שיל"ת-שירות לאומי תורני
  כולל דיור
 פנוי לשנה הנוכחית
פנוי לשנה הבאה (ספטמבר)

עמותת חיים – חיפה – שיל"ת

איזור: צפון
ישוב: חיפה
תחום: מינהל
תת תחום: עמותות וארגונים

עמותה המספקת מענה וליווי לחולי סרטן.

עמותה המספקת מענה וליווי לחולי סרטן.

דרישות התפקידבת השירות משתלבת בתפקידי העמותה השונים ועומדת בקשר עם החולים ובני משפחותיהם.

כולל דיור

X סגור


עמותת לטם – יקנעם

"לטם הינו הארגון המוביל בארץ בהדרכת טיולים ופעילויות טבע לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים. באמצעות הדרכה ייחודית, הפעלה בקבוצות קטנות וצוות מקצועי ומיומן, לוטם פותחת דלת אל הטבע לבעלי לקויות פיזיות, חושיות ונפשיות שלרוב הנגישות לפעילות במקומות אלו כמעט בלתי אפשרית עבורם.

"לטם הינו הארגון המוביל בארץ בהדרכת טיולים ופעילויות טבע לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים.
באמצעות הדרכה ייחודית, הפעלה בקבוצות קטנות וצוות מקצועי ומיומן, לוטם פותחת דלת אל הטבע לבעלי לקויות פיזיות, חושיות ונפשיות שלרוב הנגישות לפעילות במקומות אלו כמעט בלתי אפשרית עבורם.

שעות פעילות

משתנה


דרישות התפקידתפקיד יוצא דופן המשלב הדרכת טיולים ועבודה עם אוכלוסיות מיוחדות, מתאים לבנות שאוהבות טבע ואנשים, סקרניות ומוכנות לשירות מלא עשייה וחוויות בלתי נשכחות.
המדריכות יוצאות יום יום לטיולים במסלולים שונים ברחבי הארץ ונפגשות בכל יום עם קבוצה אחרת. המשתתפים בפעילויות הינם תלמידים ובוגרים בעלי מגוון לקויות המגיעים מגנים, בתי ספר, הוסטלים ופנימיות שונות ברחבי הארץ. ההדרכה נעשית בקבוצות קטנות ומותאמת לכל חניך וחניכה על פי יכולתם.
בימים בהם אין הדרכות, משתתפות המדריכות בהשתלמויות שונות, בהרצאות בתחום החינוך המיוחד ובטיולי צוות. ההדרכה היומיומית והמפגש עם האוכלוסיות השונות, הופכים את צוות המדריכים בלטם לצוות חם, מקצועי, איכותי ויצירתי.
טרם השירות הבנות עוברות קורס הכשרה של 3 חודשים בקיץ בו נלמדים תכנים שונים בתחומי החינוך המיוחד וידיעת הטבע והסביבה.
התפקיד מצריך מחויבות לשנתיים שירות.

כולל דיור

X סגור


עמותת מרפא לנפש הרצליה – שיל"ת

איזור: אזור השרון
ישוב: הרצליה
תחום: בריאות
תת תחום: בריאות הנפש

עמותת 'מרפא לנפש' הינה עמותה לשיקום וסיוע לנפגעי הנפש בישראל. העמותה עוסקת במתן דגש על השתלבות חברתית ותעסוקתית בפיקוח ובקרה של משרד הבריאות.

עמותת 'מרפא לנפש' הינה עמותה לשיקום וסיוע לנפגעי הנפש בישראל. העמותה עוסקת במתן דגש על השתלבות חברתית ותעסוקתית בפיקוח ובקרה של משרד הבריאות.

שעות פעילות

10:00-18:00


דרישות התפקידהדרכה וליווי בהוסטל לאנשים עם בעיות נפשיות בגילאי 21-40.

כולל דיור

X סגור


עמותת נא לגעת – שיל"ת

איזור: מרכז
ישוב: תל אביב - יפו
תחום: הדרכה וקהילה
תת תחום: אומנויות

נא לגעת הוא מרכז תרבות ואמנות המהווה מודל מוביל וחדשני בכל הנוגע לשילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה. המרכז מעניק במה למפגש שוויוני בין אנשים חרשים, אנשים עיוורים ואנשים חרשים-עיוורים לבין הקהל הרחב. בתוך המרכז, תיאטרון ייחודי, מסעדה שבה אוכלים בחשיכה מוחלטת, מרכז סדנאות ומתחם אירועים בו מתקשרים האורחים בשפת הסימנים עם צוות המלצרים. המרכז הוקם…

נא לגעת הוא מרכז תרבות ואמנות המהווה מודל מוביל וחדשני בכל הנוגע לשילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה. המרכז מעניק במה למפגש שוויוני בין אנשים חרשים, אנשים עיוורים ואנשים חרשים-עיוורים לבין הקהל הרחב.
בתוך המרכז, תיאטרון ייחודי, מסעדה שבה אוכלים בחשיכה מוחלטת, מרכז סדנאות ומתחם אירועים בו מתקשרים האורחים בשפת הסימנים עם צוות המלצרים.
המרכז הוקם מתוך מטרה ליצור הזדמנויות תעסוקה עבור אנשים חרשים וכבדי שמיעה ,עיוורים ולקויי ראיה ואנשים חרשים עיוורים, ובעיקר על מנת להגביר את המודעות בציבור לנושא העיוורון והחרשות והשרשת ערכים של פתיחות, סובלנות קבלת והכרת השונה, זאת על ידי מגוון פעילויות תרבותיות חווייתיות.

