפעול ביקור הרופאים במחלקה- תיאום ייעוץ דחוף, משיכת תוצאות בדיקות מהמחשב וכו.

סיוע בארגון ישיבות מחלקתיות- תיאום תורים לחולים ותקשור עם משפחותיהם,סיוע במנהלה- ארגון מכתבי שחרור, הכנת מכתבים, סיכומי ישיבות, לו"ז תורנויות וחופשות. התפקיד דורש התחייבות לשנתיים. ישנו קורס של כשבועיים.
"המתנדבים מהווים חלק בלתי נפרד ממערך העובדים בבית החולים ומשתלבים בתפקידים שונים עם משמעות, סיפוק ויכולת השפעה. בכל התפקידים נדרשת תודעת שירות גבוהה, סבלנות רבה ויכולת עמידה במצבי לחץ. התפקידים האפשריים-



מזכירות רפואית- קבלת קהל הפונים וטיפול בכל הקשור בהפניית המטופלים, קביעת תורים ומענה טלפוני. ניתן להקדים לשירות קורס במזכירות רפואית בסופו מקבל/ת המתנדב/ת תעודה מוכרת של משרד הבריאות שתקפה בשוק העבודה, בתמורה המתנדב/ת מחוייב/ת לשנתיים שירות.



סייעים לרופאים- עזרה בהוצאת הוראות רפואיות וסיוע בפרוצדורות מקצועיות כמו לקיחת דם ורידי, ביצוע בדיקות א.ק.ג, ולקיחת מדדים. בתחילת השירות יעברו המתנדבים המתאימים קורס מקצועי שבאפשרותו לסלול דרך למגוון אפשרויות תעסוקה גם לאחר השירות.

התפקיד דורש 5 יח""ל במגמת ביולוגיה ומותנה בהתחייבות לשנתיים שירות.



סייעים לאח/ות מוסמכים- לקיחת מדדים וסיוע במחלקות השונות.



מגוון תפקידי אדמיניסטרציה שונים- עבודה מנהלית שוטפת והתנהלות מול גורמי חוץ.

"
08:00-16:00דירת שירותעדן דיגהתל אביבבריאותבית חולים
תיכון אורט דן גורמהתיכון דן גורמה המתמחה בבישול וקונדטוריה מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.08:00-16:00דירת שירותעדן דיגהתל אביבחינוךתיכון תעשייתי
העמותה לקידום החינוךהעמותה לקידום החינוך בתל אביב-יפו מפעילה מספר מועדוניות באיזור. הארגון מספק שירותים חברתיים ללא מטרות רווח כדי ליצור מציאות חדשה עבור אלפי ילדים אשר מתגוררים בשכונות מוכות עוני ובאים ממשפחות בהן לרוב הוריהם או האחראים עליהם הינם מחוסרי עבודה. לילדים אלה חסרה בביתם מסגרת התומכת בהם והם סובלים לעתים קרובות מסוג כלשהו של הזנחה או התעללות. כל מרכזי הפעילות והבתים החמים של העמותה מספקים קשת רחבה של תוכניות כדי להקיף את עולמו של הילד והמסגרת בה הוא חי. מסגרת זו יוצרת תמיכה מתמשכת אשר מלווה את הילד לאורך כל הדרך.תפקיד בני השירות לסייע לצוות החינוכי טיפולי במועדוניות. הצבת גבולות ומשמעת, יצירת קשרים עם הילדים והענקת השכלה, חינוך, חום ואהבה.בין דרישות התפקיד בראש ובראשונה סבלנות, הכלה ויחסי אנוש מעולים. יש צורך להגדיל ראש ולהיות בעל מחויבות ואחריות גדולה.10:00-18:00דירת שירותעדן דיגהתל אביבאוכלוסיות בסיכוןמועדונית
בי"ס גילבית ספר חינוך מיוחד תקשורתי לתלמידים בגילאי 12 עד 21 בעלי לקויות הפוגעות בתפקודם. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.

עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
08:00-16:00דירת שירותעדן דיגהתל אביבחינוך מיוחד ילדים ונוערמוגבלויות
עמותת לילךעמותת לילך מפעילה ברחבי ת"א - יפו מועדוניות טיפוליות חינוכיות שמהוות בית חם, מקדם ואוהב לילדים בסיכון. מדובר במסגרת ביתית משלימה ובטוחה שמותאמת לצרכי הילדים ומאפשרת להם לקבל את הטיפול הנדרש להם, מבלי להרחיקם מהסביבה המשפחתית שלהם.התפקיד כולל סיוע לצוות המועדונית משעות הצהריים (אחרי גן/ביה"ס) ועד הערב. בני השירות מעבירים פעילויות, משחקים עם הילדים, מעניקים להם עזרה לימודית והמון חום ואהבה.

תוך כדי המשימות השוטפות במהלך היום המתנדבים יוצרים קשר אישי מיוחד עם הילדים שמניב שמשפיע לטובה על הרגשתם של הילדים.

יצאים לבני שירות יצירתיים, שיכולים לעבוד בצוות ומוכנים להושיט יד במצבים לא שגרתיים.
10:00-18:00דירת שירותעדן דיגהתל אביבאוכלוסיות בסיכוןמועדונית
מד"אמגן דוד אדום הינו ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל. פעילות הארגון ענפה ומשתרעת על פני תחומים רבים, החל בהגשת עזרה ראשונה, התרמת דם וכלה בהדרכת הציבור הרחב בקורסי עזרה ראשונה והחייאה. המתנדבים במד"א משולבים בכל התחומים ומגן דוד אדום רואה בהתנדבות ערך חיוני, המהווה אבן יסוד לארגון כולו.-חובשים מלווים באמבולנסים- בנות ובני השירות מגיעים ראשונים לאירוע יחד עם אנשי הצוות ועוזרים לפצועים ולחולים בשטח עד ההגעה לבית החולים. טרם הכניסה לתפקיד המתנדבים יעברו קורס המתקיים בד”כ בחודש יולי ונמשך כשלושה שבועות בתנאי לינה. הקורס מקנה ידע רב ונותן כלים ומיומנויות הדרושים לחובש על מנת להעניק את הסיוע הטוב והמקצועי ביותר במצבי חירום.

-הפראמדיק עוסק בהגשת סעד חיים מתקדם לחולים ולנפגעים במצבי חירום רפואיים, תוך ביצוע פעולות יעילות עד להבאתם לבית חולים/מרכז רפואי.

קורס הפראמדיק הינו הקורס הרפואי הבכיר ביותר במד”א, נמשך שנה, ולאחריו מתחייבים לשנתיים שירות. למסיימים בהצלחה את הקורס תוענק תעודה הסמכה רשמית של מגן דוד אדום ומשרד הבריאות.

ההתאמה לתפקיד מותנית בסיום 12 שנות לימוד + בגרות מלאה ומגמה מדעית

יש עדיפות למתחייבים לשנתיים שירות.
08:00-16:00דירת שירותעדן דיגהתל אביבבריאותמד"א
מקום אחרעמותת אותות הוקמה על מנת לתת מענה חוץ-ביתי בקהילה לבני נוער וצעירים בסיכון מאוכלוסיות קצה.

הוסטל ”מקום אחר” משמש כקורת גג קצרת טווח לנערים ונערות בגילים 14–18. ניתן לשהות בו מלילה אחד ועד כשלושה חודשים. הנערים מגיעים באופן עצמאי או בהפניה של גורמי רווחה.

בהוסטל צוות רב-מקצועי המספק לנערים ולנערות סביבה בטוחה, המאפשרת להם לקחת פסק זמן ולתכנן את המשך דרכם. בנוסף, בהוסטל פועל מערך מתנדבים נרחב, המאפשר לבני הנוער מפגש עם מגוון דמויות בוגרות ומיטיבות.
מחפשים בני שירות בוגרים עם יכולת לשמוע ולהכיל סיפורי חיים מורכבים. הצעירות והצעירים מגיעים מרקע של מציאות חיים לא פשוטה, זקוקים לליווי אינטנסיבי במהלך תקופה זו, ולכן יש צורך לפעול ברגישות תמידית, הקשבה ורוך. התפקיד כולל ליווי הנערים לעיסוקיהם השונים במהלך היום, פעילויות . אחה"צ בהוסטל , עזרה בהכנת שיעורי בית ומתן תמיכה רגשית ומקיפה.לבנות שנה ב בלבד.7:00-15:00 / 9:00-17:00דירת שירותעדן דיגהתל אביבאוכלוסיות בסיכוןהוסטל
עמותת נא לגעתתיאטרון ומרכז תרבות המעסיק עיוורים חירשים, עזרה בתפעול המקום - מסעדת חושך, בית קפה והצגות בערבים התחייבות לשנתייםמשמרותדירת שירותעדן דיגהתל אביבהדרכה וקהילהאומנויות
מעונות ויצ"ומעונות היום של ויצ"ו הינן מסגרות טיפוליות-חינוכיות איכותיות לגיל הרך.המתנדבים מהווים חלק מצוות המעון ומסייעים בטיפול בילדים והפעלתם במהלך היום. התפקיד מתאים למתנדבים בעלי גישה לילדים קטנים שמעוניינים להעשיר את עולמם של הילדים ולהיות חלק מהצוות החינוכי. ההתנדבות מגוונת בסביבת עבודה שמחה ומתגמלת.

למתעניינים בשירות לאומי בחינוך המיוחד, בחלק מהמקומות יש אפשרות להשתלב בצוות של מעונות לפעוטות בסיכון.
08:00-16:00ללא דיורעדן דיגהתל אביבחינוךגנים/מעונות
חטיבת ביניים רביןחטיבות הביניים הפזורות ברחבי הארץ מזמינות אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואות חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותן.בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.08:00-16:00דירת שירותגרעין אזורעדן דיגהאזורחינוךחטיבת ביניים/תיכון
בי"ס מימוןבית ספר יסודי הממוקם באזור. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותגרעין אזורעדן דיגהאזורחינוךבית ספר יסודי
תיכון עתידיםהתיכונים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואית חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקחים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.08:00-16:00דירת שירותגרעין אזורעדן דיגהחולוןחינוךחטיבת ביניים/תיכון
והדרת פני זקןעמותת "והדרת – הכוח השלישי" הוקמה במטרה לפעול לחיזוק ולהעצמה של אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל.
העמותה פועלת במישורים שונים על מנת לקדם את מעמד אוכלוסיית המבוגרים וכחלק מעשייתה, מפעילה העמותה בשיתוף עם המשרד לשוויון חברתי פרויקט ייחודי שמפגיש בנות ובני שירות לאומי ואזרחי עם אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ליצירת מחויבות ערכית ומוסרית בין דורית. מתנדבי השירות הלאומי והאזרחי מהווים מערך תומך המאיר את עולמו של האזרח הוותיק אל מול תחושת הבדידות והפגתה.
מתנדבי 'והדרת' מגיעים לבתי הקשישים ומתלווים לסידורים השגרתיים שלהם כמו ביקור בקופת חולים, עריכת קניות ובילויים כמו טיול או סרט.
המטרה ליצור קשר חברי חם ומכיל ובניית סביבה תומכת באמצעות שיחות משותפות וסיוע רגשי בכל הקשור למצב רוחו ובריאותו של הקשיש, יצירת מערכת תומכת מסייעת ומעודדת יצירת יחסי אמון בה ירגיש האזרח הוותיק בנוח.
במקביל לעשייה הפרטנית בבתי הקשישים נעשה שילוב של מתנדבים בפעילות קהילתית בארגונים הפועלים לטובת קשישים ביניהם: מרכזי יום, שכונות תומכות, דיור מוגן, בתי אבות ועוד.
לבנות ובנים שימצאו מתאימים תבנה תוכנית עבודה ייחודית ומותאמת להעצמה אישית. לאורך כל תקופת השירות תינתן הכשרה, הדרכה וליווי מקצועי צמוד.
08:00-16:00דירת שירותעדן דיגהאזורקשישיםוהדרת
שירות מבחן לנוערשירות מבחן לנוער הוא שירות טיפולי-סוציאלי סמכותי אשר שייך למשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. השירות מאבחן ומטפל בקטינים/ות שהופנו על ידי המשטרה לאחר שנחשדו בביצוע עבירה פלילית או שנמצאו אשמים בביצוע עבירה ומטופלים בשירות המבחן על-פי צו בית משפט.