שעות פעילות

משמרות


דרישות התפקידבנות השירות פועלות בעבודת צוות אינטנסיבית, מאוד מגוונת שמצריכה הרבה יוזמה, ספונטניות וגמישות בשעות. יש צורך בהתחייבות לשנתיים שירות בתפקיד.
בנות השירות מסייעות במספר תחומים-

בתחום המשרד - מזכירות, שיווק ומכירות, טלמרקטינג.

בתחום התיאטרון - ליווי ותרגום לשחקנים חרשים – עיוורים, תרגום על הבמה (לומדים שפת הסימנים ומשתתפים בהצגות בתור מתורגמנים), תמיכה טכנית באולם, הקמת תפאורה ועוד.

בתחום המסעדות - משמשים כאנשי תיווך שמקשרים בין המטבח למלצרים העיוורים ומספקים להם ליווי וסיוע.

עבודות תחזוקה - תחזוקה שוטפת ופרויקטים נקודתיים.

כולל דיור

X סגור


עמותת עמיחי הוד השרון – שיל"ת

"עמותת עמיחי פועלת למען נוער ובוגרים בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית וילדים עם אוטיזם. העמותה דוגלת בעקרון השילוב של השונה בתוך החברה והקהילה, מתוך אמונה כי לכל אדם הזכות לחיות בכבוד ולהיות חבר מלא ושווה זכויות בקהילה. העמותה מפעילה רצף שירותים בקהילה לטווח גילאים רחב ולרמות תפקוד שונות, הנותנים מענה בכל תחומי החיים; פנאי, דיור ותעסוקה,…

"עמותת עמיחי פועלת למען נוער ובוגרים בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית וילדים עם אוטיזם. העמותה דוגלת בעקרון השילוב של השונה בתוך החברה והקהילה, מתוך אמונה כי לכל אדם הזכות לחיות בכבוד ולהיות חבר מלא ושווה זכויות בקהילה.
העמותה מפעילה רצף שירותים בקהילה לטווח גילאים רחב ולרמות תפקוד שונות, הנותנים מענה בכל תחומי החיים; פנאי, דיור ותעסוקה, בתוך הקהילה.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידבנות השירות משתלבות במסגרות חינוכיות, מועדוניות ומרכזי יום שפועלים בשיתוף עם עמיחי באזור השרון. עבודה יחד עם המדריכים בסביבה צעירה וכיפית בליווי ותמיכה בילדים ובנוער במהלך יומם במסגרות השונות ובחוגים השונים, העברת הפעלות שונות תוך חשיבה יצירתית, יוזמה ומסירות.

כולל דיור

X סגור


עמותת פותחים עתיד – טבריה – שיל"ת

עמותה שעובדת עם ילדים בסיכון שחזונה הוא להעניק לכל ילד ומשפחה את הביטחון, ההזדמנויות והכלים להצליח על ידי מימוש הפוטנציאל הייחודי הטמון בהם.

עמותה שעובדת עם ילדים בסיכון שחזונה הוא להעניק לכל ילד ומשפחה את הביטחון, ההזדמנויות והכלים להצליח על ידי מימוש הפוטנציאל הייחודי הטמון בהם.

דרישות התפקידסיוע לילדים בסיכון בפריפריה. ליווי אישי, הרמת פרוייקטים חברתיים והתנדבותיים עם הילדים

כולל דיור

X סגור


עמותת פתחון לב ראשון לציון – שיל"ת

איזור: מרכז
ישוב: ראשון לציון
תחום: מינהל
תת תחום: עמותות וארגונים

ארגון פתחון-לב הינו ארגון א-פוליטי וללא כוונות רווח, שנוסד ב- 1998 ופועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי בישראל. הארגון מסייע למעל כ- 160,000 נפשות מדי שנה ללא הבדל מין, דת, גזע, מוצא או לאום. בזכות המתנדבים שלנו, המהווים את הרוח החיה של הארגון, אנו מקיימים קשר ישיר וקבוע עם מקבלי הסיוע שלנו על מנת שנוכל להתאים…

ארגון פתחון-לב הינו ארגון א-פוליטי וללא כוונות רווח, שנוסד ב- 1998 ופועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי בישראל. הארגון מסייע למעל כ- 160,000 נפשות מדי שנה ללא הבדל מין, דת, גזע, מוצא או לאום.

בזכות המתנדבים שלנו, המהווים את הרוח החיה של הארגון, אנו מקיימים קשר ישיר וקבוע עם מקבלי הסיוע שלנו על מנת שנוכל להתאים פתרונות מיידים לכל בעיה שעולה מן השטח.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידסיוע לצוות המפעיל ומתפעל את חלוקת המזון והציוד המחולק לנזקקים. כולל סיוע בעבודה משרדית.