השירות פועל במקצועיות בעזרת מגוון תוכניות ומיומנויות טיפוליות, בשיתוף הקטינים, משפחותיהם והקהילה. כל זאת למניעת התנהגות עוברת חוק חוזרת וליצירת סביבה חברתית בטוחה יותר.
בני השירות מסייעים לקציני המבחן בעבודות אדמיניסטרציה וטיפול בחומרים אישיים ומסווגים. הסיוע כולל קבלת קהל, שיחות טלפון לנערים בנוגע לפגישות עם קציני המבחן ויצירת קשר עם גורמים רלוונטיים נוספים.

תפקיד מרתק המצריך יכולות ארגוניות ותפעוליות גבוהות ויכולת לתכלל משימות תחת לחץ.
08:00-16:00ללא דיורעדן דיגהתל אביבאוכלוסיות בסיכוןרווחה
מוזיאון בית התפוצותבית התפוצות, מוזיאון העם היהודי, הוא מוסד עולמי שמספר את סיפורו הייחודי והמתמשך של העם היהודי. המוזיאון מחבר אנשים אל שורשיהם, מחזק את תחושת הזהות היהודית האישית והקולקטיבית שלהם ופועל על מנת לשמש מרכז לשיח יהודי, למעורבות וללימוד קהילות וארגונים מישראל ומהעולם.המתנדבים מצטרפים לצוות העובדים המסור של המוזיאון, קבלת קהל ובעיקר סיוע מנהלי ולוגיסטי שכולל הכנת חומרים, מערכי שיעור ותפעול שוטף במקום.08:00-16:00ללא דיורעדן דיגהתל אביבהדרכה וקהילהמוזיאון
בי"ס צליל יםבי"ס יסודי לחינוך מיוחד על הספקטרום האוטיסי בינוני קשה. החינוך המיוחד הוא חינוך לתלמידים בעלי לקויות הפוגעות בתפקודם. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
08:00-16:00דירת שירותשיר שריקיקרית יםחינוךבית ספר יסודי
בית חולים זיוהמרכז הרפואי זיו משרת את האוכלוסייה הצפונית המגוונת של הגליל ורמת הגולן, חרט על דגלו מתן שירותי רפואה מקצועיים לפונים אליו ונמצא בהתפתחות מתמדת.

ייחודו של המרכז הרפואי נובע, בין היתר מאווירתו המשפחתית והאינטימית, מחובר לקהילה ומזמין את בני השירות לקחת חלק בעשייה.
בני השירות מסייעים במחלקות השונות לצוות הסיעודי בארגון רשומת המטופל, מענה טלפוני, העברת מטופלים עצמאיים לבדיקות, קבלת קהל, חלוקת מזון וכדומה. יתרה מכך, במהלך היום המתנדבים מסייעים גם בפן החברתי-רגשי במתן תמיכה למטופלים, משוחחים עימם ומהווים אוזן קשבת לצרכיהם.

העבודה מגוונת ומאתגרת, שמצריכה אחריות רבה הדורשת השקעה רבה ועמידה בלחץ ובריבוי משימות. תתאים לבני שירות שמעוניינים להיפתח לעולם המרתק של הסיעוד והרפואה ומוכנים לתרום ולהשקיע.

תפקידים משרדיים,סיעוד וסייעות רופא.
08:00-16:00ללא דיורשיר שריקיצפתבריאותבית חולים
בית ספר יסודי בירבבית ספר יסודי דתי הממוקם בצפת. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00ללא דיורשיר שריקיצפתחינוךבית ספר יסודי
המרכז הרפואי לגלילהמרכז הרפואי לגליל הינו מרכז רפואי ממשלתי כללי המשרת אוכלוסייה רב גונית באזור.

המרכז הרפואי קיים כדי לתת ללקוחותיו שירותי בריאות ברמה הגבוהה ביותר המצויה, ועל כן מתחייב להיטיב ולטפח את איכות הטיפול הרפואי והסיעודי בכל עת.
המרכז הרפואי לגליל פותח את שעריו וקורא למתנדבי השירות הלאומי לקחת חלק בעשייה החשובה, לתרום ולהשקיע.

בני השירות מסייעים במחלקות השונות לצוות הסיעודי בארגון רשומת המטופל, מענה טלפוני, העברת מטופלים עצמאיים לבדיקות, קבלת קהל, חלוקת מזון וכדומה. יתרה מכך, במהלך היום המתנדבים מסייעים גם בפן החברתי-רגשי במתן תמיכה למטופלים, משוחחים עימם ומהווים אוזן קשבת לצרכיהם.

העבודה מגוונת ומאתגרת, שמצריכה אחריות רבה הדורשת השקעה רבה ועמידה בלחץ ובריבוי משימות.
08:00-16:00ללא דיורשיר שריקינהריהבריאותבית חולים
שירותי בריאות כללית"שירותי בריאות כללית" הוא ארגון הבריאות הגדול, הוותיק והמתקדם בישראל.
המתנדבים הם נדבך חשוב ומשמעותי בחיי היום־יום של כללית. מדובר בקבוצה גדולה ואיכותית שנמצאת בכל צומת של הגשת סיוע לחולים ולבני משפחותיהם. הם ממלאים תפקידים שונים מתוך מחויבות אישית, אחריות חברתית ונטיית לב לתרום לזולת.
התפקידים המוצעים למתנדבי השירות הלאומי הם בכל תחומי העשייה. מדובר בתפקידים מגוונים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00 או פיצוליםללא דיורשיר שריקיצפתבריאותקופת חולים
בי"ס יסודי דתי אור אבנרבית ספר יסודי ממלכתי דתי הממוקם בקרית ים בשכונה מרובת עולים חדשים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותשיר שריקיקרית יםחינוךבית ספר יסודי
פנימית מנוףפנימיית מנוף מהווה מסגרת חינוכית המציעה אלטרנטיבה שיקומית לבני נוער בגילאי 15-17 שנשרו מהמסגרות הלימודיות הפורמליות.

הפנימייה שמה לה ליעד לטפל בבני הנוער ולפתח את כישוריהם האישיים, החברתיים והלימודיים, תוך מאמץ אישי מצידם, על מנת להחזיר אותם למרכז החברה עם כוחות וידע אשר יאפשרו השתלבות שוויונית בחברה הישראלית.
בני השירות מצטרפים לנבחרת המתנדבים האיכותית והמסורה במקום ומסייעים לחניכים במרכז למידה ובבית הספר, מדריכים ומעבירים פעילויות. הסיוע העיקרי מתבטא בקשר האישי שנוצר בין המתנדבים לבני הנוער שמניב ומעודד קבלת אחריות, שותפות, מעורבות חברתית ותחושת מסוגלות לחניכים.

מחפשים מתנדבים אכפתיים, רגישים, סבלניים שרוצים לתרום ולפעול למען הנוער המיוחד והמאתגר בכפר.
08:00-16:00דירת שירותשיר שריקיעכואוכלוסיות בסיכוןכפר נוער/פנימייה/אומנה
אורט מוצקיןבתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.קיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.

לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.
08:00-16:00דירת שירותגרעין אחי קריותשיר שריקיקרית מוצקיןחינוךחטיבת ביניים/תיכון
בית ספר יהונתןבתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.קיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.

לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.
08:00-16:00דירת שירותגרעין אחי קריותשיר שריקיקרית מוצקיןחינוךחטיבת ביניים/תיכון
חטיבת רביןבתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.קיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.

לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.
08:00-16:00דירת שירותשיר שריקיקרים יםחינוךחטיבת ביניים/תיכון
בית ספר חטיבה רביןבתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.קיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.

לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.
08:00-16:00דירת שירותשיר שריקיקרית מוצקיןחינוךחטיבת ביניים/תיכון
חטיבת רודמןבתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.קיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.

לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.
08:00-16:00דירת שירותשיר שריקיקרית יםחינוךחטיבת ביניים/תיכון
בית ספר שז"רבית ספר הממוקם בעכו. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותגרעין שלומישיר שריקיעכוחינוךבית ספר יסודי
בית ספר מימוןבית ספר ממלכתי דתי הממוקם בשלומי. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותחלק מגרעין שלומישיר שריקישלומיחינוךבית ספר יסודי
תיכון אורטבתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.קיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.

לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.
08:00-16:00דירת שירותחלק מגרעין שלומישיר שריקישלומיחינוךחטיבת ביניים/תיכון
תיכון תעשייתי עתידתיכון תעשייתי הינו בתי ספר מקצועי לנוער בסיכון בכיתות ט’-יב’.

לרוב, תלמידים מגיעים לבית הספר לאחר שנשרו ממסגרות חינוך רגילות בעקבות קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות. שיטת הלימוד בבית ספר ייחודית ומשלבת לימודים עיוניים עם מגמות מעשיות מגוונות כדוגמת טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.

המטרה היא להנגיש לבני הנוער את הלמידה שנתפסת בעיניהם כקושי ולאפשר להם לרכוש מקצוע בעזרת שילוב של לימודים ועבודה וכך לגשת למספר בגרויות.
בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך יומם בבית הספר באופן פרטני או בקבוצות, מארגנים פעילויות העשרה חברתיות, מעניקים ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי ופועלים על מנת להוות דוגמא אישית לבני הנוער ולעודד למידה בקרבם, תוך מתן תמיכה מקיפה ודיבור בגובה העיניים.08:00-16:00ללא דיורשיר שריקימעלותאוכלוסיות בסיכוןתיכון תעשייתי
גן דולב- חנ"מהגנים פזורים בכל רחבי ---- ומיועדים לילדים בעלי צרכים ייחודיים. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00ללא דיורשיר שריקיכרמיאלחינוך מיוחד ילדים ונוערגנים טיפוליים
גני חינוך מיוחדהגנים פזורים ברחבי קריית חיים ומיועדים לילדים בעלי עיכוב התפתחותי. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00דירת שירותשיר שריקיקרית חייםחינוך מיוחד ילדים ונוערגנים טיפוליים
החברה להגנת הטבעהחברה להגנת הטבע היא הארגון הסביבתי הגדול בישראל הפועל כעמותה שייעודה שמירה על הסביבה, הטבע והנוף.

העמותה משקיעה רבות בחינוך ארוך טווח לידיעת ואהבת הארץ. הפעילות המשותפת למען הטבע והסביבה יוצרת דור צעיר מחובר לארץ ולאהבתה, מחנכת לאחריות אזרחית ומפתחת מנהיגות מקומית של בני נוער ומבוגרים בכל הארץ.
החברה להגנת הטבע מזמינה אותך לעסוק בחינוך לנושאי ידיעת הארץ, להתקרב לטבע ולסביבה ולחוות שירות לאומי באווירה מיוחדת. בני השירות מצטרפים לצוותי ההדרכה, עושים שינוי ומחנכים ילדים ונוער דרך מגוון פעילויות טבע באחת מיחידות ההדרכה ברחבי הארץ. הזדמנות ייחודית לתרום לחינוך הדור הבא של מדינת ישראל לשמירה על הטבע הנוף והסביבה.

דרושים מתנדבים עם יכולת ורקע בהדרכה, אחראים ובוגרים שמוכנים לשעות עבודה רבות בתפקיד שטח אינטנסיבי עם הרבה אחריות ואתגרים.

המועמדות/ים יעברו תהליך מיון לבחינת התאמתם לתפקיד, השיבוץ מותנה בהתחייבות לשנתיים שירות.
08:00-16:00דירת שירותחלק מגרעין שלומישיר שריקיקצריןהדרכה וקהילהספורט אתגרי והדרכת טיולים
חטיבת ביניים - יונתן דקר - קרית מוצקיןבתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.קיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.

לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.
08:00-16:00דירת שירותגרעין אחי קריותשיר שריקיקריותחינוךחטיבת ביניים/תיכון
מועדונית רווחהאגף שח"ר (שירותי חינוך ורווחה) נוסד במטרה לפעול למען צמצום הפערים החינוכיים לימודיים, חברתיים-תרבותיים במדינת ישראל. האגף מפעיל מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות."בני השירות משתלבים בצוות המועדוניות. התפקיד כולל סיוע לימודי לילדי המועדונית בבית הספר, העברת חוגים, תכנים, משחקים ויצירת קשר אישי משמעותי ותומך עם החניכים במועדונית שיתרום לתחושת המסוגלות שלהם.10:00-18:00דירת שירותגרעין שלומישיר שריקישלומיאוכלוסיות בסיכוןמועדונית
אורט ביאליקבתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם."קיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.

לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.
08:00-16:00דירת שירותגרעין אחי קריותשיר שריקיקריותחינוךחטיבת ביניים/תיכון
אורט אפקבתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם."קיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.

לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.
08:00-16:00דירת שירותגרעין אחי קריותשיר שריקיקריותחינוךחטיבת ביניים/תיכון
שירותי בריאות כללית - נהריה"שירותי בריאות כללית" הוא ארגון הבריאות הגדול, הוותיק והמתקדם בישראל.
המתנדבים הם נדבך חשוב ומשמעותי בחיי היום־יום של כללית. מדובר בקבוצה גדולה ואיכותית שנמצאת בכל צומת של הגשת סיוע לחולים ולבני משפחותיהם. הם ממלאים תפקידים שונים מתוך מחויבות אישית, אחריות חברתית ונטיית לב לתרום לזולת.
התפקידים המוצעים למתנדבי השירות הלאומי הם בכל תחומי העשייה. מדובר בתפקידים מגוונים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00ללא דיורשיר שריקינהריהבריאותקופת חולים
בי"ס סאלדבי"ס חינוך מיוחד קל- בינוני.החינוך המיוחד הוא חינוך לתלמידים בעלי לקויות הפוגעות בתפקודם. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.בנות השירות משתבצות לכיתה קבועה או מקבלת מערכת שעות בכמה כיתות. צוות חם ואוהב. "במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
"
08:00-16:00דירת שירותענבל ויאטרכפר סבאחינוך מיוחד ילדים ונוערמוגבלויות
עמותת עמיחי"עמותת עמיחי פועלת למען נוער ובוגרים בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית וילדים עם אוטיזם. העמותה דוגלת בעקרון השילוב של השונה בתוך החברה והקהילה, מתוך אמונה כי לכל אדם הזכות לחיות בכבוד ולהיות חבר מלא ושווה זכויות בקהילה.

העמותה מפעילה רצף שירותים בקהילה לטווח גילאים רחב ולרמות תפקוד שונות, הנותנים מענה בכל תחומי החיים; פנאי, דיור ותעסוקה, בתוך הקהילה.
בני השירות משתלבים במסגרות חינוכיות, מועדוניות ומרכזי יום שפועלים בשיתוף עם עמיחי באזור השרון. עבודה יחד עם המדריכים בסביבה צעירה וכיפית בליווי ותמיכה בילדים ובנוער במהלך יומם במסגרות השונות ובחוגים השונים, העברת הפעלות שונות תוך חשיבה יצירתית, יוזמה ומסירות.08:00-16:00דירת שירותלישי לוגסיהוד השרוןחינוך מיוחד ילדים ונוערמוגבלויות
גן דוכיפת -חנ"מגן חינוך מיוחד תקשורתי המיועד לילדים בעלי צרכים ייחודיים. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00דירת שירותענבל ויאטרהוד השרוןחינוך מיוחד ילדים ונוערגנים טיפוליים
בי"ס צוריםבית ספר חינוך מיוחד לתלמידים בגילאי 13-21 בעלי בעיות רגשיות ונפשיות. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו. ליווי צמוד, צוות תומך וחם.במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
דרישות: עדיפות לניסיון בהדרכה, חוסן נפשי. מלבד הראיון , הבת נדרשת להגיע ליום התנסות.
08:00-16:00דירת שירותענבל ויאטרהוד השרוןחינוך מיוחד ילדים ונוערמוגבלויות
בי"ח מאירהמרכז הרפואי מאיר שייך לקבוצת כללית ומשרת את אוכלוסיית אזור השרון.

במרכז הרפואי משתלבים מידי שנה כ-50 מתנדבי שירות לאומי במחלקות השונות, אשר תורמים לקידומו ולהתפתחותו של בית החולים. בני השירות משתלבים בצוות רב מקצועי בסביבה צעירה, דינאמית, מאתגרת ומצילת חיים בתפקידי מינהל וסיעוד של המרכז הרפואי.
מגוון תפקידים בבית החולים:1.עבודה סיעודית במחלקות 2.מנהלי-מענה טלפוני קבלת קהל עבודות משרדיות נוספות.3.סיוע למתמחי רפואה. התחייבות לשנתיים. בתחילת השירות חייבת להיות מעל גיל 18. "

ישנם מספר תפקידים אפשריים-

סייע/ת לרופאים במחלקה- התפקיד מתאים לבוגרי מגמת ביולוגיה 5 יח""ל, במהלך השירות המתנדבים המתאימים יעברו קורס לקיחת דמים. נדרשת יכולת עמידה במצבי לחץ ואהבה לתחום הרפואה. בתפקיד זה יש להתחייב לשנתיים שירות.

סיעוד- התפקיד כולל סיוע לצוות האחיות במלקות השונות, לקיחת מדדים, מתן תמיכה ושירות למטופלים.

מנהל- עבודה אדמיניסטרטיבית במחלקות (חלקן כוללות קבלת קהל). מתאים למתנדבים בעלי תודעת שירות גבוהה, אחראיים ומסורים.

"
08:00-16:00דירת שירותענבל ויאטרכפר סבאבריאותבית חולים
קו אור - בית חולים מאירסאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.בני השירות משתלבים בעבודה חינוכית פורמאלית ובלתי פורמאלית עם ילדים שמאושפזים לתקופות קצרות או ארוכות, במטרה לסייע להם רגשית ולימודית בדרכים טכנולוגיות ויצירתיות שישמרו להם על הרצף הלימודי ויעשירו אותם.

מסלול השירות כולל בתוכו הכשרות מקצועיות מקיפות ומשמעותיות המאפשרות לספק מענה חינוכי מותאם למגוון ילדים במגוון גילאים.

התפקיד מצריך גמישות, ראש פתוח ויוזמה מתמדת - העבודה במרכזים החינוכיים מאוד דינאמית ומשתנה גם בסדר היום וגם בצרכי הילדים.

הקבלה לתכנית דורשת רקע בהדרכה (פיתוח מערכים / הדרכה בפועל), יכולת למידה מהירה ואהבה אין קץ לילדים!

עדיפות לבנות שנה ב, לבנות דוברות שפה נוספת בעלות מגמה ריאלית.
08:00-16:00דירת שירותענבל ויאטרכפר סבאחינוךקו אור
מד"א חובשותמגן דוד אדום הינו ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל. פעילות הארגון ענפה ומשתרעת על פני תחומים רבים, החל בהגשת עזרה ראשונה, התרמת דם וכלה בהדרכת הציבור הרחב בקורסי עזרה ראשונה והחייאה. המתנדבים במד"א משולבים בכל התחומים ומגן דוד אדום רואה בהתנדבות ערך חיוני, המהווה אבן יסוד לארגון כולו.חובשים מלווים באמבולנסים- בנות ובני השירות מגיעים ראשונים לאירוע יחד עם אנשי הצוות ועוזרים לפצועים ולחולים בשטח עד ההגעה לבית החולים. טרם הכניסה לתפקיד המתנדבים יעברו קורס המתקיים בד”כ בחודש יולי ונמשך כשלושה שבועות בתנאי לינה. הקורס מקנה ידע רב ונותן כלים ומיומנויות הדרושים לחובש על מנת להעניק את הסיוע הטוב והמקצועי ביותר במצבי חירום.
מדובר בתפקיד מאתגר, מספק ודינאמי שהעבודה בו נעשית תחת לחץ, עם אחריות גדולה.
ההתאמה לתפקיד מותנית בסיום 12 שנות לימוד + בגרות מלאה ומגמה מדעית
יש עדיפות למתחייבים לשנתיים שירות.
08:00-16:00דירת שירותענבל ויאטרכפר סבאבריאותמד"א
אשכולות- מדרשת שומרוןאשכולות הינו ארגון חינוכי מוביל המייצג מרכזי סיור, לימוד ומרכזי תודעה יהודית-ישראלית הפרוסים בכל רחבי הארץ ומפעילים מערך של פעילויות והדרכות. הפעילות מתבצעת במסגרת טיולי טבע, סיורים עירוניים, סדנאות, סמינרים, הצגות ופעילות חינוכית מגוונת בזיקה למקורות ישראל, ידיעה ואהבת הארץ ומורשת עם ישראל. בפעילותם המרכזים תורמים משמעותית לעיצוב תודעה יהודית-ציונית-ישראלית.תפקיד הדרכתי לאוכלוסיות מגוונות במרכזי סיור ולימוד שכוללים הדרכת טיולים, סיורים ומסעות חינוכיים באזורים מגוונים או במרכזי תודעה ישראלית- הדרכות חווייתיות בנושאי יהדות, ציונות, התיישבות וחקלאות, תודעת שואה, מעגל השנה, ידע המקדש ועוד.

התפקיד תורם לניסיון חיים ומעשיר את הידע בתחום שרלוונטי לכל החיים, מתאים לבנות שירות עם מוטיבציה גבוהה, יכולת לעמוד מול קהל ולסחוף ורצון להנהיג, להשפיע ולעצב את דור העתיד של עם ישראל.

- התחייבות לשנתיים. מיונים דרך אשכולות
משתנהדירת שירותענבל ויאטרשבי שומרוןהדרכה וקהילהגרעינים, אח"י וזהות יהודית
תיכון תעשייתי אורט אורמתבית ספר מקצועי לנוער נושר/בסיכון בכיתות ט'-יב'.

התלמידים נשרו לרוב ממסגרות חינוך רגילות, על רקע

קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות.

בביה"ס הם משלבים לימודים עיוניים ומגמות מעשיות

מגוונות כדוגמת: טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.

המטרה היא לאפשר לבני הנוער לרכוש מקצוע ע"י

שילוב של לימודים ועבודה ולגשת למספר בגרויות. בנות

השרות עוזרות לתלמידים בביה"ס במקצועות השונים

באופן פרטני ובקבוצות, מארגנות פעילויות חברתיות

ומעניקות ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי.
בנות השרות עוזרות לתלמידים בביה"ס במקצועות השונים באופן פרטני ובקבוצות, מארגנות פעילויות חברתיות ומעניקות ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי. דרישות התפקיד הן: רמה לימודית בינונית - גבוהה. אסרטיביות, יכולת להציב גבולות וסמכות, ראש גדול ובגרות.08:00-16:00דירת שירותשני דמתייבנהאוכלוסיות בסיכוןתיכון תעשייתי
קו אור- בית חולים קפלןסאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.בני השירות משתלבים בעבודה חינוכית פורמאלית ובלתי פורמאלית עם ילדים שמאושפזים לתקופות קצרות או ארוכות, במטרה לסייע להם רגשית ולימודית בדרכים טכנולוגיות ויצירתיות שישמרו להם על הרצף הלימודי ויעשירו אותם.
מסלול השירות כולל בתוכו הכשרות מקצועיות מקיפות ומשמעותיות המאפשרות לספק מענה חינוכי מותאם למגוון ילדים במגוון גילאים.
התפקיד מצריך גמישות, ראש פתוח ויוזמה מתמדת - העבודה במרכזים החינוכיים מאוד דינאמית ומשתנה גם בסדר היום וגם בצרכי הילדים.
הקבלה לתכנית דורשת רקע בהדרכה (פיתוח מערכים / הדרכה בפועל), יכולת למידה מהירה ואהבה אין קץ לילדים!
08:00-16:00דירת שירותשני דמתירחובותחינוךקו אור
בי"ח קפלןהמרכז הרפואי קפלן שייך לקבוצת כללית והוא משרת אוכלוסייה של כמיליון תושבים מהסביבה. קפלן עוסק בקידום המצוינות, שואף להתפתחות טכנולוגית ענפה ודואג לספק למטופלים יחס אישי, תומך ומסור.בני השירות יכולים להשתלב במספר תפקידים אפשריים-

סייע/ת לרופאים במחלקה- התפקיד מתאים לבוגרי מגמת ביולוגיה 5 יח""ל, במהלך השירות המתנדבים המתאימים יעברו קורס לקיחת דמים. נדרשת יכולת עמידה במצבי לחץ ואהבה לתחום הרפואה. בתפקיד זה יש להתחייב לשנתיים שירות.

סיעוד- התפקיד כולל סיוע לצוות האחיות במחלקות השונות, לקיחת מדדים, מתן תמיכה ושירות למטופלים.

מנהל- עבודה אדמיניסטרטיבית במחלקות (חלקן כוללות קבלת קהל). מתאים למתנדבים בעלי תודעת שירות גבוהה, אחראיים ומסורים.
08:00-16:00דירת שירותשני דמתירחובותבריאותבית חולים
מוזיאון בית ויצמןבית חיים ויצמן (ידוע גם כווילה ויצמן) היה ביתו הפרטי של נשיא מדינת ישראל הראשון, ד"ר חיים ויצמן, ורעייתו ד"ר ורה ויצמן. הבית שוכן על גבעה ברחובות, שהיא כיום חלק מקמפוס מכון ויצמן למדע. המבנה ידוע כיצירת מופת אדריכלית של האדריכל היהודי אריך מנדלסון.