כולל דיור

X סגור


עמותת רוח טובה תל אביב – שיל"ת

איזור: מרכז
ישוב: תל אביב - יפו
תחום: מינהל
תת תחום: עמותות וארגונים

עמותת רוח טובה פועלת לעידוד תחום ההתנדבות בישראל, מתוך רצון לחזק את ערך הערבות ההדדית בחברה הישראלית. אנו עושים זאת על ידי מתן עזרה, ייעוץ והכוונה לאלפי אנשים במציאת מקום ההתנדבות המתאים להם ביותר ועל ידי הפעלת "יום מעשים טובים", יום התנדבות בו השתתפו למעלה מ-550,000 איש בארץ ובעולם. בואי לעשות שירות לאומי משמעותי באווירה…

עמותת רוח טובה פועלת לעידוד תחום ההתנדבות בישראל, מתוך רצון לחזק את ערך הערבות ההדדית בחברה הישראלית. אנו עושים זאת על ידי מתן עזרה, ייעוץ והכוונה לאלפי אנשים במציאת מקום ההתנדבות המתאים להם ביותר ועל ידי הפעלת "יום מעשים טובים", יום התנדבות בו השתתפו למעלה מ-550,000 איש בארץ ובעולם.

בואי לעשות שירות לאומי משמעותי באווירה משפחתית!
* צוות שירות לאומי גדול, איכותי ומגובש
* עשייה חברתית משמעותית
* פיתוח פעיל של תחום ההתנדבות בישראל
* צבירת ניסיון תעסוקתי וקידום אישי
* תנאים טובים במרכז תל אביב

שעות פעילות

09:00-17:00


דרישות התפקידמוקד התנדבות של בנות שירות לאומי. פעם בשבוע בנות השירות יוצאות להתנדב בעצמן למשך חצי יום.

כולל דיור

X סגור


עמותת שק"ל – ירושלים – שיל"ת

עמותת שק"ל- פועלת עבור שילוב קהילתי לאנשים בוגרים עם מוגבלויות שונות. מטרת העמותה היא לגרום לכל אדם באשר הוא אדם להרגיש שווה ומיוחד! העמותה פועלת בפריסה ארצית מצפון ועד דרום ומעניקה שירותי פנאי דיור ותעסוקה עבור אלפי מקבלי שירות!

עמותת שק"ל- פועלת עבור שילוב קהילתי לאנשים בוגרים עם מוגבלויות שונות.
מטרת העמותה היא לגרום לכל אדם באשר הוא אדם להרגיש שווה ומיוחד!
העמותה פועלת בפריסה ארצית מצפון ועד דרום ומעניקה שירותי פנאי דיור ותעסוקה עבור אלפי מקבלי שירות!

דרישות התפקידבשק"ל שלושה מסלולים שונים להתנדבות:
פנאי- מחלקת הפנאי אחראית על כל האירועים שוברי השגרה בעמותה! בנות השירות במחלקת הפנאי אחראיות על הפקת אירועים ומסיבות, תכנון והוצאה לפועל של טיולים ונופשים בארץ ובחו"ל, העברת חוגים ומועדונים חברתיים, פרויקטים מיוחדים ועוד!
שעות הפעילות גמישות, אך לרוב בין השעות 10:00-18:00
דיור- בדיור בת השירות משובצת לבין 2-3 דירות בהם היא נמצאת כחלק מהצוות. בת השירות היא חלק משמעותי ובלתי נפרד מהפעילות השוטפת בדירה! היא נמצאת עם הדיירים, מלווה אותם בשיחות אישיות ובתהליכים רגשיים וכו'.
השעות בהן נמצאת בת השירות בדירה היא משעות אחר הצהריים - 15-21. לעתים תצטרך בת השירות לעבוד בשעות הבוקר (ישיבות צוות, ליווים מיוחדים וכו'). בת השירות היא הרוח החיה והכיפית בדירה!
תעסוקה- בתעסוקה בת השירות מתנהלת כחלק בלעדי מצוות המפעל! היא אחראית על מועסקים, עוזרת להם ומעורבת בתהליכים הרגשיים שהם עוברים.
בנוסף בנות השירות אחראיות על הפעילות החוותית והלא שגרתית במפעלים. שעות הפעילות של בת שירות במפעל התעסוקה הן בין 8:00-16:00.
יש אפשרות לאחר סיום השירות להמשיך לעבודה במקום!

כולל דיור

X סגור


עמותת שק"ל – שוהם ומודיעין – שיל"ת

עמותת שק”ל, שילוב קהילתי לאנשים עם מוגבלויות, מפעילה מערכת ענפה של פעילות חברתית לאנשים הסובלים מנכויות פיזיות ומפיגור שכלי. מטרתה של העמותה לפתח שירותים קהילתיים עבור כל אדם עם מוגבלות על מנת לאפשר פעילות עצמאית בבית, בעבודה, בשעות הפנאי ובחברה. השירותים ניתנים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, תוך התחשבות בצרכי האדם ורצונותיו.

עמותת שק”ל, שילוב קהילתי לאנשים עם מוגבלויות, מפעילה מערכת ענפה של פעילות חברתית לאנשים הסובלים מנכויות פיזיות ומפיגור שכלי.
מטרתה של העמותה לפתח שירותים קהילתיים עבור כל אדם עם מוגבלות על מנת לאפשר פעילות עצמאית בבית, בעבודה, בשעות הפנאי ובחברה. השירותים ניתנים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, תוך התחשבות בצרכי האדם ורצונותיו.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידחשיבותם של המתנדבים היא עצומה, ומהווה את לב ליבו של הארגון. המתנדבים הופכים לשגרירים של רצון טוב בקהילה, על ידי העלאת המודעות בקרב הציבור הרחב לטיפול באוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.
בני השירות מתנדבים במפעלי התעסוקה/מערכי הדיור של העמותה בהתאם למיקום. עיקר התפקיד הוא ליווי בעלי המוגבלויות במהלך יומם, מתן אוזן קשבת, תמיכה כללית וסיוע במשימות משתנות.
מדובר בתפקיד משמעותי מלא אתגר ועניין, מחפשים בני שירות מסורים ואחראיים שרוצים להות שותפים לעשייה ייחודית בעבודת צוות.