המבנה (הפרטי) הוענק על פי הוראתו של הנשיא הראשון לתועלתו של הציבור הישראלי, באמצעות יד חיים ויצמן (הפועלת מתוך הקמפוס של מכון ויצמן למדע). הוא משמש כיום כמוזיאון "יד ויצמן", להנצחת מורשתו של הנשיא הראשון. כל חפצי הבית השונים, הספרים, התמונות ואף כלי המטבח הושארו במצבם כפי שהיו ביום פטירתו של ויצמן, בבית עצמו. ורה וחיים ויצמן קבורים בסמוך לבית.
בני השרות משולבים בעבודת הדרכה ועבודות קטלוג ממוחשב בגנזך .

ההדרכה היא של תיירים מחו"ל ושל קבוצות מכל רחבי הארץ.

דרישות התפקיד : עברית ברמת שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה. ניסיון קודם בהדרכה והופעה יצוגית .
08:00-16:00ללא דיוראוריה גוסלסרחובותהדרכה וקהילהמוזיאון
בית ספר יבניאליביה"ס יסודי השוכן בשכונת אושיות בעיר. רבים מתלמדי ביהס מגיעים ממשפחות במצב סוציו אקונומי נמוך מאוד וחלקם מטופלים ע"י הרווחה.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותאוריה גוסלסרחובותחינוךבית ספר יסודי
בית ספר עלומים- חינוך מיוחדבי"ס לחינוך מיוחד לילדים בני 18-7 הסובלים מפיגור שכלי קל עד בינוני. החינוך המיוחד הוא חינוך לתלמידים בעלי לקויות הפוגעות בתפקודם. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.

עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
08:00-16:00דירת שירותאוריה גוסלסאשדודחינוך מיוחד ילדים ונוערמוגבלויות
מעונות ויצ"ומעונות היום של ויצ"ו הינן מסגרות טיפוליות-חינוכיות איכותיות לגיל הרך.המתנדבים מהווים חלק מצוות המעון ומסייעים בטיפול בילדים והפעלתם במהלך היום. התפקיד מתאים למתנדבים בעלי גישה לילדים קטנים שמעוניינים להעשיר את עולמם של הילדים ולהיות חלק מהצוות החינוכי. ההתנדבות מגוונת בסביבת עבודה שמחה ומתגמלת.08:00-16:00ללא דיוראוריה גוסלסרחובותחינוךגנים/מעונות
מרכז צעיריםהמרכז מעניק מענה בתחומים הבאים: תעסוקה, השכלה גבוהה, הכשרות מקצועיות, יזמות עסקית, זכויות וחובות חיילים משוחררים/שרות לאומי, תרבות ופנאי, מעורבות חברתית, קבוצות מנהיגות מגוונות, מלגות להשכלה, פנאי וקהילה.המתנדבים מסייעים במשימות מגוונות בתפקידים שונים בהתאם לצורך הקיים. האווירה במקום חמה ומשפחתית וקיים ליווי מקצועי, מתן כלים והכוונה לכל אורך השירות.

דרושה מוטיבציה גבוהה, יוזמה, חריצות ונכונות לתרומה משמעותית בקהילה.
שעות אחר הצהרייםללא דיוראוריה גוסלסרחובותמינהלמתנ"ס/מרכז צעירים
משטרה רחובותמשטרת ישראל פועלת כדי להקנות ביטחון אישי וחברתי לכל אזרחי המדינה. השירות הלאומי במשטרה מאתגר וייחודי, ומהווה כוח עזר בלתי נפרד ממערך כוח האדם של הארגון.השירות מתבצע ביחידות תומכות ליחידות המבצעיות. המתנדבים עוסקים במתן שירות לשוטר בתפקידי מנהל, מחשוב, זיהוי פלילי, רפואה, מנהל טכנולוגי כוח אדם ועוד. העבודה השוטפת נוגעת בתחומים רגישים כגון חקירות, מודיעין וכספים על כן, נדרש מהמועמדים לגלות בגרות, אחריות, רצינות ויכולת להשתלב בצוות עובדים .

במסגרת השירות בארגון, המתנדבים רוכשים מיומנויות רבות וזו היא למעשה פלטפורמה לרכישת ידע מקצועי ואפשרות למשרתים איכותיים להשתלב, עם תום השירות, כשוטרי קבע במשטרת ישראל.



דרישות מוקדמות: לתפקידי המז”פ נדרש רקע במקצועות המדע (כימיה, פיזיקה, ביולוגיה). לתפקידי המחשוב רקע בתחום המחשבים. כל קבלה לתפקיד מותנית באישור סיווג בטחוני.
08:00-16:00ללא דיוראוריה גוסלסרחובותבטחוןמשטרה
שירותי בריאות כללית"שירותי בריאות כללית" הוא ארגון הבריאות הגדול, הוותיק והמתקדם בישראל.
המתנדבים הם נדבך חשוב ומשמעותי בחיי היום־יום של כללית. מדובר בקבוצה גדולה ואיכותית שנמצאת בכל צומת של הגשת סיוע לחולים ולבני משפחותיהם. הם ממלאים תפקידים שונים מתוך מחויבות אישית, אחריות חברתית ונטיית לב לתרום לזולת.
התפקידים המוצעים למתנדבי השירות הלאומי הם בכל תחומי העשייה. מדובר בתפקידים מגוונים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00דירת שירותאוריה גוסלסרחובותבריאותקופת חולים
תיכון תעשייתי אורט תל נוףבית ספר מקצועי לנוער נושר/בסיכון בכיתות ט'-יב'.

התלמידים נשרו לרוב ממסגרות חינוך רגילות, על רקע

קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות.

בביה"ס הם משלבים לימודים עיוניים ומגמות מעשיות

מגוונות כדוגמת: טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.

המטרה היא לאפשר לבני הנוער לרכוש מקצוע ע"י

שילוב של לימודים ועבודה ולגשת למספר בגרויות. בנות

השרות עוזרות לתלמידים בביה"ס במקצועות השונים

באופן פרטני ובקבוצות, מארגנות פעילויות חברתיות

ומעניקות ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי.
בנות השרות עוזרות לתלמידים בביה"ס במקצועות השונים באופן פרטני ובקבוצות, מארגנות פעילויות חברתיות ומעניקות ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי. דרישות התפקיד הן: רמה לימודית בינונית - גבוהה. אסרטיביות, יכולת להציב גבולות וסמכות, ראש גדול ובגרות.08:00-16:00דירת שירותאוריה גוסלסתל נוףאוכלוסיות בסיכוןתיכון תעשייתי
תיכון תעשייתי עתיד חדשבית ספר מקצועי לנוער נושר/בסיכון בכיתות ט'-יב'.

התלמידים נשרו לרוב ממסגרות חינוך רגילות, על רקע

קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות.

בביה"ס הם משלבים לימודים עיוניים ומגמות מעשיות

מגוונות כדוגמת: טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.

המטרה היא לאפשר לבני הנוער לרכוש מקצוע ע"י

שילוב של לימודים ועבודה ולגשת למספר בגרויות. בנות

השרות עוזרות לתלמידים בביה"ס במקצועות השונים

באופן פרטני ובקבוצות, מארגנות פעילויות חברתיות

ומעניקות ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי.
בנות השרות עוזרות לתלמידים בביה"ס במקצועות השונים באופן פרטני ובקבוצות, מארגנות פעילויות חברתיות ומעניקות ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי. דרישות התפקיד הן: רמה לימודית בינונית - גבוהה. אסרטיביות, יכולת להציב גבולות וסמכות, ראש גדול ובגרות.08:00-16:00דירת שירותאוריה גוסלסרחובותאוכלוסיות בסיכוןתיכון תעשייתי
המרכז הישראלי לכלבי נחייההמרכז פועל לשיפור באיכות חייהם של העיוורים ולקויי הראייה בישראל בעזרת כלבי נחייה ואמצעי ניידות נוספים תוך דאגה ושמירה על רווחת הכלב. במרכז מאלפים את הכלבים למלא את תפקידם ככלבי נחיה, מכשירים את העיוורים להתנהלות עם הכלבים ומקיימים כנסים וימי עיון בנושא.תפקיד בני השירות הוא לסייע לצוות במקום בטיפול בצרכים היום יומיים של הכלבים המיועדים להיות כלבי נחייה.
עבודה פיזית הכוללת האכלה, סירוק, שטיפה, טיולים וכו'.נדרשת עבודה גם בחול המועד וערבי חג. מטעמי בטיחות העבודה במכנסיים בלבד!
07:30-16:30דירת שירותאוריה גוסלסבית עובדטבע ובעלי חייםבעלי חיים
בית ספר שירת היםבי"ס יסודי הממוקם ברובע י"ז בעיר. בביה"ס ישנן מספר כיתות של ילדים כבדי שמיעה וחירשים ובת השירות היא חלק מהצוות החנוכי בכיתות אלה, אין חובה לידיעת שפת הסימנים. בנוסף ישנה אפשרות לשרת בבהי"ס זה בכיתות החינוך הרגיל בעיקר בסיוע לתלמידי כיתות א'.במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.

עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
08:00-16:00דירת שירותאוריה גוסלסאשדודחינוךבית ספר יסודי
תיכון תעשייתי עמלבית ספר מקצועי לנוער נושר/בסיכון בכיתות ט'-יב.התלמידים נשרו לרוב ממסגרות חינוך רגילות, על רקע

קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות.

בביה""ס הם משלבים לימודים עיוניים ומגמות מעשיות

מגוונות כדוגמת: טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.

המטרה היא לאפשר לבני הנוער לרכוש מקצוע ע"י

שילוב של לימודים ועבודה ולגשת למספר בגרויות. בנות

השרות עוזרות לתלמידים בביה"ס במקצועות השונים

באופן פרטני ובקבוצות, מארגנות פעילויות חברתיות

ומעניקות ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי..
בנות השרות עוזרות לתלמידים בביה"ס במקצועות השונים באופן פרטני ובקבוצות, מארגנות פעילויות חברתיות ומעניקות ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי. דרישות התפקיד הן: רמה לימודית בינונית - גבוהה. אסרטיביות, יכולת להציב גבולות וסמכות, ראש גדול ובגרות.08:00-16:00דירת שירותאוריה גוסלסאשדודאוכלוסיות בסיכוןתיכון תעשייתי
הזנקעמותת הזנק -לעתיד מפתחת ומפעילה תוכניות לקידום בני נוער מהפריפריה המגיעים ממשפחות ממצב סוציו-אקונומי נמוך, השאיפה להביאם להעצמה אישית, לצמצם פערים חברתיים ולעודד למנהיגות חברתית באמצעות חינוך והשכלה.בני השירות משתלבים בבתי ספר יסודיים ותיכונים באזור ומדריכים את אנשי הצוות והתלמידים בנושאי מחשוב במטרה להנגיש את כל תחום המחשוב והתקשוב וליצור סביבת עבודה טכנולוגית.
בתחילת השירות עוברים הכשרה מקיפה ומקצועית של מייקרוסופט בהטמעת מערכות, תחזוקת אתרים, וכדומה. במהלך השירות יינתנו הכשרות והסמכות נוספות כולל ליווי מקצועי.
מחפשים בני שירות יוזמים בעלי כושר ביטוי מעולה שמעוניינים ללמוד, להתפתח ולקבל ידע וניסיון לעתיד.
08:00-16:00דירת שירותאוריה גוסלסאשדודהדרכה וקהילההדרכת מחשבים
בית אחדמרכז טיפולי ייחודי לילדים בגיל הרך המאובחנים על הרצף האוטיסטי המשולבים בחינוך הרגיל בעיר, ומעניק להם את סל הטיפולים הבריאותי המקדם.



המרכז עובד בגישה התפתחותית-אינטגרטיבית המאפשרת יצירת תכנית טיפולית ייחודית לכל ילד על פי צרכיו.