לא כולל דיור

X סגור


עמותת שק"ל אשדוד שיל"ת

איזור: דרום
ישוב: אשדוד
תחום: חינוך מיוחד מבוגרים
תת תחום: מרכז תעסוקה

עמותת שק"ל- פועלת עבור שילוב קהילתי לאנשים בוגרים עם מוגבלויות שונות. מטרת העמותה היא לגרום לכל אדם באשר הוא אדם להרגיש שווה ומיוחד! העמותה פועלת בפריסה ארצית מצפון ועד דרום ומעניקה שירותי פנאי דיור ותעסוקה עבור אלפי מקבלי שירות!

עמותת שק"ל- פועלת עבור שילוב קהילתי לאנשים בוגרים עם מוגבלויות שונות.
מטרת העמותה היא לגרום לכל אדם באשר הוא אדם להרגיש שווה ומיוחד!
העמותה פועלת בפריסה ארצית מצפון ועד דרום ומעניקה שירותי פנאי דיור ותעסוקה עבור אלפי מקבלי שירות!

דרישות התפקידהעבודה כוללת ליווי של הדיירים חנ''מ מבוגרים במהלך השהות בדירה, עזרה בהקניית מיומנויות של בית, עזרה בתפעול הדירה,
אחריות על תחום הפנאי בדירה, חגים ימי הולדת, יציאות אישיות, העברה של פעילויות וחוגים ועוד.

כולל דיור

X סגור


עמותת שק"ל- פתח תקווה

הפעילות של העמותה מתחלקת למערכים שונים של דיור, תעסוקה ופנאי בפריסה ארצית. בקיבוצי הדרום יש גם דירות שבכל דירה יש בין 6-10 דיירים. הבנות משולבות בדירות כחלק מהצוות. תפקידן לייצר פעילות, ליזום, ללוות דיירים אישיים, לעזור בלמידת התנהלות משק בית ושילוב באירועים בקיבוצים.

הפעילות של העמותה מתחלקת למערכים שונים של דיור, תעסוקה ופנאי בפריסה ארצית. בקיבוצי הדרום יש גם דירות שבכל דירה יש בין 6-10 דיירים. הבנות משולבות בדירות כחלק מהצוות. תפקידן לייצר פעילות, ליזום, ללוות דיירים אישיים, לעזור בלמידת התנהלות משק בית ושילוב באירועים בקיבוצים.

דרישות התפקידשילוב של אנשים עם צרכים מיוחדים בקהילה, קהל היעד הוא מבוגרים מעל 21.

כולל דיור

X סגור


עמק הצבאים – ירושלים שיל"ת

איזור: ירושלים והסביבה
ישוב: ירושלים
תחום: טבע ובעלי חיים
תת תחום: טבע

עמק הצבאים הינה שמורת טבע עירונית שבה בעלי חיים מכל הסוגים נהנים מ"נווה מדבר" באמצע העיר.

עמק הצבאים הינה שמורת טבע עירונית שבה בעלי חיים מכל הסוגים נהנים מ"נווה מדבר" באמצע העיר.

דרישות התפקידבנות השירות לוקחות חלק בכל הנעשה בפארק החל מקבלת קהל, עבודה בשטח הפארק, טיפול בבריכות הקיימות במקום, הדרכות של קבוצות המגיעות להתנדב בעמק ופרייקטים כמו לכידה ושחרור צבאים

כולל דיור

X סגור


עתיד חדש – שיל"ת – רחובות

איזור: מרכז
ישוב: רחובות
תחום: אוכלוסיות בסיכון
תת תחום: תיכון תעשייתי

בית ספר מקצועי לנוער נושר/בסיכון בכיתות ט'-יב'. התלמידים נשרו לרוב ממסגרות חינוך רגילות, על רקע קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות. בביה"ס הם משלבים לימודים עיוניים ומגמות מעשיות מגוונות כדוגמת: טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד. המטרה היא לאפשר לבני הנוער לרכוש מקצוע ע"י שילוב של לימודים ועבודה ולגשת למספר בגרויות. בנות השרות עוזרות לתלמידים…

בית ספר מקצועי לנוער נושר/בסיכון בכיתות ט'-יב'.
התלמידים נשרו לרוב ממסגרות חינוך רגילות, על רקע
קשיים לימודיים או קשיי השתלבות ובעיות התנהגות.
בביה"ס הם משלבים לימודים עיוניים ומגמות מעשיות
מגוונות כדוגמת: טבחות, מכונאות רכב, ספרות ועוד.
המטרה היא לאפשר לבני הנוער לרכוש מקצוע ע"י
שילוב של לימודים ועבודה ולגשת למספר בגרויות. בנות
השרות עוזרות לתלמידים בביה"ס במקצועות השונים
באופן פרטני ובקבוצות, מארגנות פעילויות חברתיות
ומעניקות ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידבנות השרות עוזרות לתלמידים בביה"ס במקצועות השונים באופן פרטני ובקבוצות, מארגנות פעילויות חברתיות ומעניקות ליווי ותמיכה לתלמידים בתחום הרגשי. דרישות התפקיד הן: רמה לימודית בינונית - גבוהה. אסרטיביות, יכולת להציב גבולות וסמכות, ראש גדול ובגרות.

כולל דיור

X סגור


פנימיית הנוער גבעת הוד תל אביב – שיל"ת

הפנימייה מיועדת לילדים עם קשיים רגשיים, התנהגותיים ולימודיים. היא מהווה מסגרת משקמת, תומכת ומקדמת המעניקה לילד חום וביטחון, ומספקת את צרכיו הפיזיים, החינוכיים והטיפוליים. כל זאת במטרה לקדם ולהכשיר את הילדים לקראת השתלבות נורמטיבית בחברה. צוות רחב ורב מקצועי מלווה את הילדים, חלקו מתגורר במקום ונמצא עם הילדים בכל שעות היום והלילה.

הפנימייה מיועדת לילדים עם קשיים רגשיים, התנהגותיים ולימודיים.
היא מהווה מסגרת משקמת, תומכת ומקדמת המעניקה לילד חום וביטחון, ומספקת את צרכיו הפיזיים, החינוכיים והטיפוליים. כל זאת במטרה לקדם ולהכשיר את הילדים לקראת השתלבות נורמטיבית בחברה. צוות רחב ורב מקצועי מלווה את הילדים, חלקו מתגורר במקום ונמצא עם הילדים בכל שעות היום והלילה.

שעות פעילות

מסביב לשעון


דרישות התפקידעבודה עם ילדים בסיכון במסגרת בית ילד ומועדונית. כיתות א -ו.
בת השירות משמשת כעוזרת מדריכה לקבוצת ילדים בגילאי יסודי שמגיעים לפנימייה על בסיס יומי משעות הצהריים ועד הערב. בנוסף התפקיד כולל עזרה בשיעורי בית לילדים, הפעלת חוגים ופעילויות וליווי בהסעות הביתה בערב.

כולל דיור

X סגור


פנימיית העוגן הקהילתי – באר שבע

העוגן הקהילתי מהווה מסגרת טיפולית, שיקומית וחינוכית עבור נערים ונערות בגילאי 12-19 שהופנו אליה כשהם מצויים בתהליך של התדרדרות וסיכון רב, חלקם לעיתים ללא עורף משפחתי וללא מסגרת לימודית, עם בעיות התנהגות ובעיות רגשיות מורכבות.

העוגן הקהילתי מהווה מסגרת טיפולית, שיקומית וחינוכית עבור נערים ונערות בגילאי 12-19 שהופנו אליה כשהם מצויים בתהליך של התדרדרות וסיכון רב, חלקם לעיתים ללא עורף משפחתי וללא מסגרת לימודית, עם בעיות התנהגות ובעיות רגשיות מורכבות.

שעות פעילות

משתנה


דרישות התפקידבני השירות לוקחים חלק אינטגרלי וחשוב בצוות הקבוע באחת מהמסגרות בתוך הכפר ועוסקים במתן סיוע חברתי, לימודי ורגשי לנוער במקום, התפקיד משתנה מעט בהתאם למסגרת.
המסגרות הקיימות שבהן ניתן להשתבץ- מועדון (מסגרת לנוער רווחה), קורת גג (מסגרת חירומית לנוער), מית""ר (מרכז יום תומך רב תחומי) והפנימייה.
העבודה נעשית בדגש רב על יצירת קשר אישי או קבוצתי עם הנערים והנערות שבמסגרת, מתוך כך מהווים עבורם דמות משמעותית ומקנים להם תחושת שייכות, ביטחון והעצמה. בנוסף, לאורך השנה המתנדבים מעבירים פעילויות העשרה בנושאים ערכיים וחינוכיים ושותפים בהכנת מערכי פעילות, חוגים ופרויקטים ייחודיים.
בני השירות משתתפים בישיבות צוות, ימי השתלמות ומקבלים ליווי והדרכה פרטנית על עבודתם.
דרושים מתנדבים עם יכולת ורקע בהדרכה, אחראים ובוגרים, עם נכונות לשעות עבודה מרובות.

כולל דיור

X סגור


פנימית מנוף

פנימיית מנוף מהווה מסגרת חינוכית המציעה אלטרנטיבה שיקומית לבני נוער בגילאי 15-17 שנשרו מהמסגרות הלימודיות הפורמליות. הפנימייה שמה לה ליעד לטפל בבני הנוער ולפתח את כישוריהם האישיים, החברתיים והלימודיים, תוך מאמץ אישי מצידם, על מנת להחזיר אותם למרכז החברה עם כוחות וידע אשר יאפשרו השתלבות שוויונית בחברה הישראלית.