הטיפולים במרכז הינם פרטניים, זוגיים וקבוצתיים וניתנים על ידי אנשי מקצוע בתחומים מגוונים: קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה, טיפול פסיכולוגי, עבודה סוציאלית, וטיפול רגשי בהבעה ויצירה (מוזיקה, אומנות, דרמה, תנועה).
בת השירות היא חלק מהצוות החינוכי במקום, לוקחת חלק פעיל בטיפולים הקבוצתיים ואף מעבירה בעצמה טיפולים פרטניים. בנוסף מסייעת בעבודות משרדיות בעת הצורך08:00-16:00דירת שירותאוריה גוסלסרחובותחינוך מיוחד ילדים ונועראוטיזם
משטרת ישראל- תחנה רמלהמשטרת ישראל פועלת כדי להקנות ביטחון אישי וחברתי לכל אזרחי המדינה. השירות הלאומי במשטרה מאתגר וייחודי, ומהווה כוח עזר בלתי נפרד ממערך כוח האדם של הארגון.השירות מתבצע ביחידות תומכות ליחידות המבצעיות. המתנדבים עוסקים במתן שירות לשוטר בתפקידי מנהל, מחשוב, זיהוי פלילי, רפואה, מנהל טכנולוגי כוח אדם ועוד. העבודה השוטפת נוגעת בתחומים רגישים כגון חקירות, מודיעין וכספים על כן, נדרש מהמועמדים לגלות בגרות, אחריות, רצינות ויכולת להשתלב בצוות עובדים .
במסגרת השירות בארגון, המתנדבים רוכשים מיומנויות רבות וזו היא למעשה פלטפורמה לרכישת ידע מקצועי ואפשרות למשרתים איכותיים להשתלב, עם תום השירות, כשוטרי קבע במשטרת ישראל.

דרישות מוקדמות: לתפקידי המז”פ נדרש רקע במקצועות המדע (כימיה, פיזיקה, ביולוגיה). לתפקידי המחשוב רקע בתחום המחשבים. כל קבלה לתפקיד מותנית באישור סיווג בטחוני.
08:00-16:00ללא דיוראוריה גוסלסרמלהבטחוןמשטרה
שב"סשירות בתי הסוהר הנו ארגון ביטחוני בעל ייעוד חברתי, המשתייך למערכת אכיפת החוק. תפקידו העיקרי עוסק באחזקת אסירים במשמורת בטוחה ונאותה, תוך שמירה על כבודם.

שב"ס רואה חשיבות רבה בשירות הלאומי, המתנדבות והמתנדבים נחשפים לעשייה רבה ואיכותית שאינה חשופה תמיד לציבור הרחב.
בני ובנות השירות משובצים במשרדים משמעותיים ואסטרטגיים לארגון, בין השאר ישנם תפקידים ביחידות מיוחדות העוסקת בדוברות, בית דין, תיאום ביקורים ועוד. במסגרת התפקיד נחשפים למסמכים ומידע מאוד רגיש ולכן נדרשת אחריות רבה, מחויבות ואמינות מצד המתנדבים.

בתום שירות מלא של שנתיים ולאחר עמידה בתנאי הקבלה הנדרשים ניתנת האפשרות להשתלב בעשיית הארגון בתחום המבצעי ולהתגייס לתפקיד סוהרי ביטחון כסוהרי קבע.
08:00-16:00ללא דיוראוריה גוסלסרמלהבטחוןשב"ס
בית ספר רנניםבית ספר יסודי ממלכתי הממקום ברובע ה' בעיר. סיוע בעיקר לכיתות הנמוכות בביה"ס ובעת הצורך גם לכיתות הגבוהות.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותאוריה גוסלסאשדודחינוךבית ספר יסודי
בי"ס עידוד -חינוך מיוחדביה"ס חינוך מיוחד בינוני-קשה לילדים עם פיגור שכלי התפתחותי וילדים על הרצף האוטסטי בגילאי 7-21. בנות השירות עובדות עם הילדים על הרצף האוטסטי בכיתות א' - ו' בביה"ס. הילדים מקבלים טיפולים פרא רפואיים בנוסף ללימודים המתקיימים בו. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
08:00-16:00דירת שירותאוריה גוסלסרחובותחינוך מיוחד ילדים ונועראוטיזם
תיכון מקיף גתיכון ממלכתי שש שנתי ברובע ד' בעיר. במקיף כיתות של חינוך רגיל וליקויות למידה קלות. עיקר העשייה של בנות השירות היא עם תלמידי כיתות ז' - י'.סיוע לצוות החינוכי, תיגבורים לימודים באופן קבוצתי ופרטני. יוזמה של פעילויות חברתיות ולקיחת חלק באירועים הושנים בביה"ס.נדרש 4 יחידות לפחות במתמטיקה ואנגלית.08:00-16:00דירת שירותאוריה גוסלסאשדודחינוךחטיבת ביניים/תיכון
מד"א חובשותמגן דוד אדום הינו ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל. פעילות הארגון ענפה ומשתרעת על פני תחומים רבים, החל בהגשת עזרה ראשונה, התרמת דם וכלה בהדרכת הציבור הרחב בקורסי עזרה ראשונה והחייאה. המתנדבים במד"א משולבים בכל התחומים ומגן דוד אדום רואה בהתנדבות ערך חיוני, המהווה אבן יסוד לארגון כולו.חובשים מלווים באמבולנסים- בנות ובני השירות מגיעים ראשונים לאירוע יחד עם אנשי הצוות ועוזרים לפצועים ולחולים בשטח עד ההגעה לבית החולים. טרם הכניסה לתפקיד המתנדבים יעברו קורס המתקיים בד”כ בחודש יולי ונמשך כשלושה שבועות בתנאי לינה. הקורס מקנה ידע רב ונותן כלים ומיומנויות הדרושים לחובש על מנת להעניק את הסיוע הטוב והמקצועי ביותר במצבי חירום.
מדובר בתפקיד מאתגר, מספק ודינאמי שהעבודה בו נעשית תחת לחץ, עם אחריות גדולה.
ההתאמה לתפקיד מותנית בסיום 12 שנות לימוד + בגרות מלאה ומגמה מדעית
יש עדיפות למתחייבים לשנתיים שירות.
08:00-16:00דירת שירותאוריה גוסלסאשדודבריאותמד"א
שירותי בריאות כללית"שירותי בריאות כללית" הוא ארגון הבריאות הגדול, הוותיק והמתקדם בישראל.
המתנדבים הם נדבך חשוב ומשמעותי בחיי היום־יום של כללית. מדובר בקבוצה גדולה ואיכותית שנמצאת בכל צומת של הגשת סיוע לחולים ולבני משפחותיהם. הם ממלאים תפקידים שונים מתוך מחויבות אישית, אחריות חברתית ונטיית לב לתרום לזולת.
התפקידים המוצעים למתנדבי השירות הלאומי הם בכל תחומי העשייה. מדובר בתפקידים מגוונים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
משמרות, יתכנו פיצוליםללא דיורשחר זימרןקרית אתאבריאותקופת חולים
בית ספר יסודי - עופריםבית ספר חינוך מיוחד תקשורתי לילדים בכיתות א-ח.הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.

עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
08:00-16:00דירת שירותשחר זימרןחיפהחינוך מיוחד ילדים ונוערמוגבלויות
בית ספר קורצ'אקבית ספר יסודי הממוקם בקרית מוצקין. ההתנדבות מתבצעת בכיתות לקויי שמיעה.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, בדגש על עזרה בכיתות של ילדים לקויי שמיעה. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים במועדונית של שמ"ע ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית, פעילויות ועוד. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותשחר זימרןקרית מוצקיןחינוך מיוחד ילדים ונוערלקויי שמיעה/ראייה
גני חינוך מיוחדהגנים פזורים בכל רחבי חיפה והקריות ומיועדים לילדים בעלי צרכים ייחודיים. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00דירת שירותטלי זריהןחיפהחינוך מיוחד ילדים ונוערגנים טיפוליים
חט"ב עמלנית רגביםחטיבת ביניים חינוך מיוחד לילדים בעלי הפרעות נפשיות ועיכוב התפתחותי. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
08:00-16:00דירת שירותטלי זריהןקריית חייםחינוך מיוחד ילדים ונוערמוגבלויות
מועדוניות שח"ראגף שח"ר (שירותי חינוך ורווחה) נוסד במטרה לפעול למען צמצום הפערים החינוכיים לימודיים, חברתיים-תרבותיים במדינת ישראל. האגף מפעיל מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון בגילאי שנה עד חמש והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית ,העשרה ופעילויות שונות. .בני השירות משתלבים בצוות המועדוניות. התפקיד כולל סיוע לימודי לילדי המועדונית בבית הספר, העברת חוגים, תכנים, משחקים ויצירת קשר אישי משמעותי ותומך עם החניכים במועדונית שיתרום לתחושת המסוגלות שלהם.08:00-16:00דירת שירותשחר זימרןקרית אתאאוכלוסיות בסיכוןמועדונית
משרד הפניםמשרד הפנים הינו משרד ממשלתי האחראי על תכנון ובנייה, שלטון מקומי, בחירות ברשויות המקומיות, פיקוח על הבנייה, עדות לא יהודיות, פיקוח שעון קיץ ופיקוח על חופי רחצה.תפקיד בן/בת השירות לסייע במשרדים השונים ובמחלקות השונות: צילום, סריקה, תיוק, מענה טלפוני, עבודה בסביבה ממוחשבת הדורשת יכולות ארגוניות ותפעוליות גבוהות ויכולת לעבוד על מספר פרויקטים במקביל.08:00-16:00ללא דיורטלי זריהןחיפהמינהלמשרדים ממשלתיים
בי"ח רמב"םבית חולים רמב"ם, המרכז הרפואי הגדול ביותר בצפונה של ישראל, הוא בית חולים ממשלתי אשר נותן מענה רפואי כללי ורב תחומי לאוכלוסייה בקנה מידה עצום.

רמב"ם מחפש אנשים טובים להתנדבות מכל הלב, קורא לכם לתרום במקום שבו הכי צריכים אתכם כדי לתת שירות טוב יותר למטופלים.
בני השירות מסייעים במחלקות השונות לצוות הסיעודי בארגון רשומת המטופל, מענה טלפוני, העברת מטופלים עצמאיים לבדיקות, קבלת קהל, חלוקת מזון וכדומה. יתרה מכך, במהלך היום המתנדבים מסייעים גם בפן החברתי-רגשי במתן תמיכה למטופלים, משוחחים עימם ומהווים אוזן קשבת לצרכיהם.

העבודה מגוונת ומאתגרת, שמצריכה אחריות רבה הדורשת השקעה רבה ועמידה בלחץ ובריבוי משימות. תתאים לבני שירות שמעוניינים להיפתח לעולם המרתק של הסיעוד והרפואה ומוכנים לתרום ולהשקיע.
08:00-16:00ללא דיורשחר זימרןחיפהבריאותבית חולים
בי"ס שלווהבית ספר יסודי ללקויי שמיעה. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.

עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
08:00-16:00דירת שירותשחר זימרןחיפהחינוך מיוחד ילדים ונוערלקויי שמיעה/ראייה
מקלט לנשים מוכותהמקלט לנשים מהווה פתרון חרום מיידי המקנה מחסה לנשים הנמצאות במצוקה קשה עקב אלימות כלפיהן מצד בני זוגן. בזמן שהותה במקלט, מתאפשר לאישה לעבור תהליך שיקומי בעזרת הצוות המקצועי במקום, האישה רוכשת כישורי חיים ומיומנויות המכינים אותה לקראת חיים עצמאיים ללא אלימות.
בתוך המקלט ישנם מועדונית וגן ילדים, ילדי הנשים שמגעים למקלט זוכים למענה טיפולי וחברתי ולתוכניות העשרה מגוונות.
בני השירות משתלבים בסיוע במקלט, עיקר תפקידם הוא לעבוד כחלק מהצות המקצועי בצמוד לילדים במסגרות החינוכיות אשר נמצאות במקלט. הילדים זקוקים להרבה תשומת לב, חום ואהבה לכן נדרשת רגישות עצומה, סבלנות רבה, יכולת הכלה גבוהה ויכולת לשמור על חסיון המקלט.09:00-17:00דירת שירותשחר זימרןחיפהאוכלוסיות בסיכוןמרכזי חירום
מחלקת הנוער, קרית מוצקיןהכוונה והדרכה במועצת הנוער העירונית, הפקת אירועים לנוער, יזמות, אירועי התנדבות וכדו'. תפקיד אדמניסטריטיבי - עבודה חברתית עם נוער כולל ארגון הפקת אירועים וריכוז נוערמשתנהדירת שירותטלי זריהןקרית מוצקיןמינהלמתנ"ס/מרכז צעירים
בי"ס תיכון עתידתיכון תעשייתי הינו בתי ספר מקצועי לנוער בסיכון בכיתות ט’-יב’.

לרוב, תלמידים מגיעים לבית הספר לאחר שנשרו ממסגרות חינוך רגילות בעקבות קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות. שיטת הלימוד בבית ספר ייחודית ומשלבת לימודים עיוניים עם מגמות מעשיות מגוונות כדוגמת טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.