פנימיית מנוף מהווה מסגרת חינוכית המציעה אלטרנטיבה שיקומית לבני נוער בגילאי 15-17 שנשרו מהמסגרות הלימודיות הפורמליות.
הפנימייה שמה לה ליעד לטפל בבני הנוער ולפתח את כישוריהם האישיים, החברתיים והלימודיים, תוך מאמץ אישי מצידם, על מנת להחזיר אותם למרכז החברה עם כוחות וידע אשר יאפשרו השתלבות שוויונית בחברה הישראלית.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידבני השירות מצטרפים לנבחרת המתנדבים האיכותית והמסורה במקום ומסייעים לחניכים במרכז למידה ובבית הספר, מדריכים ומעבירים פעילויות. הסיוע העיקרי מתבטא בקשר האישי שנוצר בין המתנדבים לבני הנוער שמניב ומעודד קבלת אחריות, שותפות, מעורבות חברתית ותחושת מסוגלות לחניכים.
מחפשים מתנדבים אכפתיים, רגישים, סבלניים שרוצים לתרום ולפעול למען הנוער המיוחד והמאתגר בכפר.

כולל דיור

X סגור


פרוייקט סינון עפר וארכיאולוגיה

איזור: ירושלים והסביבה
ישוב: ירושלים
תחום: הדרכה וקהילה
תת תחום: קהילה

פרוייקט ייחודי שעוסק במציאת ממצאים ארכיאולוגים בעפר שהגיע מהר הבית!! בת השירות לוקחת חלק בהדרכת הקבוצות, הובלתן לפעילות של סינון ארכיאולוגי ומציאת ממצאים ארכיאולוגים נדירים!!

פרוייקט ייחודי שעוסק במציאת ממצאים ארכיאולוגים בעפר שהגיע מהר הבית!!

בת השירות לוקחת חלק בהדרכת הקבוצות, הובלתן לפעילות של סינון ארכיאולוגי ומציאת ממצאים ארכיאולוגים נדירים!!

דרישות התפקידבת השירות לוקחת חלק בהדרכת הקבוצות, הובלתן לפעילות של סינון ארכיאולוגי ומציאת ממצאים ארכיאולוגים נדירים!!

כולל דיור

X סגור


פרוייקט עושים שכונה – אשדוד – שיל"ת

איזור: דרום
ישוב: אשדוד
תחום: הדרכה וקהילה
תת תחום: קהילה

הקמת מרכזי עשייה קהילתיים בשיתוף התושבים, בין הפעילויות: שיפוצי בניינים ברחבי השכונה, הובלת ימי שיא ועוד. הובלת עשייה קהילתית מושתפת התורמת לבניית זהות אישית וקהילתית של תושבי השכונה ולתחושת מסוגלות והובלה בקרב צעירי השכונה.

הקמת מרכזי עשייה קהילתיים בשיתוף התושבים, בין הפעילויות: שיפוצי בניינים ברחבי השכונה, הובלת ימי שיא ועוד. הובלת עשייה קהילתית מושתפת התורמת לבניית זהות אישית וקהילתית של תושבי השכונה ולתחושת מסוגלות והובלה בקרב צעירי השכונה.

כולל דיור

X סגור


פרקליטות – ירושלים – שיל"ת

משרד המשפטים הוא משרד מטה מרכזי של ממשלת ישראל הפועל לעשיית צדק ולשירות הציבור בתחום המשפט.

משרד המשפטים הוא משרד מטה מרכזי של ממשלת ישראל הפועל לעשיית צדק ולשירות הציבור בתחום המשפט.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידהשירות הלאומי במשרד המשפטים מעשיר, מרחיב את האופקים ומצייד בכלים להמשך הדרך. בני השירות הלאומי מועסקים ביחידות השונות, נחשפים לנושאים בעלי רגישות ציבורית ועובדים בסביבה צעירה, מגוונת ומעניינת.
ניתן להשתלב במחלקות השונות- פרקליטות המדינה, הסנגוריה הציבורית, מקרקעין ועוד (התפקיד עשוי להשתנות מיחידה ליחידה). עבודה משמעותית ומאתגרת המלווה בתחושת אחריות, שליחות ומחויבות.

כולל דיור

X סגור


צעד קדימה – ירושלים

צעד קדימה הינה עמותה הפועלת לחינוך ושיקום של ילדים ומבוגרים עם שיתוק מוחי ומוגבלויות מוטוריות. העמותה מפעילה תוכניות ומסגרות לתינוקות, ילדים ומבוגרים עם שיתוק מוחי ועיכוב התפתחותי כשהמטרה המרכזית היא להביא את הילד למעורבות פעילה והשגת עצמאות תפקודית ואישיותית כך שישולבו בעתיד במסגרות חיים נורמטיביות.

צעד קדימה הינה עמותה הפועלת לחינוך ושיקום של ילדים ומבוגרים עם שיתוק מוחי ומוגבלויות מוטוריות. העמותה מפעילה תוכניות ומסגרות לתינוקות, ילדים ומבוגרים עם שיתוק מוחי ועיכוב התפתחותי כשהמטרה המרכזית היא להביא את הילד למעורבות פעילה והשגת עצמאות תפקודית ואישיותית כך שישולבו בעתיד במסגרות חיים נורמטיביות.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידבני/ות השירות מגיעים למסגרות כמו מעונות יום, גני ילדים ובתי ספר לילדים עם שיתוק מוחי ומשתלבים בתוך סדר היום של הילדים, כחלק משמעותי ובלתי נפרד מהצוות במקום.
מתאים לבני שירות רגישים ומסורים עם סבלנות ואהבה גדולה לילדים, אשר רואים משמעות בתפקיד ומוכנים ללוות את הילדים, לתמוך בהם, ולהיות שותפים למסע החינוכי-שיקמי שהם עוברים.

כולל דיור

X סגור


צעד קדימה ראשון לציון – שיל"ת

צעד קדימה הינה עמותה הפועלת לחינוך ושיקום של ילדים ומבוגרים עם שיתוק מוחי ומוגבלויות מוטוריות. העמותה מפעילה תוכניות ומסגרות לתינוקות, ילדים ומבוגרים עם שיתוק מוחי ועיכוב התפתחותי כשהמטרה המרכזית היא להביא את הילד למעורבות פעילה והשגת עצמאות תפקודית ואישיותית כך שישולבו בעתיד במסגרות חיים נורמטיביות.

צעד קדימה הינה עמותה הפועלת לחינוך ושיקום של ילדים ומבוגרים עם שיתוק מוחי ומוגבלויות מוטוריות. העמותה מפעילה תוכניות ומסגרות לתינוקות, ילדים ומבוגרים עם שיתוק מוחי ועיכוב התפתחותי כשהמטרה המרכזית היא להביא את הילד למעורבות פעילה והשגת עצמאות תפקודית ואישיותית כך שישולבו בעתיד במסגרות חיים נורמטיביות.

שעות פעילות

07:30-15:30


דרישות התפקידבנות השירות מגיעות למסגרות כמו מעונות יום, גני ילדים ובתי ספר לילדים עם שיתוק מוחי ומשתלבות בתוך סדר היום של הילדים, כחלק משמעותי ובלתי נפרד מהצוות במקום.
מתאים לבנות שירות רגישות ומסורות עם סבלנות ואהבה גדולה לילדים, אשר רואים משמעות בתפקיד ומוכנות ללוות את הילדים, לתמוך בהם, ולהיות שותפות למסע החינוכי-שיקמי שהם עוברים.

כולל דיור

X סגור


קו אור – בית חולים לניאדו

איזור: אזור השרון
ישוב: נתניה
תחום: חינוך
תת תחום: קו אור

סאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.

סאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידבני השירות משתלבים בעבודה חינוכית פורמאלית ובלתי פורמאלית עם ילדים שמאושפזים לתקופות קצרות או ארוכות, במטרה לסייע להם רגשית ולימודית בדרכים טכנולוגיות ויצירתיות שישמרו להם על הרצף הלימודי ויעשירו אותם.
מסלול השירות כולל בתוכו הכשרות מקצועיות מקיפות ומשמעותיות המאפשרות לספק מענה חינוכי מותאם למגוון ילדים במגוון גילאים.
התפקיד מצריך גמישות, ראש פתוח ויוזמה מתמדת - העבודה במרכזים החינוכיים מאוד דינאמית ומשתנה גם בסדר היום וגם בצרכי הילדים.
הקבלה לתכנית דורשת רקע בהדרכה (פיתוח מערכים / הדרכה בפועל), יכולת למידה מהירה ואהבה אין קץ לילדים!

כולל דיור

X סגור


קו אור – בית חולים איכילוב תל אביב – שיל"ת

איזור: מרכז
ישוב: תל אביב - יפו
תחום: חינוך
תת תחום: קו אור

סאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.

סאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידבנות השירות משתלבות בעבודה חינוכית פורמאלית ובלתי פורמאלית עם ילדים שמאושפזים לתקופות קצרות או ארוכות, במטרה לסייע להם רגשית ולימודית בדרכים טכנולוגיות ויצירתיות שישמרו להם על הרצף הלימודי ויעשירו אותם.
מסלול השירות כולל בתוכו הכשרות מקצועיות מקיפות ומשמעותיות המאפשרות לספק מענה חינוכי מותאם למגוון ילדים במגוון גילאים.
התפקיד מצריך גמישות, ראש פתוח ויוזמה מתמדת - העבודה במרכזים החינוכיים מאוד דינאמית ומשתנה גם בסדר היום וגם בצרכי הילדים.
הקבלה לתכנית דורשת רקע בהדרכה (פיתוח מערכים / הדרכה בפועל), יכולת למידה מהירה ואהבה אין קץ לילדים!

כולל דיור

X סגור


קו אור – בית חולים מאיר כפר סבא – שיל"ת

איזור: אזור השרון
ישוב: כפר סבא
תחום: חינוך
תת תחום: קו אור

סאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.

סאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידבנות השירות משתלבות בעבודה חינוכית פורמאלית ובלתי פורמאלית עם ילדים שמאושפזים לתקופות קצרות או ארוכות, במטרה לסייע להם רגשית ולימודית בדרכים טכנולוגיות ויצירתיות שישמרו להם על הרצף הלימודי ויעשירו אותם.
מסלול השירות כולל בתוכו הכשרות מקצועיות מקיפות ומשמעותיות המאפשרות לספק מענה חינוכי מותאם למגוון ילדים במגוון גילאים.
התפקיד מצריך גמישות, ראש פתוח ויוזמה מתמדת - העבודה במרכזים החינוכיים מאוד דינאמית ומשתנה גם בסדר היום וגם בצרכי הילדים.
הקבלה לתכנית דורשת רקע בהדרכה (פיתוח מערכים / הדרכה בפועל), יכולת למידה מהירה ואהבה אין קץ לילדים!
עדיפות לבנות שנה ב, לבנות דוברות שפה נוספת בעלות מגמה ריאלית.