המטרה היא להנגיש לבני הנוער את הלמידה שנתפסת בעיניהם כקושי ולאפשר להם לרכוש מקצוע בעזרת שילוב של לימודים ועבודה וכך לגשת למספר בגרויות.
בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך יומם בבית הספר באופן פרטני או בקבוצות, מארגנים פעילויות העשרה חברתיות, מעניקים ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי ופועלים על מנת להוות דוגמא אישית לבני הנוער ולעודד למידה בקרבם, תוך מתן תמיכה מקיפה ודיבור בגובה העיניים.08:00-16:00דירת שירותשחר זימרןקרית מוצקיןאוכלוסיות בסיכוןתיכון תעשייתי
תיכון קרית חייםבתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים הפזורים ברחבי הארץ מזמינים אתכם להצטרף כמתנדבים במסגרת השירות הלאומי ורואים חשיבות רבה בתרומה ייחודית זו להמשך פעילותם.קיימים בתי ספר רבים ומגוונים, לכל בית ספר יש את הייחודיות שלו, הערכים שהוא מקדם והפרויקטים שהוא מוביל, ולכן התפקיד עשוי להשתנות בין מקום למקום.

לרוב, בני השירות מסייעים בתחומים שונים בבית הספר הן בפן הלימודי והן בפן החברתי, מהווים אוזן קשבת לצרכי התלמידים, לוקים חלק בטקסים, פעילויות חברתיות ובפרויקטים שונים.
08:00-16:00דירת שירותשחר זימרןקרית חייםחינוךחטיבת ביניים/תיכון
משרד המשפטיםמשרד המשפטים הוא משרד מטה מרכזי של ממשלת ישראל הפועל לעשיית צדק ולשירות הציבור בתחום המשפט.השירות הלאומי במשרד המשפטים מעשיר, מרחיב את האופקים ומצייד בכלים להמשך הדרך. בני השירות הלאומי מועסקים ביחידות השונות, נחשפים לנושאים בעלי רגישות ציבורית ועובדים בסביבה צעירה, מגוונת ומעניינת.

ניתן להשתלב במחלקות השונות- פרקליטות המדינה, הסנגוריה הציבורית, מקרקעין ועוד (התפקיד עשוי להשתנות מיחידה ליחידה). עבודה משמעותית ומאתגרת המלווה בתחושת אחריות, שליחות ומחויבות.
08:00-16:00ללא דיורשחר זימרןחיפהמינהלמשרדים ממשלתיים
המכון הרפואי לזהירות בדרכים - חיפהעבודה משרדית בצמוד לעוסי"ות וחונכויות08:00-16:00ללא דיורשחר זימרןפהמינהלמשרדים ממשלתיים
כנ"ף - מרכז מידע לעולי צרפת - חיפהלפרטכולל שבתותמסביב לשעוןדירת שירותשחר זימרןחיפההדרכה וקהילהקהילה
מעונות נעמתמעונות היום של נעמת הן מסגרות חינוכיות איכותיות הנותנות מענה לילדי הגל הרך.המתנדבים משתלבים בקבוצות הגיל השונות מהווים חלק מצוות המעון ומסייעים בטיפול בילדים והפעלתם במהלך היום. עבודה באווירה חמה ומשפחתית, מתאימה למתנדבים בעלי גישה לילדים קטנים, אחראיים ומסורים עם זיקה לתחום החינוך.08:00-16:00ללא דיורשחר זימרןקרית מוצקיןחינוךגנים/מעונות
גן ענבר- חינוך מיוחדגן חינוך מיוחד עיכוב התפתחותי באשקלון. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00דירת שירותשירה כהןאשקלוןחינוך מיוחד ילדים ונוערגנים טיפוליים
עיריית אשקלוןעבודה משרדית בצמוד לעוסי"ות וחונכויות08:00-16:00ללא דיורשירה כהןאשקלוןמינהלעירייה/מועצה
מרכז מריאןמרכז התפתחותי לגיל הרך עבודה משרדית מגוונת08:00-16:00ללא דיורשירה כהןקרית גתחינוךגנים/מעונות
משטרת ישראלמשטרת ישראל פועלת כדי להקנות ביטחון אישי וחברתי לכל אזרחי המדינה. השירות הלאומי במשטרה מאתגר וייחודי, ומהווה כוח עזר בלתי נפרד ממערך כוח האדם של הארגון."השירות מתבצע ביחידות תומכות ליחידות המבצעיות. המתנדבים עוסקים במתן שירות לשוטר בתפקידי מנהל, מחשוב, זיהוי פלילי, רפואה, מנהל טכנולוגי כוח אדם ועוד. העבודה השוטפת נוגעת בתחומים רגישים כגון חקירות, מודיעין וכספים על כן, נדרש מהמועמדים לגלות בגרות, אחריות, רצינות ויכולת להשתלב בצוות עובדים .
במסגרת השירות בארגון, המתנדבים רוכשים מיומנויות רבות וזו היא למעשה פלטפורמה לרכישת ידע מקצועי ואפשרות למשרתים איכותיים להשתלב, עם תום השירות, כשוטרי קבע במשטרת ישראל.

דרישות מוקדמות: לתפקידי המז”פ נדרש רקע במקצועות המדע (כימיה, פיזיקה, ביולוגיה). לתפקידי המחשוב רקע בתחום המחשבים. כל קבלה לתפקיד מותנית באישור סיווג בטחוני.
"
08:00-16:00ללא דיורשירה כהןאשקלוןבטחוןמשטרה
תיכון תעשייתי- אורט אדיביתיכון תעשייתי הינו בית ספר מקצועי לנוער בסיכון בכיתות ט’-יב’.

לרוב, תלמידים מגיעים לבית הספר לאחר שנשרו ממסגרות חינוך רגילות בעקבות קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות. שיטת הלימוד בבית ספר ייחודית ומשלבת לימודים עיוניים עם מגמות מעשיות מגוונות כדוגמת טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.

המטרה היא להנגיש לבני הנוער את הלמידה שנתפסת בעיניהם כקושי ולאפשר להם לרכוש מקצוע בעזרת שילוב של לימודים ועבודה וכך לגשת למספר בגרויות.
בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך יומם בבית הספר באופן פרטני או בקבוצות, מארגנים פעילויות העשרה חברתיות, מעניקים ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי ופועלים על מנת להוות דוגמא אישית לבני הנוער ולעודד למידה בקרבם, תוך מתן תמיכה מקיפה ודיבור בגובה העיניים.08:00-16:00דירת שירותשירה כהןאשקלוןאוכלוסיות בסיכוןתיכון תעשייתי
קו אור -בית חולים ברזיליסאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.בני השירות משתלבים בעבודה חינוכית פורמאלית ובלתי פורמאלית עם ילדים שמאושפזים לתקופות קצרות או ארוכות, במטרה לסייע להם רגשית ולימודית בדרכים טכנולוגיות ויצירתיות שישמרו להם על הרצף הלימודי ויעשירו אותם.

מסלול השירות כולל בתוכו הכשרות מקצועיות מקיפות ומשמעותיות המאפשרות לספק מענה חינוכי מותאם למגוון ילדים במגוון גילאים.

התפקיד מצריך גמישות, ראש פתוח ויוזמה מתמדת - העבודה במרכזים החינוכיים מאוד דינאמית ומשתנה גם בסדר היום וגם בצרכי הילדים.

הקבלה לתכנית דורשת רקע בהדרכה (פיתוח מערכים / הדרכה בפועל), יכולת למידה מהירה ואהבה אין קץ לילדים!
08:00-16:00דירת שירותשירה כהןאשקלוןחינוךקו אור
תיכון תעשייתי- אורטתיכון תעשייתי הינו בית ספר מקצועי לנוער בסיכון בכיתות ט’-יב’.

לרוב, תלמידים מגיעים לבית הספר לאחר שנשרו ממסגרות חינוך רגילות בעקבות קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות. שיטת הלימוד בבית ספר ייחודית ומשלבת לימודים עיוניים עם מגמות מעשיות מגוונות כדוגמת טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.

המטרה היא להנגיש לבני הנוער את הלמידה שנתפסת בעיניהם כקושי ולאפשר להם לרכוש מקצוע בעזרת שילוב של לימודים ועבודה וכך לגשת למספר בגרויות.
בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך יומם בבית הספר באופן פרטני או בקבוצות, מארגנים פעילויות העשרה חברתיות, מעניקים ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי ופועלים על מנת להוות דוגמא אישית לבני הנוער ולעודד למידה בקרבם, תוך מתן תמיכה מקיפה ודיבור בגובה העיניים.08:00-16:00דירת שירותשירה כהןקרית גתאוכלוסיות בסיכוןתיכון תעשייתי
והדרת פני זקןעמותת "והדרת – הכוח השלישי" הוקמה במטרה לפעול לחיזוק ולהעצמה של אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל.
העמותה פועלת במישורים שונים על מנת לקדם את מעמד אוכלוסיית המבוגרים וכחלק מעשייתה, מפעילה העמותה בשיתוף עם המשרד לשוויון חברתי פרויקט ייחודי שמפגיש בנות ובני שירות לאומי ואזרחי עם אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ליצירת מחויבות ערכית ומוסרית בין דורית. מתנדבי השירות הלאומי והאזרחי מהווים מערך תומך המאיר את עולמו של האזרח הוותיק אל מול תחושת הבדידות והפגתה.
מתנדבי 'והדרת' מגיעים לבתי הקשישים ומתלווים לסידורים השגרתיים שלהם כמו ביקור בקופת חולים, עריכת קניות ובילויים כמו טיול או סרט.
המטרה ליצור קשר חברי חם ומכיל ובניית סביבה תומכת באמצעות שיחות משותפות וסיוע רגשי בכל הקשור למצב רוחו ובריאותו של הקשיש, יצירת מערכת תומכת מסייעת ומעודדת יצירת יחסי אמון בה ירגיש האזרח הוותיק בנוח.
במקביל לעשייה הפרטנית בבתי הקשישים נעשה שילוב של מתנדבים בפעילות קהילתית בארגונים הפועלים לטובת קשישים ביניהם: מרכזי יום, שכונות תומכות, דיור מוגן, בתי אבות ועוד.
לבנות ובנים שימצאו מתאימים תבנה תוכנית עבודה ייחודית ומותאמת להעצמה אישית. לאורך כל תקופת השירות תינתן הכשרה, הדרכה וליווי מקצועי צמוד.
08:00-16:00דירת שירותשירה כהןקרית גתקשישיםוהדרת
בי"ס יסודי נאות אשקלוןבית ספר יסודי הממוקם באשקלון. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות שילוב (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותשירה כהןאשקלוןחינוךבית ספר יסודי
בי"ס יסודי בית יחזקאלבית ספר יסודי הממוקם באשקלון. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות שילוב (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותשירה כהןאשקלוןחינוךבית ספר יסודי
בית ספר דקלבית ספר יסודי לילדים בסיכון המוכרים לרווחה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות שילוב (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותשירה כהןאשקלוןחינוךבית ספר יסודי
שירותי בריאות כללית"שירותי בריאות כללית" הוא ארגון הבריאות הגדול, הוותיק והמתקדם בישראל.
המתנדבים הם נדבך חשוב ומשמעותי בחיי היום־יום של כללית. מדובר בקבוצה גדולה ואיכותית שנמצאת בכל צומת של הגשת סיוע לחולים ולבני משפחותיהם. הם ממלאים תפקידים שונים מתוך מחויבות אישית, אחריות חברתית ונטיית לב לתרום לזולת.
התפקידים המוצעים למתנדבי השירות הלאומי הם בכל תחומי העשייה. מדובר בתפקידים מגוונים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
08:00-16:00ללא דיורשירה כהןקרית גתבריאותקופת חולים
מועדוניות רווחה אגף שח"ראגף שח"ר (שירותי חינוך ורווחה) נוסד במטרה לפעול למען צמצום הפערים החינוכיים לימודיים, חברתיים-תרבותיים במדינת ישראל. האגף מפעיל מועדוניות שהוקמו עבור ילדים בסיכון והן מספקות ארוחה חמה, עזרה לימודית, חוגי העשרה ופעילויות שונות.בני השירות משתלבים בצוות המועדוניות. התפקיד כולל סיוע לימודי לילדי המועדונית בבית הספר, העברת חוגים, תכנים, משחקים ויצירת קשר אישי משמעותי ותומך עם החניכים במועדונית שיתרום לתחושת המסוגלות שלהם.10:00-18:00דירת שירותשירה כהןקרית גתאוכלוסיות בסיכוןמועדונית
בית ספר אמיריםבית ספר יסודי לילדים בכיתות א-ט עם קשיי התנהגות וקשיים רגשיים. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות שילוב (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותשירה כהןאשקלוןחינוךבית ספר יסודי
בי"ח ברזיליהמרכז הרפואי ברזילי מעניק שירותי רפואה מתקדמים ואיכותיים מתוך שליחות למקצוע, כבוד וחמלה למטופל, שאיפה למצוינות, קדמה וחדשנות.