כולל דיור

X סגור


קו אור – ירושלים – בי"ח הדסה עין כרם – שיל"ת

איזור: ירושלים והסביבה
ישוב: ירושלים
תחום: חינוך
תת תחום: קו אור

סאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.

סאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידבני השירות משתלבים בעבודה חינוכית פורמאלית ובלתי פורמאלית עם ילדים שמאושפזים לתקופות קצרות או ארוכות, במטרה לסייע להם רגשית ולימודית בדרכים טכנולוגיות ויצירתיות שישמרו להם על הרצף הלימודי ויעשירו אותם.
מסלול השירות כולל בתוכו הכשרות מקצועיות מקיפות ומשמעותיות המאפשרות לספק מענה חינוכי מותאם למגוון ילדים במגוון גילאים.
התפקיד מצריך גמישות, ראש פתוח ויוזמה מתמדת - העבודה במרכזים החינוכיים מאוד דינאמית ומשתנה גם בסדר היום וגם בצרכי הילדים.
הקבלה לתכנית דורשת רקע בהדרכה (פיתוח מערכים / הדרכה בפועל), יכולת למידה מהירה ואהבה אין קץ לילדים!

כולל דיור

X סגור


קו אור בי"ח סורוקה

איזור: דרום
ישוב: באר שבע
תחום: חינוך
תת תחום: קו אור

סאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.

סאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידבני השירות משתלבים בעבודה חינוכית פורמאלית ובלתי פורמאלית עם ילדים שמאושפזים לתקופות קצרות או ארוכות, במטרה לסייע להם רגשית ולימודית בדרכים טכנולוגיות ויצירתיות שישמרו להם על הרצף הלימודי ויעשירו אותם.
מסלול השירות כולל בתוכו הכשרות מקצועיות מקיפות ומשמעותיות המאפשרות לספק מענה חינוכי מותאם למגוון ילדים במגוון גילאים.
התפקיד מצריך גמישות, ראש פתוח ויוזמה מתמדת - העבודה במרכזים החינוכיים מאוד דינאמית ומשתנה גם בסדר היום וגם בצרכי הילדים.
הקבלה לתכנית דורשת רקע בהדרכה (פיתוח מערכים / הדרכה בפועל), יכולת למידה מהירה ואהבה אין קץ לילדים!

כולל דיור

X סגור


קו אור בית חולים העמק – שיל"ת

איזור: צפון
ישוב: עפולה
תחום: חינוך
תת תחום: קו אור

סאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.

סאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.

דרישות התפקידבנות השירות משתלבות בעבודה חינוכית פורמאלית ובלתי פורמאלית עם ילדים שמאושפזים לתקופות קצרות או ארוכות, במטרה לסייע להם רגשית ולימודית בדרכים טכנולוגיות ויצירתיות שישמרו להם על הרצף הלימודי ויעשירו אותם.
מסלול השירות כולל בתוכו הכשרות מקצועיות מקיפות ומשמעותיות המאפשרות לספק מענה חינוכי מותאם למגוון ילדים במגוון גילאים.
התפקיד מצריך גמישות, ראש פתוח ויוזמה מתמדת - העבודה במרכזים החינוכיים מאוד דינאמית ומשתנה גם בסדר היום וגם בצרכי הילדים.
הקבלה לתכנית דורשת רקע בהדרכה (פיתוח מערכים / הדרכה בפועל), יכולת למידה מהירה ואהבה אין קץ לילדים!

כולל דיור

X סגור


קו אור בית חולים וולפסון- שיל"ת

איזור: מרכז
ישוב: חולון
תחום: חינוך
תת תחום: גנים/מעונות

סאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.

סאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידבנות השירות משתלבות בעבודה חינוכית פורמאלית ובלתי פורמאלית עם ילדים שמאושפזים לתקופות קצרות או ארוכות, במטרה לסייע להם רגשית ולימודית בדרכים טכנולוגיות ויצירתיות שישמרו להם על הרצף הלימודי ויעשירו אותם.
מסלול השירות כולל בתוכו הכשרות מקצועיות מקיפות ומשמעותיות המאפשרות לספק מענה חינוכי מותאם למגוון ילדים במגוון גילאים.
התפקיד מצריך גמישות, ראש פתוח ויוזמה מתמדת - העבודה במרכזים החינוכיים מאוד דינאמית ומשתנה גם בסדר היום וגם בצרכי הילדים.
הקבלה לתכנית דורשת רקע בהדרכה (פיתוח מערכים / הדרכה בפועל), יכולת למידה מהירה ואהבה אין קץ לילדים!

לא כולל דיור

X סגור


קו אור בית חולים פוריה – טבריה

איזור: צפון
ישוב: פוריה
תחום: חינוך
תת תחום: קו אור

סאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.

סאסא סטון – קו אור הינו מיזם חינוכי המפעיל תכנית ייחודית לילדים המאושפזים בבתי חולים. הפעילות מתרחשת במרכזים החינוכיים בבתי חולים ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה של הצוות החינוכי במקום.

שעות פעילות

08:00-16:00


דרישות התפקידבנות השירות משתלבות בעבודה חינוכית עם ילדים שמאושפזים בבית החולים, במטרה לסייע להם רגשית ולימודית כדי לשמור על הרצף הלימודי.
הבנות מפעילות מרכז חינוכי לצד הצוות החינוכי במקום ומקיימות פעילויות חינוך והעשרה מגוונות.

כולל דיור

X סגור