המרכז מטפח את המשאב האנושי, מוביל בריאות בקהילה ומעודד מחקר וחינוך במקצועות הרפואה.
ניתן להשתלב בפעילות עזר לצוות הסיעוד במספר תחומים- במחלקת השינוע ויחידת המחשוב, במסגרות מנהליות שונות כמו מזכירות, ובמסגרות סיעודיות כמסייעים לאחיות ולמזכירות רפואיות, הכוללות מחלקות אשפוז, מרפאות, מכונים ומשרד אחות ראשית.

בני השירות הלאומי מהווים חלק בלתי נפרד ממערך הגשת הסיוע בבית החולים, נדרשת תודעת שירות גבוהה, סבלנות ועמידה במצבי לחץ.
08:00-16:00ללא דיורשירה כהןאשקלוןבריאותבית חולים
משרד המשפטים -פרקליטותמשרד המשפטים הוא משרד מטה מרכזי של ממשלת ישראל הפועל לעשיית צדק ולשירות הציבור בתחום המשפט.השירות הלאומי במשרד המשפטים מעשיר, מרחיב את האופקים ומצייד בכלים להמשך הדרך. בני השירות הלאומי מועסקים ביחידות השונות, נחשפים לנושאים בעלי רגישות ציבורית ועובדים בסביבה צעירה, מגוונת ומעניינת.

ניתן להשתלב במחלקות השונות- פרקליטות המדינה, הסנגוריה הציבורית, מקרקעין ועוד (התפקיד עשוי להשתנות מיחידה ליחידה). עבודה משמעותית ומאתגרת המלווה בתחושת אחריות, שליחות ומחויבות.
08:00-16:00ללא דיורשירה כהןאשקלוןמינהלמשרדים ממשלתיים
הוסטל בית דקלעמותת אותות הוקמה על מנת לתת מענה חוץ-ביתי בקהילה לבני נוער וצעירים בסיכון מאוכלוסיות קצה.

“בית דקל” הוא הוסטל פתוח בקהילה המהווה מסגרת מכינה לחיים, המשלבת חינוך, טיפול ושיקום לנערים בגילים 17–21. המסגרת נותנת הזדמנות וסיכוי לשינוי משמעותי בחיי הנערים ומסייעת להסתגלותם לנורמות חברתיות מקובלות, כל זאת באווירה חמה, משפחתית ותומכת.
מחפשים בני שירות בוגרים עם יכולת לשמוע ולהכיל סיפורי חיים מורכבים, שיצטרפו לצוות המקצועי והמנוסה במקום. הצעירות והצעירים מגיעים מרקע של מציאות חיים לא פשוטה, זקוקים לליווי אינטנסיבי במהלך תקופה זו, ולכן יש צורך לפעול ברגישות תמידית, הקשבה ורוך. התפקיד כולל ליווי הנערים לעיסוקיהם השונים במהלך היום, פעילויות אחה"צ בהוסטל , עזרה בהכנת שיעורי בית ומתן תמיכה רגשית ומקיפה.משתנהדירת שירותשירה כהןאשקלוןאוכלוסיות בסיכוןהוסטל
בית ספר מנחם בגיןבית ספר יסודי הממוקם באשקלון.ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות שילוב (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותשירה כהןקרית גתחינוךבית ספר יסודי
מד"אמגן דוד אדום הינו ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל. פעילות הארגון ענפה ומשתרעת על פני תחומים רבים, החל בהגשת עזרה ראשונה, התרמת דם וכלה בהדרכת הציבור הרחב בקורסי עזרה ראשונה והחייאה. המתנדבים במד"א משולבים בכל התחומים ומגן דוד אדום רואה בהתנדבות ערך חיוני, המהווה אבן יסוד לארגון כולו.-חובשים מלווים באמבולנסים- בנות ובני השירות מגיעים ראשונים לאירוע יחד עם אנשי הצוות ועוזרים לפצועים ולחולים בשטח עד ההגעה לבית החולים. טרם הכניסה לתפקיד המתנדבים יעברו קורס המתקיים בד”כ בחודש יולי ונמשך כשלושה שבועות בתנאי לינה. הקורס מקנה ידע רב ונותן כלים ומיומנויות הדרושים לחובש על מנת להעניק את הסיוע הטוב והמקצועי ביותר במצבי חירום.

-הפראמדיק עוסק בהגשת סעד חיים מתקדם לחולים ולנפגעים במצבי חירום רפואיים, תוך ביצוע פעולות יעילות עד להבאתם לבית חולים/מרכז רפואי.

קורס הפראמדיק הינו הקורס הרפואי הבכיר ביותר במד”א, נמשך שנה, ולאחריו מתחייבים לשנתיים שירות. למסיימים בהצלחה את הקורס תוענק תעודה הסמכה רשמית של מגן דוד אדום ומשרד הבריאות.

דרישות סף- סיום 12 שנות לימוד עם בגרות מלאה ומגמה מדעית, רצינות, אחריות ונכונות להציל חיים!

יש עדיפות למתחייבים לשנתיים שירות.
08:00-16:00דירת שירותשירה כהןקרית גתבריאותמד"א
מועצה אזורית חוף אשקלוןמשרדי08:00-16:00ללא דיורשירה כהןבת הדרמינהלעירייה/מועצה
קו לחייםקו לחיים הינה תנועה חברתית שמטרתה לתת מענה לילדים הסובלים מנכויות מורכבות ותסמונות נדירות.

העמותה פועלת במספר מישורים למען השגת מטרותיה וביניהם- העלאת המודעות ושינוי בגישתו של האזרח בישראל לנכים וחולים, ליווי, תמיכה וגיוס משאבים לחולים בכל גיל הנתונים בסכנת חיים ושיפור חיי היומיום של הילדים באמצעות ימי כיף, סדנאות, פעילויות חינוכיות ועוד.
בני השירות מצטרפים לעשייה המבורכות בעמותה לאורך כל השנה בהדרכה, ארגון והעברת הפעלות, חונכויות אישיות, תמיכה לוגיסטית במשרדי העמותה ותמיכה פיזית ונפשית לילדים. המפגשים שנוצרים בעת הליווי לכל הפעילויות שמקיימת העמותה תורמים מאוד לאיכות חיי הילדים וביניהם לבין המתנדבים נוצר קשרים מרגשים וייחודיים המחזקים את שני הצדדים.

מדובר בתפקיד שממלא את הלב ועם זאת, שמצריך אחריות והשקעה רבה, עמידה בלחץ ובריבוי משימות ומוטיבציה לעבודה מאומצת גם בשעות לא שגרתיות.
משתנהדירת שירותשירה כהןאשקלוןחינוך מיוחד ילדים ונוער
אולפנת צביהגרעין רמת השרון08:00-16:00דירת שירותגרעין רמת השרוןתמר לאה אברהםהרצליההדרכה וקהילהגרעינים, אח"י וזהות יהודית
בי"ס קורצ'אקהחינוך המיוחד הוא חינוך לתלמידים בעלי לקויות הפוגעות בתפקודם. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
08:00-16:00דירת שירותתמר לאה אברהםפתח תקווהחינוך מיוחד ילדים ונוערמוגבלויות
בי"ס יסודותבית ספר הממוקם בפתח תקווה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותתמר לאה אברהםפתח תקווהחינוךבית ספר יסודי
בית רבקהמרכז רפואי גריאטרי בית רבקה הוא בית חולים שיקומי השייך לשירותי בריאות כללית. ייחודו של בית החולים הוא בטיפול באוכלוסייה מבוגרת. שירותים חדשניים, חדרי פיזוטרפתיה וטכנולוגיות מתקדמות מאפשרים לבית החולים להעניק את הטיפול האופטימאלי ללקוחות."בני השירות משולבים במחלקות השונות בתחומי המשרד ובסעד לחולים - חלוקת אוכל, ליווי למרפאות חוץ, יצירת קשר עם החולים ועידודם בתהליך השיקום, סיוע בפרויקטים במרפאות ובמחלקות האשפוז ומתן תמיכה לצוות הסיעודי.
התפקיד מתאים למתנדבים שרוצים להעניק מעצמם, אשר רואים בתרומה לקהילה אתגר חשוב וחיוני!
"
08:00-16:00דירת שירותתמר לאה אברהםפתח תקווהבריאותבית חולים
מעונות נעמ"תמעונות היום של נעמת הן מסגרות חינוכיות איכותיות הנותנות מענה לילדי הגיל הרך.המתנדבים משתלבים בקבוצות הגיל השונות מהווים חלק מצוות המעון ומסייעים בטיפול בילדים והפעלתם במהלך היום. עבודה באווירה חמה ומשפחתית, מתאימה למתנדבים בעלי גישה לילדים קטנים, אחראיים ומסורים עם זיקה לתחום החינוך.08:00-16:00ללא דיורתמר לאה אברהםפתח תקווהחינוךגנים/מעונות
ספארי - רמת גןהספארי הוא אחד מחמשת גני החיות החברים בארגון גני החיות הישראלי והוא כולל בשטחו גם גן חיות ובית חולים לחיות בר. הספארי חרט על דגלו את נושא החינוך ושמירת הטבע והוא מוביל את אחד מהפרויקטים הגדולים בעולם לטיפול ושיקום חיות בר.המתנדבים משתלבים בצוות המטפלים הקבוע. הטיפול בבעלי החיים כולל את הכרת החצר ובעלי החיים, סקירה שלהם, עבודות ניקיון בחצרות ובבתים שלהם, הכנת מזון והאכלה.

יש לזכור כי העבודה בספארי הינה פיסית למדי, וכוללת את הקושי שבחשיפה לתנאי מזג האוויר המשתנים.

נדרשת התחייבות לשנתיים. ניסיון ורקע עם בע"ח , ללא רגישויות ואלרגיות.
משמרות וימי שישידירת שירותתמר לאה אברהםרמת גןטבע ובעלי חייםבעלי חיים
גני חינוך מיוחדהגנים פזורים בכל רחביפתח תקווה ומיועדים לילדים בעלי צרכים ייחודיים. השאיפה להעניק לילד מרחב על ידי תכנית לימודים מותאמת אישית כדי לאפשר לו להתבטא בצורה הטובה ביותר.התפקיד כולל סיוע בהתנהלות בגן והשתלבות בצוות החינוכי-טיפולי. נדרשת מסירות רבה, רגישות, סבלנות ורצון להעניק לילדים מתוך התבוננות לצרכים שלהם. עבודה באווירה חיובית, חמה ואוהבת.08:00-16:00דירת שירותתמר לאה אברהםפתח תקווהחינוך מיוחד ילדים ונוערגנים טיפוליים
משטרת ישראלמשטרת ישראל פועלת כדי להקנות ביטחון אישי וחברתי לכל אזרחי המדינה. השירות הלאומי במשטרה מאתגר וייחודי, ומהווה כוח עזר בלתי נפרד ממערך כוח האדם של הארגון.השירות מתבצע ביחידות תומכות ליחידות המבצעיות. המתנדבים עוסקים במתן שירות לשוטר בתפקידי מנהל, מחשוב, זיהוי פלילי, רפואה, מנהל טכנולוגי כוח אדם ועוד. העבודה השוטפת נוגעת בתחומים רגישים כגון חקירות, מודיעין וכספים על כן, נדרש מהמועמדים לגלות בגרות, אחריות, רצינות ויכולת להשתלב בצוות עובדים .
במסגרת השירות בארגון, המתנדבים רוכשים מיומנויות רבות וזו היא למעשה פלטפורמה לרכישת ידע מקצועי ואפשרות למשרתים איכותיים להשתלב, עם תום השירות, כשוטרי קבע במשטרת ישראל.

דרישות מוקדמות: לתפקידי המז”פ נדרש רקע במקצועות המדע (כימיה, פיזיקה, ביולוגיה). לתפקידי המחשוב רקע בתחום המחשבים. כל קבלה לתפקיד מותנית באישור סיווג בטחוני.
08:00-16:00ללא דיורתמר לאה אברהםפתח תקווהבטחוןמשטרה
בית ספר יסודי נטעיםבית ספר המאמין בחינוך סביבתי המשלב חקלאות, טיולים, חיות וטבע. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותעדן דיגהרמת גןחינוךבית ספר יסודי
מד"א ירקוןמגן דוד אדום הינו ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל. פעילות הארגון ענפה ומשתרעת על פני תחומים רבים, החל בהגשת עזרה ראשונה, התרמת דם וכלה בהדרכת הציבור הרחב בקורסי עזרה ראשונה והחייאה. המתנדבים במד"א משולבים בכל התחומים ומגן דוד אדום רואה בהתנדבות ערך חיוני, המהווה אבן יסוד לארגון כולו."חובשים מלווים באמבולנסים- בנות ובני השירות מגיעים ראשונים לאירוע יחד עם אנשי הצוות ועוזרים לפצועים ולחולים בשטח עד ההגעה לבית החולים. טרם הכניסה לתפקיד המתנדבים יעברו קורס המתקיים בד”כ בחודש יולי ונמשך כשלושה שבועות בתנאי לינה. הקורס מקנה ידע רב ונותן כלים ומיומנויות הדרושים לחובש על מנת להעניק את הסיוע הטוב והמקצועי ביותר במצבי חירום.

מדובר בתפקיד מאתגר, מספק ודינאמי שהעבודה בו נעשית תחת לחץ, עם אחריות גדולה.

ההתאמה לתפקיד מותנית בסיום 12 שנות לימוד + בגרות מלאה ומגמה מדעית

הפראמדיק עוסק בהגשת סעד חיים מתקדם לחולים ולנפגעים במצבי חירום רפואיים, תוך ביצוע פעולות יעילות עד להבאתם לבית חולים/מרכז רפואי.

קורס הפראמדיק הינו הקורס הרפואי הבכיר ביותר במד”א, נמשך שנה, ולאחריו מתחייבים לשנתיים שירות. למסיימים בהצלחה את הקורס תוענק תעודה הסמכה רשמית של מגן דוד אדום ומשרד הבריאות.

דרישות סף- סיום 12 שנות לימוד עם בגרות מלאה ומגמה מדעית, רצינות, אחריות ונכונות להציל חיים!. יש עדיפות למתחייבים לשנתיים שירות
משמרותדירת שירותתמר לאה אברהםפתח תקווהבריאותמד"א
בית החולים הוטרינריבית החולים הווטרינרי הוא מוסד ללימוד וטיפול בבעלי חיים השייך לפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית ופועל כעמותה ללא כוונות רווח. בית החולים הינו היחיד מסוגו בארץ ובמזרח התיכון כולו, מצויד בציוד המתקדם ביותר ומורכב ממספר מרפאות בתחומים השונים של הרפואה הווטרינרית .בני השירות פועלים לצד הצוות במקום ומסייעים במחלקות השונות במגוון רחב של תחומים ביניהם טיפול ודאגה לחיות, הכנת מזון מתאים בשבילן וחלוקתו, עזרה בעבודות משרד ועוד פעילויות תחזוקה שוטפות.

מתאים למתנדבים שרוצים לחוות שירות באווירה אחרת! בעלי ראש גדול ואהבה גדולה לבעלי חיים.
08:00-16:00ללא דיורתמר לאה אברהםבית דגןטבע ובעלי חייםבעלי חיים
בי"ח שניידרמרכז שניידר הנמנה עם קבוצת כללית הוא בית החולים הגדול בישראל לרפואת ילדים ומציע מגוון שירותים בכל ההתמחויות ברפואת ילדים.מגוון תפקידים בבית החולים החל מתפקידים מנהלתיים, מסייעי רפואה או סיעודיים. בשניידר תוכלו לעזור לצוות הרפואי בטיפול, לסייע בשמירת הקשר בין הילדים החולים והוריהם לבין הרופאים, לטפל בצרכי המחלקה ולהפוך לאנשי צוות לכל דבר.07:00-15:00דירת שירותתמר לאה אברהםפתח תקווהבריאותבית חולים
שירות מבחן לנוערשירות מבחן לנוער הוא שירות טיפולי-סוציאלי סמכותי אשר שייך למשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. השירות מאבחן ומטפל בקטינים/ות שהופנו על ידי המשטרה לאחר שנחשדו בביצוע עבירה פלילית או שנמצאו אשמים בביצוע עבירה ומטופלים בשירות המבחן על-פי צו בית משפט.

השירות פועל במקצועיות בעזרת מגוון תוכניות ומיומנויות טיפוליות, בשיתוף הקטינים, משפחותיהם והקהילה. כל זאת למניעת התנהגות עוברת חוק חוזרת וליצירת סביבה חברתית בטוחה יותר.
בני השירות מסייעים לקציני המבחן בעבודות אדמיניסטרציה וטיפול בחומרים אישיים ומסווגים. הסיוע כולל קבלת קהל, שיחות טלפון לנערים בנוגע לפגישות עם קציני המבחן ויצירת קשר עם גורמים רלוונטיים נוספים.

תפקיד מרתק המצריך יכולות ארגוניות ותפעוליות גבוהות ויכולת לתכלל משימות תחת לחץ.
08:00-16:00ללא דיורתמר לאה אברהםפתח תקווהאוכלוסיות בסיכוןרווחה
בי"ח השרוןבית חולים השרון הוא בית חולים איזורי, חלק ממרכז רפואי רבין, המתאפיין במתן טיפול רפואי איכותי, באווירה משפחתית, בגישה אנושית ובשמירה על קשר מתמיד עם הקהילה."מגוון תפקידים בבית החולים במחלקות השונות החל מתפקידים מנהלתיים, מסייעי רפואה, או סיעודיים.
בני השירות הלאומי מהווים חלק בלתי נפרד ממערך הגשת הסיוע בבית החולים, נדרשת תודעת שירות גבוהה, סובלנות ועמידה במצבי לחץ.
"
08:00-16:00דירת שירותתמר לאה אברהםפתח תקווהבריאותבית חולים
בית חולים בלינסוןבית החולים בילינסון, אשר ממוקם בפתח תקווה, הוא חלק מהמרכז הרפואי רבין וניתנים בו שירותי רפואה מתקדמים למטופלים מכל רחבי הארץ.מגוון תפקידים בבית החולים במחלקות השונות החל מתפקידים מנהלתיים, מסייעי רפואה, או סיעודיים.

בני השירות הלאומי מהווים חלק בלתי נפרד ממערך הגשת הסיוע בבית החולים, נדרשת תודעת שירות גבוהה, סובלנות ועמידה במצבי לחץ.
08:00-16:00דירת שירותתמר לאה אברהםפתח תקווהבריאותבית חולים
בית ספר רעותבית ספר חינוך מיוחד תקשורתי לתלמידים בעלי לקויות הפוגעות בתפקודם. הלמידה נעשית בכיתות ובקבוצות קטנות על מנת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת. לרוב נבנית תכנית לימודים אישית לכל תלמיד הנותנת מענה לצרכים הייחודיים שלו.במסגרת התפקיד בני השירות מסייעים לתלמידים במהלך שהותם בבית הספר, הן בשיעורים והן בהפסקות ומהווים להם אוזן קשבת ומודל של אח או אחות בוגרת.
עבודה מאתגרת המתאימה לאנשים נעימים, אחראיים, בעלי רגישות, סבלנות, הכלה וחום שרוצים ללמוד ולהתנסות בחינוך מיוחד ולצבור ניסיון רב לעתיד.
08:00-16:00דירת שירותתמר לאה אברהםפתח תקווהחינוך מיוחד ילדים ונוערמוגבלויות
שירותי בריאות כללית"שירותי בריאות כללית" הוא ארגון הבריאות הגדול, הוותיק והמתקדם בישראל.
המתנדבים הם נדבך חשוב ומשמעותי בחיי היום־יום של כללית. מדובר בקבוצה גדולה ואיכותית שנמצאת בכל צומת של הגשת סיוע לחולים ולבני משפחותיהם. הם ממלאים תפקידים שונים מתוך מחויבות אישית, אחריות חברתית ונטיית לב לתרום לזולת.
התפקידים המוצעים למתנדבי השירות הלאומי הם בכל תחומי העשייה. מדובר בתפקידים מגוונים ומאתגרים.
סיוע לרופא – מתן שירות לצוותים הרפואיים בביצוע בדיקות שונות (כולל לקיחת דם ורידי). התפקיד מצריך התחייבות לשנתיים שירות, כולל הכשרה מיוחדת וקבלת תעודת מקצוע של משרד הבריאות.
סייע/ת לאחות - עבודה עם הצוות הסיעודי ומתן תמיכה בביצוע מגוון פעולות; סיוע בארגון הציוד הרפואי, מדידת לחץ דם, ביצוע בדיקות א.ק.ג וזימון מטופלים לבדיקות וחיסונים.
מזכירות רפואית - מתן שירות ללקוחות הקופה במגוון נושאים; קבלת קהל, זימון תורים וכדומה. לבני שירות מתאימים המוכנים להתחייב לשנתיים תינתן האפשרות לעבור קורס מזכירות רפואיות המקנה תעודה של משרד הבריאות.
מפוצלדירת שירותתמר לאה אברהםרמת גןבריאותקופת חולים
בית ספר אור השחרבית ספר הממוקם בפתח תקווה. ההתנדבות מתבצעת בכיתות רגילות או בכיתות תקשורת (חינוך מיוחד) בהתאם לבית הספר.התפקיד כולל סיוע לצוות בית הספר וסיוע לימודי-חברתי בכיתות בקבוצות קטנות או בצורת חונכות ולמידה פרטנית, ברוב בתי הספר שמים דגש על עזרה בכיתות הנמוכות. אחר הצהריים נמצאים עם הילדים בצהרונים ומסייעים להם בהכנת שיעורי בית. המטרה להעשיר את עולם התלמיד, להעניק לו ידע, להחדיר בו מוטיבציה ולתת לו כלים חיוניים שיעזרו לו בהמשך בהתמודדות עם קשיים שונים.08:00-16:00דירת שירותגרעין רמת השרוןתמר לאה אברהםרמת השרוןחינוךבית ספר יסודי
כנ"ף- מרכז מידע לעולי צרפתכנף (cnef) קוראת לצעירים היהודים בצרפת להגיע לארץ לתקופה של עד שנה בישראל על מנת לחזק את זהותם היהודית, מעורבותם ופעילותם בקהילה ובחברה הישראלית ולהעמיק את הקשר שלהם עם ישראל והעם היהודי.

לאורך השנה המשתתפים לומדים עברית, מטיילים, מתנדבים ונחשפים למגוון רחב של כלים המאפשרים להם להירתם למאמץ ההסברה ולהפוך לשגרירים הטובים ביותר של מדינת ישראל.
במסגרת התפקיד, הבנות מלוות את הצעירים לאורך השהות שלהם בארץ, מעבירות פעילויות העשרה ופעילויות חברתיות ולוקחות חלק פעיל וחשוב בתהליך שהם עוברים. לבנות השירות יש השפעה עצומה על התחושה שהמשתתפים יצאו איתה בסוף היום.

תפקיד שליחותי, מגוון מאוד ואינטנסיבי הדורש אחריות, הגדלת ראש, יצירתיות, ובעיקר יכולת להנהיג, לסחוף ולהשקיע.

התפקיד מיועד לבנות בשנה ב' של השירות.
מסביב לשעוןדירת שירותתמר לאה אברהםרמת גןהדרכה וקהילהקהילה
קו לחייםקו לחיים הינה תנועה חברתית שמטרתה לתת מענה לילדים הסובלים מנכויות מורכבות ותסמונות נדירות.

העמותה פועלת במספר מישורים למען השגת מטרותיה וביניהם- העלאת המודעות ושינוי בגישתו של האזרח בישראל לנכים וחולים, ליווי, תמיכה וגיוס משאבים לחולים בכל גיל הנתונים בסכנת חיים ושיפור חיי היומיום של הילדים באמצעות ימי כיף, סדנאות, פעילויות חינוכיות ועוד.
בני השירות מצטרפים לעשייה המבורכות בעמותה לאורך כל השנה בהדרכה, ארגון והעברת הפעלות, חונכויות אישיות, תמיכה לוגיסטית במשרדי העמותה ותמיכה פיזית ונפשית לילדים. המפגשים שנוצרים בעת הליווי לכל הפעילויות שמקיימת העמותה תורמים מאוד לאיכות חיי הילדים וביניהם לבין המתנדבים נוצר קשרים מרגשים וייחודיים המחזקים את שני הצדדים.

מדובר בתפקיד שממלא את הלב ועם זאת, שמצריך אחריות והשקעה רבה, עמידה בלחץ ובריבוי משימות ומוטיבציה לעבודה מאומצת גם בשעות לא שגרתיות.
משתנהדירת שירותתמר לאה אברהםפתח תקווהחינוך מיוחד ילדים ונוערמוגבלויות